JOŽEŠIMURA Objavljeno Marec 7, 2004 Deli Objavljeno Marec 7, 2004 Tole si pa dobr kupu. :notworthy: Kolk je pa zadeva še vredna? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PERO3000 Objavljeno Marec 8, 2004 Deli Objavljeno Marec 8, 2004 Danes sem kupil Ktm 640 lc4, sive barve, prev.5400 km, odlično ohranjen, letnik 2001. LP pero evo ga evo ga to je to 1.07 mio let 2001, prev 5400km kupil od soseda Lp peter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
batzajla Objavljeno Marec 25, 2004 Deli Objavljeno Marec 25, 2004 tako LC4 640 kot SXC me zelo zanimata.na motobumu sem govoril s prodajalcem,da so SXCju raztegnili servisne intervale na 6000km,tako kot navaden LC4.je vzdrževanje še vedno dražje?poraba..? minus pri sxc-ju je to,da je registriran samo za enega in maš kr nekej opravka da zrihtaš tko,da bo vse po zakonu(homologacija). kakšna je razlika v vzmetenju?ali sxc zdrži veliko več harda? kaj je treba zrihtat pri LC4 da ima enako moč kot sxc? kako je z vibracijami?prebral sem,da ima lc4 veliko antivibracijsko gred,za sxc ne vem velik plus ima sxc zaradi izgleda in manjše teže,LC4 pa zaradi udobnosti. no če kdo karkol ve,prosm za info Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Marec 25, 2004 Deli Objavljeno Marec 25, 2004 SXC ma par cm več hoda in mal trše vzmetenje SXC ma drug frgazar, auspuh in štelanje predvžiga glede na pozicijo gasa. Glavna prednost je 17 kg manj. Upoštevaj tudi 3l manjši tank. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zulf Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 Porka k****, sm ole zamenu na LC4 620 l.2000 pa mi pušča ole, in to ornk, na filtru taglavnem-pri stopalki za bremzo.Do zdej mi po menjavi še nikol ni puščalo.Dihtunga je bla nova, tista obična iz kartona, taka je bla tut vedno gor odkar sem ga kupu pa ni blo nobenih težav, je pa res da je na pokrovu za filter, ki se prišraufa na blok motorja, utor v katerega verjetno pride gumijast o-ring. Zej pa ne vem al nej kupm novo dihtunga, tako ko zej iz kartona, al o-ring al pa nej vse skup raj z silikonom(unim temperaturno obstojnim) namažem.? any idea? Lp Zulf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dašenka Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 A ti je motor res tak malo vreden, da bi mu dal dihtungo iz kartona namesto take kot se spodobi? Moj nasvet: pokliči POOBLAŠČENEGA serviserja, ki je imel že dosti takih motorjev pod svojim šraufncigerom, ali še bolje uvoznika, kjer ti bodo zagotovo pomagali če se le da, pa tudi verjetno nisi edini, ki se mu je to zgodilo . LP, ElBarto @ Dašenka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zulf Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 (popravljeno) Že vem zakaj pušča, mi Tojnko(TMR) ni dal taprave dihtunge, pa še pod motor je pogledu al je dihtunga al pa o-ring. Dobr da sem opazu, drgač se ne bi dobr končal, je bla zadna guma čist od ola. :( Popravljeno Maj 24, 2004. Popravil Zulf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zulf Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 A ti je motor res tak malo vreden, da bi mu dal dihtungo iz kartona namesto take kot se spodobi? Moj nasvet: pokliči POOBLAŠČENEGA serviserja, ki je imel že dosti takih motorjev pod svojim šraufncigerom, ali še bolje uvoznika, kjer ti bodo zagotovo pomagali če se le da, pa tudi verjetno nisi edini, ki se mu je to zgodilo . LP, ElBarto @ Dašenka Zgleda da sm mal prepozn napisu... Če pa je TMR pooblaščen serviser za KTM, nebi vedu, sam vem da jih prodaja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno Maj 25, 2004 Deli Objavljeno Maj 25, 2004 Ja pejd do TMR-ja pa naj ti popravijo, sej niso tko zelo dragi. Men so mojo Cagivo tko dobro zrihtal, da je celo sezono brez najmanjšega problema delala kod urca in to dost boljše in mirneje (so mi ležaje na gredi pa olje menjal). V glavnem, se pri TMR spoznajo na zadevo, pa še pravi filter in tesnilo so mi dali. :D lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zulf Objavljeno Avgust 4, 2004 Deli Objavljeno Avgust 4, 2004 Ker je pač edina aktualna tema o KTMih... Drugo leto mam namen kupin novega 625 SMCja, sem pa prek "treh" ust slišov da pripravljajo novo mašino LC4 za drugo leto.Lahko kdo to potrdi?Bojo spremenil tudi kaj drugega, gištel...? Če kdo kaj ve? Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zulf Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 Ker je pač edina aktualna tema o KTMih... Drugo leto mam namen kupin novega 625 SMCja, sem pa prek "treh" ust slišov da pripravljajo novo mašino LC4 za drugo leto.Lahko kdo to potrdi?Bojo spremenil tudi kaj drugega, gištel...? Če kdo kaj ve? Hvala Noben nč ne ve? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 Zaenkrat so zunaj samo slike za SX in EXC modele, kjer so le manjši popravki. Za LC4 mašine se res govori, da bodo nove, vendar nisem zasledil še nobenega podatka. Očitno se res nekaj pripravlja in skrivajo. Malo se bojim da bo namesto fergazerja vbrizg. Upam da (še) ne, je pa vprašanje časa, ker jih jebejo z ekologijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 ... zaenkrat so zunaj samo slike za SX in EXC modele, kjer so le manjši popravki ... za LC4 mašine se res govori, da bodo nove, vendar nisem zasledil še nobenega podatka ... se bojim da bo namesto fergazerja vbrizg Zaenkrat ni samo slik ampak so tudi novi '05 modeli 2T - 50 SX, 65 SX in 85 SX, kakor tudi 4T - 450 EXC in 525 EXC že naprodaj v MB v Motor Jetu ... Za LC4 se govori marsikaj in res ni nobenih podatkov in naj nikogar ne skrbi kakšno revolucionarno odkritje novega agregata, saj so " stari " zelo dobri in edino v ccm so lahko spremembe ... Za vbrizg ni strahu, ga sedaj prvič montirajo v novega DUKE 990 in ni jim lahko, tako, da na 1 cilinder, nič bat, ga še ne bojo montirali ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 Noben nč ne ve ? Evo ... vsi podatki direktno iz baze KTM ... kar pač dajo v javnost ... spremembe_na_modeli_..._skupno_2005_.doc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frankie Objavljeno Avgust 24, 2004 Deli Objavljeno Avgust 24, 2004 Za sm-a: Kolk mate ketno napeto? Tko ko piše v navodilih al mal bolj? Se mi zdi da je orginal mal preveč ohlapna, brusi po gumi 150/70, počas moraš gas spuščat če nočš da cuka (jo nateguje-razteguje). Pa še s servisa je bla bolj napeta kot v navodilih... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Avgust 25, 2004 Deli Objavljeno Avgust 25, 2004 Točno tolk, kot je v navodilih. Če opleta je pretegnjena in bo treba zamenjat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frankie Objavljeno Avgust 27, 2004 Deli Objavljeno Avgust 27, 2004 Problem je u tem da je guma kr široka in gre ketna dost bliz. Ko se nagneš na levo pač mal pobrusi. Glede cukanja, motor pr konstantni hitrosti, velki ali mali, ne cuka, ketna tut ni neenakomerna raztegnena. Mogoče se men sm zdi da cuka, upam da je normalno. Drug problem: Poču mi je disk, na drugem mestu ima pa že razpoko! Poču je od lukne, najbližje zunanjemu delu, navzven. Po 20tkm. To se mi zdi da ni normalno. A se je komu to kdaj zgodil? Mogoče pr dirkanju? Če ma kdo kašn 320 disk, k poležava... PM Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frankie Objavljeno September 16, 2004 Deli Objavljeno September 16, 2004 Novi ktm...Več dnarja bomo puščal pr akrapoviču <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno September 16, 2004 Deli Objavljeno September 16, 2004 uuuu :wub: :naughty: , a mas mogoce tut ksne podatke o tezi, moci? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno September 16, 2004 Deli Objavljeno September 16, 2004 poglej na: ktm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
batzajla Objavljeno September 16, 2004 Deli Objavljeno September 16, 2004 zgleda hudo!sam endure pa verjetno ne bojo take :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jhribar1 Objavljeno Oktober 8, 2004 Deli Objavljeno Oktober 8, 2004 hm a obstaja kak ktm supermoto ki je bolj športen kot LC4 pa da ima glih tolk kil kot exc pa de ni letnik 2005 ampak od 2000-2003 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zulf Objavljeno Oktober 9, 2004 Deli Objavljeno Oktober 9, 2004 Seveda je,660 Factory Replica.Sam treba met din din... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DolencT Objavljeno Oktober 9, 2004 Deli Objavljeno Oktober 9, 2004 Na exc-ja daj super moto feltne,pa boš meu dost športenga :? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jhribar1 Objavljeno Oktober 10, 2004 Deli Objavljeno Oktober 10, 2004 ja sej to sem razmišljal in gotov bom to naredu,pa se da pol excja z supermoto feltnami vozt ene 100 pa de mašina ne trpi,se prav pod nizkimi obrati,ker ga nočem skoz tiščat po cest k mi je škoda mašine,kak je pa po lastnostih pa tud še ne vem,nejbolj bi blo kerga exc 450 k mende je 525 premočn pa v glavnem se neb tok po cest vozu,če bi mel glih kake prebliske bi kupu supermoto feltne aja kako je pa kej z vzdrževanjem tega motorja,stroški,registracija thnx Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se