Stric Burek Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Kaj pa za NSR imajo manjše za spredej ali večje za zadej, se mi zdi brezeveze da ti gre 125ka 160km/h, če pa se voziš tam največ 140km/h, pa še do 160km/h rabiš doooolgoooo ravnico
misty Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 z manjšim spredaj ali večjim zadaj ne bo šlo več 140 ampak manj ;)
Stric Burek Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Če daš zadi za enega več se ne bo poznalo za 30km/h Če daš spredi za enga manjšega tudi težko Na 4-ki se zadej (iz 32 na 33) ni poznalo skor nič, morda 3km/h (Gre pa 95km/h po ravnini)
misty Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 prej sm narobe razumu tvoj post poišči na netu kalkulatorje za ta prestavna razmerja in si preračunaj za koliko km/h se ti spremeni z različnimi zobniki
Stric Burek Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Ne najdem takega calca, najdem samo za gear ratio, kar pa ni to, ma kdo morda kej doma?
Staycool Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 (popravljeno) prestavno razmerje: i=z1/z2 z1 - število zob prvega zobnika z2 - število zob drugega zobnika W1=W2 / i W - kotna hitrost, iz kotne hitrost dobiš tudi hitrost točke na obodu, ki znaša v = W2 x R , kjer je R polmer kolesa (od osi do vrha gume) prvo vstavi zdejšnjo obodno hitrost (m/s) (polmer v metrih!) in zdejšnje prestavno razmerje. dobil boš W1 - kotno hitrost prvega zobnika. Zdaj z izračunano W1 iščeš prestavno razmerje i. Torej izračunaš kotno hitrost zadnjega kolesa pri npr željenih 140 km/h, vstaviš v enačbo in dobiš da mora bit W2 / W1 = i i bo število manjše od ena. ker velja z1/z2 = i , se sam še odločiš kjri zobnik boš zamenjal in le tistega vzameš kot spremenljivko. :rolleyes: sej je simpl. Popravljeno Julij 21, 2005. Popravil Staycool
gizmOkak Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 staycool, si ti maybe TŠC-jevc :hmm: si kar pošteno podkovan z mehaniko :OK: misty, kolk maš ti zobnike na CBR-i? Pa povej razliko če se splača al ne. Js mam zadej 43 sm vidu zadnič. Pa a ni to nekam mahn :hmm: če bi blo po moje bi 45-46 ruknu gor :unsure:
Staycool Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 žal, nisem THCjevc.. hodim pa na stroyni fax ja. A veš kaj je rekel Da Vinci? prof. Kosel je dal to za uvod v njegovo bukvo: Veda o mehaniki je ena izmed najbolj plemenitih. :kva2:
Erik Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 Jaz imam 16/46 original 16/44, naslednji teden pa dobim spredaj 15 :kva2:
Stric Burek Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 prestavno razmerje: i=z1/z2 z1 - število zob prvega zobnika z2 - število zob drugega zobnika W1=W2 / i W - kotna hitrost, iz kotne hitrost dobiš tudi hitrost točke na obodu, ki znaša v = W2 x R , kjer je R polmer kolesa (od osi do vrha gume) prvo vstavi zdejšnjo obodno hitrost (m/s) (polmer v metrih!) in zdejšnje prestavno razmerje. dobil boš W1 - kotno hitrost prvega zobnika. Zdaj z izračunano W1 iščeš prestavno razmerje i. Torej izračunaš kotno hitrost zadnjega kolesa pri npr željenih 140 km/h, vstaviš v enačbo in dobiš da mora bit W2 / W1 = i i bo število manjše od ena. ker velja z1/z2 = i , se sam še odločiš kjri zobnik boš zamenjal in le tistega vzameš kot spremenljivko. :rolleyes: sej je simpl. ← Hmmm, nekako mi ne pride prav, z_sprednji=14 zob z_zadnji=36zob i_dejanski=0.39 i_izračunan=0.87 v_dejanska=160km/h=45m/s v_željena=140km/h=39m/s r=17inch=0.432m
Erik Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 da ne bo treba na roke računat :D zobniki.zip
Stric Burek Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 Aha, torej zobnik more bit spredej 12, ali pa zadej 42, a se da sploh dobit? Kake imate izkušnje z zobniki ki so jih mojstri naredili po meri?
misty Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 staycool, si ti maybe TŠC-jevc :hmm: si kar pošteno podkovan z mehaniko :OK: misty, kolk maš ti zobnike na CBR-i? Pa povej razliko če se splača al ne. Js mam zadej 43 sm vidu zadnič. Pa a ni to nekam mahn :hmm: če bi blo po moje bi 45-46 ruknu gor :unsure: ← 15/46 namesto original 16/46 za grobnik je kar se končne tiče to idealno, na koncu ciljne se 6. zvrti, mal težav v rupi, bi blo treba 3jo podaljšat. na mobikrogu me motilo na zadnjem levem ovinku pred ciljno, ker je 2. prestava tam prekratka ratala (bi mogu šaltat v dokaj nagibu) če te pa zanima na splošno, pa tko, še zadaj 2 zoba več in se bo šaltalo kot na krosu :D točne razlike pa ne vem, ker sem hkrati menjal še akrapoviča 2. gre na zadnjo BP, če si to hotu slišat :P dimmni, mojstri pri didu, renthalu, rkju, morda tudi regini obvladajo zadeve. ;) narejeno po meri za cbr ;)
Stric Burek Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 kaj pa cena teh verig in obeh zobnikov? tko od oka .) a je razlika v ceni če je posebej narejeno po meri-ne standardno
misty Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 če kupiš original za tvoj motor zobnike in ketno ponavadi dobiš v kompletu malo ceneje. Če si izmišljaš in daš druge zobnike gor in močnejšo ketno pa zna kar nanest. did 15/46 zobnika + 525 ZVM ketna me je z delom vred prišla 51.000 SIT :BUA: Poleg tega je tole ketna za motorje do 900 ccm, za NSR je ustrezno cenejša. sicer pa ne vem kje boš ti našel majstra, ki ti bo naredil po meri zobnik (oz. za razumno ceno). Sem med drugim zadosti strojnika da vem, da je izdelava zobnikov cela znanost ;)
Leteči Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 sicer pa ne vem kje boš ti našel majstra, ki ti bo naredil po meri zobnik (oz. za razumno ceno). Sem med drugim zadosti strojnika da vem, da je izdelava zobnikov cela znanost ;) ← Niti ni taka znanost izdelat verižnik (zobnik je nekaj povsem drugega) če poznaš kakega mojstra iz Litostroja ali kake podobne firme bi ti ga znal naredit za zmerno ceno (na fuš seveda). Večji problem bo dobit podatke o verižniku in izbrat pravi material. LP Leteči
misty Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 evo, pa so me začeli loviti na detajlih :blush: :D res je, verižnik je, ampak pustimo to, še vedno je najceneje kupit v trgovini
Leteči Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 še vedno je najceneje kupit v trgovini ← Tako je
Stric Burek Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Iz Louis-a: KETTENSATZ DID O-RING NSR125 80KM/H (110/12/36) Ekola, sam to je za NSRko ki je zablokirana na 80km/h, nemška varjanta, mislite da bo ta dobra, ker original je spredi 14 zobnik, po mojem izračunu bi mogel bit spredej 12 da bi šlo 140km/h, se pravi lih prav Cena je 95€. KETTENSATZ REGINA O-RING NSR125 JC22 96-(106/12/35) Tle je pa še ta REGINA, razmerje skor isto 3km/h se pozna Cena te je 99€ Katere so boljše? DID ali REGINA? Kakšna je pa razlika med X pa O-ring
Leteči Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Razlika med X in O ring tesnili http://www.rk-excel.co.jp/english/tech1.htm
rebel Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 D.I.D na tej povezavi piše o tem..... :)
Stric Burek Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Se pravi je X-ring boljše tesnilo od O-ring, to da ne pride umazanija, se pravi veriga zdrži dlje... Zanimivo ja Torej kaj je bolše? DID ali Regina? :hmm: :OK:
gizmOkak Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 e, hvala misty :worship: ko bo menjava ruknem gor 15/46 in bo :OK:
misty Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 gizmo, bodi pozoren na to katere zobnike ima motor original gor in ne kaj je TRENUTNO gor! ne vem točnega letnika tvoje CBRke, vendar starejše od 98 so imele 15/43, 99 in 00 letnik 16/44, od 2001 pa 16/46 naj me kdo popravi če se motim
gizmOkak Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 gizmo, bodi pozoren na to katere zobnike ima motor original gor in ne kaj je TRENUTNO gor 99 in 00 letnik 16/44 ← that's it :grim pa če bo yozo ruknu gor 15/46 pole lahko tudi jest brez skrbi :) trenutno ima pa 16/43
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se