Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno
Pišem v imenu kolega.

Motor FZ6S (l.05) se je pri prometni malo obračal okoli. Sedaj ko je to nekako skompletiral mu noče vžgati.

Motor zavergla, vendar takoj ugasne. Kaj storiti? (lahko da je že kje opisano vendar nisem našel)

Do sedaj je probal naslednje:

- vžgati z "rdečim ključem"

- odklopil aku ter ponovil rdeči ključ, pravi ključ

- pregledal in spucal svečke

- v manualu prečekiral, če ima motorin kako cako za nažgat po padcu, našel ni nič

:hmm:

Če se je motor obračal je možno, da je mot. olje steklo na bate in v zračni čistilec - airbox. To se je zgodilo tudi v mojem primeru.

Na desni strani agregata je okrogli pokrovček, ki se da odviti z večjim ploščatim izvijačem. Tukaj je tudi možno s primernim ključem obračati agregat, pred tem pa še enkrat odviti svečke. Če je olje v zgornjem delu agregata bo steklo ven.

V vsakem primeru pa je dobro sneti še zračni čistilec - airbox in ga temeljito očistiti.

Drugače pa k pravim mojstrom po pomoč.

Objavljeno

Thx....Kolega je javil, da je motor že v Delti, sam je mehanik odšel na dopust :rolleyes:

Bom javil, kaj je bilo, ko se ugotovi.

Objavljeno

glede odstranitve blokade...da ima S6-ka potem 98 konjev....

Kako hudica bo (ce bi se res zgodil da bi motor zbil) nek izvedenec vedel da ima motor 98 konjev?

ga bo dal na valarje?

bo odprl masino?

ker na uzuni se te spremembe NE vidijo...... ;)

In ce se blogada odstrani... to za masino ne predstavlja nobenega pre napora al mucenja...saj je motor baje naerjen za 130 konjev.....

motor naj bi bil od R6 (tako so mi rekli na nekem servisu v LJ)

tako da....

se dobrih 1k km in blokada gre defenitivno ven.....

btw... koliko vam kaj gume zdrzijo na fazerki?

jaz imam okoli 8k km pa bo guma za menjat pocas........

imam pa se original dunlopke gor....

ok, logicno da je vecinoma pomembno od stila voznje...ampak vseeno............

Objavljeno
glede odstranitve blokade...da ima S6-ka potem 98 konjev....

Kako hudica bo (ce bi se res zgodil da bi motor zbil) nek izvedenec vedel da ima motor 98 konjev?

ga bo dal na valarje?

bo odprl masino?

Povsem preprosto in logično. Izvedenci preverijo, če je blokada fizično odstranjena.

Objavljeno
Povsem preprosto in logično. Izvedenci preverijo, če je blokada fizično odstranjena.

Izvedenec je pa servis, ki ti je blokado vgradil, zato moraš imeti blokado tako narejeno, da jo lahko vsak trenutek vrneš v prvotno stanje, kar je pri FZ-6 res enostavno.

Objavljeno
Izvedenec je pa servis, ki ti je blokado vgradil, zato moraš imeti blokado tako narejeno, da jo lahko vsak trenutek vrneš v prvotno stanje, kar je pri FZ-6 res enostavno.

Ni ravno tak...

Objavljeno
Ni ravno tak...

"Žal" je, sem se pogovarjal z parimi ljudi pri Šternu, ki vgrajuje blokade

Objavljeno

Mene pa zanima če kdo ve koliko stane poloklep za fz6-s brez stekla in smernikov,pa kje se da dobit zadeva?Hvala za odgovor

l.p.

Objavljeno

Ebay ali pooblaščeni prodajalec Yamahe....

Objavljeno

maska je 170 €

luč je posebej

Objavljeno

Pri šternu ne vejo nič!

Meni je pri šternu rekel da je treba računalnik od kake zbite dobit pa gor pa dol, sem reku aha aha in sem odkoraku ;)

Šel še k elisi pa je dec pokazu kok je ura.

LP Rok

Objavljeno

Sem že naročil kar v delta timu Krško,maska 170€,levi poloklep ki pride v masko 30€ in to je to drugo je vse celo .)

Objavljeno

ce rabi kdo kaksen del od maske ali luci naj pove

Objavljeno

Mene pa zanima, če se da al pa če je sploh treba homologirat zadno led luč, k ma vgrajene smerokaze?

post-13355-1189072858.jpg

Je to sploh dovoljeno po naših zakonih?

Objavljeno

Načeloma je potrebno vsaki neoriginalni nadomestni del homologirati (tudi mini smernike) ;) Vendar, se pri teh manjših stvareh za sedaj ne zapičijo.

Če menjaš glavno luč, se ti bo lahko slej ko prej nekdo zapičil v to. Torej, če ima stvar TUV potem homologacija kliče.

Po zakonu naj bi bilo tako, sedaj pa kako dosledno se tega držijo/držimo je pa druga pesem.

Objavljeno

Tega jaz osebno ne bi naredil že zaradi lastne varnosti ... še tako smo premalo vidni oziroma "nevidni" za ostale udeležence na cesti ...

Je pa vprašanje, če je pri nas dovoljeno imeti v enem svetilnem telesu zduženih več funkcij (in da je ena med njimi smerokaz) :?

Objavljeno

Živjo

Eno vprašanje za lastnike fazerc letnika 04 naprej in sicer, taprve fazerce fz6/s so imele serijsko napako na TCS senzorju, zdaj pa me zanima kaki so oz. so bili znaki da je ta TCS zanič, seveda pri tistih ki ste ta senzor menjali?

Namreč, danes sem imel namen narest eno hitro furco, motor je delal tako kot do sedaj 1A brez problema, potem pa mi je nekje med soriško in podbrdom začel "crkavat" in sicer vsakič ko sem zaprl gas je motor hotel crknit. Ko sem dodal gas se je motor normalno peljal naprej in potem spet isto do Šk. Loke kjer pripeljem do semaforja počakam pred rdečo spustim gas - motor crkne. Ga ponovno vžgem, kresne pa hoče spet crknit. Ga postavim v garaži na štender (še vročega), vžgem, laufa normalno se zapeljem en krog dela normalno???

Je to TCS zanič?

Tole s TCS je serijska napaka in ga zamenjajo brezplačno ne, ker do zdaj je motor delal brez problema al kak?

Hvala za odgovore pa LP

Objavljeno
Živjo

Eno vprašanje za lastnike fazerc letnika 04 naprej in sicer, taprve fazerce fz6/s so imele serijsko napako na TCS senzorju, zdaj pa me zanima kaki so oz. so bili znaki da je ta TCS zanič, seveda pri tistih ki ste ta senzor menjali?

Namreč, danes sem imel namen narest eno hitro furco, motor je delal tako kot do sedaj 1A brez problema, potem pa mi je nekje med soriško in podbrdom začel "crkavat" in sicer vsakič ko sem zaprl gas je motor hotel crknit. Ko sem dodal gas se je motor normalno peljal naprej in potem spet isto do Šk. Loke kjer pripeljem do semaforja počakam pred rdečo spustim gas - motor crkne. Ga ponovno vžgem, kresne pa hoče spet crknit. Ga postavim v garaži na štender (še vročega), vžgem, laufa normalno se zapeljem en krog dela normalno???

Je to TCS zanič?

Tole s TCS je serijska napaka in ga zamenjajo brezplačno ne, ker do zdaj je motor delal brez problema al kak?

Hvala za odgovore pa LP

To je to. Mal glasnejši še rata motor če si opazil. Na servisu ti ga zamenjajo pod garancijo, sam papirje morš met s seboj.

Objavljeno

@ Simon:

Če boš mal pobrskal pod "TPS" je že dost tega napisanega. Drgač je pa to res to, servis zastonj.

Objavljeno
Kaj maš od maske,katere dele?

ja masko imam

ce ima keri malo poskodovano masko in jo misli kaj popravljat

Objavljeno

No pa sem enkrat izjemoma izvedel na forumu kar sem želel.

Hvala za odgovore!

Mi je kar odlegl, sem že vidu tiste ta vijolčne "ojre" ki jih bom mogu zbrat za popravilo.

@dive

Ja motor je postal tudi malo glasenjši, iskreno je dobil mal bolj ornk zvok :)

LP

Objavljeno (popravljeno)

Men bi bilo najbol všeč, da bi še eno verzijo Fazerce naredili z zunanjim avspuhom (podobno kot Fz-1 Fazer) in ne pod zicom in z malo globjim glasom, potem bi bil pa motor res bomba, ker je ta motor res en najbolših :worship: :worship: :worship:

Popravljeno . Popravil VmasIna

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!