simonsi Objavljeno September 13, 2008 Opozori Objavljeno September 13, 2008 Pozdravljeni, danes sem se odločil zamenjat prednje zavorne ploščice, ker se mi je zdelo, da ne primejo tako dobro kot bi morale, stare, verjetno še originalne so šle že proti koncu. Kupil sem Lucas ploščice, ki so po katalogu narejene za Hondo Transalp. Ploščice sem zmontiral brez problemov, vendar imam občutek, da ploščice malo preveč "ružijo" po diskih. Po 1km testne vožnje in nežnih zaviranjih se ustavim in pogledam disk, ki je postal hrapav(male brazde), na njem so videti tudi drobni opilki. Obroček pri zavorni ročici sem nastavil na minimalno občutljivost, sicer mi tudi v prostem teku kar precej ruži, ko močneje zabremzam me pa sploh kar srce zaboli :unsure: Zdi se mi tudi, da zavore ob vsem tem ruženju primejo slabše kot stare. Ali je to normalno, da nove ploščice delujejo tako grobo na disk?, ker nebi rad uničil diskov. Motor ima 27000km. Sicer sem prebral, da naj bi rabil nekaj 100km da se pločice in disk privadijo, vendar me je malo zaskrbelo ko sem videl tiste opilke na disku. Hvala za vaša mnenja in nasvete! Če si kupil sintrane ploščice so simptomi kar podobni. Organske so več kot dovolj dobre za tvoj moped. Načeloma sintrane prej pojedo disk, ampak ne bi ga pa smelo opazno pobirat.
Tratnjak Damijan Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Pa še nekaj, kar smo že parkrat povedali o zavorah. Najboljša kombinacija je vedno original diski in original ploščice, oziroma če nabaviš druge diske, potem ploščice od istega proizvajalca za te diske. Vse ostalo je bilo skoraj vedno slabše.
danci1973 Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Pa še nekaj, kar smo že parkrat povedali o zavorah. Najboljša kombinacija je vedno original diski in original ploščice, oziroma če nabaviš druge diske, potem ploščice od istega proizvajalca za te diske. Vse ostalo je bilo skoraj vedno slabše. Neumnost. D.
simonsi Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Neumnost. D. yep, največja.
primozsuln Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Će so se ti res pojavili opilki na diskih potem si sigurno NAROBE montiral ploščico-ce ali pa plehnato podloško,ki se nahaja pri določenih diskih med batkom in kovinskim delom ploščice. Preveri sigurno si ga nekaj polomil po vsej verjetnosti,pa te bo ta napaka precej stala ker boš moral vsaj pobrusit disk-e.če ne celo zamenjat.Vsekakor pa daj to nekomu,ki se na stvar spozna pregledat ali pa malo poslikaj in nam poznavalcem pokaži OK!!! :hmm: Zivjo, ja havala za mnenja. Tale komentar mi je še posebaj padel v oči, in sem šel še enkrat pogledat stare ploščice, na katerih je res tanka podloška. Jutri bom namestil še te podloške, potem bom pa videl. Ploščice naj bi bile za TA, so drugače bolj bakrene barve(oznaka SV, če se ne motim), tako da upam da bo potem ok. Če se bo stvar ponovila bom vse skupj še malo poslikal.
Guest Brumer Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Zivjo, ja havala za mnenja. Tale komentar mi je še posebaj padel v oči, in sem šel še enkrat pogledat stare ploščice, na katerih je res tanka podloška. Jutri bom namestil še te podloške, potem bom pa videl. Ploščice naj bi bile za TA, so drugače bolj bakrene barve(oznaka SV, če se ne motim), tako da upam da bo potem ok. Če se bo stvar ponovila bom vse skupj še malo poslikal. Če so kot praviš bolj bakrene potem so sigurno ZELO trde raje daj kakšne mehkejše kajti s trdim boš samo diske uničil.Tiste plehnate podloške pa moraš montirat sicer ti bodo zavore cvilile in glej,da jih pravilno obrneš ponavadi je vtisnjena puščica kako morajo biti obrnjene, podloško montiraj tako,da je širši konec na vrhu batka. special749 1
salo Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Neumnost. D. yep, največja. zakaj?? :hmm: Če kupiš tako ne moreš zgrešiti, ker lahko proizvajalec na podlagi poznavanja materiala, ki ga uporablja določi optimalno kombinacijo
simonsi Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 zakaj?? :hmm: Trditev, da so samo original ploščice najboljše in edine prave je čisto zgrešena. Če veš kaj hočeš in pričakuješ od ploščic, pa da ne kupuješ škart robe imaš polno modelov ploščic ki znajo biti dost boljše od originala.
salo Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Trditev, da so samo original ploščice najboljše in edine prave je čisto zgrešena. Če veš kaj hočeš in pričakuješ od ploščic, pa da ne kupuješ škart robe imaš polno modelov ploščic ki znajo biti dost boljše od originala. To drži :worship: , vendar moraš biti poznavalec, da izbereš tiste prave :rolleyes: , da ti trgovec ne potturi zan najbol ''idelanih (money, money)''
danci1973 Objavljeno September 15, 2008 Opozori Objavljeno September 15, 2008 Pa še nekaj, kar smo že parkrat povedali o zavorah. Najboljša kombinacija je vedno original diski in original ploščice, oziroma če nabaviš druge diske, potem ploščice od istega proizvajalca za te diske. Vse ostalo je bilo skoraj vedno slabše. Isti proizvajalec ima različne vrste ploščic v ponudbi - katere so potem 'najboljše'? zakaj?? :hmm: Zato, ker je pojem 'najboljša kombinacija' relativen in meni pomeni nekaj drugega kot tebi. Če kupiš tako ne moreš zgrešiti, ker lahko proizvajalec na podlagi poznavanja materiala, ki ga uporablja določi optimalno kombinacijo Recimo - na Suzukijevem original disku so se najbolje odrezale AP Racing ploščice. S tem, da najbolje pomeni najboljši zavorni učinek, najboljši 'initial bite' in najboljša temperaturna stabilnost (enak občutek pri zaviranju tudi po 20-ih krogih Pannonia Ringa). Ni pa nujno, da so bile te ploščice tudi 'najprijaznejše' do diska niti da so najdlje trajale. Sedaj imam EBC ProLite diske in z njimi sem seveda nabavil tudi EBC HH ploščice. In vendar se Carbone Lorraine SBK3 bolje obnesejo na EBC diskih. Poskusil bom tudi AP Racing, želel bi poskusiti še Vesrah Racing ploščice, pa jih v naših koncih nihče ne prodaja. D.
Tratnjak Damijan Objavljeno September 15, 2008 Opozori Objavljeno September 15, 2008 Trditev, da so samo original ploščice najboljše in edine prave je čisto zgrešena. Če veš kaj hočeš in pričakuješ od ploščic, pa da ne kupuješ škart robe imaš polno modelov ploščic ki znajo biti dost boljše od originala. Kolega je ful keša zmetu za ploščice ki niso bile poceni, pa ni bilo pravega rezultata. Ugotovitev-najboljši je original za original diske. Tud sam sem to probal pa ugotovil isto. Govorim pa seveda za normalno uporabo po cesti in ne na stezi. :naughty:
simonsi Objavljeno September 15, 2008 Opozori Objavljeno September 15, 2008 jest sem vozil najcenejše saito organske ploščice za 17€/disk na ducatijevih diskih pa so ble čisto kul. S kakšnimi bolj kvalitetnimi je lahko le še boljše. :hmm:
danci1973 Objavljeno September 15, 2008 Opozori Objavljeno September 15, 2008 Kolega je ful keša zmetu za ploščice ki niso bile poceni, pa ni bilo pravega rezultata. Ugotovitev-najboljši je original za original diske. Tud sam sem to probal pa ugotovil isto. Govorim pa seveda za normalno uporabo po cesti in ne na stezi. :naughty: Verjetno jih ni pravilno utekal... :rolleyes: D.
marko55 Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 Verjetno jih ni pravilno utekal... :rolleyes: D. Kakšen pa je postopek pravilnega utekanja?
danci1973 Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 (popravljeno) Kakšen pa je postopek pravilnega utekanja? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...p;#entry1044239 Še več pa najdeš na Stoptech straneh. D. Popravljeno September 16, 2008. Popravil danci1973
primozsuln Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 Ko sem še enkrat premonteral ploščice z enakim rezultatom sem šel na internet, našel lucasov katalog ploščic in pogruntal, da te ploščice katere mi je trgovec naročil sploh niso za moj motor. Ko sem mu omenil, da ploščice niso taprave mu kar ni blo prav in še naprej zatrjeval, da bi to moglo bit ok... še enkrat je pogledal v katalog in videl, da je res naročil napačne. Včeraj sem zmontiral nove ploščice Lucas SV(na pogled kot original- črno/metalne, prejšnje z oznako SI so bile bakrene barve) in se mi je kar odvalil kamen od srca... so tihe, nič ne ružijo, ne cvilijo, primejo odlično, še malo "utekanja" po navodilih, ki sem jih prebral potem pa gas :naughty: Še veliko varnih km in lepega vremena... Lp, Primož
Lowrenc Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 (popravljeno) Malo sem pozen pa vseeno... Trditev, da so samo original ploščice najboljše in edine prave je čisto zgrešena. Če veš kaj hočeš in pričakuješ od ploščic, pa da ne kupuješ škart robe imaš polno modelov ploščic ki znajo biti dost boljše od originala. Dečko vozi Transalp tako, da nevem kaj ti ni jasno :wacko: In še nekaj klik :zzz: Popravljeno September 26, 2008. Popravil Lowrenc
YAMASAKI Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Malo sem pozen pa vseeno... Dečko vozi Transalp tako, da nevem kaj ti ni jasno :wacko: In še nekaj klik :zzz: Dečko je kopu ploščice, ke so racing izvedbe :naughty: in zdaj ruži in struži :-)
simonsi Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Malo sem pozen pa vseeno... Dečko vozi Transalp tako, da nevem kaj ti ni jasno :wacko: In še nekaj klik :zzz: Če si mel na gpz-ju diske iz gusa je pa seveda zelo pomembno kakšne ploščice daš gor, če ne ti diske popapa za malico. Ampak ker dons noben nov motor nima več diske iz gusa ampak iz kvalitetnega jekla, ga ploščice ne morejo kar tako uničiti, razen če so defektne ali pa za 5€.
MrPetek Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 Tudi jaz imam vprašanje glede PL diskov. Na Suzukiju GSXR 750 l97 mam plavajoče diske, kateri majo lufta v vse smeri cca. 4mm. Torej levo desno, naprej nazaj. Zdaj me pa zanima vaše mnenje, bi bilo potrebno takšne diske zamenjat, al še bi bli za naslednjo sezono? Hvala LP
simonsi Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 4mm sigurno nimajo lufta. .) Če neti 100% držijo, pa da so diski brezhibni, pol ne rabiš menjat.
Lowrenc Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Če si mel na gpz-ju diske iz gusa je pa seveda zelo pomembno kakšne ploščice daš gor, če ne ti diske popapa za malico.Gus je krhek in se pri struženju drobi. Vem, da tisti diski niso bili iz gusa-sem jih tudi stružit poskusil. Ploščice pa niso bile za 5€ ampak za dobre pol cene originalnih. V strojništvu velja: Če sta dva strojna dela drsno obremenjujeta naj bo eden(dražji za izdelavo) vsaj 7HRc trši. S tem določiš kateri del se bo obrabljal in ga boš menjal vsake toliko časa. Ne vem-mogoče je pri ploščicah tudi nekaj takega... oziroma, če daš mehkejše kot so original iz stališča obrabe diskov nisi nič zamočil ampak ti bodo ploščice zdržale manj časa. Kolikor vidim sva midva iz ''drugih planetov'', saj jaz gledam bolj na vzdržljivost/trajnost zavornega sistema, ti pa bolj na efektivnost.
MrPetek Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Luft majo tudi v smeri, če stojim pred kolesom, pa jih potegnem proti sebi in nazaj. Malo sem skeptičen glede teh diskov :unsure:
nk84 Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Sm mel js tut tak motor, pa so se mi zdel diski tut sumljiv zarad lufta, pol sem pa tko na parkirišči ko sem kakšnga istga vidu mal potipu pa majo vsi tko. Ne glih 4mm ampak kar dost. Sem se pa pol vseen vozu pa ni blo nobenih problemov.
MrPetek Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 No hvala za odgovore, upam da res nima kaj bit. Ker drugače sem jih mel namen menjat to zimo. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se