loyo Objavljeno Junij 2, 2003 Opozori Objavljeno Junij 2, 2003 (popravljeno) in kaksen je rezultat? zanima me kako se obnasa glede na obrate lp Loyo Popravljeno Junij 2, 2003. Popravil loyo
ak Objavljeno Junij 2, 2003 Opozori Objavljeno Junij 2, 2003 in kaksen je rezultat? zanima me kako se obnasa glede na obrate lp Loyo Pri Hornet-u 600 so tovarniško naštimal razmerje (15/42 zobniki) tako, da teoretično lahko motor doseže 275 km/h v šesti prestavi pri ca.12000 obratih... V praksi je zgledal tako, da si v lahko peti prestavi dosegel maksimalno hitrost 225 km/h, pri prestavljanju v šesto, pa mu je zmanjkal... Sicer z novimi zobnikom še nisel naredil dost km (60), vendar je razlika občutna. Pospeševanje (še) boljše, sedaj lahko tudi v šesti brez napora (pretikanja navzdol) posepešuješ od 120 km/h dalje, na določenem odseku, kjer sem prej pred zaviranjem lahko dosegel max.160 km/h, sem sedaj peljal 190 km/h, gladko pa potegne do 210 km/h - hitreje še nisem mel šanse zarad prometa (relacija Celje-Velenje) - vendar pričakujem da bo končna nekje 240-245 km/h (po števcu seveda).
McMatko Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 vem da je bilo ze dost pisano o zobnikih in prestavnih razmerjih imam pa eno vprašanje : sedaj imam spredaj 16 zob,zadaj pa 45 ,če zamenjam da bom imel spredaj 14 in zadaj 47 (spredaj-2,zadaj+2)ali se mi spremeni dolžina verige ,ali je enako dolga kot pri prejšnih zobih,če rečemo da so španerji nekje na istem položaju. :shock: :shock: :shock: Veriga bo isto dovga saj kle oduzames 2 tm pa dodas 2. Prestave pa bodo krajse (hitrrej set bo zvrtel :) )
hotschko Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 Veriga bo isto dovga saj kle oduzames 2 tm pa dodas 2. Prestave pa bodo krajse (hitrrej set bo zvrtel :) ) ti pa nisi prebral, kaj smo pisali tukaj do zdaj ... a ne ;) :)
Belford Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 Pot členka verige je pri večjem zadnjem zobniku (za en zob) sigurno daljša, kljub temu da je hkrati sprednji zobmik manjši (za en zob). Teoretično mora biti zato tudi veriga daljša. Obseg zadnjega zobnika (premer razdelnega valja) in zato tudi pretečena pot verige se poveča bolj, kot pa se zmanjša obseg sprednjega zbnika.
D.J. Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 Pred kratkim sem menjal sprednji zobnik (dal sem manjšega za 1 zob)... Kupil sem ga pri Motacc group d.o.o. v Sloveniji. Cena ca. 20 Eur. PS Telefon Motacc 041 671 018 v Lj??? sem klical, "zame" pride prednji zobnik 2 jurja :) , samo se čaka 14 dni :( , baje da imajo nek katalog na svoji WWW, ko pa odpreš je le nek oguljen page
Aleron Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 ike,iskalnik.tema ze obstaja. kje je ta tema? Sem iskal, pa je ni (čiščenje, vzdrževanje verige) :unsure:
Aleron Objavljeno Avgust 1, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2003 kje je ta tema? Sem iskal, pa je ni (čiščenje, vzdrževanje verige) :unsure: sem že našel.
BlazS Objavljeno Avgust 2, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2003 Jaz sem na krosu imel prej Renthal zobnike zdej mam pa Raecon al neki tazga. Zadovoljen sem z obema. Itak enkrat na sezono vse skupej zamenjam. Ketno mam pa Regina pa mi tud zaenkrat vredu sluzi. Za cel set sem dal neki cez 20 kSIT. Ce kdo ve za kej cenejsga nej mi prosim pove. JanezD poj mi pa razlozi zakaj sem moral ene 3x sponat ketno ko sem dal novo gor, zdej mi jo pa ni vec treba. Ne morjo se mi valjcki v eni uri tok znucat.
gas gas Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Za renthal verige nisem slišal (croos oprema ja, verige ne) So pa Regina verige in DID. katera je pa boljša pa nimam pojma. Original je ponavadi tista gor ki ima najboljše razmerje cena/kvaliteta Regina koj zarjavi tako da je DID dost bol kvaliteta!
gidl Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Verige D.I.D. so najboljš, RENTHAL zobniki ravn tako, Renthal verige tud niso slabe, REGINA pa nebi namontiru pa če mi plačaš......
RHonda Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 Imam eno vprašanje. Opazil sem, da se mi med vrtenjem zadnjega kolesa veriga napenja in nato spet popušča. Približno na vsakih pol obrata zadnjega zobnika se mi zelo močno napne. Veriga je namazana s sprejem in členki lepo gibljejo. Je možno, da je kako deformirana ? Zanima me, če je možno, da zobnik sčasoma postane rahlo neokrogle oblike ??
Ice Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 ...... če je možno, da zobnik sčasoma postane rahlo neokrogle oblike ?? ← ne samo da je mozno, je kar sigurno. zobi veriznika se scasoma obrabijo in postanejo "votli" oz. neenakomerno oblikovani ce pogledas s strani. veriga naj bi na najbolj "napetem" delu bila napeta toliko, da lahko verigo premikas vertikalno ca. 20 - 30 mm. ce je na enem delu veriga zelo napeta oz. je ne mores vertikalno premikati potem popusti napetost. prenapeta veriga lahko povzroci sekundarne posledice pri lezajih na izhodu iz masine ali na samem izhodu.
Leteči Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 ICE povej po domače. Verigo in verižnika bo treba menjat
D.J. Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 ni nujno, če le niso preveč požrti ali če ni kaka daljša relacija v igri napetost verige pa je predpisana posebej za motor in se štela na najbolj napetem delu, kokr je izčrpno povedal Ice
Leteči Objavljeno April 2, 2005 Opozori Objavljeno April 2, 2005 ŽE že, sam ure so ji štete in se bliža svojemu koncu, vsaj jaz imam takšne izkušnje
Ice Objavljeno April 2, 2005 Opozori Objavljeno April 2, 2005 ja itaq, saj se vsaki, tudi frisni, ketni blizajo stete ure. :lol: tako da........ odvisno od se zeljene relacije za prevoziti. bi pa najbrz res bilo najbolj pametno menjati vse skupaj. :)
RHonda Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 A kdo ve kje točno je tista trgovina motacc ? Da bi vprašal za zobnike. Vem samo da je na dolenjski cesti, kje točno pa ne :?
Crownless Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Naj ti povem da je ni več na dolenjski cesti. So jo zaprli. Bila pa je na Škofljici. Crownless
Crownless Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 (popravljeno) Ti to pa nevem. Vem da je bla k sm biu enkrat notr. Zdej je pa tam trgovina z motornimi olji in avtodeli. Motul 600 je 1700 SIT se mi zdi(približno). Crownless Popravljeno April 3, 2005. Popravil Crownless
RHonda Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Še neki mam za vprašat, če je kšn poznavalec tukaj. Se vam zdi 25.000 prevelika cena za komplet verige in obeh zobnikov (gre za firmo DID), da ne bom dnarja stran metal ? Pa da še mal zamorim .) : ve kdo poleg motacc še za kšno trgovino (v SLO) z to robo?
Marbog Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Rad bi na varaderu povečal prvi zobnik. Kdo ve kje ga lahko dobim? Hvala za info.
c0Li Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Ce tak zobnik sploh obstaja vecji, (manjsi obstajajo) potem v vsaki resnejsi trgovini :devil: z motoristicno opremo! Tud kaksen servis, cez mejo seveda!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se