bikez Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Če se to dogaja potem, ko dvigneš tačko mogoče "šteka" stikalo ? Probaj malo pošpricat z WD. Kriva je bila tačka, ki je bila dol. Bo treba mal manual prebrat, pol pa spraševat :whistle:
Fazer03 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Menjati moram gume... Jaz tudi ... in sem se odločil kar za Michelin Pilot road 2, ki bodo dobavljive v prihodnjem mesecu (as-honda-dom-zale); tehtal sem še med Bridgestone BT 021 in novo Dunlop Roadsmart; vse naštete gume so narejene po istem kopitu in sicer da so po sredini nekoliko trše, ob straneh pa mahkejše. Upam, da nisem falil ...
platoom Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 (popravljeno) Z zmerno živahno vožnjo (solo) preverjeno zdrži > 15.000km :slap: Drži povsod in vedno. Tam kjer ne, se seveda ne splača zgovarjat na gume !!! ® Morda rabi kak kilometer več za dosego DT. Popravljeno Januar 30, 2008. Popravil platoom
FazerMan Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 Zanima me če je že kdo sam doma menjal filtre in olje na fazerju (2004 naprej)? Če je kdo to že delal me zanima če je zato potrebno veliko znanja ali je bolje da peljem na servis?
simon Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Če že sprašuješ takole, je bolje da pelješ na servis! Drugače pa, če znaš zamenjat žarnico v bajti, potem boš tudi olje zamenjal. Nimaš kaj narobe narest, odviješ šrauf, počakaš da olje izteče, vzameš dol filter - tu se boš zajebaval, če nimaš ključa za filtr dol snet, ga (če ne gre drugače) snemi/odvij z izvijačem=šraufencigr, naoljiš gumico na filtru, daš filtr gor, prišraufaš še šrauf za olje, naliješ olje (2.8l) in to je to. Simpl ko pasulj... LP Simon
dive Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 (popravljeno) Če hočeš da olje izteče, je dobro odvit tudi pokrov za dolivanje olja... :blush: Popravljeno Februar 4, 2008. Popravil dive
FazerMan Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Kje ste kej fazeristi, nč kej novga ni v temi. Pol pa mi mal povejte če smo se novi lastniki fazerjov kej zajeba... z nakupom tega motorja ( pričakujem resne odgovore )?
condor Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Kje ste kej fazeristi, nč kej novga ni v temi. Pol pa mi mal povejte če smo se novi lastniki fazerjov kej zajeba... z nakupom tega motorja ( pričakujem resne odgovore )? Mene pri FZ6 moti samo nenastavljivo vzmetenje, drugače pa super motor.
SLEPEC Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 to pa rešiš z zamenjavo olja v prvih vilicah-gostejše :naughty: ,preverjeno 100% rezlika :worship:
condor Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 to pa rešiš z zamenjavo olja v prvih vilicah-gostejše :naughty: ,preverjeno 100% rezlika :worship: Sploh ne bom obremenjeval, in preprosto menjal motor.
FazerMan Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 to pa rešiš z zamenjavo olja v prvih vilicah-gostejše :naughty: ,preverjeno 100% rezlika :worship: To bi pomoje znal nardit na vsakem servisu, veš mogoče okvirno strošek tega al pa sam strošek olja. Azadnji se pa amortizer se pa itak da regulirat ane?
stuhec Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 sam vseeno delajo ti amotizerji ... vsaj original kot so
condor Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 To bi pomoje znal nardit na vsakem servisu, veš mogoče okvirno strošek tega al pa sam strošek olja. Azadnji se pa amortizer se pa itak da regulirat ane? Strošek olja je minimalen, kolega je dal za menjavo semeringov ter olja skupaj z delom 80€ če se ne motim.
FazerMan Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Strošek olja je minimalen, kolega je dal za menjavo semeringov ter olja skupaj z delom 80€ če se ne motim. A to je kolega na fazerju delov al kje drugje, sej ubistvu ni važn sam zanima me če je na fazerju to kakšna okvara bla.
condor Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 To je blo delano na R1, je pa puščalo olje iz vilic.
stuhec Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 kero olje pa je dobro, če das v vilice da boljs delajo
SLEPEC Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 motul dela 3 vrste olja za v vilice,redko-normal-gosto,jaz imam gosto in razlika je očitna,koliko me je prišlo pa bom pogledal na račun,delal mi je pa LABA,dela je pa kar precej,tako da ne priporočam samomenjave
bikez Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 motul dela 3 vrste olja za v vilice,redko-normal-gosto,jaz imam gosto in razlika je očitna,koliko me je prišlo pa bom pogledal na račun,delal mi je pa LABA,dela je pa kar precej,tako da ne priporočam samomenjave Kako se sedaj obnaša motor pri višjih in nižjih hitrostih, ovinki, naše lepe jamaste ceste? Se je splačalo zamenjati olje?
simonsi Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 motul dela 3 vrste olja za v vilice,redko-normal-gosto,jaz imam gosto in razlika je očitna,koliko me je prišlo pa bom pogledal na račun,delal mi je pa LABA,dela je pa kar precej,tako da ne priporočam samomenjave A ima gostoto tudi kaj s številkami podano? Recimo 5w 10w 15w?
Scremer Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Sem prebiral temo in zasledil kar nekaj odgovorov o tem kakšna je razlika med s2 in navadno fz6n. Kljub vsemu nisem povsem prepričan ali v oglasu gledam s2 ali "navadno" fzjko. Kaj ni črn motor tudi od s2 modela? Je to na sliki navadna? Žal slike s pogledom na armaturo ni. Hvala za pomoč. lp
Fazer03 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 To NI S2 ; pri S2 so namreč nosilci za stopalke sopotnika privijačeni na okvir motorja, tu pa so privarjeni; zadnja nihajka je pri S2 drugačnega prereza( 8-kotna), strešica nad prvim kolesom je pri S2 drugačne oblike ... LP
Frips Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Pa tudi armaturka je drugačna (okrogla), sodeč po prvi šipci. Oranžni FZ-ji so imeli črn okvir in mašino. Pa BTW...S2 nima takšne barvne kombinacije.
bikez Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 S2 ni, je še tastara. Jaz imam tastaro in črno mašino. Meni osebno je lepša tastara. Sploh armatura na novi zgleda, da je iz take plastike kot plastika iz katerih so gajbice narejene, vsaj pri S verziji.
Scremer Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Super fantje. Vem da se mal ponavljamo, ampak morate priznat, da so japanci tole okol fzjke precej zakompliciral in če nisi ravno "fan" je kar malo težko ugotovit. Skratka to na slikah ni s2 (glede barvne kombinacije dejansko nisem nikjer zasledil oranžne, me je pa zmedlo ker sem videl te črte na tanku). Malo razmišljam o nakupu. Če bi bila cena prava in če je dejansko poškodovano samo to kar se vidi na slikah, mi je motor precej ugoden saj imam znanje in orodje za popravilo vsega. No motor je potrebno definitivno prvo pogledat in preizkusit v živo. lp
dive Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 ....Malo razmišljam o nakupu. Če bi bila cena prava in če je dejansko poškodovano samo to kar se vidi na slikah, mi je motor precej ugoden saj imam znanje in orodje za popravilo vsega. No motor je potrebno definitivno prvo pogledat in preizkusit v živo. Jah, po sliki sodeč je bil tudi okvir deležen udarca....kar ni najbolje. :grrr Če boš kupoval, orenk preveri ciklistiko, in če je počilo še kaj drugega, kjer ni bilo direktnega udarca. jazganebikupiltipakakorvešinznaš :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se