Provokator Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 Obstaja posebno orodje za take primere,vendar se bojim da ga imajo le boljši servisi.Glava vijaka se odbrusi,potem se zavrta luknja v vijak in nato s tem posebnim orodjem odvije.Deluje na principu nasprotnega navoja.Aja vijak bo seveda potem potreben nov. Lp ← To je po moje najboljša metoda, ker vse ostale metode ne veljajo, ker je zraven preveč tolčenja in brušenja, pa nevem česa še.... Poleg tega orodje ni specialno, ampak ga dobiš v vsaki trgovini z orodjem. Pa ne kupit tistega za 99 SIT. Če pa boš že vrtal vrtaj počasi, naravnost, pa z občutkom, da ne boš vrtal mimo vijaka, ali pa zlomil svedra v luknji..... Da slučajno nebi pomislu nato k boš zavorno olje uniču. Potem boš pa imel še večji strošek!!! ← Zavorno olje itaq moraš vsake toliko zamenjati, pa teh nekaj 100 tolarjev ga ne bo pokopalo.
StormBringer Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 Če lahko pripolnim, je mogoče bolje najprej zvrtat luknjo, dokler je glava vijaka še gor, ker je takrat več "mesa" za vrtanje in ma sveder boljše vodilo. Nisn bral cele teme, sam če je vijak imbus al pa zvezda, je to bolj enostavno, mam namreč pri delu večkrat tak primer, pa se obnese.
Dolenc™ Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 Inbus s katerim sem šravfov je kar kvalitete(unior), kolk je bil se ne spomnem, vem pa da sem klev zraven :). Menat sem pa hotu zavorne ploščice. Bom vse te metode jutr sprobov :), izvijač ne pride tle nikjer upoštev, k če z inbusom, na katerem je bla kar dolga cev gor nisem mogu odvit, pol tud z izvijačem ne bo šlo. Upejmo da je jutri moj srečni dan :)
bLuZoNdEr Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 ... da ti slučajno ne vrtiš v napačno smer :P
gidl Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 Sem se lotil menjave disk ploščic in sem imel borbe in pol z šravfi. Ko sem jih par uspel odšravfat je kr nek bel pesek vn pov :), tko da zadeva očitno še ni bila šravfana. No da pa opišem moj problem. En vijak me je pa le premagal in ga ne morem odšravfat. Odvija se ga z inbusom, sam je že vse pobrano in se inbus samo vrti :). Zdej me pa zanima kako bi ta vijak dobil vn? S kleščami ne morem do njega. Z wdjem sem ga pa tud že špricov pa nič ne pomaga. ← najenostavneje s tem orodjem...zavrtaš, zabiješ, odviješ...preizkušeno deluje , vse ostalo z nekimi levimi špiralami in podobnimi variantami pozabi...
Dolenc™ Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 Kaj je to zaeno orodje, da vem kaj kupit :)? Če ne pa še edina možnost je tista da se inbus privari gor, ker sem probov vrtat pa gre pre pre počasi.
gidl Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 Kaj je to zaeno orodje, da vem kaj kupit :)? ← Snap-On, made in USA, pri nas ga sicer lahko naročiš v Koop d.o.o. vendar je rok dobave za Snap-On orodje cca mesec in pol, itak pa je tako drago da ga kupujejo samo avio mehaniki in par navadnih smrtnikov...ima pa world wide life time Warranty...
kaduza Objavljeno Junij 19, 2005 Opozori Objavljeno Junij 19, 2005 A kdo ve slucajno kva bi blo to k se mi spredi skos diska slista k da mal ploscice drajsajo oz. da ne spustijo do konca. Aja pa bremzo morm cist do konca stisnt da prime sploh kej? Lahko bi ble ploscice za zamenat, lahko pa da je zrak notr pa je treba olje spustit pa zamenjat. A ma kdo ksne izkusne s tem kaj bi lahk blo pa kako nej zrihtam? lp
kOdEbLuE Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 (popravljeno) včeri sm opazu da se mi na sliki označeni del shladi precej kasneje kot recimo cilindra... eno uro po vožnji še vedno oddaja precej toplote... kaj sploh je ta del in kaj bi lahko to pomenilo Popravljeno Junij 28, 2005. Popravil kOdEbLuE
Ice Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 to je en kromiran, veliki, okrogel in ploscati del ob desni strani masine motorcikla. :devil: p.s.: da ne bos popiz***..... deklc menjalnika ,kjer se tudi nahaja olje (med ostalim imas tam gor cepek, skozi katerega dolivas olje), katero je po voznji se vedno lepo toplo. :) vsaj zdi se mi, da bi to moralo biti to. :grim
kOdEbLuE Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 to je en kromiran, veliki, okrogel in ploscati del ob desni strani masine motorcikla. :devil: p.s.: da ne bos popiz***..... deklc menjalnika ,kjer se tudi nahaja olje (med ostalim imas tam gor cepek, skozi katerega dolivas olje), katero je po voznji se vedno lepo toplo. :) vsaj zdi se mi, da bi to moralo biti to. :grim ← povem da sm se še pr enmu motoristu pozanimu in prav da je normalno... tko da sm mal pomirjen, hvala
Ice Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 valda je normalno, ker se olje (fizika) kasneje ohladi kot metalni deli masine.
kOdEbLuE Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 valda je normalno, ker se olje (fizika) kasneje ohladi kot metalni deli masine. ← dubu si me... priznam... v šoli sm nekak... hm... na ušesih sedu (sploh pri fiziki)... PS upam da moja ne bo brala tega posta ker namreč študira med drugim tud fiziko :blush:
Dolenc™ Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 Mi je uspel dobit šravf vn!!! Najprej smo hotel privarit inbus pa ni šlo, se ni hotu prijet. Pol sem pa unmu ki je varil povedov da je nek bel prašek vn šel iz ostalih. Je šel po izvijač pa kladivo, parkrat kresnu in to je to :D. Šravf je bil zaliman :)
Ice Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 za drugic imas dve moznosti: 1. uporabi lepilo, ki nima tako visoke lepljive vrednosti (npr. modri loctite) 2. uporabi pistolo za vroc zrak.
Tratnjak Damijan Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 Tud jaz vedno šraufam motorje sam, pomagam pa si z mikrofilmi in podatki iz motoradov. Kako stvar vprašam tudi na servis. Nikoli ne odpiram na pamet. No skoraj nikoli. :blush:
strom Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 Tud jaz vedno šraufam motorje sam, pomagam pa si z mikrofilmi in podatki iz motoradov. Kako stvar vprašam tudi na servis. Nikoli ne odpiram na pamet. No skoraj nikoli. :blush: ← No ja... bodimo pošteni... nejprej se zadeva odpre, razdre, razšraufa, potem se pa leta okol pa išče mikrofilme d se nekak nazaj sestav ne d bi preveč delov ostal. :D LP PS: Čestitke, Dolenc! Majhen nasvetek, v Louisu dobiš zadevo k je v rdeči škatli, gor pa piše schlagschrauber al tam nekje. Pa dodatne nastavke (louis koda 10003972). Zadeva prekleto prov pride pr takih zadevah. Za uporabo rabiš še srednje veliko kladivo (ne, ni joke). Sploh si pa pri kakšnem MZ-ju mrzel brez tega.
simonsi Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 Uno tolkalo za losat pol ku*** ni vredno, ker ga mam sam doma in edino kar se je losal se je od nabijanja po šraufu. Je pa pnevmatska pištola alfa pa omega orodja. Se da vse losat in zategnit. Pa akumulatorski vrtalnik za kake manjše šraufe.
Dolenc™ Objavljeno Julij 6, 2005 Opozori Objavljeno Julij 6, 2005 Spet en problem, tokrat z sklopko. Motorju sem zamenov mašinsko olje, notri sem dal motula 10/30 kar je super za mojo mašino :), ampak od takrat je bil menjalnik zelo trd. Zato sem malo nategnil zajlo na sklopki, no kr oreng nategnil in res dalo se je lažje šaltat. Zajla je bila tako nategnjena kakšen teden. Potem pa greva s kolegom na avtocesto in sem imel nekakšne probleme, ko sem prešaltov v visokih obratih je šele čez čas prešaltalo in ko je, so obrati močno padli, iz 10k na 7k. S kolegom sva nekako zgruntala da mi drsi sklopka. Po vsej vrjetnosti sem jo malo poškodoval :) s tem ko je bila preveč nategnjena zajla. Skoraj siguren sem da so šle lamele, pa me zanima, koliko škode lahko še naredim če se bom vozil s tako kuplengo :). Zajlo sem že odtegnil, tko da se škoda ne veča :). Še to, kaj bi lahko bil vzrok da je menjalnik tako trd? Če vam še kaj ni jasno kr vprašte k vem, da se iz tega kar sem napisol ne da vsega zvedet :).
gizmOkak Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Ok menjalnik se je že uštimov :) ← in kaj je blo :? povej prosim d bomo vedli še ostali
Erik Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 ko menjaš olje v mašini a moraš motor prej segreti :?
Dolenc™ Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Očitno je bla kriva za preveč trd menjalnik preveč nategnjena zajla. Zdej sem pa sam odtegnu, tko kot je nekje na forumu priporočeno, da ma par mm lufta sklopka, pa je dober. Mašine nism pa nč ogrel ko sem menov, sam pustu sem stat da je dober odtekel, pa mal pol motor nagibov :). Naj bi pa blo dober, ker lažje in bolj odteče olje, sam jst mislem da je tud če je mrzla mašina je čist vredu :) Škoda, ker sem ubistvu zastonj skuru kuplengo, zato ker sem bil preveč pameten :D
miha600 Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 Olje se vedno menja (izpusti) pri segreti mašini. Tako steče kar se da največ starega - odpadnega olja, saj je olje veliko bolj tekoče. Pa še to: različnih olj ni dobro mešati. To pomeni, da manj kot ostane starega v mašini, boljše je. :)
vojak25 Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 Živjo, danes sem opazil da se mi je nosilec za prednjo tačko odlomil (glej sliko) pojma nima kak se je to lahk zgodil, k nism nč odletu 150kg pa tut nimam <_< a mogoče ve kdo če se da to zvariti oz. kateri postopek varjenja je za ta material. Al pa če kdo ve kje bi se dal to popraviti :? A kdo slučajn ve kje bi se dal nabavit tak del v italiji, če kdo pozna kak odpad??? Samo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se