Skoči na vsebino

Uvoz motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Glej primer!!

Včasih se je full splačalo kupovati vso tehniko (določeno se še vedno) v tujini zaradi visokih carinskih dajatev je bila pri nas draga al pa se jo ni dalo dobiti!

Pol so trgovci prsilili državo da je država zmajnšala carinske dajatve.

Folk je še vedno kupoval v tujini zaradi povračilo davka!

Sedaj pa se ti tehnike v tujini skoraj da ne splača kupovati, saj so ponekod že cenejše stvari v Sloveniji kot v tujini klub vračilu njihovega davka!

In tako kot so se prilagodili trgovci s tehniko tako se bojo prilagodile cene motorjev! Mogoče bojo dražji za 30 000 - 50 000 sit, za kar se ti definitivno ne bo splačalo iti v Nemčijo.

Glej Minhen je takoj za mejo - in če malo pogledaš po internet straneh vidiš da so motorji porazdeljeni po celi nemčiji in da maš ogled motorja v Berlinu!!! Pride iz 400km v eno smer kar naenkrat 1100km <_<

Sam veš, da kot turist po mestu ne laziš z avtom(al pa parkiraš kje v mestu in greš pol po centru peš). Kaj pa je v 5 milionskem mestu narediti dodatno 200-300 km če se voziš po celem mestu(če si ogleduješ večje število motorjev) Ker 10 istih motorjev se pa sigurno ne prodaja v enem mestu, razen če nimajo Fejzerjov sindrom :naughty: in ma pol mesta fejzerje.

Hrana 2000 sit 3 dni :o dobr si !!! Verjetno to pomeni 3 dni sami sendviči in voda za pitje :OK:

Objavljeno
Glej primer!!

.................................................................................Hrana 2000 sit 3 dni  :o  dobr si !!! Verjetno to pomeni 3 dni sami sendviči in voda za pitje  :OK:

Dej ze enkrat nehi bit tak pesimist...OK? :angry: ....sej ce noces kupt pol te pa pac naumo pelal u nemacku :D

Bova sla pa sama :P

LP

Gugo B)

Objavljeno
Glej primer!!

Hrana 2000 sit 3 dni  :o  dobr si !!! Verjetno to pomeni 3 dni sami sendviči in voda za pitje  :OK:

Dej ze enkrat nehi bit tak pesimist...OK? :angry: ....sej ce noces kupt pol te pa pac naumo pelal u nemacku :D

Bova sla pa sama

Štej še mene za Mitsubishi Eclipse nakup... :naughty: :yea2: :OK:

Objavljeno

Ja vse skupi je še zaenkrat zavito v meglo. Bomo videli kaj pomeni kaj takega v realnosti. Samo jaz glih ne bi rad to prvi sprobu in se opeku. :(

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Hvala MaraudeR :OK:

...povzetek:

ZA RABLJENA ZNOTRAJ EU

...To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Sloveniji (po slovenskih predpisih) in ne v Nemčiji.

če pa kupec, ki nabavi rabljeno blago v državi članici, ni davčni zavezanec in torej nastopa kot končni potrošnik, bo takšno blago obdavčeno po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. To torej pomeni, da bo slovenski kupec, ki ni davčni zavezanec in npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji....

ZA NOVA ZNOTRAJ EU

...To torej pomeni, da bo slovenski kupec (ne glede na to ali je davčni zavezanec ali pa ne), ki nabavi novo vozilo v Nemčiji, ob vnosu le-tega v Slovenijo, v skladu z veljavno splošno ureditvijo plačal DDV v Sloveniji, in sicer po stopnji 20 %....

ZA UVOZ IZ NEČLANIC EU

Za uvoz avtomobilov iz tretjih držav se bodo s pridobitvijo članstva v EU tudi v Sloveniji začele uporabljati carinske stopnje, ki jih uporablja EU, ker bo morala Slovenija prevzeti skupno carinsko tarifo.

Carina za avtomobile po poreklu iz držav, s katerimi je Slovenija sklenila sporazume o prosti trgovini (npr. Češka, EFTA države,.., se znižujejo v skladu z liberalizacijo, kot jo predvidevajo ti sporazumi.

Za avtomobile po poreklu iz tretjih držav, s katerimi Slovenija ni sklenila nobenega preferencialnega sporazuma (npr. Japonska, ZDA, Koreja), pa se uporablja veljavna carinska stopnja, predpisana z zakonom o carinski tarifi in ustreznimi podzakonskimi akti.

Lp  :)

LP

Zanima me od kdaj bo mogoče uradno po teh novih predpisih uvoziti motor? Pojavlja se namreč več datumov, nekateri omenjajo 01.05.2004, drugi pravijo da bo mogoče uvoziti že aprila, kako torej?? Ali je homologacijo možno opravljati samo v Kopru in ali veljajo v SLO kakšni posebni predpisi( za avtomobile vem da morajo imeti zadnje vzglavnike) za motorna kolesa???

LP Bobo B)

Objavljeno

Zdej vemo približno kje najdt motor, kolk stane, da ga greš pogledat, prepisat, plačat davke tej ali oni državi pol pa ugotoviš da je prestar in ga ne moreš registrirat v SLO. Je to možno??

No bi kdo vedu, kako je s starostno omejitvijo, ker za avtomobile mislim, da je omejitev 3 leta starosti.

Bi kdo to vedel?

Objavljeno

Ja možno je da bo tud taka varianta, sam pol to ni prost pretok blaga in potem se to ne imenuje EU. Če pa kupuješ star motor lahko oldtimerja uvoziš že sedaj. :OK:

Objavljeno
Če pa kupuješ star motor lahko oldtimerja uvoziš že sedaj. 

Nekje sem zasledil, da država lahko omeji IZVOZ oldtimerja, če smatra, da je s tem okrnjena njena tehnična kulturna dediščina.

Morda ve kdo kaj več o tem?

LP

Windsurf

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

vse lepo in prav. zdaj me pa zanima ce ve kdo naslov za rabljene mopede v tujini ala mobile.de... da isces motorcke pa to.?? :?

Objavljeno
vse lepo in prav. zdaj me pa zanima ce ve kdo naslov za rabljene mopede v tujini ala mobile.de... da isces motorcke pa to.?? :?

Tdi na mobile.de so motorji. Pravzaprav jih je zelo veliko. Poišči link v levem stolpcu.

Objavljeno (popravljeno)
V Italiji se splaca pogledati na naslov:

Rabljeni motorji

LP Bobo B)

http://comprovendo.motonline.com/mol3/cvu/...ail.do?id=12398

http://comprovendo.motonline.com/mol3/cvu/...tail.do?id=8968

http://comprovendo.motonline.com/mol3/cvu/...ail.do?id=11176

LEJ TO, ka je to poceni!! :blink:

TNX, man, tale naslov se splaca dat med favuorites! B)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

A ne teh straneh prodajajo tud kasne rabljene dele?

Kaj bo pa glede homologacije?

Objavljeno

Nekako so najbolj realne cene na www.ebay.de (www.ebaymotors.de)

LP

Objavljeno

homologacija???

jest iscem gas gas txt280 oz. neki tacga in ga ni nikjer .... razen 50ccm pa 1 let starga za5500€ :(

Objavljeno

Za homologacijo moraš vprašat generalnega uvoznika, do katerega letnika ti jo sploh dajo. Sam sem nameraval uvoziti BMW R1100 RT l.98, pa ni bilo šans.

Na Avtoaktivu(uvoznik za bmw) so mi rekli, da bi mogoče šlo od l.2000 naprej, pa še tam bi mogli za ziher predhodno preverit številke šasije in motorja.

Objavljeno

po 01.05.2004 bi se naj lahko uvazalo vse, kar je ze kdaj bilo homologirano v EU brez carine. izjema mogoce kaksni redki eksoti ali oldtimerji. odpasti bi moral tudi zakon o starosti vozila.

placati bo potrebno DDV in kaksne upravne ali podobne takse (npr. cestnina itd.). nova vozila se kupijo neto v tujini (oz. z izkazom neto cene na racunu, kar je podlaga za izracun DDV v SLO), pri rabljenih se moram se pozanimati kako je z vracilom DDV v AUT pri izvozu iz AUT.

pri uvozu vozil iz EU v AUT se placa:

- davek (MWSt.) oz. razlika do davka, ki velja v drzavi izvoza (pri rabljenih)

- NoVA (davek na porabo vozila)

- tehnicni pregled (§ 52a)

- novi papirji

drugace je pri uvozu iz drzav ne-EU.

Objavljeno

Tale omenjeni NOVA davek v AUT, je tudi v Sloveniji, vendar se mu seveda ne reče tako, plačaš pa menda + 13% (davek za motorna vozila). Torej vse skupaj DDV (20%)+13%. DDV v tujini (Mwst) pa dobiš nazaj.

Objavljeno

Uvoz rabljenih vozil iz držav EU bo mogoč s predložitvijo originalnega dokumenta o registraciji vozila v državi, iz katere bo vozilo uvoženo. Vozilo bo treba pripeljati na pooblaščeno strokovno organizacijo (kot doslej), ki bo pregledala njegovo skladnost s podatki v dokumentih in tehnično stanje ter izdala Izjavo o skladnosti posamično pregledanega vozila.

Poenostavitev za lastnika vozila bo v tem primeru ta, da mu ne bo treba priložiti potrdila proizvajalca oz. pooblaščenega uvoznika o skladnosti vozila z mednarodnimi homologacijskimi predpisi, saj bo to dokazoval že originalni dokument o registraciji vozila. Starost vozila pri uvozu ne bo več predstavljala ovire.

Seveda vse to velja le za vozila, za katera v EU že velja enoten postopek homologacije. To so zaenkrat osebna vozila ter dvo- in trikolesna vozila. Za ostale kategorije vozil bo še vedno veljal postopek nacionalne homologacije, dokler ne bo enoten evropski postopek homologacije razširjen tudi nanje (predvidoma v petih do devetih letih od vstopa Slovenije v EU).

------------

V skladu s predlagano novo ureditvijo je za obdavčevanje nakupov rabljenega vozila z DDV v drugi državi članici EU pomembno, ali bo kupec v svoji državi identificiran kot zavezanec za namene DDV, ali nakup opravi kot zavezanec za DDV ali pa kot končni potrošnik. Torej v primeru:

a) če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno po posebni ureditvi (tj. od dosežene razlike v ceni), se bo takšno blago obdavčilo po načelu porekla, torej po predpisih države članice, kjer je dejansko nabavljeno. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo od preprodajalca v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.

B) če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno v skladu s splošno ureditvijo, se bo takšno blago obdavčilo po načelu destinacije, torej po predpisih države kupca. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Sloveniji (po slovenskih predpisih) in ne v Nemčiji.

c) če pa kupec, ki nabavi rabljeno blago v državi članici, ni davčni zavezanec in torej nastopa kot končni potrošnik, bo takšno blago obdavčeno po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. To torej pomeni, da bo slovenski kupec, ki ni davčni zavezanec in npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.

Ne glede na navedene spremembe po predlagani ureditvi pa spremembe režima obdavčevanja prometa rabljenih vozil na območju Slovenije ob vstopu Slovenije v EU niso predvidene, zato se bodo takšen promet vozil še naprej obdavčeval na način, ki poteka po veljavnem sistemu.

Veljavna ureditev obdavčevanja rabljenih vozil v Sloveniji

V Sloveniji so bile s 1. januarjem 2001 odpravljene carinske stopnje za uvoz rabljenih in novih vozil poreklu iz EU. Z uveljavitvijo spremenjenega in dopolnjenega zakona o davku na dodano vrednost (Ur.l. RS, 67/02 ZDDV), tj. 01.10.2002, pa se je prenehal uporabljati 44. člen ZDDV, kjer je bila določena posebna ureditev obračunavanja in plačevanja davka na dodano vrednost od prometa rabljenih prevoznih sredstev, ki se je nanašala na davčne zavezance, ki prodajajo rabljena prevozna sredstva v svojem imenu ali v imenu druge osebe v skladu s pogodbo, na podlagi katere se plača provizija na nakup ali prodajo. S črtanjem 44. člena ZDDV se je tako izenačila obravnava rabljenih avtomobilov z ostalim rabljenim blagom znotraj sistema DDV. Tako se od 01.10.2002 pri prometu z rabljenim blagom uporabljajo določbe 48. in 49. člena ZDDV.

V zvezi z rabljenimi avtomobili je potrebno ločiti med obveznostjo plačevanja in obračunavanja DDV in DMV. Tako je z vidika sistema DDV pri prometu z rabljenimi avtomobili pomembno ali je prodajalec avtomobila pri njegovi nabavi lahko odbil vstopni DDV ali ne. Pri tem v skladu s 1. točko petega odstavka 40. člena davčni zavezanec ne sme odbiti vstopnega DDV od jaht in čolnov, namenjenih za šport in razvedrilo, zasebnih zrakoplovov, osebnih avtomobilov ter motornih koles, goriv in maziv ter nadomestnih delov ter storitev, tesno povezanih s tem, razen od plovil oziroma od vozil, ki se uporabljajo za opravljanje dejavnosti dajanja v najem in zakup in za nadaljnjo prodajo ter vozil, ki se uporabljajo v avtošolah za izvajanje programa usposabljanja vožnje v skladu s predpisi. Če torej:

a) prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila odbije vstopni DDV, mora pri njegovi prodaji obračunati DDV;

B) prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila ni odbil vstopnega DDV, je pri njegovi prodaji v skladu s 3. točko prvega odstavka 27. člena ZDDV oproščen obračunavanja DDV.

Davčni zavezanec, ki opravi promet rabljenega vozila v svojem imenu in za račun druge osebe (v nadaljevanju: preprodajalec), pa obračuna DDV v skladu z 48. in 49. členom ZDDV. Tako v skladu z 48. členom ZDDV preprodajalec obračunava DDV od dosežene razlike v ceni, pri čemer se davčna osnova določa v skladu z 49. členom ZDDV. V skladu s prvim odstavkom 49. člena ZDDV je tako davčna osnova preprodajalca razlika v ceni, ki jo le-ta doseže, zmanjšana za znesek DDV, ki se nanaša na razliko v ceni. Razlika v ceni pa je enaka razliki med prodajno ceno, ki jo zaračunava preprodajalec za navedeno blago, in njegovo nabavno ceno. Preprodajalec, ki obračunava DDV od dosežene razlike v ceni v skladu s 50b. členom ZDDV nima pravice do odbitka vstopnega DDV.

V skladu s 3. členom zakona o davku na motorna vozila (Ur.l. RS, št. 52/99; v nadaljevanju ZDMV) pa se DMV plačuje tudi od vsakega prometa rabljenih motornih vozil, če od njihovega prometa ni bil obračunan DDV. V skladu s 4. členom ZDMV pa je zavezanec za obračunavanje in plačevanje DMV poleg proizvajalca oziroma uvoznika motornih vozil tudi kupec ali fizična oseba, ki brezplačno ali na podlagi zamenjave pridobi motorno vozilo, za katerega je obvezna registracija, razen če gre za prvi dedni red. ZDMV pa v 5. členu primeroma navaja tudi “izjeme” oziroma “odstopanja”, v katerih se DMV ne plačuje.

Viri:

Služba vlade za evropske zadeve

Ministrstvo za finance

Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o davku na dodano vrednost (http://www.dz-rs.si/si/aktualno/spremljanje_zakonodaje/sprejeti_zakoni/sprejeti_zakoni.html)

enostavno!!??!

Objavljeno

Glede na to da se vsi, ki spremljamo to temo, strinjamo da so cene rabljenih masin v bliznjih drzavah precej bolj spodobne in da se ni oglasil se nihce, ki bi motor dejansko uvozil in opisal postopek, bom predstavil se svojo interpretacijo zakonov.

Najprej tole. Kar se stroskov tice, se stvar bistveno ne spremeni s vstopom Slovenije v EU. Odpadejo pa seveda kolobocije z uvoznikom in omejitev starosti. Krasno!!!

Po temeljitem prebiranju prejsnjega vpisa in vladnih strani je moj zakjucek naslednji.

DDV-ja fizicne osebe pri uvozu ne placajo (le kje je dodana vrednost rabljenega vozila? ni je!) le v primeru, da je vozilo kupljeno pri preprodajalcu in je osnova za DDV njegova provizija.

Za vse pa je obvezno placilo davka na motorna vozila (DMV) (tu je sicer nekaj izjem, npr. dedovanje, 5. clen ZDMV).

Torej, ce kupim motor od enga tipa v nekem nemskem oglasniku, imam stroske "samo" z prepisom, prevozom, homologacijo, DMV, tehnicnim in registracijo. Dodatnih stroskov v primerjavi z nakupom v SLO po moji oceni ne bi smelo biti vec kot 50.000 sit.

Vsekakor pa NI placila 20% DDV na celotno ceno vozila, kot sem zasledil v tej temi.

Verjetno je koncna racunica se vedno ZELO POZITIVNA.

OK, upam da nisem prevec zakompliciral. naj pa se dodam, da nisem pravnik, da nisem motorja uvozil in je to samo moja interpretacija zakonov o DDV in DMV. Za pomoto se v naprej opravicujem.

no, sej nisem hotu bit tko zlo uraden...

pa lep pozdrav in cim krajso zimo!!!

vas smartass Lorenzo Lovegun

Objavljeno

aja pa se to.

super italjanski site, kjer je cel kup rabljenih motorjev pa tudi podatki in komentarji o letnikih in razlicnih modelih dolocenega bajka je

www.moto.it

se en malo manj obsezen pa

www.motousate.it

oba jasno v italjanscini, ampak sej gre...

ajed

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Trenutno delam na tem, da bi uvozil motor iz Nemčije, sem še v fazi iskanja vseh cak, ki se tičejo glede papirjev in zakonodaje, vendar sem na dobri poti (upam).

Kar se tiče homologacije je vse lepo opisano na straneh Direkcije republike Slovenije za ceste pod linkom VOZILA: http://www.drsc.si/

Kar je zakonodaje je napisano v zakonu ZDMV (Zakon o davku na motorna vozila): http://www.dz-rs.si/si/aktualno/spremljanj...eti_zakoni.html

Kar se pa tiče papirjev je pa potrbna samo potrditev homologacije o skladnosti s slovensko, to pa izda pooblaščenec ministrstva. Npr. za BMW je avto aktiv. Seznam je na strani DRSC, pa še to se bo nekaj sprostilo po prvem maju.

Ugotoviti moram samo še to kako je z omejitvjo glede na starost vozil, ker je vačina ki jih kaj vprašam začela z odgovorom meni se zdi... :?

Mislim pa da glavne ovire delajo zastopniki pri homologaciji.

Kar se cene tiče je pa odvisno od posameznih primerov (vožnja, ogledi, moj motor je najboljši, bla bla bla)

Šele ko iščeš zakone ugotoviš zakaj so pravniki tako dobro plačani :angry:

Še dobro, da mam svoj motor doma v garaži, to pa delam bolj za hobi in izziv, tko da mi živci ne trpijo pri tem ravno najbolj B)

Objavljeno

Za starost ti lahko jaz povem. Ko si ravno navedel BMW. Skladnost homologacije z našo zakonodajo ti izda AvtoAktiv(kot generalni uvoznik za BMW). Je pa tako, da ti tudi oni podajo omejitev starosti motocikla.

Zanimal sem se za uvoz BMW R1100 RT iz Nemčije, ker je tam pač večja izbira, pa tudi cene so nekaj nižje. Na Avtoaktivu so mi rekli, da ga ne morem uvozit, ker je prestar, da pa z 1150, od letnika 2000 naprej ne bi smelo biti težav. Tega pa lahko rabljenega dobim za enako ceno tudi pri nas.

Mogoče bo sedaj, ko gremo v EU ta omejitev starosti odpadla, ker uvoznik več ne bo rabil dajat soglasja o skladnosti homologacije z našimi predpisi (tako se je vsaj govorilo).

Objavljeno
Mogoče bo sedaj, ko gremo v EU ta omejitev starosti odpadla, ker uvoznik več ne bo rabil dajat soglasja o skladnosti homologacije z našimi predpisi (tako se je vsaj govorilo).

mora. je tudi v AUT odpadla, ko je pristopila EU. zakon o EU-usklajevanju zakonov in norm itd.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!