Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Danes sem ga teral in NM v LJ ob 6.30 zjutraj. Pri 9.000 obratov gre po števcu natanko 175 km/h, pri 10.000 obr pa natanko 195 km/h (po višnjegorskem klancu navzgor).

Več nisem sprobal, ker mi ni treba.

(bolj uživam po stari cesti - razen na relaciji Višnja gora - Grosuplje - kur..ev makedam :angry: ).

lp

Objavljeno

:OK: V torek pripeljal domov novo lubiko, ki sliši na ime FAZER...... :rolleyes: Naredu prvih 200 km..Za razliko od stare FZS 600 (45.000km brez kakršnekoli okvare) se pelje še boljše in sigurnejše, pod rokami deluje še lažje, le digitalnega obratomera se bo treba še navaditi (analogni boljši). Kakšen nasvet glede obratov v fazi utekanja motorja? Staro sem vrtel prvih 1000 km do 5000 obr/min in vseh 45.000 km nisem dolil niti kapljice olja. Skratka prvi vtis o fz6 je mega

Objavljeno
Kakšen nasvet glede obratov v fazi utekanja motorja?

Da, preberi navodila in poslušaj svojega pooblaščenega serviserja. :OK:

Objavljeno

No moja fazerca je tudi doma. Ker je to moj prvi motor (prej sem imel le tomosa), me malo moti prestavljanje (sedaj ukradem tu pa tam sinu le skuter gilero, ki pa ima samodejno prestavljanje). Zdi se mi , da ni mogoce prav lepo prestavljati, saj se mi vedno zgodi, da me ob prastavljenju malo potrese. Ali je pri vseh teh motorjih to prisotno in ali se pa bo to uredilo z malo vec prakse.

Objavljeno

Z menjalnikom delaj kot z žensko,pa bo,če je čisto nov ,smo imeli vsi probleme,ko se uteče bo delovalo vse OK

Objavljeno
Z menjalnikom delaj kot z žensko,pa bo,če je čisto nov ,smo imeli vsi probleme,ko se uteče bo delovalo vse OK

...to se pravi da ko butneš butni orenk, da bo vedu da hočeš prestavit :OK:

Ne resno, z menjalnikom nikar prenežno, kar pogumno, sam pretiravat pa ni treba (tut babo lahko ubiješ če premočno zamahneš :P )

Objavljeno
...to se pravi da ko butneš butni orenk, da bo vedu da hočeš prestavit

Jaz pri svojem ,menjam nežno,se mi lepše menja ,kot če bi butal :OK:

Objavljeno

:yea2: Ja jest sm ga tud že zavrt sicer sam do 212 km/h ampak sm pa v tretji prpelu že na blokado 14.200 tko, da gre gre se mu trga

lp sharky :kva2:

Objavljeno

Ja to pa še en vem do zdej sm ga sam v tretji do blokade spravu sam po moje da se tud tm nekje vrti k zanč sm ga v prvi na pulu tm do okol 12.000 pa je blo kr hudo spodmakne zadek pa še na zadno te vrže k ga kr dvigne tko da je zelo uredu bom pa probu k po števcu bi mogu it med 235 in 240 km/h

lp sharky :yea2:

Objavljeno

Najprej en lep pozdrav vsem...

Se popolnoma strinjam s curijem! Naredil sem nekaj čez 2Mm in menjalnik dela vedno lepše.

Nikakor pa mi ne uspe nastaviti zadnje fedra. Ima kdo kakšen približek za 90kg (oblečen seveda :D )?

Ker sem relativno nov na mopedu bom malo ugibal: zadnji konec mi zelo čudno odnaša (beri: zvija in uhaja). Mislim, da je premehek zadnji feder?

/pubi

Objavljeno

o vzmetenju in nastavitvah le-tega obstaja tema.

Objavljeno
o vzmetenju in nastavitvah le-tega obstaja tema.

In tam bo našel, kako naj si nastavi prednapetost zadnje vzmeti na FZ6, da bo OK za njegovih 90kg?

Dvomim.

D.

Objavljeno

vzmetenje

Zdej vem zakaj vsi odpirajo nove teme, ker se zajebavaš pol ure, da sploh kaj najdeš :xx:

Objavljeno (popravljeno)
Najprej en lep pozdrav vsem...

Nikakor pa mi ne uspe nastaviti zadnje fedra. Ima kdo kakšen približek za 90kg (oblečen seveda  :D )?

Ker sem relativno nov na mopedu bom malo ugibal: zadnji konec mi zelo čudno odnaša (beri: zvija in uhaja). Mislim, da je premehek zadnji feder?

/pubi

bo treba pa kakšen tolar več odštet, če boš hotu odpravt te težave :hmm:

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno
Nikakor pa mi ne uspe nastaviti zadnje fedra. Ima kdo kakšen približek za 90kg (oblečen seveda  )?

Daj iz 3 na 5-6 stopnjo,bo razlika precejšna,za kaj več, ima Bladzo prav

Objavljeno

Sem se malo po zobeh vozil in ugotovil, da kakšne velike spremembe ne dosežem. Nastavil na 5 in je malo bolje.

Bo pa kar držalo, da kolikor denarja, toliko muzike... Bo treba drugo sezono moped zamenjat za motor...

Objavljeno
In tam bo našel, kako naj si nastavi prednapetost zadnje vzmeti na FZ6, da bo OK za njegovih 90kg?

Dvomim.

D.

vecni problem: vsi hocejo vedno vse naenkrat. no go, predvsem ne z pravilno ali optimalno nastavitvijo vzmetenja. za to je potrebno probavati, ker kar enemu odgovarja ni receno, da tudi drugemu na enakem motorju.

torej ti kar dvomi, ker nastavitve (set-up) kot take ne bo nasel, lahko pa najde pot do te nastavitve.

@ pubi:

obstajajo firme kot so öhlins, technoflex, white power, showa, kayaba itd.

Objavljeno

Jest ti ptiporočam, da greš do serviserja in uprašaš pa nej ti svetuje tko k je men pol boš pa vidu a ti usterza al ne.

lp sharky :yea2:

Objavljeno

Sem pa presenečen s porabo,pije vedno med 5-6L,na 100kmh,tudi pri zelo športni vožnji,res spoštovanja vreden podatek,je elektronski vbrizg naredil svoje :notworthy: :yea2:

Objavljeno

Ja ciru se strinjam čeprov jest mam pa občutek, da mi kr mal več pije al pa vsaj zdej nazačetku. Kok loh ti nardiš z neim tanko, čist tko me zanima k jest, če sm sam ga vedno vrtim tko, da ne vem.......

kako je blo na testiranju od Blaža sm zvedu kr neki zanimivosti tko, da če se domo kej dubil ti povem vse.

lp sharky :yea2:

Objavljeno

Men ne uspe nared več kilometrov kot 220-240 z enim tankom.

Objavljeno

S tankom naredim vedno 300km,dotočim pa od 15-17L,ko začne utripati rezerva,imam nekaj relacije LItija -LJ , ampak vozim do 150kmh,po ovinkih pa do konca , ne vem ,od kje taka rezlika,mogoče zaradi auspuhov

Objavljeno

Moja fz6 ma tud spucane rore.Prišla sma že do 245km/h-po števcu.

Objavljeno
Jest ti ptiporočam, da greš do serviserja in uprašaš pa nej ti svetuje tko k je men pol boš pa vidu a ti usterza al ne.

lp sharky :yea2:

ma ne pretiravat, saj ne gre za dirkalno nastavitev in stotinke na pisti. za 90 kg je pri večini takih motorjev čisto OK če vzmetenje v sredinskem položaju, torej na polovici ali celo še kak zob proti mehkemu.

nastavitev za lastne zahteve pa ni odvisna samo od kg ampak tudi od stila vožnje. izberi si eno turo cca 5 km z dobrimi zaprtimi ovinki in kakim delom bolj uničene ceste pa se vozi in probavaj in poišči najboljši kompromis med mehkim amortizerjem in zibanjem ob vsaki luknji in trdim amortizerjem, ki ti bo razkril vse napake premehkih sprednjih vilic. torej pač iščeš tebi osebno najbolj vodljivo kombinacijo, se pravi da bo zadovoljivo požirala luknje, čim manj opletala v ostrih ovinkih in bila čim bolj stabilna pri hitrih dolgih zavojih.

ne pričakuj pa revolucije ker so sprednje vilice pre-mehke in nenastavljive za kakšno resno nastavljanje vzmetenja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!