Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja noooooooooooooooo!!si moral poudarit , da za motorno kolo sprašuješ...piši spet :P

mi čakamo :whistle:

Objavljeno
ja pa saj totih z bmw ki mislijo da majo 170ps tak ne ustavljajo :whistle: . aja gedor ne pozabi da si boš žarnico menjal :headbang:

Zdaj šele vidim,z kakšnim NEPOZNAVALCEM BMW-ejev sploh,pa mehanike imam opravka tu na forumu :lol1: ,BMW-pa gedore kje živiš že zdavnaj vsi vijaki TORX :headbang:

Za prednji žarnici zamenjat,pa si lahko mizar,je dovolj samo dva prsta!!!! :BUA: :BUA:

Ps.klik ig...e :beer2:

Objavljeno

Za motor je obvezna samo prva pomoc! :worship: Nikjer v zakonu ne pise drugace ,je pa res da si pri nas posamezni zakon kar prikrojijo tako da nikoli ne ves!Jaz zarnic in jopica na motorju nimam pa mi se nikoli noben plavi ni tezil razen za prvo pomoc.

Objavljeno

Jopič imaš gor vsaj zvečer, da te ja opazijo. Zase vem da ga bom nosil vsaj po temi :)

Objavljeno
Jopič imaš gor vsaj zvečer, da te ja opazijo. Zase vem da ga bom nosil vsaj po temi :)

Večina jaken ima tako že všite 3M trakove in jopiča res ne rabiš,vsaj jaz ga ne...

Objavljeno

Ima, ampak sigurno ne toliko kot imajo jopiči. Pa še tista izstopajoča barva..

Objavljeno (popravljeno)
Ima, ampak sigurno ne toliko kot imajo jopiči. Pa še tista izstopajoča barva..

Ok ampak ni obvezen... Govorimo o obvezni opremi motocikla. OBVEZNA PO ZAKONU JE LE PRVA POMOČ, rezervne žarnice, lopata za morebitno blato, sneg in pesek ter piščal za odganjanje divjadi in podobno, le svetujejo... Kdor pravi drugače, je goden za odvzem vozniškega dovoljenja, saj ne pozna CPP.

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Ja vem.. ni obvezno, ampak škoditi ne more :)

Objavljeno

garantiram ti, da če imaš vsa svetila kot se šika, je najmanjša skrb, da te ne bodo ponoči spregledali...tisti jopič je bolj potreben podnevi

ponoči mi ni še nihče ceste zaprl ali izsilil......ker vsi čakajo, da gredo luči mimo

Objavljeno
Ok ampak ni obvezen... Govorimo o obvezni opremi motocikla. OBVEZNA PO ZAKONU JE LE PRVA POMOČ, rezervne žarnice, lopata za morebitno blato, sneg in pesek ter piščal za odganjanje divjadi in podobno, le svetujejo... Kdor pravi drugače, je goden za odvzem vozniškega dovoljenja, saj ne pozna CPP.

No, pa mi povej, v katerem členu ZVCP piše, da je prva pomoč obvezna... :whistle:

Ti lahko skrajšam muke - v NOBENEM. So pa te stvari določene v dodatnih pravilnikih, ki so objavljenji bogve kje in kdaj. Tudi žarnice so verjetno v katerem od boga pozabljenem pravilniku še iz časov SFRJ omenjene...

Drugače pa, ko voli nek izvoli:

D.

Objavljeno (popravljeno)

115. Uradni list RS, št. 115/2007 z dne 14.12.2007

P R A V I L N I K

o spremembi Pravilnika o kompletu za prvo pomoč, ki spada v obvezno opremo motornih vozil

1. člen

V Pravilniku o kompletu za prvo pomoč, ki spada v obvezno opremo motornih vozil (Uradni list RS, št. 106/04, 134/04 in 136/04 – popravek) se 10.a člen spremeni tako, da se glasi:

"10.a člen

S kompleti za prvo pomoč, ki ustrezajo zahtevam tega pravilnika, morajo biti opremljena vozila, prvič registrirana v Republiki Sloveniji po 1. januarju 2005.

V vozilih, prvič registriranih v Republiki Sloveniji pred 1. januarjem 2005, mora biti vsebina obstoječih kompletov za prvo pomoč higiensko vzdrževana, nepoškodovana in z veljavnim rokom uporabe.".

2. člen

Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

106. Uradni list RS, št. 106/2004 z dne 30.09.2004

P R A V I L N I K

o kompletu za prvo pomoč, ki spada v obvezno opremo motornih vozil

2. člen

Vrsti kompletov za prvo pomoč sta:

– komplet za prvo pomoč za motoriste in

– komplet za prvo pomoč za avtomobiliste.

3. člen

Komplet za prvo pomoč za motoriste mora vsebovati najmanj:

-----------------------------------------------------------------

Zap.

št. Predmet Število kosov

-----------------------------------------------------------------

1 Prvi povoj, tip 3 (12 cm x 5 m), sterilen 1

2 Kompresa 5 x 5 cm, sterilna 10

3 Kompresa 10 x 10 cm, sterilna 2

4 Aluplast za opekline 5 x 9 cm, sterilen 1

5 Aluplast za opekline 50 x 60 cm, sterilen 1

6 Povoj iz raztegljive tkanine 8 cm x 4 m 1

7 Trikotna ruta 100 x 100 x 140 cm 1

8 Rokavica (SIST EN 455-1 in 2:2000) 2

9 Zaščitna folija za umetno dihanje 1

10 Dvostransko metalizirana folija 210 x 160 cm,

debelina najmanj 12 µm 1

11 Škarje (z zaobljeno konico) 1

12 Obliž z blazinico 10 x 8 cm 2

13 Obliž 1 cm x 1 m 1

14 Navodila za nudenje prve pomoči 1

15 Seznam vsebine 1

-----------------------------------------------------------------

6. člen

Oblika embalaže kompleta za prvo pomoč za motoriste ni predpisana, ustrezati pa mora obsegu vsebine iz 3. člena tega pravilnika. Lahko je izdelana iz impregniranega oziroma plastificiranega platna.

Embalaža kompleta za prvo pomoč za avtomobiliste mora biti izdelana iz trdnejšega materiala. Imeti mora obliko škatle z zunanjimi merami tlorisa 255 mm ± 2 mm x 166 mm ± 2 mm, njena višina v zaprtem stanju pa mora biti 80 mm ± 2 mm. Pokrov lahko prekriva stranske stene (15 mm ± 1 mm) in ima lahko največje mere 264 mm ± 3 mm x 175 mm ± 3 mm. Debelina stene ne sme presegati 3 mm.

in še če koga zanima kej je po Evropi:

http://www.konstill.com/obvezna_oprema_e.html

Popravljeno . Popravil tombgo
Objavljeno

Samo da to ni ZVCP... :whistle:

D.

PS: Tema je o rezervnih žarnicah... :topic:

115. Uradni list RS, št. 115/2007 z dne 14.12.2007

P R A V I L N I K

o spremembi Pravilnika o kompletu za prvo pomoč, ki spada v obvezno opremo motornih vozil

1. člen

V Pravilniku o kompletu za prvo pomoč, ki spada v obvezno opremo motornih vozil (Uradni list RS, št. 106/04, 134/04 in 136/04 – popravek) se 10.a člen spremeni tako, da se glasi:

"10.a člen

S kompleti za prvo pomoč, ki ustrezajo zahtevam tega pravilnika, morajo biti opremljena vozila, prvič registrirana v Republiki Sloveniji po 1. januarju 2005.

V vozilih, prvič registriranih v Republiki Sloveniji pred 1. januarjem 2005, mora biti vsebina obstoječih kompletov za prvo pomoč higiensko vzdrževana, nepoškodovana in z veljavnim rokom uporabe.".

2. člen

Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

106. Uradni list RS, št. 106/2004 z dne 30.09.2004

P R A V I L N I K

o kompletu za prvo pomoč, ki spada v obvezno opremo motornih vozil

2. člen

Vrsti kompletov za prvo pomoč sta:

– komplet za prvo pomoč za motoriste in

– komplet za prvo pomoč za avtomobiliste.

3. člen

Komplet za prvo pomoč za motoriste mora vsebovati najmanj:

-----------------------------------------------------------------

Zap.

št. Predmet Število kosov

-----------------------------------------------------------------

1 Prvi povoj, tip 3 (12 cm x 5 m), sterilen 1

2 Kompresa 5 x 5 cm, sterilna 10

3 Kompresa 10 x 10 cm, sterilna 2

4 Aluplast za opekline 5 x 9 cm, sterilen 1

5 Aluplast za opekline 50 x 60 cm, sterilen 1

6 Povoj iz raztegljive tkanine 8 cm x 4 m 1

7 Trikotna ruta 100 x 100 x 140 cm 1

8 Rokavica (SIST EN 455-1 in 2:2000) 2

9 Zaščitna folija za umetno dihanje 1

10 Dvostransko metalizirana folija 210 x 160 cm,

debelina najmanj 12 µm 1

11 Škarje (z zaobljeno konico) 1

12 Obliž z blazinico 10 x 8 cm 2

13 Obliž 1 cm x 1 m 1

14 Navodila za nudenje prve pomoči 1

15 Seznam vsebine 1

-----------------------------------------------------------------

6. člen

Oblika embalaže kompleta za prvo pomoč za motoriste ni predpisana, ustrezati pa mora obsegu vsebine iz 3. člena tega pravilnika. Lahko je izdelana iz impregniranega oziroma plastificiranega platna.

Embalaža kompleta za prvo pomoč za avtomobiliste mora biti izdelana iz trdnejšega materiala. Imeti mora obliko škatle z zunanjimi merami tlorisa 255 mm ± 2 mm x 166 mm ± 2 mm, njena višina v zaprtem stanju pa mora biti 80 mm ± 2 mm. Pokrov lahko prekriva stranske stene (15 mm ± 1 mm) in ima lahko največje mere 264 mm ± 3 mm x 175 mm ± 3 mm. Debelina stene ne sme presegati 3 mm.

in še če koga zanima kej je po Evropi:

http://www.konstill.com/obvezna_oprema_e.html

Objavljeno

Ko je že toliko off, pa še malo. Danes so kolegu težili za prvo pomoč. Sicer je samo zagrozil z 125€, ampak prav da naslednjič bo pa pisal tudi :) Banda hehe.

Objavljeno
Samo da to ni ZVCP... :whistle:

D.

PS: Tema je o rezervnih žarnicah... :topic:

pokazal ti je edini pravilnik, ki predpisuje prvo pomoč kot obvezno opremo motorja...

da pa so žarnice pa očitno nikjer ne piše...torej!

zdej me pa zanima , če je avtor teme povedal svojemu revčku kar smo tukaj zmleli?

Objavljeno

DA ZAKLJUČIMO DEBATO

Spoštovani! Pravilnik o dimenzijah, skupnih masah in osni obremenitvi vozil ter o osnovnih pogojih, ki jih morajo izpolnjevati naprave in oprema na vozilih v cestnem prometu (Uradni list SFRJ t. 50/1982, z večimi spremembami in dopolnitvami, zadnje v Uradnem listu RS, t. 97/2002), v poglavju oprema vozil določa, DA morajo motorna kolesa imeti opremo za prvo pomoč. Druge opreme za motorna kolesa ta pravilnik NE določa.

Lp,

mag. Franc Virtič

TISKOVNI PREDSTAVNIK

POLICIJSKE UPRAVE MARIBOR

Objavljeno

Danes sem zamenjal pregoreno kratko žarnico na bemfčku.

Je kar razmeroma lahko zamenjat, čeprav prostora ni ravno veliko. Ima pa hudič H7 za kratko luč, H1 za dolgo luč in 2 x H3 za meglenki.

Lahko gorijo tudi vse 4 hkrati :naughty:

svetlobe zaenkrat zadosti :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Tudi jaz sem zasledil kar nekaj teh xenon in bixenon kompletov,v oči mi je pa padel tale iz KP,pa še ena firma v LJ,ki to tudi vgrajuje.Od te firme sem pa dobil naslednje podatke,ki se deloma nanašajo na moj motocikel,ampak mogoče bo kdo še kaj dodal,da zadevo pripeljemo do te mere,da nam bo jasno za kaj gre.Svetilnost je pa kot pri avtomobilih krepko večja,pa še manj energije trošijo...

Evo,tole so mi napisali na mail:

Montaža se vrši po sistemu "plug&play" sepravi se le prikljuci na

obstoječo napeljavo . Na električnem sistemu niso potrebne predelave. Za

malo prakticnega znanja lahko to storite tudi sami . Zadeva pa se lahko

v originalno stanje povrne v nekaj minutah .

Glede na to, da ima moto stiri zarnice potrebujete 2 kompleta oz. osebno

bi vam priporočil,da xenon montirate le v parabole za kratke luci. Xenon

zarnica namrec potrebuje ob vklopu 1-2 sekundi, da doseze maksimalno

svetilnost in bi v primeru montaze v dolge luci ta cas pomenil slabso

vidljivost v trenutku vklopa . Kar se tice barvne toplote pa 4300k odda

najvec svetlobe , 6000k pa estetsko najbolje izgleda . V primeru, da

zelite kar se da dobro svetilnost potem je 4300k prava izbira ce pa je v

igri tudi estetika potem pa lahko izberete 6000k . Za homologacijo v

avtomobilu potrebujete pranje zarometov, sistem za avtomatsko nastavitev

visine zarometov in potrdilo o strokovni vgradnji v nasprotnem primeru

homologacija NI mogoca. Kaksni so pogoji za homologacijo xenona za

motocikle vam pa trenutno ne znam odgovorit (se bom pa vsekakor v

kratkem tocno pozanimal)in je najbolje ce povprasate na eni od

homologacijskih druzb(LPP, AMZS,.. .) .

Pa še nekaj sem pozabil, dobijo se v izvedbah H4,H1,H7 in mogoče še kakšni,obstajajo pa tudi žarnice za izvedbo z lečo ali brez nje.

Popravljeno . Popravil roadbuster
Objavljeno

KAKO DELUJE HID XENON ŽARNICA?

Za razliko od halogenskih žarnic,xenon nimajo žarilne nitke,ampak
ustvarjajo svetlobo s pomočjo loka med dvema elektrodama, katere s svoje
strani vžgejo metalni plin. Svetloba katero proizvaja HID XENON je veliko
močnejša ,kot jo lahko da standardna halogenska žarnica. Vzporedno z
manjšo porabo energije se HID XENON žarnica vidi kot svetla bela črta,
ki je podobna dnevni svetlobi.
Pri HID XENON žarnici se napetost med
dvema elektrodama najprej poveča z 12 V na 23000 V in potem ostane
stabilna na 8000 V,ker pri tem uporablja poseben transformator. Zaradi
izredno visoke napetosti,katere temperatura barve gre tudi do 12000 K, je
Xenon svetloba ekonomična,stabilna in svetlejša do 300 % kot je svetloba
iz standardnih halogenskih žarnic.


PREDNOSTI XENON ŽARNICE?


Majhna
poraba
Xenon žarnica daje trikrat večjo
količino svetlobe od halogenske ,vzporedno z polovico manjšo porabo
(W).Posledično voznik veliko bolje vidi, vozilu pa ostane več moči za
druge funkcije.

3 krat več
svetlobe
Jasno bela svetloba, ki jo daje XENON
žarnica je podobna dnevni svetlobi.Raziskave so pokazale, da daje ta
svetloba vozniku boljšo koncentracijo na vožnjo.Poleg tega se ta
svetloba bolje reflektira od oznak in znakov na cesti kot halogenska
svetloba.

Dolga življenska doba.Življenjska doba XENON žarnice je 3000
ur v primerjavi z halogensko ki ima 400 ur življenjske dobe.





  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Mogoče kdo ve, kje v Slo lahko kupim oranžne žarnice 12v 23w? Preklical oz. obiskal sem ogromno trgovin, pa me samo debelo gledajo.

Oblika je pa ta:

bc183.jpg

Popravljeno . Popravil pubi1
Objavljeno
Mogoče kdo ve, kje v Slo lahko kupim oranžne žarnice 12v 23w? Preklical oz. obiskal sem ogromno trgovin, pa me samo debelo gledajo.

Oblika je pa ta:

bc183.jpg

Jaz imam tako žarnico je pa 12V 21W prozorna,če bi hotel,da je rudeča pa bi moral dati gor takle silikonski kondomček ali jo pa pobarvat s flumastrom!

post-9445-1214601482_thumb.jpg

Objavljeno

Mislim, da je vznožje drugačno. Moja ima izboklini vzopredno, tvoja pa ne, kolkor se vidi iz slike. Koliko pa drugače igra vloge 21w proti 23w? Bi vseeno smerniki ok utripali? Ker podnožje bi že nekako predelal, če bo vedno takšno s****e z nabavo.

Objavljeno

utripali bodo za spoznanje počasneje (oz. ne utripali ampak malo dlje bodo goreli)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!