Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Kmalu se boš samo še čudil, kako to, da na motorjih z verigo kot sekundarnim prenosom, takšni mazalci niso del serijske opreme. Še bolj se boš čudil ljudem, ki se jim da ukvarjat s spreji pa običajno sami ne pedenajo motorja od A do Ž. Glavno, da se tebi ne bo treba zafrkavat s tem :)

Objavljeno
A je kdo za to, da bi se enkrat "mazači" dobil nekje na kšn sok, pa kšno rečemo čez mazače?

Jst nisem, ne čutim te potrebe, da bi prav o scottoilerju debatiru prav na velko ... Ena malenkost pač, k mi olajša motoriranje - to je pa to!

Objavljeno
Fritz hvala :worship:

Zaenkrat bo osnovni kit kar vredu :naughty:

Kaj pa pol sprašuješ, če si itak najbolj pameten? :D

Objavljeno
Fritz hvala :worship:

sicer zaenkrat še ni kompleta dual injectorja za ta motor.

Tole pa čist ne zastopim, kajti dual injektor tko paše na vse motorje, moraš pa ga kupit posebej. Jaz ga imam. Dodaten rezervoar sem pa naredil sam za nekaj malega €.

Objavljeno

Možakar se je pač zmotil. Pri dual injektorju je bolj problem montaža na motorje z enoročno nihajko, se pa vse da. FZ1 pa enoročne nihajke nima. Jaz sem lube tube kupil, ker nisem lih tako praktičen (da bi si ga sam naredil) in ker mi je bila ideja fleksibilnega, gumijastega in dokaj zaščitenega rezervoarja - všeč. Še posebej, glede na to, da sem originalni rezervoarček zabasal na težko dostopno mesto. Kakorkoli, zadeva deluje odlično.

Objavljeno

mashina, sploh nisem pameten , če bi bil, verjetno nebi spraševal tukaj - ali pač ? :P Bolj je mišljeno da zaenkrat bo moral biti osnovni kit dovolj dober, ker drugače me žena fenta, že tako baje preveč zapravim za motor ^_^ , bom pa verjetno kasneje zadevo nadgradil.

Kar pa se tiče dual injectorja, pa sem v temle dokumentu zasledil da ni primeren za FZ1 :unsure: ...fittings_non_standard_aug_08.pdf . Verjeto se ga bi dalo z malo iznajdljivosti zmontirat.

Lp,

Z

Objavljeno
Možakar se ni zmotil.

;)

Objavljeno (popravljeno)

Evo danes sem se lotil montaže scotta :rolleyes:

Tast me je malo čudno gledal ko sem se v garažo odpravil z notebookom in škatlico - scottoilerr :whistle:

Torej najprej sem se lotil prebiranja owner's manual za yamahco, da vidim kaj vse je potrebno odvit in odstranit, da lahko dvignem rezervoar in pridem do vakuum cevi.

post-8404-1220378307_thumb.jpgpost-8404-1220378320_thumb.jpg

takole izgleda T komad katerega je potrebno dat med cevi:

post-8404-1220378333_thumb.jpg

Potem pa sem prišel do trenutka, ko se je bilo potrebno odločiti kam dati scotta?? In najboljša rešitev se je izkazala kar upoštevanje navodil - pod zadnji sedež. Sicer ima že malo gužve saj je notri orodje in 12V vtičnica za n-com prostora pa tudi ni ravno veliko :yes:

post-8404-1220378348_thumb.jpg

In še napeljava...

post-8404-1220378363_thumb.jpgpost-8404-1220378377_thumb.jpg

post-8404-1220378391_thumb.jpg

post-8404-1220378416_thumb.jpg

verižnik je že umazan od ketnspreja...čiščenje pride na vrsto jutri .)

Zaenkrat sem pustil vezice - ne vem ali je lepilo dovolj močno da bo zadevo držalo gor...malo sem imel težav z nastavitvijo cevke na verižnik, saj mi je rada uhajala dol iz odebeljenega dela, pa tudi z vzratno vožnjo - parkiranje v garažo na potisk ni bilo ravno priporočljivo ker je zvijalo cevko. Sedaj mi je nekako uspelo, če pa ne bo dovolj fiksno pa si bo treba umislit fiksen nosilec in ga priviti...

Kar se tiče doziranja, imam odprto nekje na dobri polovici, za kaj dosti tesiranja pa ni časa - bom preizkusil čez vikend na poti na morje :yes:

Lp,

Z

Popravljeno . Popravil slakutar
Objavljeno

Slakutar imaš za velik :beer2: ali tri....rešil si me "muk" z opisom inštalacije ;)

Objavljeno

Takole izgledata prilepljeni Al kocki na spodnji del nihajke. Uporabljeno dvokomponentno lepilo. Drži 100%, samo ne pozabite dobro razmastit elemente, ki jih lepite!

Desna-zadja kocka ima predpripravo za dual sistem, pa se je iskazalo, da je nepotreben.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Takole izgledata prilepljeni Al kocki na spodnji del nihajke. Uporabljeno dvokomponentno lepilo. Drži 100%, samo ne pozabite dobro razmastit elemente, ki jih lepite!

Desna-zadja kocka ima predpripravo za dual sistem, pa se je iskazalo, da je nepotreben.

Kje se dobi te kocke? Odpadejo vse vezice, ki ne izgledajo prav nič fajn na Alu nihajki.

Sam sem ta vikend zamenjal Verigo in verižnike. Opravili so svoje delo po 65.000 km. Cca 3x prekoračena življenska doba. Od tega kakšnih 20Kkm s Scottom. No sedaj bomo videli koliko bo zdržal nov komplet, ki bo vseskozi na skrbi Škota in dvojnega vbrizgača.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno
Jst nisem

Še dobr, drgač bi mene minilo...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

hello!

If you are looking for a chain oiler that is cheaper than Scott and better than Scott ;)))

look no more. check:

www.motooiler.pl

sorry for writing English here but my written Slovenian is very poor.

best regards

matjas

Objavljeno

How much €? :P

Objavljeno

the complete set is 80E. shipment to Slovenia will not be more than 5EUR.

please note that it enables you to control the flow rate as you ride and as conditions change and use any kind of oil.

all the fastenings have been machined in stainless steel and the system fits really on any kind of bike.

I have it installed on BMWf800GS, New Yamaha Tenere, Varadero XL1000V, Honda CBR1000Dual, Many Africas XRV750 And Transalps.

it comes with full instruction with pictures and international 1 year warranty.

any questions please feel free to ask.

regards

matjas

Objavljeno

I like on the fly oil flow adjustment. Might be interesting.

Objavljeno (popravljeno)
Popravljeno . Popravil xyznanixyz
Objavljeno

Hello

Thank you for the interest and kind words!

The V-Oila chain oiler is really something special - none of the oilers in this price range does not offer such ease of setting and cheap running ;)

Actually if you decide to move on some serial order I can reduce the price a bit and you can cut down on shipment cost.

Apart from that I AM LOOKING FOR BUSINESS PARTNERS IN SLOVENIA ALSO! Motorbike Services and dealers.

regards

mateusz / v-oila wroclaw

Objavljeno

Pred dobrim tednom sem bil v Lojzu v Beljaku. Scoota imajo v akciji (so imeli?) za 100€.

Objavljeno

it might be that sometimes you find good prices on things like scott.

be aware however - motooiler from V-oila is much better than scott.

It is electronically controlled, it enables you to control the flow rate as you go, you can kill the oiling instantly if youre riding offroad or you can set it to higher output when it rains all WITHOUT getiing off the bike. try this with scottoiler...

so when comparing the prices you should also compare the functionality - and this one in case of motooiler is MUCH better than in case of scott.

if you have a relatively new bike you should not worry - it is nicely and aesthetically designed and the controller itself is smaller than a matchbox!

if you still want to compare prices try and compare the new e-scott: 250EUR

that is a lot of money for a piece of kit.

if you have any questions please feel free to ask.

regards

matjas

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Montaža RLS Oiler-ja na mojega V-Stroma 1000

Deluje odlično, regulator je zelo precizen in ko pravilno nastaviš interval kapljic olja na verigo je vse ok. (veriga namazana, čista in obroč in guma suha).

---- Katero olje pa uporabljaš ? ----

Objavljeno

Lahko se uporablja olje za mazanje verig motornih žag ali olje za zobniške prenose (menjalnike) ki se tudi malenkost boljše obnese.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

kako se obnesejo ojlerji, ki nimajo senzorja obratov kolesa, v gužvi ?

(ko se komaj oz. se ne premikaš ob prižganem motorju)

liter olja na verigi, feltni, gumi in hlačah sopotnika po začetku normalne vožnje? (količinsko pretiravam...)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!