Skoči na vsebino

Uvoz motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Misty, zgoraj imaš natančno napisano, kaj sem jaz dal skozi. Torej, vse od Avtoplusa preko DURS do zavarovalnice je šlo normalno z z interneta natisnjeno pogodbo brez štampiljk. Šele na AMZS MB se je s to pogodbo zataknilo, potem sem poskusil na UE MB, pa tudi ni šlo skozi. Oboji so hoteli (AMZS se je pozanimala na UE) notarsko overjeno ali ADAC obrazec. Teden dni kasneje sem z nežigosanim ADAC hotel registrirati na UE, kjer so rekli, da je ok, a nisem imel nalepke T.P., zato sem šel vse skupaj uredit na AMZS, kjer je bilo kul in fajn in sploh vse v najlepšem redu. Glede na to, da pa smo od Karavank do Kolpe vsaj v glavah še vedno na Balkanu, ti želim vso srečo. Z UE in CBR!

Objavljeno

ja, sej to mi je jasno da vsak piše iz svojih izkušenj...

tkole: danes sem obiskal še UE Grosuplje, kjer mi je starejša gospa težila da rabim račun :fight2: (pogodba je privat - privat), izkazalo se je da nima pojma o pojmu, edino kar je zanjo pomembno je štempelj notarja. Prekopirala je pogodbo in rekla da bo preverla v LJ. Kar naj.... :P

Kar je pomembno je to, da so mi na davčnem povedali da se na neoverjeno pogodbo da vse urediti :OK: (registriral bom pri Logotu, kjer so mi zagotovili da če je dobro za davčno je dobro tudi za njih ;)). Tete na UE naj pa še mal preštudirajo kaj naj bi sploh delale in kako.

Objavljeno

Čestitam! Zdaj pa srečno še s CBR. :)

Objavljeno

Eno vprašanje. Kako je z DDV-jem pri uvozu rabljenega motorja?

Objavljeno

Ga ni!!! :OK: :naughty: :kva2: :004 Plačaš le DMV. Rabljeno vozilo pa je nekaj takega: staro vsaj šest mesecev oz. z vsaj 6.000 km. Ne vem, ali mora zadoščati enemu ali obema pogojema, se več ne spomnim kje sem to bral, mislim, da na strani AMZS.

Objavljeno

DMV je odvisen od izpostave davčnega urada, na katerem ga plačujete (ali ga ne plačaš ali pa je po večkrat omenjeni lestvici), prav tako je od lokalne upravne enote odvisno al zadostuje samo pogodba, morda pogodba s štampiljko kluba ali pa moraš met notarsko overjeno pogodbo.

Žalostno da na dostih krajih še vedno ne vejo, kaj točno morjo tam delat.

@Desert Soul: tnx!

Objavljeno

Sem našel nekaj uporabnega :) (vir:DRSC)

Uvoz vozil iz EU

Z vstopom v Evropsko unijo so se spremenili tudi predpisi, ki urejajo postopke ugotavljanja skladnosti vozil, ki se uvažajo v Slovenijo. Pravzaprav izraz »uvoz« ni več primeren za vozila, ki jih posamezni kupci nabavijo neposredno v eni od držav EU in jih nato pripeljejo v Slovenijo z namenom, da bi jih tu registrirali. To je sedaj »pridobitev« vozila, saj se izraz »uvoz« uporablja le za vozila nabavljena v državi, ki ni članica EU.

Znotraj EU veljajo harmonizirani tehnični predpisi, ki urejajo področje vozil. To pomeni, da so predpisi v vseh državah EU praktično enaki, kar olajšuje pretok vozil med posameznimi državami. Vendar pa se trenutno ti enotni predpisi uporabljajo samo za osebna vozila (kategorija M1), dvo- in trikolesna vozila (kategorija L) in za kmetijske traktorje s hitrostjo do 40 km/h (kategorija T1, T2 in T3). Torej morajo imeti samo ta vozila, ki so izdelana za prodajo oziroma uporabo v EU tako imenovano enotno evropsko homologacijo oziroma krajše ES-homologacijo. Za ostale kategorije vozil pa so zaenkrat v veljavi še nacionalni predpisi posameznih držav, kar pomeni, da se le ti razlikujejo od države do države. Predvidoma naj bi se področje vozil v celoti harmoniziralo do leta 2012, ko naj bi se v vseh državah EU začeli uporabljati enaki tehnični predpisi za vsa vozila.

Postopek ugotavljanja skladnosti vozil, ki na novo prihajajo v Slovenijo s pridobitvijo iz ene držav EU ali z uvozom iz države, ki ni članica EU, ureja Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil (Uradni list RS, št. 30/04). Ta pravilnik ureja postopek ugotavljanja skladnosti vozil s predpisi, ki veljajo v Republiki Sloveniji. Končni rezultat tega postopka ugotavljanja skladnosti je dokument (potrdilo o skladnosti vozila), ki je podlaga za registracijo vozila. Brez tega dokumenta namreč vozila ni mogoče registrirati. V tem postopku se namreč tudi zberejo tehnični podatki vozila, ki so nato shranjeni v centralni bazi podatkov o vozilih in predstavljajo osnovo za različne postopke, povezane z vozili (tehnični pregledi, povračila za uporabo cest, zavarovanje, …). Ti podatki morajo seveda biti točni, zato jih je treba strokovno zbrati oziroma preveriti.

Postopek, ki je tu predstavljen, pojasnjuje samo dejavnosti ugotavljanja skladnosti vozil, potrebne pri uvozu oziroma pridobitvi vozila, ki ga je novi lastnik sam nabavil izven Slovenije. V pravilniku o ugotavljanju skladnosti vozil urejata to področje dve poglavji in sicer poglavje III – Posamična odobritev vozila in poglavje IV – Posebne vrste uvoza vozil. Postopek posamične odobritve vozila je namenjen za nova vozila, ki nimajo ES-homologacije in za vozila uvožena iz držav izven EU dočim je postopek po poglavju IV namenjen za nova vozila z ES-homologacijo in za vozila, ki so bila pred tem registrirana v eni od držav EU. Vozila tipov, za katere si je proizvajalec pridobil slovensko homologacijo, se v postopku ugotavljanja skladnosti obravnavajo na enak način, kot vozila z ES-homoologacijo.

Pri tem je treba opozoriti še na eno pomembno dejstvo, da je Republika Slovenija vgradila v svoje predpise še varovalko, ki preprečuje, da bi v državo na novo prihajala rabljena vozila, ki preveč odstopajo od uveljavljenega nivoja zagotavljanja varnosti in varovanja okolja. Rabljena vozila, ki se na novo registrirajo v Republiki Sloveniji morajo ustrezati tudi zahtevam Pravilnika o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 17/00, 33/00 in 45/04). Pomembnejša določila iz tega pravilnika, ki se nanašajo na konstrukcijske lastnosti vozila so naslednje:

- osebna vozila, morajo biti opremljena z nasloni za glavo na vseh sedežih, ki so opremljeni s tritočkovnimi varnostnimi pasovi, tudi na zadnjih sedežih;

- vsa vozila, ki se na novo registrirajo v Republiki Sloveniji morajo imeti opremo z uravnavanje emisij izpušnih plinov, ki ustreza določenim najnižjim zahtevam:

- pri osebnih in lahkih tovornih vozilih zahtevam Direktive 94/12/ES (ki je postala obvezna v EU leta 1997)

- pri avtobusih in tovornjakih zahtevam EURO 2 in

- pri dvo- in trikolesnih vozilih zahtevam Direktive 97/24/ES.

- bočna zaščita in zaščita proti podletu za tovorna vozila.

Torej, če vozila tem zahtevam ne ustrezajo, jih ni mogoče registrirati.

Kako pa izgleda tak postopek v praksi je za predvidene najpogostejše primere navedeno v nadaljevanju.

V vsakem primeru velja, da mora vsako posamično uvoženo oziroma pridobljeno vozilo na pregled v strokovno organizacijo, ki jo je pooblastil organ za ugotavljanje skladnosti vozil. Trenutno veljavni seznam teh strokovnih organizacij je podan na koncu. Uvoznik predloži strokovni organizaciji vlogo za pregled vozila in se dogovori za čas pregleda.

1 Novo vozilo z ES-homologacijo (to so praktično vsa osebna vozila, motorna kolesa in traktorji do 40 km/h).

Lastnik vozila mora poleg računa predložiti ustrezno tehnično dokumentacijo o vozilu. V tem primeru je to ES-potrdilo o skladnosti (COC dokument – Certificate of Conformity) ali registracijski dokument, ki ga izda pristojni organ države iz katere vozilo prihaja.

Strokovna organizacija opravi najprej identifikacijo vozila, to pomeni, da ugotovi istovetnost vozila s podatki v dokumentaciji vozila, ki jo mora lastnik vozila priložiti in zbere potrebne tehnične podatke o vozilu. V nadaljevanju strokovna organizacija opravi še oceno tehničnega stanja vozila, kjer vizualno preveri celovitost vozila in njegovo opremljenost glede na podatke proizvajalca in zahteve Pravilnika o napravah in opremi vozil v cestnem prometu. Pri osebnih vozilih to pomeni, opremljenost z nasloni za glavo tudi na zadnjih sedežih!

Istočasno strokovna organizacija še preveri ali vozilo ni bilo pred pregledom morebiti predelano v nasprotju s priporočili proizvajalca ali drugimi tehničnimi predpisi.

V kolikor je vozilo uspešno prestalo to preverjanje, strokovna organizacija izda lastniku vozila potrdilo o skladnosti za posamično odobreno vozilo, s katerim ga ta lahko pri registracijskem organu registrira.

2 Novo vozilo brez ES- homologacije (to so v praksi vsi avtobusi ter vsa tovorna in priklopna vozila ter traktorji s hitrostjo nad 40 km/h in kmetijska priklopna vozila)

Lastnik vozila mora poleg računa predložiti zahtevane dokumente s tehničnimi podatki o vozilu in dokazila o skladnosti vozila s posamičnimi tehničnimi specifikacijami ali enakovrednimi predpisi. Dokazila o skladnosti so lahko seznam posameznih homologacij sestavnega dela, nacionalno potrdilo o skladnosti iz države izvoza, potrdilo v EU priglašene tehnične službe, ...

Seznam homologacij lahko izstavi proizvajalec vozila, njegov pooblaščeni zastopnik ali v EU priglašena tehnična služba. Dosedanje izkušnje kažejo, da vložniki praviloma lahko pridobijo sezname homologacij le pri tehničnih službah (n.pr. TÜV), če te razpolagajo s podatki o teh vozilih. Oblika seznama ni določena, mora pa biti seznam narejen tako, da so iz njega razvidni vsi potrebni podatki. Načeloma naj bi se tako potrdilo glasilo na konkretno vozilo, vendar se v primeru, da je iz predložene homologacijske dokumentacije razvidno, da se nanaša tudi nanj, lahko upošteva tudi dokazilo, ki se sicer ne glasi izrecno na konkretno vozilo. V kolikor predloženi podatki ne zadoščajo za ugotovitev skladnosti vozila, strokovna organizacija zahteva od lastnika vozila, da predloži dodatna dokazila.

Tudi v tem postopku strokovna organizacija najprej identificira vozilo, to pomeni, da ugotovi istovetnost vozila s podatki v dokumentaciji vozila, ki jo mora lastnik vozila priložiti in zbere potrebne tehnične podatke o vozilu, nato pa preveri njegovo skladnost z zahtevami vseh tehničnih specifikacij, ki se nanašajo na konkretno vozilo. To opravi s pregledom vozila in dokumentacije iz drugega odstavka te točke.

V nadaljevanju strokovna organizacija opravi še oceno tehničnega stanja vozila, kjer vizualno preveri celovitost vozila in njegovo opremljenost glede na podatke proizvajalca in zahteve Pravilnika o napravah in opremi vozil v cestnem prometu ter morebitne neustrezne predelave, kot je opisano v prejšnji točki.

V kolikor je vozilo uspešno prestalo to preverjanje, strokovna organizacija izda lastniku vozila potrdilo o skladnosti posamično odobrenega vozila, s katerim ga ta lahko pri registracijskem organu registrira.

3 Rabljeno vozilo, predhodno registrirano v eni od držav EU (ne glede na to, ali ima vozilo ES-homologacijo ali ne). Za novopristopne države se upoštevajo v tem postopku le vozila, ki so bila prvič registrirana v tej državi po 1. maju 2004.

Lastnik vozila mora poleg računa predložiti dokumente o vozilu, ki so bili ob nakupu oziroma pri rabljenem vozilu do njegove odjave veljavni v državi njegovega izvora (COC dokument izdan v državi nakupa vozila, registracijski dokument, prometno dovoljenje … ).

Strokovna organizacija opravi najprej postopek identifikacije vozila, to pomeni, da ugotovi istovetnost vozila s podatki v dokumentaciji vozila, ki jo mora lastnik vozila priložiti in zbere potrebne tehnične podatke o vozilu. Nato strokovna organizacija opravi tudi oceno tehničnega stanja vozila in istočasno preveri tudi celovitost in opremljenost vozila glede na podatke proizvajalca ter Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu. Pri oceni tehničnega stanja strokovna organizacija preveri ali je bilo vozilo morda pred tem močneje poškodovano in morebiti neustrezno popravljeno ali pa je bilo predelano v nasprotju s priporočili proizvajalca ali drugimi tehničnimi predpisi. V kolikor pri pregledu vozila strokovna organizacija utemeljeno posumi v tehnično brezhibnost vozila, ki se ne da ugotoviti z vizualnim pregledom, lahko vložnika napoti na podrobnejši pregled posameznih delov vozila po postopku, predvidenem za tehnični pregled vozila.

Pri rabljenih vozilih brez ES- ali slovenske homologacije mora v okviru ugotovitve tehničnega stanja, posebej pri vozilih, danih v promet na podlagi izjemnih odobritev v državi izvora, strokovna organizacija posebej natančno pregledati in oceniti ali so upoštevane zahteve pravilnika o njegovi sposobnosti za varno vožnjo v cestnem prometu oziroma za varno delo.

Pri preverjanju skladnosti vozila z zahtevami Pravilnika o napravah in opremi vozil v cestnem prometu, strokovna organizacija, poleg preverjanja opremljenosti vozila z nasloni za glavo tudi na zadnjih sedežih, ugotavlja med ostalim tudi primernost opreme za uravnavanje emisij izpušnih plinov na vozilu, ki mora ustrezati predpisanim minimalnim zahtevam.

V kolikor je vozilo uspešno prestalo to preverjanje, strokovna organizacija izda lastniku vozila potrdilo o skladnosti posamično odobrenega vozila, s katerim ga ta lahko pri registracijskem organu registrira.

4 Rabljena vozila predhodno registrirana v eni od držav, ki ni članica EU (ne glede na to, ali ima vozilo ES-homologacijo ali ne). Po tem postopku se obravnavajo tudi vozila, ki so bila sicer registrirana v eni od novopristopnih držav EU, vendar je bila njihova prva registracija opravljena pred 1. majem 2004.

Lastnik vozila mora poleg računa predložiti zahtevane dokumente s tehničnimi podatki o vozilu in dokazila o skladnosti vozila s posamičnimi tehničnimi specifikacijami ali enakovrednimi predpisi. Dokazila o skladnosti so lahko seznam homologacij sestavnega dela, nacionalno potrdilo o skladnosti iz države izvoza, potrdilo v EU priglašene tehnične službe, ... . V kolikor predloženi podatki ne zadoščajo za ugotovitev skladnosti vozila, strokovna organizacija zahteva od lastnika vozila, da predloži dodatna dokazila.

Tudi v tem postopku strokovna organizacija najprej identificira vozilo, to pomeni, da ugotovi istovetnost vozila s podatki v dokumentaciji vozila, ki jo mora lastnik vozila priložiti in zbere potrebne tehnične podatke o vozilu, nato pa preveri njegovo skladnost z zahtevami tehničnih specifikacij, ki se nanašajo na konkretno vozilo, kot je navedeno v točki 2, vendar v primeru, da strokovna organizacija ugotovi, da ima vozilo ES-homologacijo, preneha z nadaljnjim ugotavljanjem skladnosti vozila s tehničnimi specifikacijami.

Oceno tehničnega stanja vozila, njegove celovitosti in skladnosti s Pravilnikom o napravah in opremi vozil v cestnem prometu, opravi strokovna organizacija po enakem postopku, kot se uporablja za vozila, ki so bila predhodno registrirana v eni od držav EU (opisano v točki 3).

V kolikor je vozilo uspešno prestalo to preverjanje, strokovna organizacija izda lastniku vozila potrdilo o skladnosti posamično odobrenega vozila, s katerim ga ta lahko pri registracijskem organu registrira.

__________________

Strokovne organizacije, ki jih je pooblastil organ za posamično odobritev vozil za opravljanje postopkov posamične odobritve vozil:

- JP Ljubljanski potniški promet d.o.o. v Ljubljani (osebni avtomobili, lahka tovorna vozila, lahki priklopniki, traktorji)

- RTI d.o.o. v Mariboru (gospodarska vozila),

- Štajerski avto dom d.o.o. v Mariboru (osebni avtomobili) in

- AVTOPLUS d.d. v Kopru (osebni avtomobili in motorna kolesa).

Objavljeno

Dave_tw, you rock! :yea2:

LP

Marko

Objavljeno

sej najbrž nisem edini, ki najbolj ne zastopi...

me pa zanima, če mi lahko nekdo enostavno razloži kaj vse potrebujem in koliko me to stane, če uvozim rabljeno motorno kolo cca. letnik 2000 in cene nekje okoli 3.000.000 SIT...

pa brez zamere moderatorji, ker pač ne zastopim.

hvala

Objavljeno

Preveri na Avtoplusu KP (pri Luki), če se tvoj model da uvoziti.

Potem kupiš motor, zraven potrebuješ:

1. kupoprodajno pogodbo (notarsko overjeno ali obrazec tamkajšnje avto-moto zveze) oz. račun, če kupuješ od podjetja.

2. Fahrzeugbrief oz. druga ES-homologacija, o kateri piše Dave the Wave v 2. in 3. odtsavku svojega posta (povzeto po DRSC).

Potem na Avtoplusu na osnovi prejšnjih dokumentov dobiš

3. SI homologacijo.

Z njo greš na DURS in plačaš

4. DMV in

5. ekološko takso (pozanimaj se pri svoji izpostavi DURS). Tako je vozilo uradno uvoženo, sledi

6. zavarovanje in

7. registracija. Aja, pa še

8. T.P. moraš opraviti pred registracijo.

Kaj bolj jasno?

Objavljeno
Preveri na Avtoplusu KP (pri Luki), če se tvoj model da uvoziti.

Potem kupiš motor, zraven potrebuješ:

1. kupoprodajno pogodbo (notarsko overjeno ali obrazec tamkajšnje avto-moto zveze) oz. račun, če kupuješ od podjetja.

2. Fahrzeugbrief oz. druga ES-homologacija, o kateri piše Dave the Wave v 2. in 3. odtsavku svojega posta (povzeto po DRSC).

Potem na Avtoplusu na osnovi prejšnjih dokumentov dobiš

3. SI homologacijo.

Z njo greš na DURS in plačaš

4. DMV in

5. ekološko takso (pozanimaj se pri svoji izpostavi DURS). Tako je vozilo uradno uvoženo, sledi

6. zavarovanje in

7. registracija. Aja, pa še

8. T.P. moraš opraviti pred registracijo.

Kaj bolj jasno?

res najlepša hvala...

veliko bolj jasno!! :OK:

Objavljeno

Tudi jaz sem prebral prejšnje poste glede uvoza a mi ni jasno.

Zato se že naprej opravičujem moderatorjem za ponovno vprašanje.

Zanimam se za nakup Kawasakija ZZR 600 letnik okrog 94/95.

Ali je to sploh mogoče uvoziti in pri nas registrirati.

In kaj vse je potrebno narediti?

Hvala

Objavljeno
Tudi jaz sem prebral prejšnje poste glede uvoza a mi ni jasno.

Zanimam se za nakup Kawasakija ZZR 600 letnik okrog 94/95. Ali je to sploh mogoče uvoziti in pri nas registrirati.

In kaj vse je potrebno narediti?

morda direktnega odgovora tu ne dobiš, ampak v objavi osebka z imenom Dave the wave (30 Jul 2004 @ 09:29 ) so na koncu naštete firme, ki ti lahko najbolj točno odgovorijo na vsa tvoja vprašanja.

Predlagam, da jih pokličeš, vprašaš vse, kar te zanima. Če boš odgovore potem še objavil tukaj, ti bo morda naslednji, ki bo imel enaka vprašanja, zelo hvaležen. Njemu namreč morda ne bo treba klicati.

Objavljeno

A mogoče pozna kdo koga ki uvaža motocikle iz EU. Zanimam se predvsem za Hondo CBR 600F od letnika 99?

Objavljeno

Lep pozdrav vsem,

mene pa zanima sledeče, sicer ni uvoz motorja ampak podobno,

(če ima kdo izkušnje oz. ve kaj o tem)

recimo, da kupi v Sloveniji motor, konkretno, državljan Hrvaške (= kolega), ter da mi on nato "proda" motor, pri tem pa motor ne zapusti države, torej, da bi dobil vrnjen DDV,

je to možno? oz. je to "simpl" ali je to vse skupaj komplicirano in se ne splača?

Hvala,

lp

Objavljeno
Lep pozdrav vsem,

mene pa zanima sledeče, sicer ni uvoz motorja ampak podobno,

(če ima kdo izkušnje oz. ve kaj o tem)

recimo, da kupi v Sloveniji motor, konkretno, državljan Hrvaške (= kolega), ter da mi on nato "proda" motor, pri tem pa motor ne zapusti države, torej, da bi dobil vrnjen DDV,

je to možno? oz. je to "simpl" ali je to vse skupaj komplicirano in se ne splača?

Hvala,

lp

Če kupi motor kolega iz Hrvaške v SLO, mora motor iti čez carino, carina more papirje poštemplat in na tej osnovi se dobi povrnjen davek. Pozabi!

Objavljeno
Če kupi motor kolega iz Hrvaške v SLO, mora motor iti čez carino, carina more papirje poštemplat in na tej osnovi se dobi povrnjen davek. Pozabi!

aha, ok, sm mislu da je kaka taka šansa, kt z manjšimi/manj vrednimi stvarmi, da lahko samo račun prnesš...

Objavljeno

Malo se spremljam tole temo in razlicne izkusnje ljudi in moram rect, da se tale nasa drzavna uprava katastrofalno sramoti. res. povsod govorijo malo drugače in vsi govorijo, da so taka navodila z vrha, hahaha :lol1: davek in taksa nekje ja, nekje ne. ce se ne motim, je to regionalna diskriminacija, al kaj. a zivimo v eni drzavi ali v 156ih. da niti ne bi o tem, kaksne pogodbe zahtevajo na UE. kupci-uvozniki pa smo vsi pridni in ubogljivi, samo da lahko prisraufamo tisto tablico na svojega konjicka.

edino konsistentni so se pokazali pri Avtoplusu v Kopru. Najbrz zato ker se s tem ukvarja ena oseba. :hmm: Oni vztrajno zahtevajo, da nekje pise 97/24 in to je to.

no, nikakor ne bi rad nikomur vzel poguma. konec koncev se je pri vsakemu vse uredilo. edina kljucna stvar je slo homologacija. ko to dobis nepremostljivih ovir ne bi smelo biti.

kar se pogodbe tice, oz adac formularja za nemcijo, ga rade volje posljem (.pdf), ce obstaja kaka moznost, da se ga obesi na motosvetov server in linka na to stran, pa toliko bolje. (MODERATOR!!?)

aja se glede notarja. (sem za napisal, ampak zgleda vsi ne berejo prejsnjih strani) v nemciji me je overitev pogodbe stala cca. 10 eurov. se mi ne zdi tak strosek, glede na to, da ti lahko prihrani marsikatero sitnost. ce pa malo dlje "isces" denarnico po zepih pa se morda prodajalec ponudi in placa racun :D

pa le pogumno, a ne

ajde

Objavljeno
Ga ni!!!  :OK:  :naughty:  :kva2:  :004  Plačaš le DMV. Rabljeno vozilo pa je nekaj takega: staro vsaj šest mesecev oz. z vsaj 6.000 km. Ne vem, ali mora zadoščati enemu ali obema pogojema, se več ne spomnim kje sem to bral, mislim, da na strani AMZS.

Zanima me, ali se pogoja 6 mesecev oz 6000 km izključujeta, ali morata biti izpolnjena oba, da se izogneš DDV-ju. Sam sem namreč našel kar nekaj motorjev letnik 2003 z manj kot 6000 kilometri. Kako je z tem? Kje se preverja število prevoženih kilometrov? Samo na papirju?

Objavljeno

Rad bi v Avstriji kupu rabljen motor, letnik 1990-95. Že cel tedn od jutra do večera kličem Avtoplus v Koper da bi mi kdo svetoval in nikoli nihče ne dvigne telefona, zato bi prosu tistega ki je že uvozu iz Avstrije motor če mi lahk prosim opiše postopek če je drugačn kot pa pri uvozu iz Nemčije.

Me pa še bega da 97/24 direktiva. Noben prodajalc rablenega motora nima pojma o čem govorim in tudi ne ve kje bi to pisalo.

Samo, če je motor na novo registriran, pa je recimo letnik 92, potem bi moralo biti samoumevno da je v skladu s to 97/24 direktivo al se jas motim?

V enem postu je nekdo rekel da če v Fahrzeugbriefu ne piše nič o 97/24 se baje lahko v Slo obrnem na uvoznika te znamke motora in mi bojo tam za določeno vsoto priskrbeli homologacijo. Ali je to res?

Nadalje sem prebral da se pri Avtoplusu dobi Potrdilo o skladnosti in ne homologacija. Ali, ko rečete homologacija, mislite to potrdilo al kaj druga?

Hvala!

Objavljeno

Ravno danes sva se z Mistyem pogovarjala da full gledamo motorje po Nemčiji, kaj pa Avstrija?????

Ali imajo tudi oni kak spletni oglasnik kot recimo mobile.de ali kaj podobnega???

LP

Leteči

Objavljeno (popravljeno)

samo kot zanimivost ... Poljaki so kupili 3.000.000 rabljenih vozil v nemčiji. :o ... od 1. maja seveda

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno
Zanima me, ali se pogoja 6 mesecev oz 6000 km izključujeta, ali morata biti izpolnjena oba, da se izogneš DDV-ju. Sam sem namreč našel kar nekaj motorjev letnik 2003 z manj kot 6000 kilometri. Kako je z tem? Kje se preverja število prevoženih kilometrov? Samo na papirju?

Na zalost se ne izključujeta. zadostuje že en pogoj in že je treba plačati 20%davek

Objavljeno

Mogoce v prazno tolcem, ampak... najdes stojalo, ga postavis pod zadnje kolo, spravis v najvisjo prestavo in pustis, da tece nekaj casa... se hitro nabere kakih 1000 km, ce rabis samo toliko.

Objavljeno
Mogoce v prazno tolcem, ampak... najdes stojalo, ga postavis pod zadnje kolo, spravis v najvisjo prestavo in pustis, da tece nekaj casa... se hitro nabere kakih 1000 km, ce rabis samo toliko.

:hmm: na ta način bi za 1000 km ob povprečni hitrosti 200 km/h potreboval 5 ur - in kako se bo med tem hladila mašina?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!