Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Olje za takšno dušilko ne bo problem. Zna se ustavit drugje.

Sam sem tudi poizkušal z različnimi pnevmatskimi dušilkami od najcenejših do najdražjih a se niso obnesle. Enkrat je skoraj curkoma teklo po verigi.

Nastavljanje ni natančno poleg tega pa nimaš nikjer nobene skale za orientacijo, tako da se vsakič posebej jebeš z ugotavljanjem nastavitve.

Pač so namenjene drugemu namenu.

Objavljeno

Točno to sem ugotavljal, ko sem pihal skozi ventil in spreminjal presek...

Zagotovo deluje dobro za kar je namenjen, za regulacijo mazača, kjer je diferenca tlaka (v mojem primeru je to 3000Pa oz. 0,03bar) majhna pa vprašanje če bo dobro, vendar glede na to, da ga uporablja sistem "Kettenoeler" sem se potolažil da bo pač dobro...

Objavljeno

Poizkusi in poročaj.

Kettenoeler je pa za moje pojme hudo predrag, komponente ki jih oni vgrajujejo dobiš za manj kot 50EUR, za 100 EUR kolikor stane bi morali ponuditi kaj bolj profesionalno narejenega.

Objavljeno

No dons sem pa zadevo sfiniširal.

Napajanje EM tuljave sem priklopil kar na zadnjo luč, kar pa sem takoj, ko sem ga zvečer parkiral ugotovil da ni najbolje. Namreč ključavnica ima možnost zaklepanja z vklopom pozicijske luči :headbang: ; bom pač moral jutri prevezat na žaromet...

Zadeva je sestavljena iz enakih komponent kakor "Kettenoeler" in cena vsega ni presegla 45€.

Za rezervoarček sem uporabil kar plastenko 0,5l in za poskusno 20W50 mineralno olje ki sem ga še nekaj imel. Če bo zadeva vsaj približno tako špilala kakor bi morala bom verjetno šel v izdelavo MCCOI-ja, zato sem tudi bolj na brzino spacal skup. Regulacija me malo skrbi ampak za začetek sem nastavil za 3 obrate odprto in je teklo približno 1cm/min po cevki fi2,5mm. Kar pomeni 0,5l porabe na 15000km ob povprečni hitrosti 80km/h, naprej se bom pa igral...

K sreči ma T-ACE dost placa, da sem vse dele skril kar pod plastiko :worship:

Slike povedo več kot 1000 besed, kakšna več pa bo ko se bom šel en krog peljat....

post-11987-1202847722_thumb.jpg

post-11987-1202847734_thumb.jpg

post-11987-1202847750_thumb.jpg

post-11987-1202847761_thumb.jpg

Objavljeno

Danes prvih 80km z mazačem.

Reči ne morem nič, razen to, da je 3 obrate odprt ventil preveč. Olja je kar nekaj našpricalo okrog.

Nastavil sem ga na 2 obrata odprtega pa bomo vidl. Najbrž gre tudi nekaj pripisati tipu olja (20W50).

Vendar se mi zdi, da ta pnevmatični regulacijski ventil ne bo odigral svoje vloge uspešno.

Ko se bo olje segrelo bo še toliko bolj teklo in vprašanje kako natančno bo mogoče dozirat olje...

Bomo vidl, drugače pa sledi še izgradnja regulacijskega ventila...

Objavljeno

V navodilih za montažo na netu sem bral, da ni priporočljivo če zaradi premalo olja pride v cevko zračni mehurček in da naj se v temu primeru ravnam po navodilih za uporabo ki so priložene k škotu, ki pa jih nimam.. :( A bi lahko kdo ki jih ima preveril kako postopati v tem primeru...?

Med zimskim zagonom motorja se opazil da mi iz cevke ne kaplja... čisto na začetku cevke ki vodi iz rezervoarčka se zdi da je majhen mehurček zraka... Ker imam zadevo montirano malce pod kotom se mi zdi da bi lahko med vožnjo potegnilo noter zrak...

Je pa tudi res da imam notri rdeče olje za visoke temperature zunaj pa je bilo le nekaj stopinj nad ničlo...

Ima kdo že kakšne izkušnje s takim primerom? :rolleyes:

Objavljeno

Rdeče olje je gostejše, zato ni primerno za hladnejše obdobje. Načeloma bi moralo delovati tudi, če je samo en mehurček zraka notri. Meni je nehalo delovati, ko je bilo v cevki več kot 1/3 zraka.

Kakorkoli že, navodila pravijo, da odpreš dozator na posodici za olje na max. in potisneš olje naprej dokler v cevki ne bo videti nič drugega kot olje. Sam sem olje potiskal naprej z flaško za olje (priključeno na posodico), s katero ustvariš tlak in potem spustiš zrak, da bi olje ne potegnilo nazaj.

Vkolikor imaš posodico lahko dostopno, raje iztisni rdeče olje ven (najbolje v flaško z rdečim oljem, če imaš kakšno). Modro in rdeče olje lahko brez skrbi mešaš le rdeče bo bolj težko teklo v hladnejših razmerah in boš zato moral bolj odpreti dozator. Meni se še nikoli ni zgodilo, da bi bilo tako hladno, da sploh ne bi teklo vendar to ne pomeni, da se to ne more zgoditi.

Kakšen nasvet se da najti tudi na tej strani: Scottoiler troubleshooting

Objavljeno

danes očistil verigo ker je bla zares umazana,

pomoje je nemc (bivši lastnik) 1x v 9k km ni spucu.

najprej sm z vodo pa krtaču za zube pa sprot mal brisov pol pa z Motul Chain Cleaner

in ta Cleaner dela ful dobr k začnejo delci sranja kr na tla (karton) padat takoj.

Pol sm jo spet mal ubrisu in 2x posprejov in pa še z Chain Lube Road isto od Motula namazov.

nič posebnega- pa čeprav to delam 1. sploh :yea1:

Objavljeno

Dons spet nekaj km in morm rečt da mi tale mazač je.. znanje :headbang:

Bolj kot sem ga zapiral, bolj je špricalo. Štartal sem z 2 obrati odprto, domov sem prišel z 1 obrat odprto pa je bilo bolj ošpricano kakor prej.

Krivdo sem pripisal olju, ki je bilo zjutraj mrzlo, potem pa se je po poti segrevalo. Tudi olje 20W50 najbrž ni posrečena izbira...

U glavnem zdaj sem nastavil na 0,5 obrata odprtja, pa povem naslednjič.

Močno dvomim, da bom z tem ventilom uspel nastaviti mazača.

Koliko imate odprte ventile na "Kettenoelerju" kdor ga uporablja?

Objavljeno

Dobra izbira bi blo olje ki minimalno spreminja viskoznost.....ATF recimo?

Objavljeno

Mogoče tudi ATF...

Vendar me vseeno skrbi zaradi tegale ventila. Če je že sedaj odprt samo 0,5 obrata, pa so temperature 15°C, kaj se bo zgodilo, ko bom vozil pri 30°C+. Ali bo odprt samo še 0,25 obrata ali manj...

Regulacija vsekakor nemogoča.

Možno, da sem ga tudi že pretegnil, saj sem nastavil z izvijačem in privil z kleščami....

Vsekakor mislim, da bi bilo potrebno izdelati en ventil z manjšim presekom luknje in večjo špico, da bi se regulacija izvajala v dveh do treh obratih on ne v 0,5 obrata...

Objavljeno (popravljeno)

V prejšnjem tednu zmontiral mazanje firme by "LETEČI" (http://www.kovinostrugarstvo-klinc.si/31056/index.html). Zadevo sem sicer nekoliko prilagodil svojemu okusu in prostoru na motorju. Danes sem naredil prve km in mislim, da stvar deluje. Od čiščenja je med členi verjetno ostalo nekaj petroleja, zato je bila feltna malo ošpricana. Na členih so bile sledi frišnega olja. Uporabil sem olje za mazanje verig na motornih žagah, tako kot priporoča proizvajalec. Iglo regulatorja sem imel odprto za 3/4 obrata, kar pomeni kapljico na minuto. Po furi sem jo še nekoliko pripru. Rezultati bodo vidni v naslednji vožnji.

Še nekaj slik montaže s katerih se vidijo modifikacije.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
Poizkusi in poročaj.

Kettenoeler je pa za moje pojme hudo predrag, komponente ki jih oni vgrajujejo dobiš za manj kot 50EUR, za 100 EUR kolikor stane bi morali ponuditi kaj bolj profesionalno narejenega.

odvisno kako gledas na zadevo. ce znas ni problem (naredi sam), ce ne znas raje kupim in se ne matram s probavanjem komponent, olj, nastavitvami, placiranjem etc. get my drift ? :)

Objavljeno
odvisno kako gledas na zadevo. ce znas ni problem (naredi sam), ce ne znas raje kupim in se ne matram s probavanjem komponent, olj, nastavitvami, placiranjem etc. get my drift ? :)

Očitno se ne razumeva. Tudi sam sem povsem enakega mnenja kot ti.

Če bi vsi nekaj sestavljali doma potem tudi jaz ne bi šel v razvoj in izdelavo svojega sistema in ga ponudil na tržišču ker enostavno ne bi bilo kupcev.

Tudi jaz se recimo ne bom lotil polaganja ploščic, mizarstva in še česa ker enostavno nimam pojma.

Vsak naj dela tisto kar najbolje zna. Časi ko so vsi delali vse so mimo.

Objavljeno

Sedaj pa probam še z novim regulacijskim ventilom.

K sreči se ukvarjam tudi z modelarstvom, tako, da se valja vse sorte doma.

Med drugim en odslužen vplinjač. Ventil na sliki služi nastavitvi zmesi zraka/goriva in mislim, da bo za tale pretok olja naštelat več kot odličen...

Ko sem spreminjal odprtje ventila se je videlo, da se pretok da bistveno bolj natančno dozirati kakor z pnevmatskim dušilcem.

Kilometri pa bodo seveda povedali svoje...

Če to ne bo špilalo bom prešoltal nazaj na ketnsprej...

post-11987-1204131836_thumb.jpg

Objavljeno
Sedaj pa probam še z novim regulacijskim ventilom.

K sreči se ukvarjam tudi z modelarstvom, tako, da se valja vse sorte doma.

Med drugim en odslužen vplinjač. Ventil na sliki služi nastavitvi zmesi zraka/goriva in mislim, da bo za tale pretok olja naštelat več kot odličen...

Ko sem spreminjal odprtje ventila se je videlo, da se pretok da bistveno bolj natančno dozirati kakor z pnevmatskim dušilcem.

Kilometri pa bodo seveda povedali svoje...

Če to ne bo špilalo bom prešoltal nazaj na ketnsprej...

mal berem tole tvoje poročanje, in zgleda, da se z izdelavo te stvari fino zabavaš. kar je zelo uredu. imam pa vprašanje za vse ki take sisteme uporabljate. Kaj točno s tem pridobite? a ima zadeva kak res koristen efekt? če priznam sem glede tega rahlo skeptičen. nevem če konstantno mazanje drastično pripomore k življenski dobi verige. brez rednega temeljitega čiščenja gotovo ne....

hvala za odgovore.

Objavljeno
Sedaj pa probam še z novim regulacijskim ventilom.

K sreči se ukvarjam tudi z modelarstvom, tako, da se valja vse sorte doma.

Med drugim en odslužen vplinjač. Ventil na sliki služi nastavitvi zmesi zraka/goriva in mislim, da bo za tale pretok olja naštelat več kot odličen...

Ko sem spreminjal odprtje ventila se je videlo, da se pretok da bistveno bolj natančno dozirati kakor z pnevmatskim dušilcem.

Kilometri pa bodo seveda povedali svoje...

Če to ne bo špilalo bom prešoltal nazaj na ketnsprej...

Genau na isto idejo sem prišel tudi sam. Zadeva je dosti majhna, lahka in mislim da bi tudi pretoku ustrezalo. Se meni tudi valja en polomljen uplinjač, tako da bom kar tako na delavni mizi stestiral. Prave identične višine motorju, pa sprobat! Moj uplinjač je od 6,5 ccm motorja, pa tvoj?

Objavljeno
mal berem tole tvoje poročanje, in zgleda, da se z izdelavo te stvari fino zabavaš. kar je zelo uredu. imam pa vprašanje za vse ki take sisteme uporabljate. Kaj točno s tem pridobite? a ima zadeva kak res koristen efekt? če priznam sem glede tega rahlo skeptičen. nevem če konstantno mazanje drastično pripomore k življenski dobi verige. brez rednega temeljitega čiščenja gotovo ne....

hvala za odgovore.

Olje za mazanje verige, pri takem sistemu, odnaša z verige skupaj z umazanijo saj je redkejše, bolj viskozno in manj lepljivo od raznih sprejev. Dotok je pa itaq konstanten. Resda nisem nikoli videl kako naj bi to delovalo na kros motorjih, v off-road pogojih, a se na endurci, s kakšnim občasnim izletom izven asfaltiranih poti, izvrstno obnese. Veriga je zmeraj rahlo mastna in sijoča. Tisti ki imajo tak sistem, pravijo, da imajo njihove verige daljšo življenjsko dobo. Tega ne morem vzeti kot dejstvo, ker na obrabo verige vplivajo tudi drugi dejavniki.

Kar je zame izredno pomembno je to, da mi nekaj tisoč kilometrov ni treba skrbeti za karkoli okrog mazanja verige, z izjemo vožnje po dežju, ko je potrebno povečati količino olja, ki se dovaja na verigo.

Objavljeno

Igla mislim da je od MVVS 4.6ccm. Najbrž sta si z 6,5ccm zelo podobni. Premer luknje je 0,9mm.

Z poskusi raje počakaj, škoda cajta, pa ti povem kako bo špilala zadeva.

Če bi v štartu vedel, da bom na temu skoraj diplomiral bi že takoj kupil varianto na tržišču. Ali MCCOI ali sistem od Letečega...

Z vsemi komponentami, ki sem jih že probal in časom ki sem ga porabil za mazača sem ene 3 MCCOIje že verjetno kupil... :headbang:

Objavljeno
Olje za mazanje verige, pri takem sistemu, odnaša z verige skupaj z umazanijo saj je redkejše, bolj viskozno in manj lepljivo od raznih sprejev. Dotok je pa itaq konstanten. Resda nisem nikoli videl kako naj bi to delovalo na kros motorjih, v off-road pogojih, a se na endurci, s kakšnim občasnim izletom izven asfaltiranih poti, izvrstno obnese. Veriga je zmeraj rahlo mastna in sijoča. Tisti ki imajo tak sistem, pravijo, da imajo njihove verige daljšo življenjsko dobo. Tega ne morem vzeti kot dejstvo, ker na obrabo verige vplivajo tudi drugi dejavniki.

Kar je zame izredno pomembno je to, da mi nekaj tisoč kilometrov ni treba skrbeti za karkoli okrog mazanja verige, z izjemo vožnje po dežju, ko je potrebno povečati količino olja, ki se dovaja na verigo.

tenx.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
mal berem tole tvoje poročanje, in zgleda, da se z izdelavo te stvari fino zabavaš. kar je zelo uredu. imam pa vprašanje za vse ki take sisteme uporabljate. Kaj točno s tem pridobite? a ima zadeva kak res koristen efekt? če priznam sem glede tega rahlo skeptičen. nevem če konstantno mazanje drastično pripomore k življenski dobi verige. brez rednega temeljitega čiščenja gotovo ne....

hvala za odgovore.

zadevo sem lansko leto montiral ca. 100 km po menjavi veriznega kompleta - od takrat prevozil ca. 6000 km in niti enkrat ni bilo potrebno napeti verige.

Objavljeno

V nemški reviji Motorrad je opisana predelava na JERMEN! Izgleda zelooo enostavno, pobereš dol verižnike, ta tip je moral na motorju en "štrfek" pobrusiti, ker je bil glih v napoto, menjal je verižnike za jermenske zobnike, spredaj zadaj-verjetno kaki adapterji da lepo paše, jermen čez in gasa. Pa nimaš nič mazanja, le občasno krtačenje jermena...

Objavljeno

.....pod pogojem da ima tvoj motor dovolj prostora za jermen (na mojem dosedaj tega se ni - ustrezni jermeni so presiroki).

Objavljeno

Kakšen jermen neki. To je za pičke. Pa kardan tut. Aja pa union tut. No ja pa moške tangice.

Objavljeno

eeeeee.......... pedalcki, right ?! :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!