Fritz Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Pozdravljeni. ... prosim za odgovore glede izkušenj porabe olja na CBR 1000 RR od letnik 08 naprej hvala Pozdravljen, čem bi si pred pisanjem pogledal tole: NAVODILA ZA UPORABO FORUMSKE KATEGORIJE MOTOCIKLI OBVEZNO PREBERI ŠELE NATO SPRAŠUJ ...potem bi verjetno v temi namenjeni CBRkam mogoče že kaj našel, vsekakor pa bi postavil vprašanje na pravo mesto. @ Ice Predlagam svetemu trojstvu moderatorjev, admina in lastnika, da uvedete brisanje nepotrebnih tem. Demon, Lowrenc, halls in 2 others 4 1
SPANIM Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 @ Ice Pozdrav. Sem prebral navodila. LP daj poglej če so oklepi znotraj kaj mastni, predvsem spodnji del pod motorjem....samo to bi na servisu ziher opazili če bi kje odtekalo iz motorja Z oklepi je vse ok. Suhi kot poper. P182 in Lowrenc 1 1
Foggy Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Zadnja CBR 1000 RR ima res zelo velike probleme s porabo olja, kar do sedaj ni bila praksa pri tem modelu. Dva prijatelja sta kupila novi in obe popijeta kar veliko olja, s tem da je ena zelo lepo in nežno vožena, ni bila še nikoli konkretno predihana, druga pa redno obiskuje Grobnik in je zgodba o porabi olja povsem identična. Ko je nekdo omenil, da ni možen normativ porabe olja 1l/1000km, še kako je možen in takšnega ima večina avtomobilskih in motociklističnih proizvajalcev. Lp SPANIM in malakai 1 1
snoopek Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Hmmm, ne vem no, meni se zdi to ful ful veliko... 1 liter na 1000 prevoženih kilometrov.....
SPANIM Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Ko je nekdo omenil, da ni možen normativ porabe olja 1l/1000km, še kako je možen in takšnega ima večina avtomobilskih in motociklističnih proizvajalcev. Lp Ta normativ prekletu drži. Pri meni še je višji. Okoli slaba 2 litran na 1000 km. Primer od 6600 kontrola olja - dolito do max. preverim pri 7200 km. Dolijem dober liter in pol, da je spet na max. lp P182 in Lowrenc 1 1
P182 Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Ta normativ prekletu drži. Pri meni še je višji. Okoli slaba 2 litran na 1000 km. Primer od 6600 kontrola olja - dolito do max. preverim pri 7200 km. Dolijem dober liter in pol, da je spet na max. lp ko sem sam klical na AS-a zaradi enakega problema(moja spije okoli 3-6dcl/1000), so mi zatrdili, da je to nekaj normalnega in z motorjem ni nič narobe. ko sem vrtal naprej sem dobil odgovor, da je po Hondinih normativih poraba do 1l/1000 še sprejemljiva, nad 1l pa je problem... torej, če drži kar si napisal, pokliči na AS-a tehnično službo in povej kakšen problem imaš... čez lužo so pod garancijo popravili oz. obnovili, v najboljšem primeru pa kar zamenjali precej agregatov. če ti res popije 2l/1000 ne dvomim, da ti bodo pod garancijo rešili problem... hajoktejn 1
partyzan07 Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Žalostno za Hondo da si neki takega privošči Bi blo skor bolš da kr mešanco človek not nalivaš ko v kakega APN-čeka :glare:
paris2 Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 (popravljeno) Ma men je moja čist kul, nč ne žlampa, olje je med min in max. Vožnja rekreativno športna. Sem pa uporabil olje Panolin 10W30 tako kot piše v navodilih! Nisem vozil prejšnje modele, kot forumaš Bery, ki ga na forumu bl ni kot je. Tko da ne morm povedat kake prave primerjave z letniki. S to pa čist zadovoljen, še kovček sem montiru tko, da se vse da sam če češ. Popravljeno Julij 5, 2011. Popravil paris2
hilton Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 Ta normativ prekletu drži. Pri meni še je višji. Okoli slaba 2 litran na 1000 km. Primer od 6600 kontrola olja - dolito do max. preverim pri 7200 km. Dolijem dober liter in pol, da je spet na max. lp ti das za olje vec kakor za benz :grim Grega46 in bmw M3 2
Ice Objavljeno Julij 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 najbrz je vzrok zeje po olju v nacinu vtekavanja masine oz. nacinu uporabe masine v zacetku zivljenske dobe motocikla.
paris2 Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 najbrz je vzrok zeje po olju v nacinu vtekavanja masine oz. nacinu uporabe masine v zacetku zivljenske dobe motocikla. Točno to! Kolega je kupil novo in pri 11.000 km mu ne pije olja tako kot ostali pravijo. Lahko pa sam potrdim, da so bili prvih 1000 km lepo voženih, ne v obratih. Jaz sem kupil rabljeno in je prav tako ok (pač sreča)!
danci1973 Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 (popravljeno) Točno to! Kolega je kupil novo in pri 11.000 km mu ne pije olja tako kot ostali pravijo. Lahko pa sam potrdim, da so bili prvih 1000 km lepo voženih, ne v obratih. Jaz sem kupil rabljeno in je prav tako ok (pač sreča)! Prav to naj bi bilo narobe in vzrok za prekomerno porabo olja... Morda je kolega imel srečo in je bil dovolj 'nepazljiv', da ga je tu pa tam vseeno 'stisnil', tako kot je prav... Break in secrets Morda pa je Honda na skrivaj ponovno uvedla dvotaktne motorje? D. Popravljeno Julij 7, 2011. Popravil danci1973
paris2 Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 (popravljeno) eh, zdj se pa ne grem več... vi pa vaša poraba olja! Men je super. Če vam gre na živce prodajte motor in pejte peš. Sicer pa kdor nima za olje pri taki vrednosti motorja, naj se gre nekam solit. :beer1: Popravljeno Julij 7, 2011. Popravil paris2
Brdaus Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 ...(moja spije okoli 3-6dcl/1000)... Enako pri moji, letnik 08, če se furam po cesti. Po enem dnevu Grobnika (ki bi lahko bil ekvivalent SPANIM-ovim trditvam o preganjanju po cestah z 10k obratov+) je naredila 240km in popila cca 1,5 dl olčka (Motul 10w40). V kolikor res pije 2l+/1000 km, je očitno nekaj zlo narobe. To bi se moral poznat na izpuhu (vsaj mojmu se je, preden smo Akrapota gor obesl).
Ice Objavljeno Julij 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 kot danci napisal, premalo pritegovanje pri vtekavanju tudi ni dobro. BTW BTDT in bandit popije do 3 dl olja na 3-4,5k km. odvisno od zapestja. vsaka poraba olja nad 1,0 l na 1000 km je nenormalna in bo potrebno temeljiteje pogledati v "drobovje" masine. poglej hladilno tekocino, da ni kje olja vmes.
Cartman Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 (popravljeno) jez se na utekanje ne razumem, in nič ne kaže da bi v naslednjih dveh teh letih kau utekal hehe. Možno da je to vzrok za blazno porabo. Sem, pa skeptičen do te teorije. eni motorji pijejo olje drugi ga ne. Problem je, če NE VEŠ da ga žre, in ti ga zmanjka. Če se to zgodi na furi ko maš raje dve brzini nižje pa da tuli na 12000rpm je škoda hitro tu. in ko je enkat laufalo na suho, se tolerance mal poderejo.. . . . aja, meni je sam gpz 900r z 100000km žrl, če sem ga gonil. 750 honda 650 in zdaj vtr, so zelo skromni, in redko redko dolijem med servisi. Popravljeno Julij 7, 2011. Popravil Cartman P182 in svobodnaptica01 1 1
andrej Objavljeno Julij 16, 2011 Opozori Objavljeno Julij 16, 2011 Če kdo išče originalen izpuh za CBR 1000 RR (l. 04), naj se oglasi. Lp, A
paris2 Objavljeno Julij 18, 2011 Opozori Objavljeno Julij 18, 2011 Kolk pride DID ketna za cbr-ko '08 letnik? Ne glih za racing ampak bolj cesta pa to...
paris2 Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 ps.: V soboto šel prvič po zadnji...:naughty: čist tko bl po naključju kot ne. Kakšne so vaše izkušnje z '08 letnikom?
honda61 Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 Pozdravljeni, zanima me če kdo ve kje bi lahko kupil rabljeni ali poškodovani zgornji del (plastika) nad žarometoma za Hondo cbr 1000 fireblade letnik 2008. Dobrodošel bi mi bil tudi podatek o tem, kdo popravlja takšne plastike. Manjka mi namreč del te plastike in rad bi zadevo dal poraviti. Vnaprej hvala za odgovore.
paris2 Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni, zanima me če kdo ve kje bi lahko kupil rabljeni ali poškodovani zgornji del (plastika) nad žarometoma za Hondo cbr 1000 fireblade letnik 2008. Dobrodošel bi mi bil tudi podatek o tem, kdo popravlja takšne plastike. Manjka mi namreč del te plastike in rad bi zadevo dal poraviti. Vnaprej hvala za odgovore. A tis pa kr novo temo odprl? fajn. to bojo veseli. Nov del je okol 200€ sm jst že 1x v AS-u sprašval. Rabljeno bolj težko ali pač... tist k se plastikam oz. poliestrom ukvarja. Včas je mel Čarman neki. Popravljeno Julij 19, 2011. Popravil paris2
paris2 Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 (popravljeno) Očitno sem sam v tej temi... ...kakorkoli... Bi bil kdo pripravljen zamenjati zadnji sedež z mojim, ki ima na robu majčkeno luknjico/prackico cca. 2-4mm. Ostalo je kot novo. Tist me pa mot, pa ne sprašvat za kaj. Dam mu 20€. Letnik 2008 naprej, pa valjda more bit tip top sedež. Pokrova pa ne morm gor dat, ker se moja kr doskrat z mano voz, pa še drag je. 1x mi je na rob na asvalt padu.glej slikco. Popravljeno Julij 19, 2011. Popravil paris2 aero, Marjanček in malakai 3
Brdaus Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Pozdravljeni, zanima me če kdo ve kje bi lahko kupil rabljeni ali poškodovani zgornji del (plastika) nad žarometoma za Hondo cbr 1000 fireblade letnik 2008. Dobrodošel bi mi bil tudi podatek o tem, kdo popravlja takšne plastike. Manjka mi namreč del te plastike in rad bi zadevo dal poraviti. Vnaprej hvala za odgovore. Tak komad mam jest, več na PM
Brdaus Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Sedež se da tut preoblečt, če te tko mot Izkušnje dobre, samo na olje je treba merkat.
paris2 Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Sedež se da tut preoblečt, če te tko mot Izkušnje dobre, samo na olje je treba merkat. je ideja. bom še mal razmislu, če ne dobim koga k prodaja svojo in mu je za denar :evilgrin:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se