Fazer03 Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 Če se komu da, ... Če bi se tebi "dalo" preletet nekaj strani zadnjih objav v tej temi, bi si o tem lahko vse natančno prebral in in še celo fotografije ogledal .... :whistle:
crazy1000 Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 Če bi se tebi "dalo" preletet nekaj strani zadnjih objav v tej temi, bi si o tem lahko vse natančno prebral in in še celo fotografije ogledal .... :whistle: ti prav si mu povedal treba malo brskat jaz sem na servis kar s sliko prišel in ko so nekaj mutli kako je to težko in protizakonito ter govorit o ceni 150€ potegnil sliko ven(sem jo lepo povečal popravil in barvno na A4 sprintal) si bom pa sam nardil pa hvala lepa in nasvidenje :naughty:
partyzan Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 Od včeraj ponosni lastnik FZ6 Fazer S2A :naughty: Zanima me, če kdo ve, kako najenostavneje predelati sprednje luči da bi gorele obe. Direktna povezava leve z desno nebi bila vredu, ker se mora desna zasenčena ugasniti ob prižgani dolgi luči. Ali je normalno da je zvok motorja med vožnjo zelo piskajoč, ali je to posledica še neutečene mašine? Če v leru dodam gas je zvok tak kot bi pričakoval, med vožnjo pa je ob dodajanju gasa slišati višji zvok, ki skoraj preglasi mašino (podobno kot se pri avtomobilih sliši piskanje turbine). Mogoče sem samo paranoičen, ampak mislim da na testnem motorju tega nisem opazil. Ima kdo še kakšen poseben nasvet glede utekanja, prodajalec mi je samo rekel, da se ga nesme priganjat v visoke obrate. Drugače sem z motorjem zelo zadovoljen :worship: LP, Miha
Fazer03 Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 Ali je normalno da je zvok motorja med vožnjo zelo piskajoč, ali je to posledica še neutečene mašine? Samo ugibam: mogoče je to "zauganje" zraka v air box? Kar se pa utekanja tiče: prvih 1000 km pač samo do nekje 6-7000 obr., potem pa počasi na polno. Srečno in varno vožnjo! LP
partyzan Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 Nevem ce je to to, ker ce v leru dam gas recimo do 5000 obratov ni tega nic slisat. Cim pa speljem, pa tut ce z mal gasa, se ob dodajanju to slis. Bi reku da ma kej veze z menjalnikom.
danci1973 Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 Od včeraj ponosni lastnik FZ6 Fazer S2A :naughty: Zanima me, če kdo ve, kako najenostavneje predelati sprednje luči da bi gorele obe. Direktna povezava leve z desno nebi bila vredu, ker se mora desna zasenčena ugasniti ob prižgani dolgi luči. Beri tukaj... Ali je normalno da je zvok motorja med vožnjo zelo piskajoč, ali je to posledica še neutečene mašine? Če v leru dodam gas je zvok tak kot bi pričakoval, med vožnjo pa je ob dodajanju gasa slišati višji zvok, ki skoraj preglasi mašino (podobno kot se pri avtomobilih sliši piskanje turbine). Mogoče sem samo paranoičen, ampak mislim da na testnem motorju tega nisem opazil. Sicer že dolgo nisem vozil FZ6, se pa spomnim, da mi je en tak 'piskajoč' zvok vedno šel malo na živce... Tako da je to verjetno normalno. Ima kdo še kakšen poseben nasvet glede utekanja, prodajalec mi je samo rekel, da se ga nesme priganjat v visoke obrate. Ko je motor na delovni temperaturi, tudi visoki obrati niso problem. Za utekanje je pomembno predvsem, da je motor vožen dinamično, s spreminjajočimi vrtljaji (torej kakšno kruzanje po avtocesti ni primerno). Pospeševanje s polnim plinom in zaviranje z motorjem je koristno. D.
Firediver Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 (popravljeno) Beri tukaj...Sicer že dolgo nisem vozil FZ6, se pa spomnim, da mi je en tak 'piskajoč' zvok vedno šel malo na živce... Tako da je to verjetno normalno. Ko je motor na delovni temperaturi, tudi visoki obrati niso problem. Za utekanje je pomembno predvsem, da je motor vožen dinamično, s spreminjajočimi vrtljaji (torej kakšno kruzanje po avtocesti ni primerno). Pospeševanje s polnim plinom in zaviranje z motorjem je koristno. D. Tisti piskajoči zvok je od bencinske pumpe..ko neha cvilit bo tud motor crknu.. :evilgrin: Popravljeno April 7, 2008. Popravil Firediver
stuhec Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Tisti piskajoči zvok je od bencinske pumpe..ko neha cvilit bo tud motor crknu.. :evilgrin: tak da dokler cvili se ne rabiš obremenjevat
partyzan Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Tole utekanje sem si predsavljal čisto drugače, sem mislil da je ravno obratno (čimmanj naglih pospeševanj). Kakšno olje naj dotakam, sedaj ko je notri originalno (če bo potrebno)? Ali ima kdo zmontiran gear indicator, katerega? Sem ga imel na prejšnjem motorju in imam sedaj pogosto probleme, ko hočem šaltat v sedmo :headbang:
Fazer03 Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Kakšno olje naj dotakam, sedaj ko je notri originalno (če bo potrebno)? Mislim, da ne bo potrebe, saj moraš tako ali tako na 1500 km na prvi servis. :OK:
bikez Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge.
stuhec Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge. daj štople v ušesa ;)
dive Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge. Hmmm, zmontiraj nazaj original izpuh..... :evilgrin: Meni je z Db-killerji motor ravno prav glasen, brez pa res malce preveč kruli. :OK:
bikez Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Hmmm, zmontiraj nazaj original izpuh..... :evilgrin: Meni je z Db-killerji motor ravno prav glasen, brez pa res malce preveč kruli. :OK: Sami konkretni predlogi!!!!! Eh, original pa že ne bom natikal nazaj :rolleyes: , ker tist ni nč. Saj ne moti toliko mene, kot moti druge. Moti bolj moje domače, ker sedaj slišijo motor kako diha (sedaj precej boljše kot prej), pa sosedi me tudi mal postrani gledajo :whistle: Še bolj pa se bojim "plavih človečkov -stricov z brki" :fredy: , k me bodo slišali že 2km prej in se temu ustrezno tudi pripravili.
Frips Objavljeno April 9, 2008 Opozori Objavljeno April 9, 2008 Z katalizatorjem ti bo malenkost manj ropotal :whistle:
Guest Brumer Objavljeno April 9, 2008 Opozori Objavljeno April 9, 2008 (popravljeno) Danes sem na svoj motor namestil LeoVince izpuh. Odstranil sem tudi katalizator. Zvok motorja mi je skor prehud, ker laja res grozno, pa čeprav imam db killerje noter. Ali bo zvok kaj zadušen, če nazaj namestim katalizator, ker drugače bom moral nekaj naredit? Prosil bi za konkretene predloge. S katalizatorjem je logično,da ga boš precej utišal in tudi par konjev bo manj,namreč teoretično ti katalizator pri večji kubikaži nad 1000ccm vzame ca 10-15 Ks. Popravljeno April 9, 2008. Popravil Brumer
dive Objavljeno April 9, 2008 Opozori Objavljeno April 9, 2008 S katalizatorjem je logično,da ga boš precej utišal in tudi par konjev bo manj,namreč teoretično ti katalizator pri večji kubikaži nad 1000ccm vzame ca 10-15 Ks. Ko že teče debata o tem, ve kdo kolk konjev vzame katalizator točno pri fz6 (98 konjski)? :hmm:
danci1973 Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Ko že teče debata o tem, ve kdo kolk konjev vzame katalizator točno pri fz6 (98 konjski)? :hmm: Cca. 0,47... D.
SLEPEC Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 yamaha fz6,brez katalizatorja in z wingsi,ima 115KM,izmerjano
danci1973 Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 yamaha fz6,brez katalizatorja in z wingsi,ima 115KM,izmerjano Izmerjeno kje (oz. pri kom)? Je izmerjena moč na kolesu ali sklopki? Katera korekcija je uporabljena (DIN / EU)? D.
gody01 Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 yamaha fz6,brez katalizatorja in z wingsi,ima 115KM,izmerjano In koliko je bilo pred spremembo izmerjano na istem dynotu pod vsaj približno istimi pogoji ?
SLEPEC Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Spet ta pametni po 3letih,že takrat sem šel za stavo,da ima motor po občutku,več kot 110KM,pa smo peljali motor,mislim da k mik mehaniku,ki je zastonj izmeril KM,seveda brez papirja,priče so še vedno žive,naprava pa je pokazala,da ima 115KM,verjeli ali ne
gody01 Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Spet ta pametni po 3letih,že takrat sem šel za stavo,da ima motor po občutku,več kot 110KM,pa smo peljali motor,mislim da k mik mehaniku,ki je zastonj izmeril KM,seveda brez papirja,priče so še vedno žive,naprava pa je pokazala,da ima 115KM,verjeli ali ne Glede na to, da sem kar nekaj časa vozil fazerko me res zanima razlika med meritvijo prej in pol. To je edini način, da ugotoviš ali so predelave res kaj koristile. Nazivna moč pri teh motorjih, ki so na meji zavarovalne premije je tako vprašljiva (imam občutek, da vpišejo nižjo moč, da motor ne pade v najvišjo zavarovalno skupino).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se