Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

ja ja res je men so tud svetval prvih 400km do 4000-4500 po tem nekje do jurja pa do 6000-6500 pol pa počas gasa...

Menjalnik ja rad mal nagaja predvsem iz 1 v 2 prestavo drgač je pa super. Jest mam jutr 1 servis po pa da vidmo kaj zmore ta žvau.

Lp sharky :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjalnik ja rad mal nagaja predvsem iz 1 v 2 prestavo drgač je pa super.

Ves, med prvo in drugo imas ler .) :ph34r:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto,prevozo 1500 km.Agregat je super.Vse ostalo pa,odvisno kaj ste pričakovali.Jaz sem zadovoljen z njim.Lepo se pelje v ovinek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jest jih bom mel zdeje vsak cajt 1000 pa morm rečt da motorčk zelo lepo laufa, mogoče mal prestave nagajajo ampak sej se bo ulavfal drgač je pa zelo zelo dobr motor..

ja glede števca jest nimam težav ne ponoč in ne po dnevi

lp in srečno vožnjo Sharky :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim,da imate težave s prestavami,men se je isto dogajal,na servisu mi je povedal kako,pa me je vprašal kako menjam,povedal -odg.mi je narobe,za vse lastnike FZ6, ne smeš sunkovito-preveč dvigniti stopalko,ampak čisto malo,kot puter na lahko,pa se prešalta, :yea2: kot da ne veš,še enkrat čisto malo dvignit in nežno,samo iz 1 v 2 mal bolj odločno ,da ne daš v ler,Probajte men je super

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa niti v času ulavfavanja niti sedaj ko je ulavfan nimam težav z menjalnikom. Vedno sem menjal tekoče in brez nasilnih potegov.

Pohvalil bi precej poceni nadomestne dele za motor. Edino tank je dragi in sicer 150.000 SIT :blink: , sprednja šipa pa 8.000 SIT se mi zdi (99%), vem da je manj od 9.000.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa sej ni panike, da bi mogu ibr stiskat sam kdaj pa kdaj se zatakne drgač so pa prestave itak mehke ko šus. Super, sam motor je pa tud divji ko sam satan pr 7000-9000 bezla k šus in je res full fajn a je še kdo istga mnenja? Ej curi če ni skrivnost kok si se že pelu in kako se ti zdi motor po prvem servisu a je bla razlika al ne??

hvala lep pozdrav Sharky :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlike nisem opazil nobene,samo ,ko je sklopko nastavil,čisto na koncu prime,pravi ,ko športno voziš ,ti ni treba celo ročko stisnit,ampak samo 1 cm,v praksi se obnese,peljal sem ga že do 4 prestave do blokade,kar lepo pocuka,drugače 225kmh,nisem še uspel ga testirat do konca,moram iti do štajerske po AC,upam da kmalu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja ja ok hvala lepa za to info jest ga več k 170 še nism sam bomo bomo sej bo zdej lepo vreme a ne?

lp sharky :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlike nisem opazil nobene,samo ,ko je sklopko nastavil,čisto na koncu prime,pravi ,ko športno voziš ,ti ni treba celo ročko stisnit,ampak samo 1 cm,v praksi se obnese,peljal sem ga že do 4 prestave do blokade,kar lepo pocuka,drugače 225kmh,nisem še uspel ga testirat do konca,moram iti do štajerske po AC,upam da kmalu

curi imam vprasanje. ne bi se rad prevec pametnega delal, ampak ali nam lahko zaupas od katerega serviserja je ta logika, da stisnes 1cm in prestavljas? namrec temu ne bom zaupal svojega motorja.

stvar za diskutiranje v primeru sklopke z "zajlo" bi namrec bila naslednja: v vseh servisnih knjigah (ne glede na znamko motorja) je nekako navedeno, da naj ima sklopka prostega hoda cca 1cm na koncu rocke. to pa zato da "zajla" ni obremenjena nonstop in da v tem primeru eventuelno tudi sklopka ni aktivirana (drseca ali kakorkoli se temu ze rece). v kolikor ti je "serviser" tako nastelal sklopko, ti svetujem, da si jo nastelas nazaj na cm prostega hoda rocke, ker bos s tem bistveno podaljsal zivljensko dobo tvoji sklopki in njenim posameznim delom in zamenjaj serviserja.

pa brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si že na servisu pustil ,malo hoda ca 1 cm,ker me je motilo ,da bi prijela čisto na koncu,ni nič hudega za sklopko .če prime na koncu je še vedno sproščena,ročko pa stisnem približno do polovice in to samo pri športni vožnji,drugače jo uporabljam normalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si že na servisu pustil ,malo hoda ca 1 cm,ker me je motilo ,da bi prijela čisto na koncu,ni nič hudega za sklopko .če prime na koncu je še vedno sproščena,ročko pa stisnem približno do polovice in to samo pri športni vožnji,drugače jo uporabljam normalno

ti svetujem, da jo vedno uporabljas "normalno", to je do konca stisnjeno. tako ti bodo zobniski prenosi hvalezni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

absolutno se strinjam s fazererjem. sklopka mora delat takrat ko je to potrebno. v kolikor boš imel sajlo preveč napeto se bo sklopka prej obrabila!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve mogoče kdo če kdo izdeluje spojler za na na auspuh :? original je predrag :cry:

kaj pa je to spojler za na auspuh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa je to spojler za na auspuh?

Auspuh je nekaj postov nazaj na sliki je štirikotni ,zadaj pa je samo plastoka ,ki naredi ,da sta kao dva rora

Kaj ti rabiš oboje al samo plastiko,ker plastika ne more bit 57.000-to je ziher auspuh,pozanimaj se na servisu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa je to spojler za na auspuh?

oprosti ampak ne vem kako se imenuje :cry: v katalogu originalnih delov piše,SUB COWLING ABS :?

post-4-1084808978.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oprosti ampak ne vem kako se imenuje :cry: v katalogu originalnih delov piše,SUB COWLING ABS :?

kolker je meni znano se temu reče pogovorno "špička", angleži rečejo tudi "belly pan" oziroma mogoče "trebušni deklc" :D

Al pa "taspodn spojler" :D

No, sam da smo rešil tole, da vemo, kaj iščeš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice,bi te prosil pri 1 linku mal prevoda,hvala

piše, da imaš serijsko na zadnji gumi cirka 89 konjev, na sklopki 99 konjev, serijsko 60,2 Nm navora na zadnji gumi, in da ti za 1800 evrov ponudijo povečanje moči na zadnji gumi na 106 konjev oz. 116 na sklopki ter navora na 69,7 Nm na zadnji gumi ...

pri tem ti bodo: demontirali motor, spucali vse skup, spolirali, podrejali ležišča ventilov in natančno pofrezali sedla, povečali kanale, zgladili, pofrezali in optimirali pretočne poti, izenačili izgorevalne komore, natančneje nastavili kompresijo, motor sestavili porihtali tajminge za odpiranje ventilov ter nastavili elektroniko za vbrizg in vžig goriva. Motocikel ti bodo dobavili pripravljen za vožnjo in brez napak.

Najdražja postavka (600 evrov) je modifikacija glave motorja, delo računajo 400 evrov, materiala je vse skupaj 1400 evrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!