Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

Torej, če prav razumem, ti ob delovanju ventilatorja kljub temu '' pregreje motor '' in moč pade ? Ali je ta padec moči zelo občuten ? Ali motor ob pregretju dobi kašen drug zvok ?

Kaj uporabljaš za hladilno tekočino ?

Samo voda bolje hladi a se na osi vodne črpalke nabira vodni kamen in posledica je puščanje vode na semeringu vodne črpalke ... :angry:

Samo antifriz tudi ni priporočljiv ... najboljše je mešanica obojega naštetega v razmerju 50 % / 50 % ... :OK:

Poglej tudi kakšna je pzračna prehodnost rež na hladilniku, saj pregrevanje vsekakor ni pogost pojav pri KTM 640 LC4 ali SM.

Kar pa se tiče '' ribanja '' KTM ja pa je motor materialno nrejen tako, da v 95 % zaradi prekomernega tiščanja ( predvsem v obrate ) najprj odpove sornik na glavni gredi iz visoko kvalitetnega brona, kar ima za posledico močnejši hrup, kot da nekje nekaj nabija, vse skupaj pa raste z obrati. V tem primeru je potrebno najprej spustiti motorno olje ... :eek: ... če so v njem bronasti opilki je to to. Sledi menjava ojničnega seta.

V kolikor je motor pregret in kljub temu dalje '' gonjen '' bodo v olju kovinski opilki, saj zaradi visoke temperature in visoki obremenitvi popustijo ležaji glavne gredi, vendar je ta pojav vedno povezan tudi z premalo olja v motorju.

Če se zgoraj opisani okvari opazita dovolj hitro, kar voznik s posluhom zlahka ugotovi, ni potrebno nikakršnih drugih zamenja v motorju ... v kolikor pa se voziš naprej in opilki, ki postajajo zaradi vedno večje tolerance tudi sami vedno večji in po vsej verjetnosti zamašijo šobo ki hladi bat s spodnje strani, pa lahko pride do poškodb cilindra in bata z batnimi obročki.

Upam, da nisem preveč zakompliciral ... :? ... če te pa še kaj zanima bolj detajlno pa tudi ni problem.

Link to comment
Share on other sites

Padec je občuten, kar naenkrat se ustavi nabiranje obratov, zvok enak.

Hladilna ni čisti antifriz-nekaj vmes.

Hm, opilki, bo treba olje menjat...bomo vidli, ko bomo vidli...

Kolkr sm debatiral, je to normalno, če vrtiš motor do konca. Če bi se pelou lepo 150,160 nebi blo tega. Ker motor dela normalno in ne pušča več, bo zdej kr status quo. Pred vsako vožnjo kontroliram vodo in olje...se bo že pokazalo.

Pa še takih post-ov Ike! Hvala

Link to comment
Share on other sites

Hitrost 150 - 160 km/h kot jo omenjaš je tako ali tako že bolj zgornja meja, vse skupaj pa je odvisno kakšno imaš prestavno razmerje.

Sam sem imel pred leti še na starem KTM 620 malo porihtan dotok zraka, seveda smo polirali tudi kanale in se nekaj malega poigrali s kompresijo in je motor s sekundarnim prenosom 17 - 38 potegnil čez zdravih 190 km/h ... vendar nikoli več kot za nekaj sekund, nato pa roko z gasa in lepo okrog 160 naprej.

Če boš motor večkrat gnal v takšne obrate in pregrevanje, bo to zagotovo pustilo posledice na ojnici, batu, batnih obročkih in cilindru ... da o bolečini v denarnici raje ne govoriva.

Link to comment
Share on other sites

Frankie, ne da bi ti solil pamet, samo če hočeš KTM-a še dolgo imet, ti priporočam hitrosti tja do 120-130km/h oz čez, če gre za kakšno prehitevanje.Drugače pa obilo sreče pri iskanju napake in srečno vožnjo brez problemov v bodoče.

Da se je pa IKE spet malo oglasil, je pa tudi lepo ja :OK:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja fanta, tko tud delam, s prenosom 17/38 in nič predelavami. Na grobniku pač ne bom nižal časa, sam hecal bom cestake na bremzah... Ich habe kein touren motorrad :yea2:

Link to comment
Share on other sites

Jaz jih imam cca 41k.Še zmer lepo trese. :lol1:

pošteno!a maš kej evidence kva si v tem času vse menjal?

evo če koga zanima,nekej besed o mojmu stroju:

KTM LC4

:)

Link to comment
Share on other sites

pošteno!a maš kej evidence kva si v tem času vse menjal?

evo če koga zanima,nekej besed o mojmu stroju:

KTM LC4

:)

svaka ti čast :worship: :worship: :worship:

Si se pa res potrudil. Kaj takega pa še nisem bral. Res podrobne informacije iz prve roke. :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

lc4 ima osovino prednjo 20

zdaj pa bi jaz dal felno z 26 luknjo, kaj moram storiti ? ali kaj je najlazje ain najbolj poceni

zadnja pa tak pase :?

Link to comment
Share on other sites

Mojster ti nastruži vložek za pesto z notranjim premerom 20mm in zunanjim 26mm, pa ene par stotink v minus, da ti bo šlo lepo skupaj.

Link to comment
Share on other sites

Pa vložek naj bo čez celo pesto, z vsake strani do polovice.

Pa feltno in akso mu daj za mušter, ker na pamet je težko delat.

Link to comment
Share on other sites

sem na Motor jetu vprasal za ta del, ker orig. tut obstaja, stane skoraj 5 k, mislim da bo se najboljse tak, ali

da se ne rabim nic zajebavat, ali ima ze kdo kaj takega kupljen ali narejen

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pa vložek naj bo čez celo pesto, z vsake strani do polovice.

Pa feltno in akso mu daj za mušter, ker na pamet je težko delat.

zakaj pa mora bit vlozek čez celo pesto ?

Link to comment
Share on other sites

zakaj pa mora bit vlozek čez celo pesto ?

Če bo samo v širini ležajev, se bo distančnik med ležaji premaknil in ti bodo ležaji začeli žlajfat ali pa se bo losal vse skupaj.

Link to comment
Share on other sites

Če bo samo v širini ležajev, se bo distančnik med ležaji premaknil in ti bodo ležaji začeli žlajfat ali pa se bo losal vse skupaj.

saj pa originali so tudi sam na lezajih .)

Link to comment
Share on other sites

kaj pa pol sprašuješ, če že vse veš?

nic ne vem, jaz sem si zdaj naredil pac take dolz. kot so bili originali, sam z manjso luknjo

glede lezajev pa ne vem

Link to comment
Share on other sites

nic ne vem, jaz sem si zdaj naredil pac take dolz. kot so bili originali, sam z manjso luknjo

glede lezajev pa ne vem

Kaj je Štuhi imaš tehnične probleme? Glavno da Alfa dela!

Link to comment
Share on other sites

Kaj je Štuhi imaš tehnične probleme? Glavno da Alfa dela!

pa ne glih, dela vse, sam so mi je neke stvari sumljive, al pa ne razumem

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

a je že kdo na LC4-ki meril hitrost s števcem za bicikle? jst sm ga montiral,ker na SM feltnah nimam nastavka za polža... in mi s prenosi 17/42 in zadnjo gumo 150/60-17 pokaže top speed 143km/h,po ravnini brez vetra in s pokončnim sedenjem,ne sklonjen

sicer bi se še zvil,pa nimam srca tiščat enovaljnika

ne skrbet,nism mahnjen na hitrost,čist tko me zanima.drgač se zdej vozim po ravnini 100-120 po tem števcu

Link to comment
Share on other sites

čak,kt zgleda se neki nisva razumela. vozim se 100-120,razn če je treba kej prehitet al pa če so daljši ovinki,potem tja proti 130... največ pa sm ga stisnu 143. ok? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!