Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Ice je že večkrat odgovoril na to vprašanje, pa naj povzamem:

- se ne izplača, ker je preveč dela z demontažo verige in/ali podiranjem zadnjega konca motorja

- pride v poštev za verige brez O/X ringov

- ali boš vsakih 1000km to počel ??

- smiselno za dirkalne motorje z verigami brez O-ringov, ki imajo zaradi tega manj lastnega trenja

...

Objavljeno

jaz ketno mažem na 400-800 km intervalih (odvisno kje, kdaj, po kakšni vožnji,vremenu), izključni s sprayem in ko sem doma imam preprosti recept, nekje na kmetih vzameš dva klocna in jih postaviš pod zadnje vilice motorja (te klocne vzameš samo enkrat in jih nato obdržiš :P ); Bom naredil posnetek/slikco in pripopal, se mi ravno da :D

Objavljeno

eto slikce.....dva klocna plus papir spodaj da ploščic ne umažem ko malce mimo špricne (bolje to kot po gumi B) )

post-37-1148637188_thumb.jpg

Objavljeno

caki malo...a potem ti nekdo pomaga dvignit zadnji del motorja in podstavita klocna...al kako?

no če je tako, potem je hudo zamudno.

Objavljeno

jaz uporabljam manjše tnalo (od spodaj zabil (paralelno) dve 0.5 m deski za večjo stabilnost, na zgornji strani dodal za željeno višino).Motor zapeljem do stene (sprednje kolo stisnjeno na steno), postavim na tačko, grem na nastrotno stran motorja, kjer imam pripravljeno tnalo pri križu...in nato motor primem in ga nagnem na drugo stran, hkrati s pomočjo noge porinem tnalo pod konec križa. Teža je razporejena na tnalo, na drugi starni na tačko ijn na sprednje kolo.

Simpl kot pasulj, stabilno in postavljeno v trenutku .) :)

Objavljeno

Soddplah če mene vprašaš si ti tole zakompliciral 100/h

Prid enkrat do mene boš videl kake fajn stojala sem si nardil za 1000SIT (spredaj in zadaj) mislim da bi pasale tud na TDM pa ti jih enkrat skup spacam ko bom mel kaj cajta

LP

Leteči

Objavljeno

zanimivo bi bilo izvedeti kakšna maziva uporabljajo v ind., ker verižnih pogonov v

industriji je malo morje...ponekod so tudi velike hitrosti verig, pa najverjetneje mažejo zelo redko, ker ne moreš kar tako ustavit proizvodnjo, da bi mazal verigo itd. OK, pustimo sedaj direktno nanašanje olja. Sem že videl na lastne oči pogon z verigo za tekoči trak, katera se vrti z veliko hitrostjo (preko reduktorja) in jo mažejo z mastjo 1x na teden. Veriga je mastna zelo in ne odmeče masti stran. HOtel sem izvedet katera mast se uporablja, a nisem drugo izvedel

kot, da je neka specialna mast, ki jo dobijo iz Nemčije.

A si lahko zamislite koliko km bi lahko naredil brez, da bi rabil ponovno mazat :kva2: pa še in še bi podaljšal življ. dobo verige

Vsak veliki proizvajalec maziv ima tudi v svojem programu masti, ki imajo exstremno oprijemljivost in so za višje hitrosti verig in pogonov ter so primerna za velike pritiske in odporna na zunanje vplive itd., a problem, ker v trgovini pri nas tega nimajo, če že hočeš naročit preko uvoznika te ne upoštevajo :angry: vsaj ne za take majhne količine kot so 1 ali 2kg...sem že poskušal, a brez uspeha...samo velike količine in še čakalna doba je v 3 krasne.

Objavljeno

hja veš ... tam ni makedamov in dežja ... situacija kar se mazanja tiče je precej enostavnejša ... tudi temperaturne razlike niso tako velike ... skratka znani in stabilni pogoji dela, kar pa je bistveno bolj ugodno za izbiro pravega maziva.

Objavljeno

Komplikacij sploh nič!! Sem hotel zraven prilepit še filemček pa me forum zavrne :( . Celoten filemček od takrat ko je motor na tački pa do stanja kot ga vidite na sliki ni daljši od 15 sekund, postopek je sledeč:

1.Motor stoji na tački (torej je rahlo nagnjen v levo in zato je desna zadnja vilica nekoliko višje od tal).

2.Pod zadnjo desno vilico postavim klocen, ki je ravno toliko velik, da ga lahko zagozdim pod vilico, ko je le-ta rahlo dvignjena (glej zgornjo točko)

3.Drugi klocen si približam levi vilici, motor s preprostim potiskom dvignem iz tačke v vodoravni položaj ter z nogo drugi klocen porinem pod levo vilico (s tem ko sem dvignil motor se je že postavil na desni klocen in ko sem dodal še levega motor stoji bolj trdno kot na povprečnem stojalu)

Ko sem menjal gume na motorju mi je šlo kar na smeh, ko sem opazoval kako je moral eden vodoravno držati motor zato, da je drugi lahko spodaj postavil stojalo in nato dvignil motor - stroški moje "100/h komplikacije" pa so bili zgolj 10 min časa, da sem odmeril željeno višino klocna ( ki je še od prejšnjega motorja in stvar deluje tudi na sedanjem brez korekcij) ter nato da sem klocen lepo odžagal :D

Če pomislim, sem več časa porabil za tale opis, kot pa traja celoten postopek mazanja ketne.

Kdo ve kam lahko prilepim filemček...?

P.S.:

no zdaj ko imam na frišno namazano ketno se grem pa lahko nazaj učit :blink: :(

LP

Davor

Objavljeno

zdaj ti verjamem...

jaz sem si čisto drugače predstavljal, kako to počneš...v glavnem jaz imam ideje

kako zakomplicirat zadeve :D

Lp

P.S.:

jebemti dež :BUA: :BUA: :BUA:

Objavljeno

Važn' da je vlažn' pravjo (a to za ketno al za kej druzga :D )!

Objavljeno

A ni najbolj enostavno s centralnim stojalom :devil: :devil: :hmm: :naughty: :devil: :devil:

Objavljeno (popravljeno)
hja veš ... tam ni makedamov in dežja ... situacija kar se mazanja tiče je precej enostavnejša ... tudi temperaturne razlike niso tako velike ... skratka znani in stabilni pogoji dela, kar pa je bistveno bolj ugodno za izbiro pravega maziva.

vecina se vozi(mo) po asfaltu, makedam je bolj izjema. Če se voziš po makadamu

se ti tak ves hudič gor prime, nato moraš verigo po potrebi čistit. Za vožnjo po

terenu bi bil po moje bolj primeren edino Profi dry lube (še nisem preizkusil) ali pa olje (sproti odnaša svinjarijo).

Vožnja po dežju...malo kdo se vozi po dežju (so izjeme)...edino, če te ulovi kje na poti...saj imaš tudi odporne na vodo. No problem .)

Temp. razlike...me res zanima kakšne razlike so te pri verigi na motociklu... moraš vedet, da masti imajo povp. temp. območje od -30°C do 150°C, kapljišča pa tam nekje od 180°C. No problem .)

Malo preglej lastnosti masti od proizvajalcev (Molykote, Shell,...), ki imajo pestro izbiro.

Samo problem, kje nabaviti (kot sem ze omenil) :?

Dober spray za verigo je drag in kar me najbolj moti je to, da ni dobro mazanje in ne zdrži dolgo :( . Najbolj me moti, ker členki verige postanejo hitro suhi :( . Ko bi tisti efekt "cmokanja" vedno ostal.

Lp

Popravljeno . Popravil Denny
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

prenos iz neke druge teme.

če boš verjel ali ne, nisem, ker ne vem, kam bi ga na ajnšpricerja priklopil...sigurno bi se dalo, samo kako nimam pojma...bi pa z veseljem dal za 3-4 piva, če mi ga zmontiraš, ker vem da imaš s tem izkupšje...mazanje ketne mi dela silne težave, ker nimam centralnega ali servinega stojala  :(

Ti si ga vzel iz M in dal na MS?

Hm?

El B.

p.s. : pa nimam delnic pri firmi...

Brez problema gre Scot tudi na einšpric, saj je tudi Multistrada I.E. Jaz sem za MST kupil kar novega.

Če se pripelješ v Soboto popoldan v Mursko Središče bova pogledala kako in kaj, vzamem 2 pira predujema, ob montaži pa še dva. Kit naroči prek weba, ker je tam najcenejši.

Objavljeno

V soboto se bom jaz prćkal po morju :)

Ampak, pazi to:

Scottoiler Mk7 Touring Kit Code: SO-0020

Consisting of a bla bla bla, blablabla, bla bla,....

Bla bla bla....

THIS KIT IS NOT SUITABLE FOR:

Aprilia - Capo Nord, Futura

Ducati - ST4S

Honda - VFR800VTec, Blackbird (can fit, needs to be lowered to clear seat keyhole)

MV Agusta - All

Triumph - Sprint, Tiger

WTF???

El B.

Objavljeno
THIS KIT IS NOT SUITABLE FOR:

Brez panike, med Universal in Touring kitom je razlika samo v dodatnem 350ml rezervoarju, ki se montira pod zadnjo tablico in je na naštetih motorjih verjetno problem zaradi nosilnosti nosilca tablice, bližine kolesa ali druge konstrukcijske posebnosti. Dozirna enota je pri obeh popolnoma enaka.

Touring kita ne rabiš, če ne greš na pot okoli sveta, ker je za res dooooolge ture in brez dolivanja lahko zdrži tja do 25k km ali še več.

Če kupiš Universal kit (zdrži do 3k km brez polnjenja - 50ml ) in še kakšno dodatno 250 ali 125ml flaško za na pot, si na potovanju pokrit tja do 12k km ali še več.

Lahko pa montiraš tudi lube-tube, ki je flexibilen dodatni 200ml rezervoar in ga daš kamorkoli na motor, tudi pod sedež. Z lube-tube-om imam od zadnjega polnenja že 7k km in je še za kakšnih 5k km olja notri ... skupaj bo torej 12k km brez kakršnega koli ukvarjanja z verigo.

Torej tvoje naročilo naj bo:

Scottoiler Mk7 Universal Kit Code: SO-0010 = Ł69.95 (500ml standardnega olja priloženo)

Scottoil - High Temp.(500ml bottle+spout) Code: SA-0004 = Ł4.95 (za vroče poletne dni je to olje bolj primerno)

Scottoil - High Temp.(125ml bottle) Code: RM-200009 = Ł2.95 (mala flaška za med prtljago)

Dodatne opcije (priporočam obe):

Dual Injector Code: SO-0035 = Ł19.95 (omogoča boljše mazanje verige iz obeh strani ob manjši porabi olja)

Lube Tube - Flexible High Capacity Reservoir Code: S0-0050 = Ł19.95 (prednosti opisane zgoraj)

Zame je ScotOiler res izboljšava kvalitete vožnje z motorjem, saj sem že pozabil kaj je to mazanje verige in je to pač ena stvar manj na katero ni treba mislit, ko se voziš, potuješ, uživaš ... pa še veriga bistveno dlje zdrži ... B)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

verjetno bom tole zadevscino tudi sam namontiral, pa me samo zanima koliko dejansko (cena + stroski) kosta, ce jo narocis preko www, oziroma ali se mi jo bolj splaca kar v louisa cez mejo mahnit, kjer je od oka 135EUR???

kako dolgo cev dobis v kompletu, ker se malo bojim da ne bi potem moral se dodatno kej stukat???

na www sem prebral, da na fazerju tisti super glu ne prime (aluminijasta roka) in da imajo za to epoksi glu, ali je ta epoksi tudi ze v kompletu ali ga moram se posebej narociti???

kako se obnese dual???

Objavljeno (popravljeno)

1. Cena universal kita je 60 GBP. Poštnina do SLO pa je mene prišla še dodatnih 12 GBP in sem zraven vzel še nekaj drugih reči. Po moje se bolj splača vzet preko weba.

2. Vse cevi v kompletu so precej dolge in verjetno kar predolge. Jih boš gotovo še stran rezal.

3. Milsim, da epoxija ni zraven, imaš pa kar nekaj alternativ in lepila po moje ni treba uporabljat. Bi moral videt tvoj motor od blizu in v živo.

4. v redu ker je potrebno manj olja in je razporeditev olja na verigi boljša.

Priporočam ti, da si nabaviš poleg universal kita v katerem je 0.5 litra modrega olja (0-20°C), še pol litra rdečega high-temp olja(20-40°C), ki je primerjejši za vroče poletne dni.

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

JE to (scottolier) že na TDM ko montiral?

lp

Objavljeno

Verjetno da ja,

ampak dvomim, da je kdo od teh na MS forumu ali celo v Slo.

Objavljeno

Pa so navodila dovolj jasna, da si lahko sam svoj mojster?

Objavljeno (popravljeno)
Pa so navodila dovolj jasna, da si lahko sam svoj mojster?

seveda ... par rešitev poglej še na netu. Če še vedno ne bo šlo, pa pokliči hotschkota ... :)

Popravljeno . Popravil hotschko
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hmm...

Malo sem prebiral, malo po internetu surfal, pa se še vedno ne morem odločiti ali naj se spravim v "samo-montažo" scotoilerja ali ne. Drugače vozim BMW 650GS in glede na to, da kar nekaj kilometrov prevozim tudi po neurejenih cestah in poteh, sklepam, da bi mi ta napravica olajšala življenje.

Ima že kdo iskušnje z montažo na GS-ko?

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!