Be wild Objavljeno Januar 7, 2010 Opozori Objavljeno Januar 7, 2010 @Fr3nkY: Pozabil sem povedat, da čistim in podmazujem ketnco s pomočjo une škatlice.. Chain cleaner (Kettenmay) al kak se ji reče. Super zadeva, priporočam vsakem. Zato nimam problemov s prevelikim pritiskom iz spraya. Dal sem pa za njo mislim da 20 EUR. Vredno nakupa. Je pa res, da moraš pol imet še eno čistilo za ketne. Ampak je ketnca kot nova. Če te zanima ti jo lahk slikam. LP Be wild .)
Dolenc™ Objavljeno Januar 7, 2010 Opozori Objavljeno Januar 7, 2010 Sej lepo, da ti dobro služi. Ampak do istih rezultatov prideš z staro zobno ščetko in eno krpo, pa saj ni treba celga tega mehanizma sestavljat in prat vsakič + imaš izgovor da sebi privoščiš novo ščetko.
Be wild Objavljeno Januar 7, 2010 Opozori Objavljeno Januar 7, 2010 Tut to je res -->Za bel nasmeh vaše verige in zob.. Tako bi se lahk glasila Colgateva bikersko obarvana prodajna kampanja Bom nehu, vem da sm LP Be wild
janktm Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 Na avtonetu sem našel oglas za zobnike supersprox . Jih je kdo že preizkusil? Baje da so ful vzdržljivi sam me zanima če ima kdo izkušnje z njimi.
Dolenc™ Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 Jst ti lahko povem sam kar sem zasledil iz forumov, so zelo popularni zobniki. Vrjetno so eni najbolših, sredina je iz aluminija, zobčki so pa iz železa(zadnji, sprednji je običajen, serija stealth), tako da imaš lahkost in trdnost. Hvalijo jih vsi lastniki, vrjetno že sam zato k so lepi . Cena je malo višja kot pri ostalih.
Ice Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 mene tudi zanima kaj uporabljate...tisti ki delajo dolge razdalje sem videl da uporabljajo avtomatske mazalce olj zanimivo... jst pa sem bolj na kratkih razdaljah pa sem na spreju kater sprej uporablajte? imel sem enega, pa ga je blo več skoz drugje kot na ketni... imel sem motorex ali kako se je imenoval, nek švicarski je bil zelo dober, sedaj pa imam Did-ovega, se mi je zdelo primerno, če delajo verige, ni hudič da ne delajo dobrih sprejev... pa vaše mnenje? v bistvu sploh ni pomembno kaksne razdalje vozis naenkrat. mazalec maze. ko je skoraj prazen ga napolnis (na ca. 6-9000 km). platisce po potrebi obrises s krpo. meni se ne da vec skakati pod motorjem in mazati verige, cakati, obracati, cistiti. vsak kakor mu pase. BTW pred montazo mazalca sem sprobal prakticno vse spreje, katere se (je) v evropi da(lo) dobiti in se nekaj bolj eksoticnih mazalnih tvarin. in vsem je skupen isti manko: po dolocenih km je veriga suha (in sprej je ravno takrat varno spravljen v garazi) kar pogojuje krajso zivljensko dobo veriznega seta. ali pa vleces zraven se eno piksno s sprejem. po ca. 21k km se je veriga na banditu raztegnila za dobre 3 mm; posledicno sem jo bolj iz ljubiteljske nagnjenosti kot potrebe nastavil. ce gledamo koliko se verige po dolzini dejansko da nastaviti sklepam, da bo ta set zdrzal vsaj se 40k km. pri uporabi sprejev sem verizne sete menjaval najkasneje pri 25k km (izjema je bil oem kit, ki je zdrzal 32k km).
drejki Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Torej...stvar je taka, stoji pa takole. Ker skozi celotno temo nisem uspel zvedeti, kateri seti zobnikov so primernejši in kateri ne bom vprašal kar direktno. Menjati moram zobnike in verigo na CBR-ki... našel sem to -> Povezava do kataloga Če ima kdo izkušnje s tem bi bil zelo hvaležen za mnenje oz. bi rad priporočilo za celoten set (super bi bilo, da se dobi v Sloveniji...). Najlepša hvala že vnaprej, LP,A
RSTDRIVER Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 ko je skoraj prazen ga napolnis (na ca. 6-9000 km). z original oljem za mazalec ali...? (sem pred tem, da ga nabavim...)
sayo Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Torej...stvar je taka, stoji pa takole. Ker skozi celotno temo nisem uspel zvedeti, kateri seti zobnikov so primernejši in kateri ne bom vprašal kar direktno. Menjati moram zobnike in verigo na CBR-ki... našel sem to -> Povezava do kataloga Če ima kdo izkušnje s tem bi bil zelo hvaležen za mnenje oz. bi rad priporočilo za celoten set (super bi bilo, da se dobi v Sloveniji...). Najlepša hvala že vnaprej, LP,A Piši na PM. LETEČEMU, on lahko zrihta po ugodni ceni DID-ove sete verige in zobnikov .)
Guest kala Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Moj gixer NAJ BI imel v originalu razmerje 16-43. Svetujejo mi naj dam od spredaj dva manj...Malo cvikam da nebi ble potem brzine prekratke... Evo kako bi izgledalo Original in dva manj spredaj . Original:
Guest kala Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Tukaj pa o končni glede na kombinacijo zobčenikov za GSX-R 600 k6
drejki Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Piši na PM. LETEČEMU, on lahko zrihta po ugodni ceni DID-ove sete verige in zobnikov .) Najlepša hvala
Ice Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 z original oljem za mazalec ali...? (sem pred tem, da ga nabavim...) montiran je kettenoeler.com (aut. zadeva iz linza) in najbolj priporocljivo za tega je stihl polsinteticno olje za motorne zage. liter v slo stane ca. € 7.-, kar zadostuje za ca. 25-30k km, odvisno. tocno katalosko stevilko stihl olja najdes na kettenoeler-strani. z njo gres k stihlu in narocis. simpl k´palacinke.
Leteči Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 z original oljem za mazalec ali...? (sem pred tem, da ga nabavim...) Mazalce ki nimajo črpalke lahko dejansko filaš s čimerkoli. Pri modelih kot je tale KLIK si omejen edino z viskoznostjo olja zaradi same črpalke, dočim tale KLIK požre kar pač zliješ notri, drugo vprašanje je kakšno olje se najbolj oprime verige in najmanj odletava. Po mojih izkušnjah se nekako najbolj obnese olje za menjalnike viskoznosti 90 ali več, pa še dobiš ga na vsaki črpalki. Najbolj neugodna so biološko razgradljiva olja za verige motornih žag, saj so malce boljša kot voda. Ko boš kupoval tudi pazi tudi na kapaciteto olja, ki ga lahko naliješ v rezervoar. NEkateri proizvajalci imajo domet le okrog 1000km potem pa moraš kupovati dodatne rezervoarčke kar spet stane.
BAD PIT Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Mogoče ve kdo kaj o mazivu(ketnsprej) Dinitrol 353.Zanima me kako se obnaša do gumiobročkov pri ketni.V angleškem tehničnem listu piše samo,da ni toksično in ,da ne vsebuje "salt nitrit",obstojno pa je na visoke pritiske in temperature do 200stopinj celzija.
Prevtzer Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Sicer ne vem če je kdo sprašvou ampak za nastavitev števca po menjavi prenosov, da ti normalno kaže ljudje uporoabljajo Speedo Healer V Ameriki se to prodaja za 120$, dobi se ga pa tudi v tej trgovini v Avstriji. Upam da je tole komu pomagal
aselak Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 Živjo zanima me ali je kdo že kupoval verižne sete v louisu? Cene so namreč precej nizke za did komplet bi za mojo zx10r dal 193e D I D Gledal pa sem tudi komplete REGINA kjer pa je cena samo 165e REGINA A je to že kdo dal na motor, nebi rad dal gor neke crap robe...
sikman Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 DID je zelo dobra zadeva. Jaz sicer uporabljam DC. Za moj motor pride skor 50€ ceneje kot DID pa ni nič slabše. Govorim za cel set. Če te zanima DC mi pošlji PM in ti dam kontakt.
no_name Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 Tud jest morm letos menjat set. Sem pa nekje zasledil razlike v življenski dobi D.I.D verig. Die unterschiedlichen Kettentypen entsprechen der Laufleistung der Ketten. V-Ketten ca. 10-15.000 km Laufleistung VM-Ketten ca. 15-20.000 km Laufleistung ZVM-Ketten ca. 20-30.000 km Laufleistung Sicer se meni zdi da temu ne bi pripisal neke večje teže, oz. je preveč dejavnikov, ki vplivajo na življensko dobo. Ali mi lahko to nekdo pokomentira, ki ima izkušnje. Hvala LP
Dolenc™ Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 Je kar realna kilometrina, seveda je pa odvisno od moči motorja, kako je ketna vzdrževana in da je kolo pravilno poravnano.
krava Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 Je kar realna kilometrina, seveda je pa odvisno od moči motorja, kako je ketna vzdrževana in da je kolo pravilno poravnano. ...in vsaj pomoje tudi kar v veliki meri od agresivnega prestavljanja navzdol in 'nečutnega' filinga na kuplungi. rs125black 1
simonsi Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 men je ketno vedno najbolj fentala vožnja po dežju.
Guest Brumer Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 Ketno mažite na vsakih prevoženih ca 200 Km(vedno takoj po vožnji - toplo), po dežju pa vsaj na vsakih 100 Km in jo redno nastavljajte med 2-4 cm zračnosti in vam bo vsaka originalna ketna naredila garantirano 30-40 K kilometrov kdor nemaže pa to lenobo ali šparanje na mazivu plača z novim setom že pri 10-15 K kilometrih. sesir, dotem, grepavl in 1 other 3 1
danci1973 Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 Ketno mažite na vsakih prevoženih ca 200 Km(vedno takoj po vožnji - toplo), po dežju pa vsaj na vsakih 100 Km in jo redno nastavljajte med 2-4 cm zračnosti in vam bo vsaka originalna ketna naredila garantirano 30-40 K kilometrov kdor nemaže pa to lenobo ali šparanje na mazivu plača z novim setom že pri 10-15 K kilometrih. Da bi ketno mazal 3-5x na dan je pa že malo bolano. Če proizvajalec priporoča mazanje vsakih 1000km, je to verjetno čisto dovolj in od pogostejšega mazanja ne bo kake posebne koristi (razen za prodajalce maziv). Jaz mažem vsake kvatre (po oceni nekje 1500-3000 km), pa mi veriga zdrži 30k km. Če bi mazal vsakih 100-200km, bi v dobri sezoni (25k km) porabil toliko več za spreje kot stane nov verižni set. Potem pa že raje imam vsako leto nov verižni set... D. sesir, special749 in malakai 3
Salieri Objavljeno Februar 22, 2010 Opozori Objavljeno Februar 22, 2010 imam eno vprašanje Včeraj sem menjal ketno, sprednji in zadnje zobnike oz. verižnik in zobnik. Spredaj imam sedaj en zob manj, zadaj originalno, ketna pa ima originalno število členov. Ketna je sedaj malo predolga, saj je že po prvem natezanju skoraj čisto na koncu možnosti nastavitve. Spredaj 15 zob Zadaj 41 zob Ketna 102 člena Kolko členov naj odstranim, da bo ketna normalno v začetnem položaju za natezovanje (da nebo že sedaj ko je nova čisto na koncu)? Dankechon!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se