Guest Brumer Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Zanima me ali bi se dalo na kar se da preprost način predelat luč tipa: leva kratka, desna dolga (gsxr k2) tako, da bi obe svetile istočasno, saj sveti kar slabo... Je kdo kaj takega že počel? S xenon kitom in brez parabole se bojim da bi preveč slepel nasporti vozeča vozila, še posebej v desnih ovinkih... hvala Če imaš 2 X H-4 žarnico se to da prevezat,če pa imaš 2 X H-7 potem se neda prevezat,ostane ti edino,če hočeš dobro luč,da daš na zasenčeno,Xsenon dolgo pa pustiš navadno H-7.Jaz imam še eno garnituro(namesto H-7 žarnice) Xenom komplet:žarnica kabli +balast za 60 EU +porto.Jaz sam sem si to že pred leti montiral na mojem motorju montaža ca 5 min.Če si interesndt pošlji PM ali pokliči na GSM-imaš v avtarju.
m@dness Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Nihče ni nikoli kaj takega poskusil? to naredit je v bistvu čist simpl.. plus od dolge prekineš in ga vežeš na plus od kratke.. voila in ko imaš vklopljeno kratko ti sveti tudi dolga.
danci1973 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 to naredit je v bistvu čist simpl.. plus od dolge prekineš in ga vežeš na plus od kratke..voila in ko imaš vklopljeno kratko ti sveti tudi dolga. A ni to prav tako slabo in nelegalno kot vgradnja HID (Xenon) kita? Morda še celo slabše, saj je dolga dejansko 'dolga' in zanesljivo slepi nasproti vozeče. Poleg tega lahko s tem preobremeniš napeljavo za kratko, ki pač ni dimenzionirana za 2x55W. Kolikor vidim v 'service manual'-u, uporablja GSX-R750 K0-K2 H7 žarnice. Kar pomeni, da sta levi in desni reflektor različna, tako da ni možno uporabiti obeh kot kratko in obeh kot dolgo (kot je to npr. pri SV1000S, ki ima v obeh žarometih H4 žarnico). Če želiš ostati 'legalen, lahko: izboljšaš napeljavo (serijska je ponavadi bolj švoh) - to lahko precej pomaga, je pa odvisno od primera do primera uporabiš 'boljše' žarnice (Osram Silverstar ali Nighbreaker, Philips Vision Plus, ...) - te žarnice so boljše in dajo nekaj več svetlobe, a razlika ni ravno velika; poleg tega imajo ponavadi krajšo življensko dobo D.
GT4turb0 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Žarnici sta H7, ja :( Torej ostane le xenon kit, s katerim pa se bojim da bom preveč slepil... Glede teh žarnic pa vsaj kar sem na avto testiral se je slabo obneslo-svetilo je le bolj belo, vidljivost (sploh v dežju) je bila slabša, življenska doba kratka, če je močnejša pa uniči parabolo
danci1973 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 (popravljeno) Žarnici sta H7, ja :( Torej ostane le xenon kit, s katerim pa se bojim da bom preveč slepil... Glede teh žarnic pa vsaj kar sem na avto testiral se je slabo obneslo-svetilo je le bolj belo, vidljivost (sploh v dežju) je bila slabša, življenska doba kratka, če je močnejša pa uniči parabolo Zanimivo - jaz sem nad Osram NightBreaker navdušen, kar se tiče svetlobe in vidljivosti - le življenska doba (v povezavi s ceno) mi nikakor ni všeč. Zato sem na avtu šel nazaj na Silverstar, ki tudi ni slaba oz. je občutno boljša od 'navadnih'. Močnejših (torej 80, 90, 100W) jaz en bi uporabljal, ker lahko uničiš reflektor, preobremeniš napeljavo, scvreš konektorje, ... Tudi Xenon kit-a ne bi (več) uporabljal - sem ga, pa je bilo -kar se vidljivosti- bistveno slabše, saj je svetlobni snop bil nepravilen (zelo svetla točka 15-20m pred motorjem, naprej pa tema). Če pa sem snop dvignil, pa je slepilo vse nasproti vozeče za znoret. Če imaš možnost, na priključkih žarnice izmeri, kakšno napetost dobi - medtem, ko sveti. Pri mojem prejšnjem motorju je do žarnic prišlo samo 10.9V, kar pomeni skoraj 50% manjšo svetilnost žarnice! Ko sem napeljavo popravil (torej napeljal nove, močnejše kable) je na žarnice prišlo 13,6V (kar je bilo samo 0,1-0,2V manj kot na akumulatorju) in so žarnice svetile zelo dobro. D. Popravljeno Marec 3, 2009. Popravil danci1973
m@dness Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 A ni to prav tako slabo in nelegalno kot vgradnja HID (Xenon) kita? Morda še celo slabše, saj je dolga dejansko 'dolga' in zanesljivo slepi nasproti vozeče. Poleg tega lahko s tem preobremeniš napeljavo za kratko, ki pač ni dimenzionirana za 2x55W. Kolikor vidim v 'service manual'-u, uporablja GSX-R750 K0-K2 H7 žarnice. Kar pomeni, da sta levi in desni reflektor različna, tako da ni možno uporabiti obeh kot kratko in obeh kot dolgo (kot je to npr. pri SV1000S, ki ima v obeh žarometih H4 žarnico). Če želiš ostati 'legalen, lahko: izboljšaš napeljavo (serijska je ponavadi bolj švoh) - to lahko precej pomaga, je pa odvisno od primera do primera uporabiš 'boljše' žarnice (Osram Silverstar ali Nighbreaker, Philips Vision Plus, ...) - te žarnice so boljše in dajo nekaj več svetlobe, a razlika ni ravno velika; poleg tega imajo ponavadi krajšo življensko dobo D. legalno vsekakor ni kar se dolge tiče.. kaj se pa kablov tiče.. v bistvu ne vem kaka ke debelina žice, ampak če je recimo 1mm2 to nebi smelo bit problem. je pa res da se z presekom manjša upornost kar bi teoretično res pomenilo višjo napetost in tudi manjše segrevanje kablov ampak da je bila taka razlika :blink: .. ja na tvojem mestu bi kr ubogal dancija.. izmeri napetost, probaj druge žarnice. lp
Guest Brumer Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Debelejših kablov se NIKOLI nedaje,če že hočeš na žarnici večjo napetost se to naredi z releyem(2 kom dolga+kratka) + (2,5 qadrat) se potegne direkt iz akumulatorja.In tako prišparaš veliko zajebancije in razbremeniš vso potrebno instalacijo za luči(kable,spojke,stikala)itd. Ps: šenkrat vse skupaj je brezvezno početje,če hočeš dobro luč in brez kakršnega koli posega je samo in edino v zasenčeno si daš xenon poraba toka SAMO 30 W namesto 55 W. :whistle:
danci1973 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Debelejših kablov se NIKOLI nedaje,če že hočeš na žarnici večjo napetost se to naredi z releyem(2 kom dolga+kratka) + (2,5 qadrat) se potegne direkt iz akumulatorja.In tako prišparaš veliko zajebancije in razbremeniš vso potrebno instalacijo za luči(kable,spojke,stikala)itd. Normalno, da debelejše kable spelješ preko relejev, kaj si pa mislu? :blink: Ps: šenkrat vse skupaj je brezvezno početje,če hočeš dobro luč in brez kakršnega koli posega je samo in edino v zasenčeno si daš xenon poraba toka SAMO 30 W namesto 55 W. :whistle: Še enkrat - to je nelegalno... D.
Pips Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Dragi moji kolegi motoristi moj nasvet,če slabo vidite z orginalnimi lučmi obiščite optika presenečeni boste kako slabo vidite.To vam govorim iz lastnih izkušenj.Pa srečno in lp
Stasky Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 A ni to prav tako slabo in nelegalno kot vgradnja HID (Xenon) kita? Morda še celo slabše, saj je dolga dejansko 'dolga' in zanesljivo slepi nasproti vozeče. Poleg tega lahko s tem preobremeniš napeljavo za kratko, ki pač ni dimenzionirana za 2x55W. Kolikor vidim v 'service manual'-u, uporablja GSX-R750 K0-K2 H7 žarnice. Kar pomeni, da sta levi in desni reflektor različna, tako da ni možno uporabiti obeh kot kratko in obeh kot dolgo (kot je to npr. pri SV1000S, ki ima v obeh žarometih H4 žarnico). Če želiš ostati 'legalen, lahko: izboljšaš napeljavo (serijska je ponavadi bolj švoh) - to lahko precej pomaga, je pa odvisno od primera do primera uporabiš 'boljše' žarnice (Osram Silverstar ali Nighbreaker, Philips Vision Plus, .. .) - te žarnice so boljše in dajo nekaj več svetlobe, a razlika ni ravno velika; poleg tega imajo ponavadi krajšo življensko dobo D. Js mam na futuri 1xH7 kratka in 2xH7 dolgi. Ko preklopim na dolge se kratka ugasne. Varjanta je, da v stikalu ki preklaplja med dolgimi in kratkimi prevežeš, da bo kratka nonstop prižgana, tudi ko dolgo prižgeš. S tem neboš imel nič nelegalnega pa še slepil neboš nasproti vozečih, ker boš enostavno dolgo izklopil ko pride nasproti avto. To nameravam nardit js, ker bom Xenon vgradil pa hočem, da pri dolgih ostane prižgana tudi kratka (ki bo xenon). LP, Stasky P.S.: delaj na lastno odgovornost in pazi da se nebo kej pregrevalo če bosta obe žarnici skupaj delali, predvsem napeljava, če iz ene žice vlečeš plus na 2 žarnici...
nk84 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Pr moji suzik pa se kratka ne ugasne ko dolgo pržgeš, in mislm da je pr vseh ki imajo sam po eno dolgo in eno kratko tko. Pr mojm maš pr kratki strani lepo osvetljene, ko pa dolgo pržgeš se pa snop v sredini podaljša. Js sm tut xenon dal not, pa je dost bolš, pa še lepš zgleda. Ma pa moj na kratki luči lečo, tko da kljub xenon kitu ne zaslepim nasproti vozečih. Je pa tud neki tazga nardiš, je zahtevn, drago ampak fajn zgleda.
GT4turb0 Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 No bom verjetno kar poskusil z Osram Night Breaker oz. imate še kakšen predlog?
Guest Brumer Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 No bom verjetno kar poskusil z Osram Night Breaker oz. imate še kakšen predlog? Dovolj predlogov si dobil,najbolje in najceneje bo da si daš kar kakšno svečo ali pa karbitovko noter!!! :OK:
Stasky Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Glede nightbreakerja... jih imeu na avtu... sicer boljše od navadnih žarnic... pa vseeno nisem biu neki full navdušen... kratka življenska doba, draga žarnica... Pol mi je pa kolega svetoval "BOSCH +50". Z njimi zelo zadovoljen... jih imam tako na avtu kot na motorju (no na motor pride zdej ksenon). tko da razmisli...
Guest Brumer Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Pol mi je pa kolega svetoval "BOSCH +50". Z njimi zelo zadovoljen... jih imam tako na avtu kot na motorju (no na motor pride zdej ksenon). tko da razmisli... Pametno jaz jo imam notri(zasenčeno) že 3-leta. :yea1: Ps:Ko nažgem dolgo se 100m pred motorjem samo neka pomarančna svetloba pojavi tako,da bom letos še dolgo xenon montiral namreč original so obe H-7 in ablend vedno gori neglede ali je dolga prižgana ali ne.Poraba toka je 50% manjša,tudi temperatura v reflektoji 50% manjša,sveti pa 100% boljše! :yea1:
GT4turb0 Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Danes grem v trgovino po te žarnice in mi trgovec reče da Nightbreaker niso bistveno boljše od navadnih, da pa je imel tudi ene Bosch ter da ni ravno ok... Kako je ime tem Bosch + 50, ker na netu jih ne najdem? Ali obstajajo kakšni vložki oz. kaj podobnega da bi imel lečo v žarometu (h7)? Nočem slepiti vseh po vrsti... A kdo ve kakšna je sedaj kazen (s popustom) za xenon? Ker me vedno bolj mika da bi si montiral xenon kit ki sem ga imel prej v avtu (6000k), ampak če bi še tu imel takšne probleme, pa še leče nimam, potem res ni vredno... po drugi strani pa ne bi spet letel čez haubo upokojenca ki me ni videl... :unsure: lp
dolsina Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Men zgleda xenon na motorju zelo dobro. Pa tut xenonska žarnica je zelo močna pa še malo toka porabi tako da če bi imel v lasti kakšen močnejši(boljši) motor bi sigurno dal notr xenon.
k0ci Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 pa če že dajete xenon vzemite vsaj barvo dnevne svetlobe, torej 4300K, in ne 6000 ker potem se pa res takoj vidi da je xenon noter
Guest Brumer Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Danes grem v trgovino po te žarnice in mi trgovec reče da Nightbreaker niso bistveno boljše od navadnih, da pa je imel tudi ene Bosch ter da ni ravno ok... Kako je ime tem Bosch + 50, ker na netu jih ne najdem? Ali obstajajo kakšni vložki oz. kaj podobnega da bi imel lečo v žarometu (h7)? Nočem slepiti vseh po vrsti... A kdo ve kakšna je sedaj kazen (s popustom) za xenon? Ker me vedno bolj mika da bi si montiral xenon kit ki sem ga imel prej v avtu (6000k), ampak če bi še tu imel takšne probleme, pa še leče nimam, potem res ni vredno... po drugi strani pa ne bi spet letel čez haubo upokojenca ki me ni videl... :unsure: lp Jaz vozim z xenon že tri leta policaji so me že parkrat vstavili dali pihat itd.v xenon se ni še noben spotaknil,če pa se kdaj bo bom rekel da sem navadno žarnico zamenjal z plavo tudi če bo kazen bo minimalna,če bo pa tehnični je pa par minut dela pa bo H-7 spet notri. :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Danes grem v trgovino po te žarnice in mi trgovec reče da Nightbreaker niso bistveno boljše od navadnih, da pa je imel tudi ene Bosch ter da ni ravno ok... Kako je ime tem Bosch + 50, ker na netu jih ne najdem? Ali obstajajo kakšni vložki oz. kaj podobnega da bi imel lečo v žarometu (h7)? Nočem slepiti vseh po vrsti... A kdo ve kakšna je sedaj kazen (s popustom) za xenon? Ker me vedno bolj mika da bi si montiral xenon kit ki sem ga imel prej v avtu (6000k), ampak če bi še tu imel takšne probleme, pa še leče nimam, potem res ni vredno... po drugi strani pa ne bi spet letel čez haubo upokojenca ki me ni videl... :unsure: lp Za xenon kolikor jaz vem ni pogoj leča,ampak pranje in možnost nastavitve žarometov med vožnjo,snop-žarek (zasenčene luči) je enak in nastavljiv kot če je notri H-7 saj xenon žarnica pide v izto ležišče in center svetlobe je enak kot pri halogen žarnici z nitko saj v njej sveti tudi plin ne samo nitka,kako vam to ni jasno in zato nerazumem zakaj ti biki ne homologirajo teh žarnic na motorjih.Namreč na osebnem avtu,če ima pranje stekel in možnost nastavitve iz kabine lahko homologiraš vsak avto z xenon žarnicami neglede ali ima leče ali ne.
danci1973 Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Za xenon kolikor jaz vem ni pogoj leča,ampak pranje in možnost nastavitve žarometov med vožnjo,snop-žarek (zasenčene luči) je enak in nastavljiv kot če je notri H-7 saj xenon žarnica pide v izto ležišče in center svetlobe je enak kot pri halogen žarnici z nitko saj v njej sveti tudi plin ne samo nitka,kako vam to ni jasno :slap: V kateri pravljici si pa to pobral? in zato nerazumem zakaj ti biki ne homologirajo teh žarnic na motorjih.Namreč na osebnem avtu,če ima pranje stekel in možnost nastavitve iz kabine lahko homologiraš vsak avto z xenon žarnicami neglede ali ima leče ali ne. In tudi to ni res - nastavitev snopa mora biti avtomatska glede na trenutno obremenitev vozila in tudi glede na razna nihanja zaradi neravnin. Poleg tega lahko homologiraš samo žaromete, ki so že v osnovi zasnovani za Xenon (HID) žarnice - nikakor pa ne raznih Xenon kompletov... D.
Stasky Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 Danes grem v trgovino po te žarnice in mi trgovec reče da Nightbreaker niso bistveno boljše od navadnih, da pa je imel tudi ene Bosch ter da ni ravno ok... Kako je ime tem Bosch + 50, ker na netu jih ne najdem? Ali obstajajo kakšni vložki oz. kaj podobnega da bi imel lečo v žarometu (h7)? Nočem slepiti vseh po vrsti... A kdo ve kakšna je sedaj kazen (s popustom) za xenon? Ker me vedno bolj mika da bi si montiral xenon kit ki sem ga imel prej v avtu (6000k), ampak če bi še tu imel takšne probleme, pa še leče nimam, potem res ni vredno... po drugi strani pa ne bi spet letel čez haubo upokojenca ki me ni videl... :unsure: lp Hmm, ni posebnega imena, na škatlici piše samo Bosch +50... kupljene na Adria Merkurju... zvečer ko se domov vrnem pripopam sliko... Drugače pa ne pričakovat da svetijo ko kšne xsenon... svetijo pa definitivno boljše ko kšne obične H7 (tudi H4 na avtu mam)... Zdej grem pa xsenon montirat na motor... :OK: LP, Stasky
Hornet Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 Kolkr sm slišov so menda nightbreaker ene najboljših žarnic, tudi silverstar menda sveti malo manj.
Stasky Objavljeno Marec 8, 2009 Opozori Objavljeno Marec 8, 2009 Kolkr sm slišov so menda nightbreaker ene najboljših žarnic, tudi silverstar menda sveti malo manj. Sam menjavau jih boš pogosto!
Hornet Objavljeno Marec 8, 2009 Opozori Objavljeno Marec 8, 2009 Menjava je odvisna ne samo od kilometrov ampak predvsem od naših cest, pri toliko flikah in luknjah se tudi najboljšim žarnicam dostikrat stemni...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se