Hop Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 :whistle: Jebat ga, jest sm biu pa do dons prepričan da je Virago od Yamahe :headbang: :yea1: UPS... Res je Yamaha Virago moja napaka :blush:
Ice Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 Vseeno rajše dam gor original oljni filter ..... "original" delajo pa pri yamahi, hondi, suzukiju itd., kenede. :whistle: tako kot zavorne ploscice, verige, bate itd. itn. eno je "original", drugo enakkvalitetno prvovgradnji, tretje pa skart a la prolex. in drugo je napram prvem vecinoma kar obcutno ceneje (samo da ni napisano "za KASUHOYA XCBFYWKQ 1.000.000" gor)
ICE_MAN Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 (popravljeno) "original" delajo pa pri yamahi, hondi, suzukiju itd., kenede. :whistle: tako kot zavorne ploscice, verige, bate itd. itn. eno je "original", drugo enakkvalitetno prvovgradnji, tretje pa skart a la prolex. in drugo je napram prvem vecinoma kar obcutno ceneje (samo da ni napisano "za KASUHOYA XCBFYWKQ 1.000.000" gor) Govorim za oljne filtre---> Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti... Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok. Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj. Popravljeno Oktober 11, 2007. Popravil ICE_MAN
motofrik Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 Govorim za oljne filtre---> Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti... Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok. Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj. Čisto tako mimogrede.. Koliko stane oljni filter za BMW(original), in enak Donitov? Donit jih dela za prvo vgradnjo vanje, vsaj pred leti so jih. In kje bomo, oziroma smo kupovali filtre? Na vsaki bencinski za tretjino cene ''originalnih''. Vsaj pri K100RT je bilo tako.
simonsi Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 Uporabljam hi-flo filtre, več kot pol cenej od originalnih, preverjena kvaliteta, pa še vizualno izgledajo identični originalnim.
MarduK Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 (popravljeno) "original" delajo pa pri yamahi, hondi, suzukiju itd., kenede. :whistle: tako kot zavorne ploscice, verige, bate itd. itn. eno je "original", drugo enakkvalitetno prvovgradnji, tretje pa skart a la prolex. in drugo je napram prvem vecinoma kar obcutno ceneje (samo da ni napisano "za KASUHOYA XCBFYWKQ 1.000.000" gor) Govorim za oljne filtre---> Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti... Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok. Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj. O tem original in neoriginal je bilo napisanega že ohoho...A vendar še enkrat. Ves potrošni material, ki je vgrajen na motociklih in ki je zapakiran v lične škatlice z napisom Yamakawazukida in podobno, se proizvaja pri velikih izdelovalcih dotičnega materiala. Druga je le pakunga...Npr, Yamaha zavorne ploščice izdeluje brembo ali nissin (govorim na pamet, da se pa tudi po spletu natančno pregledat, saj se bo vsaka firma rada pohvalila, da dela potrošni material za megasuperduper velikega proizvajalca motornih koles), olje proizvaja Motul (ki je seveda polnjen v lično oljno plastično embalažo z emblemom)...ipd, itd... Je stvar tudi logična, saj je proizvod mnogo cenejši in nekako se ni treba poglabljati kako boš napravil super na disk limajoče zavorne ploščice, če to znanost izvaja že dolga leta sosedov Francl, povrh vsega pa ima stroje, ljudi, material in postopek v malem prstu... Je pa res, da je treba biti pri vseh teh stvareh malo pazljiv kaj kupiš, saj je veliko "newcomerjev" kitajska roba in ni vredna niti toliko, da jo prineseš domov in zabrišeš stran. V strojništvu so čudna pota gospodova, tudi Airbusov naj ne bi delali Slovenci, pa imam vsak dan na šihtu pred sabo risbo, kjer je v glavi podpisan ravno ta. Se pravi, da izdelek ne bo original :? Da ne govorim o "Rotisovih" oklepnikih, feltnah za Custom Chrome in podobno... Saj "proizvajalci" niso neumni, in bodo stvar, ki jo nekdo naredi hitreje in predvsem ceneje, sigurno dali v izdelavo tja, kjer so to zmožni naredit. Pa ne mi zdaj o razni kvaliteti, zato pa obstajajo tolerance, meritve trdote, trdnosti, žilavosti ipd...skratka izdelek mora biti prav tako brezhiben, če ga dela eden od velikih, ali pa Jože iz Kurje vasi. Iceman...PPPPPPPPIIIIIIIIIVVVVVVVVVOOOOOOOOO - Tomorrow :beer2: Popravljeno Oktober 11, 2007. Popravil MarduK
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 Maš res. To je današnja globalizacija. Tudi pri nas marsikak privatnik dela razne dele za avto industrijo ali pa naprimer ko je Zornik delal oklepe za ducatija.
HHV Objavljeno Oktober 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 ..skratka izdelek mora biti prav tako brezhiben, če ga dela eden od velikih, ali pa Jože iz Kurje vasi.... Dej nakladat! Jože iz Kurje vasi dela samo drek, njegova krava pa daje mlek. To je ves proizvod pri tisti bajti. Traktor ima pa že dve let frderban. :doze:
Butnglavc Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 Dej nakladat! Jože iz Kurje vasi dela samo drek, njegova krava pa daje mlek. To je ves proizvod pri tisti bajti. Traktor ima pa že dve let frderban. :doze: Sam mleko je pa original :naughty:
Ice Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 Govorim za oljne filtre---> Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti... Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok. Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj. samo tako iz glave: champion (ker mi ravno na polici lezi) dela za prvovgradnjo v tovarni in after market oljne filtre, ki so "seveda" vsaj priblizno cirka mogoce ene od oka _petnajstkrat_ slabsi od tistih, katere posiljajo v tovarne kot prvovgradnjo. na kratko: ne nekladaj, ce ne ves. kot je marduk ze povedal .....in si lahko njegov spis se enkrat preberete; predvsem Ves potrošni material, ki je vgrajen na motociklih in ki je zapakiran v lične škatlice z napisom Yamakawazukida in podobno, se proizvaja pri velikih izdelovalcih dotičnega materiala. Druga je le pakunga...Npr, Yamaha zavorne ploščice izdeluje brembo ali nissin (govorim na pamet, da se pa tudi po spletu natančno pregledat, saj se bo vsaka firma rada pohvalila, da dela potrošni material za megasuperduper velikega proizvajalca motornih koles), olje proizvaja Motul (ki je seveda polnjen v lično oljno plastično embalažo z emblemom)...ipd, itd... n´est paz, mon ami ? :)
motofrik Objavljeno Oktober 13, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2007 Nekateri rabijo bolj trdne argumente..., pa še ne bodo verjeli. In ko bo kakšna moto firma, odprla svojo bencin pumpo, bodo nekateri trdili, da motor te znamke gre le na bencin s tiste pumpe, druge pa da nimajo ''originalnega'' bencina... Kaj pa če bo res kdaj kaj takega? :whistle:
CrnHudicek Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 (popravljeno) hehehehehehe delam v avtomobilski ind. testirajte sami kdor ima renaulta in ko bo menjal disk ploščice od prve vgradnje naj malo spraska stran tam kjer je vtisnjen beli znak renault in videli boste napis luccas ..........ker je vtisnjen v pločevino to da je rez. del ki je cenejši slabši od originala hahahahahahaha lari fari fari lari fari prej obratno .......govoril bom le za avto ind. ker pač delam v tem in poznam stvari..... zniževat je treba stroške to je cilj št.1 v industriji........verjemite mi da proizvajalci včasih prilagajajo izdelke ki jih vgradimo v avtomobil ( prilagoditev ; slabši material, tanjši material.....) cenejši vhodni material več zaslužka pri končnem proizvodu..... tko da ni vse zlato kar se sveti Popravljeno Oktober 15, 2007. Popravil CrnHudicek
danci1973 Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 zniževat je treba stroške to je cilj št.1 v industriji........verjemite mi da proizvajalci včasih prilagajajo izdelke ki jih vgradimo v avtomobil ( prilagoditev ; slabši material, tanjši material.....) cenejši vhodni material več zaslužka pri končnem proizvodu..... Daj mi še to povej - a so originalni rezervni deli (ki so dragi kot žafran) potem boljši kot tisti, ki jih vgradijo (vgradite?) v tovarni? :naughty: Malo mi je hecno, da bi avto, če bi ga sestavil iz samih (novih, originalnih) rezervnih delov, stal vsaj 3x več kot stane avto v salonu. No, saj podobno velja tudi za motorje... D.
motofrik Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Še enkrat preberi gornji post... In kateri del je bolj ''originalen'', kot prvovgradni. Tudi jaz delam v avtomobilski branži, pa tudi kaj vem, samo... :whistle: ,- pa ne okol govort, kot bi rekel nekdo s TV.
TheMan Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Daj mi še to povej - a so originalni rezervni deli (ki so dragi kot žafran) potem boljši kot tisti, ki jih vgradijo (vgradite?) v tovarni? :naughty: Malo mi je hecno, da bi avto, če bi ga sestavil iz samih (novih, originalnih) rezervnih delov, stal vsaj 3x več kot stane avto v salonu. No, saj podobno velja tudi za motorje... D. glej kaj je na stvari... malo ekonomije: če se tovarna odloci da bo delala recimo 1.000.000 avtomobilov in bodo od nekega proizvajalca vzeli za vse te avtomobile zavorne ploščice. 1.) nimajo trgovske marže + nevem kakšne vse dodatke 2.) komplet za 1 avto je dodatno cenejši ker so prevzeli 1.500.000 kompletov,1.000.000 jih takoj vgradijo in 500.000 pa za rezervne dele... tista škatlica z napisom renault, vw, audi,.... je drobiž tak da velik del cene rezervnega dela s police v trgobini pobere avtomobilska firma... mislim da je stvar priblizno taka ce se pa motim pa ma naj nekdo popravi lp
Gorazd11 Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 glej kaj je na stvari... malo ekonomije: če se tovarna odloci da bo delala recimo 1.000.000 avtomobilov in bodo od nekega proizvajalca vzeli za vse te avtomobile zavorne ploščice. 1.) nimajo trgovske marže + nevem kakšne vse dodatke 2.) komplet za 1 avto je dodatno cenejši ker so prevzeli 1.500.000 kompletov,1.000.000 jih takoj vgradijo in 500.000 pa za rezervne dele... tista škatlica z napisom renault, vw, audi,.... je drobiž tak da velik del cene rezervnega dela s police v trgobini pobere avtomobilska firma... mislim da je stvar priblizno taka ce se pa motim pa ma naj nekdo popravi lp Zdravo. Samo delno te bom dopolnil. 1. OEM (npr. Renault, BMW, Audi,...) kupuje od Tier 1 dobaviteljev (npr. Delphi,...), ti pa imajo fine marže. Žal so potrebni, saj je logistika obvladovanja velikega števila dobaviteljev sama po sebi zahteven projekt. BTW: Lucas je v lasti Delphi-ja. 2. Tier 1 dobavitelji dobavljajo tako iz svoje proizvodnje, kot tudi od poddobaviteljev (običajno so to Tier 2), ki običajno te tudi izdelujejo. Seveda ne v dobrodelne namene. 3. Včasih si Tier 1 in Tier 2 dobavitelji izborijo pravico trženja izdelkov pod svojo blagovno znamko. V tem primeru so deli načeloma enake kakovosti. Če ekvivalentne rezervne dele izdeluje nek X proizvajalec je zadeva vprašljiva. Lahko so super, lahko pa totalni klump. 4. Če si kdo predstavlja, da večji del zaslužka dobijo OEM-i skozi prodajo avtomobilov, se žal moti. Največji dobiček je v poprodaji (beri rezervnih delih). Če greste v trgovino pogledat koliko stane tiskalnik in koliko kartuše ali tonerji zanj boste tudi ugotovili, da je cena pogosto enaka. Proizvajalci vam želijo prodati tiskalnik (avto), pa čeprav sorazmerno poceni, nato vas bodo oskrbovali s sorazmerno dragimi nadomestnimi deli(kartuše / zavorne ploščice, filtri,...). 5. Marže v trgovinah so marsikaj, niso pa nizke. Drži pa tudi to, da če upoštevaš 10% izgubo vrednosti na letni ravni, potem je cena velike zaloge precej visoka. Če trgovina nima delov na zalogi (vsaj najbolj pogostih), potem tudi prometa ne bo. Jaz bom raje dal nekaj EUR zraven in kupil ležaj takrat ko ga rabim, ne pa da bom razdrl, čakal 3 tedne, nato pa spet sestavljal. LP, Gorazd
Ice Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 klapa, saj je fajn se pogovarajti okoli tega, samo je to tukaj :topic: :)
BRANE Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 mi kdo pove koliko treba stiskat glavo na yamahi xt 600?
simonsi Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Če imaš tadolge šraufe skozi glavo in cilinder v blok, potem bo 50nm dovolj.
BRANE Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Če imaš tadolge šraufe skozi glavo in cilinder v blok, potem bo 50nm dovolj.bi res porosil pravi odgovor, ne pa v stilu če ima, probaj pa to..hvala.
MarduK Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 bi res porosil pravi odgovor, ne pa v stilu če ima, probaj pa to..hvala. Povej kakšne vijake imaš. Na podlagi le tega veš koliko se zategne...če ni omejeno zaradi česa drugega, vendar na glavi ni. Imam nekje neko razpredelnico, pa jo moram še najti...
Stric Burek Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 (popravljeno) BRANE, ponajdi service manual tle na netu, pa ti bo točno pisalo Popravljeno Oktober 20, 2007. Popravil Stric Burek
BRANE Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 ok, 4 vijaki so M8, dolgi, v cilinder. 2 vijaka M8, zavijači se matici na cilindru. 3 vijaki m5 dolgi imbusi pri verigi. ja, vsi vijaki se končajo v cilindru, ne v bloku. nekje sem staknil za vijake 25NMm, matice 20Nm, M6 pa 10 Nm. samo nisem 100%
NejcZ Objavljeno Oktober 21, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2007 Mi zna kdo povedati kako dobim tukaj žarnico ven? Gre se za dolgo luč, ki je crknila.. ali se to sploh da dobiti ven ali je vse skupaj fiksno in mraš menjati komplet skupaj z kabli? :unsure:
ravni Objavljeno Oktober 21, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2007 Mi zna kdo povedati kako dobim tukaj žarnico ven? Gre se za dolgo luč, ki je crknila.. ali se to sploh da dobiti ven ali je vse skupaj fiksno in mraš menjati komplet skupaj z kabli? :unsure: Na koncu tistega belega kabla imaš čevelček. Uglavnem sledi bel kabel.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se