krucymucy Objavljeno Marec 1 Opozori Objavljeno Marec 1 (popravljeno) Zhang Xue je sel stran. vir: Popravljeno Marec 1. Popravil krucymucy TakeALookAround, Marko P., Joker in 2 others 4 1
DAMI34 Objavljeno Marec 1 Opozori Objavljeno Marec 1 mogoče neb škodil prevod: Zagotovo bi morali vsi vedeti, da boli zapustiti podjetje, ki si ga sam ustanovil. Sprva ni bilo pritiska "odgovornosti", potem ko je bil čas za hrano je bilo vedno več ljudi in vedel sem tudi, da moja odgovornost postaja vse večja. Pravzaprav sem še vedno zelo sebičen, mislim samo na svoje sanje in me ne zanima dobiček vlagateljev, mogoče je rezultat že določen. Kakorkoli, vedno sem odgovoren za svoje življenje. Če ne ljubiš sebe, kako lahko ljubiš druge in svet?
DESMODUE Objavljeno Marec 1 Opozori Objavljeno Marec 1 pred 1 uro, krucymucy pravi: Zhang Xue je sel stran. vir: Še vedno je lastnik Kove, se pa umika iz direktorskega položaja, ki ga je prepustil človeku,ki sem ga tudi osebno spoznal. In sem pomirjen. Smernice Kove se z odstopom ne bodo spremenile, Zhang pa se bo popolnoma posvetil svoji strasti: razvoj,zasnova dirkalnikov, ki bodo posegali po najvišjih mestih v vseh moto panogah. Kot CEO, tega ni vec mogel poceti in strast in veselje sta ga zacenjala minevati. Kugelschreiber in miran985 1 1
ZED Objavljeno Marec 1 Opozori Objavljeno Marec 1 Pismo, sam ti si pa res pravljičar 😁 TakeALookAround, Kawl, pik1 in 4 others 1 1 5
DESMODUE Objavljeno Marec 1 Opozori Objavljeno Marec 1 pred 29 minutami, ZED pravi: Pismo, sam ti si pa res pravljičar 😁 Niti ne, samo 3 komentarje sem povzel. Pa potrditev iz tovarne, ki je prakticno enaka njegovi razlagi.
DESMODUE Objavljeno Marec 2 Opozori Objavljeno Marec 2 En zanimiv podvig španca. DAMI34, Kugelschreiber in Kmet2 3
DAMI34 Objavljeno Marec 2 Opozori Objavljeno Marec 2 pred 16 urami, ZED pravi: Pismo, sam ti si pa res pravljičar 😁 vse te informacije so dosegljive na linku na vrhu strani. https://www.thecheckeredflag.co.uk/2024/03/zhang-xue-steps-down-as-kove-ceo/?fbclid=IwAR1uN7HEv2lmYxyyVc2ZmoKOlbti-BkodsEjp6t7bFu8BBwTv6LXBmdNVHg Zhang Xue, the founder and intrepid leader of Kove Moto, has resigned from his post as CEO, citing differences in how he wants to lead the manufacturer compared to other executives. Nonetheless, he is still a stakeholder in the company and maintains good relations.
DESMODUE Objavljeno Marec 2 Opozori Objavljeno Marec 2 pred eno uro, DAMI34 pravi: vse te informacije so dosegljive na linku na vrhu strani. https://www.thecheckeredflag.co.uk/2024/03/zhang-xue-steps-down-as-kove-ceo/?fbclid=IwAR1uN7HEv2lmYxyyVc2ZmoKOlbti-BkodsEjp6t7bFu8BBwTv6LXBmdNVHg Zhang Xue, the founder and intrepid leader of Kove Moto, has resigned from his post as CEO, citing differences in how he wants to lead the manufacturer compared to other executives. Nonetheless, he is still a stakeholder in the company and maintains good relations. Tako je..za to gre. Proizvajati motorje tipa 450 rally EX, ali 450 rally regular? Zelja zhanga je striktno prva opcija. Moja pa druga. Sodelovanje pa zna prinesti dober koncni rezultat. DAMI34 in GregorM 2
DAMI34 Objavljeno Marec 2 Opozori Objavljeno Marec 2 Nekako takole ja, pa bolj se misli posvetiti dirkanju oziroma izdelavi pravih race mašin in tekmam. Tako sem jaz razumel.
MiNa Objavljeno Marec 2 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2 Jabolko!?? Ustanovila sta ga dva Steva 1976 po dobrih 9 letih sta oba zapustila "ladjo" zaradi nestrinjanja z vodenjem. Skorajšen razpad (propad) je sledil in vodil v to, da po desetih letih životarjenja vizionar Steve ponovno zagrize v kisel sadež in ga izstrelil v nebo... Vse ostalo je zgodovina. Živi bili pa videli. Buschi 1
DESMODUE Objavljeno Marec 2 Opozori Objavljeno Marec 2 pred 2 urami, MiNa pravi: Jabolko!?? Ustanovila sta ga dva Steva 1976 po dobrih 9 letih sta oba zapustila "ladjo" zaradi nestrinjanja z vodenjem. Skorajšen razpad (propad) je sledil in vodil v to, da po desetih letih životarjenja vizionar Steve ponovno zagrize v kisel sadež in ga izstrelil v nebo... Vse ostalo je zgodovina. Živi bili pa videli. Treba je poznati dejstva,ne špekulacij in nepopolnih prevodov. Pa je zadeva povsem jasna.
ZED Objavljeno Marec 2 Opozori Objavljeno Marec 2 pred 23 urami, DESMODUE pravi: Niti ne, samo 3 komentarje sem povzel. Pa potrditev iz tovarne, ki je prakticno enaka njegovi razlagi. Ma ne gre se za to hehe, samo ti tko to napises kot, da si glihkar z nijm na kavcu sedel in ti je to povedal... Se vedno mi je interesanten 800x, tko da ko bos imel kaksne oglede le sporoči 🙃 DESMODUE in Kawl 2
Hytech Objavljeno Marec 3 Opozori Objavljeno Marec 3 Kaj pa tale motor, zgleda zanimivo,brembo, pa full opreme, a je to tudi kakšna izpeljanka kot so te, ali kdo kaj ve glede tega motorja?
DESMODUE Objavljeno Marec 3 Opozori Objavljeno Marec 3 pred eno uro, Hytech pravi: Kaj pa tale motor, zgleda zanimivo,brembo, pa full opreme, a je to tudi kakšna izpeljanka kot so te, ali kdo kaj ve glede tega motorja? Qj motors je lastnik benellija in eden vecjih kitajskih proizvajalcev. Adv motor nizje srednje klase,konkurent suzukiju v strom 650,moto moriniju x-cape 649,benelliju trk702x. Glede izpeljank pa zal ne vem,na kaj mislis.
Kugelschreiber Objavljeno Marec 3 Opozori Objavljeno Marec 3 4 minutes ago, DESMODUE said: Glede izpeljank pa zal ne vem,na kaj mislis. IMO je vprasal ce se pri Kove kaj razmislja o malo manj offroad verzijah najvljenih bajkov, morda mal mocnejsih in vecjih od allmighty500.
DESMODUE Objavljeno Marec 3 Opozori Objavljeno Marec 3 pred 23 minutami, Kugelschreiber pravi: IMO je vprasal ce se pri Kove kaj razmislja o malo manj offroad verzijah najvljenih bajkov, morda mal mocnejsih in vecjih od allmighty500. 800x standard. 210mm hoda, 845mm oddaljenost sedeža od tal, 183kg, 70Kw. Velikih cestnih motorjev in pa pri Kove ne bo nikoli. Je dovolj velika izbira na tem podrocju, tako med Kitajci,kot Japonci in Evropejci.
DESMODUE Objavljeno Marec 4 Opozori Objavljeno Marec 4 Tretje mesto na Swank rally Tunizija. Cezzare zacceti. Marko P., Zivnorc in Kmet2 2 1
DESMODUE Objavljeno Marec 4 Opozori Objavljeno Marec 4 In še peto mesto na Abu Dhabi desert challenge. Kmet2 1
Kugelschreiber Objavljeno Marec 5 Opozori Objavljeno Marec 5 https://www.motosprint.it/news/sbk/supersport/2023/04/21-6297154/ssp300_la_kove_debutta_ad_assen_scrivendo_un_pezzo_di_storia Marko P. 1
miran985 Objavljeno Marec 5 Opozori Objavljeno Marec 5 pred 6 urami, Kugelschreiber pravi: https://www.motosprint.it/news/sbk/supersport/2023/04/21-6297154/ssp300_la_kove_debutta_ad_assen_scrivendo_un_pezzo_di_storia Ja poznamo, so že v igri od lanske sezone. Marsikje tekmujejo, če le si malo pogledaš..
Kawl Objavljeno Marec 6 Opozori Objavljeno Marec 6 Glede nato da je s položaja odstopil vodilni mož bo tale zgodba prej zaključena kakor bo sploh lahko zaživela. No nekaj ljudi so pa le uspeli nafuk**
DESMODUE Objavljeno Marec 6 Opozori Objavljeno Marec 6 pred 5 minutami, Kawl pravi: Glede nato da je s položaja odstopil vodilni mož bo tale zgodba prej zaključena kakor bo sploh lahko zaživela. No nekaj ljudi so pa le uspeli nafuk** poznas zgodbo in razloge odstopa? je zadeva mnogo drugacnejsa,kot jo predstavljate kritiki Kove. Nafu*** s cim? ne boj se, zgodba Kove se sele dobro zacenja.
DESMODUE Objavljeno Marec 6 Opozori Objavljeno Marec 6 Sem se odlocil da malo podrobneje napisem glede prihodnosti in usmeritev Kove,vsaj za tiste,ki znamko spremljajo s pozitivnim zanimanjem: Podjetje je bilo ustanovljeno s strani sestih zanesenjakov,danes zaposljuje prek 1000 ljudi, od tega jih 113 dela samo v razvoju. Kmalu se bo odprla se druga tovarna,kjer se bo izdelovala 800x in offroad program. Zhang Xue je med sestimi imel, in SE VEDNO IMA najvecji lastniski delez, lastnistvu Kove se ni odrekel. Razlogi za odstop so bili njegovi, zaradi razhajanj mnenj v razvoju motociklov. ZHANG se je osredotocal izkljucno na sportno/dirkaske uspehe,temu je podrejal tudi razvoj tlv tovarni, lep primer za to je kove 450 EX, ki ga je kot prototip vozil Mason Klein. Prrostali lastniki se osredotocajo bolj na uporabo racing tehnike in prilagoditvi le -te povprecnemu uporabniku. Tudi iz cenovnega stalisca in prodajnih stevilk. Kove450 rally regular naprimer,je motor,ki ne zahteva dirkaskega vzdrzevanja in uporabe, 450 EX je cistokrvni dirkalnik.cena prvega je 8500 eur,drugega 22.000 eur. Po pogovoru so se skupaj odlocili,da zhang prepusti mesto direktorja nasledniku ( ki sem ga osebno spoznal tukaj v Sloveniji ), sam pa odpre razvojno podjetje,kjer bo s svojim denarjem delal na razvoju dirkalnikov za rally,moto gp,superbike,mxgp in razvoju nove linije trivaljnih agregatov. Rizik preobremenjenosti budgeta je prevzel izkljucno nase, proizvodnja, razvoj in distribucija pri Kove deluje nemoteno, proizvodni casi se bodo celo skrajsali. Filozofija izdelave lahkih,z dobrimi komponentami opremljenih motociklov,s postavljenimi povprecnemu uporabniku dostopnimi cenami ostaja, taka kot je bila. Kove racing team ki tekmuje na mednarodnih offroad tekmovanjih in prvenstvu SBK ostaja. Osebno ne poznam podjetja,ki bi v enem letu lansiralo toliko novih ( ne faceliftov ) kot kove..450rally,800x,800rally,450rr,mx250,mx450,enduro250/450,mxe. Sami stroski razvoja in vzpostavitev proizvodnih linij so izjemno visoki. Poleg vsega tega,bi bil razvoj dirkalnikov,ki bi se kosali s konkurenco v vecini razredov svetovnega formata enostavno prehud zalogaj za Kove. Step by step je boljsa izbira in odlocitev Zhanga vec kot pravilna in postena. Kmet2, Marko P., DAMI34 in 6 others 8 1
pik1 Objavljeno Marec 6 Opozori Objavljeno Marec 6 pred eno uro, DESMODUE pravi: Step by step je boljsa izbira in odlocitev ... . ... tole tvojo ugotovitev pa tudi jaz zagovarjam mislim, da bomo počasi našli "skupni jezik" ... prej ko slej ... Ja, kitajčki so sicer res zelo agresivni pri "napadu" na celotni svetovni trg ... tako v avtomobilski industriji kot na področju mopedov ... tako da ... ja, lahko da nas bodo na koncu celo pojedl ... ampak ... do takrat bo pa potrebno še kaj naredit ... tako na področju realne predstave izdelkov, kot na podanih realnih ocenah "navadnih" uporabnikov ... in ne nazadnje tudi kakšnih "velemojstrov" motoriranja Tako da ... ja, step by step se to počne ... vedno in povsod sedaj, v prvem koraku počakajmo na te težko pričakovane ocene in teste prvih prodanih 500-ic in 450-ic pri nas ... torej fitbek teh ljudi, ki si ta kitajska čudesa že lastijo ... potem pa ... drugi korak ... 800-tke ps. ... z velikim zanimanjem spremljamo vse teme, kjer bodo obljubljene objave potovanj in "malo daljših" izletov ... kar vse bo na koncu potrdilo ali ovrglo vso to začetno hvalo kitajske tehnike Loba in raza 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se