Motorist76 Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Kakšna ideja, kako naj to naredim da bo vredu? :whistle: Kot vidite gre za gas zajlo na fergazerju.. originalni je bil narejen tako da je vse lepo pasalo, tukaj pa nič ne gre skupaj.. Kakšna ideja? A ima nova zajla od znotraj na tem komadu navoj? A si vse pravilno sestavil, ker mi deluje malo dolgo, mogoče dva tipa zajle? Ne vem vprašujem, če pa je to to, pa boš moral tisti medvijak drugi naredit in ga podaljšat, mislim da je M6, katerega boš moral novega naredit in vanj zvrtati novo luknjico. Ampak kot vem nimaš ravno veliko orodja, tako da se lahko pripelješ do mene pa ti bom uredil, ali pa pokliči za informacijo. Lep pozdrav D.
NejcZ Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Dobro se spomneš hehe. Zaenkrat hvala za nasvete, če pa nam jutri ne uspe porihtati oz čez vikend, pa te bom poklical! Bi pa potem še kar nekej drugega vprašal. Tam k gre iz fergazerja na airbox.. je originalna gumica ki gre okoli premajhna. Kje in kaj naj kupim namesto nje da bo dobro tesnilo?
Motorist76 Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Dobro se spomneš hehe. Zaenkrat hvala za nasvete, če pa nam jutri ne uspe porihtati oz čez vikend, pa te bom poklical! Bi pa potem še kar nekej drugega vprašal. Tam k gre iz fergazerja na airbox.. je originalna gumica ki gre okoli premajhna. Kje in kaj naj kupim namesto nje da bo dobro tesnilo? Hja najbolje bo da kupiš novo, sedaj pa kje jo boš v tvojem koncu dobil ne vem, vem da jo mamo pri nas v službi o rink, tako da... rabiš pa vedet luknjo kolik je premer in pa debelino tesnila ali pa zračunaš debelino. Zunanji premer - notranji premer pa deliš dobljen rezultat z 2. In potem se poda mera z notraji fi X dobljeni rezultat. To bo najboljše da narediš, da ti ne bo vleklo svinjarije in praha mimo filtra. Ker filter je namenjen temu da ščiti, kajti prah lahko naredi ogromno škodo. Preverjeno. Lep pozdrav D.
NejcZ Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Ravno zato bi rad naredil vredu in ne kar nekaj na hitro limal skupaj!
NejcZ Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Evo, zajlo sem profesionalno zrihtal :whistle: Zmeril premer, parkrat povrtal da je bilo v nulo, "koleno" notr, pa varovalko spodi čez..
Sharky_dc Objavljeno Oktober 27, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2007 Problemček: Se vozim po cesti in ko začnem prehitevati avto, kamion, dam iz četrte v tretjo prestavo in gas do konca, zakaj mi takrat mal cukne, pa šele potem potegne ko zmešan....mogoče svečke, filter za bencin, rjasta posoda za tank....ampak to vsakič naredi, ko prestavim iz višje v nižjo in dam "po gasu"..... TENX :whistle:
rintintin Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 Pozdravljeni... A mi lahko kdo, lepo prosim, namigne/pove kje se da kupit dele za brembo zavore (Aprilia falco) ? Rabim pa notranjost potisnega valja- Ne celjust, ki pride na disk, marveč tisti hudič pri nogi... Oziroma še bolje bi bilo če bi kdo vedel kdo obnavlja te reči.... Prosim za hiter odgovor, ker se že nekaj časa vozim samo z sprednjimi bremzami.... pa se mi ZDIiii, da to ni ravno najbolje za mojo varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu....
HHV Objavljeno November 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2007 Pozdravljeni... A mi lahko kdo, lepo prosim, namigne/pove kje se da kupit dele za brembo zavore (Aprilia falco) ?... Na servisu ne vedo?
MarduK Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 Pozdravljeni... A mi lahko kdo, lepo prosim, namigne/pove kje se da kupit dele za brembo zavore (Aprilia falco) ?Rabim pa notranjost potisnega valja- Ne celjust, ki pride na disk, marveč tisti hudič pri nogi... Oziroma še bolje bi bilo če bi kdo vedel kdo obnavlja te reči.... Prosim za hiter odgovor, ker se že nekaj časa vozim samo z sprednjimi bremzami.... pa se mi ZDIiii, da to ni ravno najbolje za mojo varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu.... Poiskusi Motomat v Šiški, za avtomobile imajo, morda lahko za mopede tudi kaj naročijo... Na servisu ne vedo? O vedo, vedo...Vendar glede na to, da so mi v aTriglav pred leti hoteli uturit komplet bremsploščice (samo za prednji bicikel) za RS250 za okoli 38.000 takratnih SIT, v Motostarju v Trstu pa so bile prav tako Brembove 70 ojrov, ne vem koliko se splača sploh spraševat tam. Lahko upaš, da so se kaj poboljšali, vendar dvomim, sploh, če dela tam še vedno isti kader...
rintintin Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 sm klicu na motomat pa so mi rekl da majo sam za avte. un stric mi je povedu tud to da bom to v sloveniji tud zlooo tezko kje dubu... ;eni se zdu za zavorni cilindre velik prevec cene ki so jih podali na servisu... ko pa je na mojem edina okvara tista plasticna pusa pa ena micena gumica/dihtunga... mogoce se kaka ideja...???
mrki Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Pozdravljeni... A mi lahko kdo, lepo prosim, namigne/pove kje se da kupit dele za brembo zavore (Aprilia falco) ?Rabim pa notranjost potisnega valja- Ne celjust, ki pride na disk, marveč tisti hudič pri nogi... Oziroma še bolje bi bilo če bi kdo vedel kdo obnavlja te reči.... Prosim za hiter odgovor, ker se že nekaj časa vozim samo z sprednjimi bremzami.... pa se mi ZDIiii, da to ni ravno najbolje za mojo varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu.... Pa si ti prepričan da rabiš nov master? Zadnje bremze na 1000 Aprilia so znane po izredno težkem odzračevanju. Peberi si tole. AF forum mislim da je nekdo tudi tukaj v temi RSV mille pisal o alternativni rešitvi tega problema. LP
rintintin Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Pa si ti prepričan da rabiš nov master? Zadnje bremze na 1000 Aprilia so znane po izredno težkem odzračevanju. Peberi si tole. AF forum mislim da je nekdo tudi tukaj v temi RSV mille pisal o alternativni rešitvi tega problema. LP ej bom poskusu... ker jz sm probu odzracit mi ni nikjer nic puscalo, le pritisk je bil zeloooooo mizeren... ej ce to deluje ti castim en pir... sm pred sredo k pol je slabo vreme... :)
rintintin Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 he he... pa ti si najvecji car tuki... mas pir u dobrem... :) sicer ni to to sm je krivec tista stara cev (stara je pa se malcek razteza) k sm jo zasilno dau gor, samo dela pa vseeno na ene 85%... u glavnm se enkrat hvala za hitro pomoc...
mrki Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 he he... pa ti si najvecji car tuki... mas pir u dobrem... :) sicer ni to to sm je krivec tista stara cev (stara je pa se malcek razteza) k sm jo zasilno dau gor, samo dela pa vseeno na ene 85%... u glavnm se enkrat hvala za hitro pomoc... Kar še enkrat ponovi vajo. Če je pravilno odzračena ma samo 5-10mm hoda, pol je pa trda kot kamen. Za pir se bova pa enkrat polet zmenila. :)
bmwslo Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Glede odzračevanja sem nekje na forumu prebral nekaj takegale in preverjeno deluje Gre za postopek, ko je zavora "že odzračena" a še ni tako kot bi moralo biti Ročico napumpaš da postane čimbolj trda in nato (pri sprednji, za zadnjo se pa znajdi) stisnjeno ročico povežeš z gumijastim trakom (pajek) k ročici. Pokrov posode za zavorno olje pustiš rahlo odvit in tako pustiš več ur. Po potrebi postopek ponoviš, ko se ročica zavore stisne k ročki plina. Sam sem to preiskusil na prejšnjem mopedu in resnično dobro deluje :worship:
rintintin Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 no ja... bom se to poskusu, sm ne vrjamem, ker sm skoraj 100% da je kriva cev... tko kot je bilo receno: pedalka se zatrdi po cca 10mm, pol gre pa se kr malo dol, ob tem pa se premika tudi cela cev. mislim, dejstvo je da je cev stara zihr ze 10 let, ker je bila vzeta iz ene 125ke za probo. sprva sem razstavil master ker je bila pac unicen pa sem ga obnovil po mojih najboljsih moceh. in ko sem mislil da zadeva dela sm jo moooral testirat, ni pa se mi dalo cakat na novo cev... v glavnem: hvala vsem, polet se pa seveda slisimo... ceprov jz se poskusam vozit cez celo zimo...
greenninja Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Sam svoj mehanik, praktične rešitve.. :naughty: Hitro in enostavno. :grim
dive Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Sam svoj mehanik, praktične rešitve.. :naughty: Hitro in enostavno. :grim Kaj pa je to? Zgleda kot varnostni pas. :lol: Svašta :lol:
greenninja Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Kaj pa je to? Zgleda kot varnostni pas. :lol: Svašta :lol: Varnost je vedno na prvem mestu.. :yes: :P
Lowrenc Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Kdo je bil tak car, da je posnel delovanje v 4T motorju? klik
simonsi Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Saj ni treba cele kamere noter tlačit, lahko so preko optičnih vlaken posneli.
TheMan Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 je pa zanimivo za videt... :worship:
Piksna Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Vse lepo in prav a diši (beri izgleda) kot raca. In sicer: - kamera se hitreje trese kot je premik npr. bata (če pogledamo fps. 1/1000 s = 1000Hz, kamera pa premakne lego v vsaj 1/3000 s če ne več (od oka), - mešanica goriva je pregroba (za indirektni vbrizg absolutno, za vplinjač več kot očitno) saj poteče po ventilu, - plamen je rumene barve z oranžnimi robovi zubljev (nizka temperatura izgorevanja), - nehomogeno izgorevanje, ogenj tudi plapola (na sliki spodaj-desno), - iskra na svečki spreminja lego (gori - ne preskoči), - ... Se opravičujem za :topic: !
danci1973 Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Vse lepo in prav a diši (beri izgleda) kot raca. In sicer:- kamera se hitreje trese kot je premik npr. bata (če pogledamo fps. 1/1000 s = 1000Hz, kamera pa premakne lego v vsaj 1/3000 s če ne več (od oka), - mešanica goriva je pregroba (za indirektni vbrizg absolutno, za vplinjač več kot očitno) saj poteče po ventilu, - plamen je rumene barve z oranžnimi robovi zubljev (nizka temperatura izgorevanja), - nehomogeno izgorevanje, ogenj tudi plapola (na sliki spodaj-desno), - iskra na svečki spreminja lego (gori - ne preskoči), - ... Se opravičujem za :topic: ! To verjetno ni bil motor, ki bi deloval optimalno in na 12000 obratih, ampak ena stara kanta, ki je ni bilo preveč škoda za malce prevrtat. D.
DRmare Objavljeno December 18, 2007 Opozori Objavljeno December 18, 2007 Vprašanje! Ali je kdo že menjal notranje komponente zavor na motorju v sklopu rednega vzdrževanja! Meni je rekel serviser, da se to mora (a je to bluz)! Za cevi je jsano.... Motor bo star 5 let! LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se