Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

za naslednje leto nekaj sprememb in nove barve;

Honda on the engine changes: “In order to maximise enjoyment of sports riding, innovations have been made to absorb fluctuations in engine torque and improve throttle control. The ACG flywheels have been made bigger and crankshaft rigidity has been enhanced to fit the flywheel size, increasing crankshaft inertia mass by 6.87%. This enables generation of optimal crankshaft inertia mass during racing, improving throttle control and racing potential. This has been achieved without any increase in weight through the use of lightweight components including an aluminium cylinder head sealing bolt, thin-walled flange section for the exhaust pipe and a smaller fan motor.”

Honda on its styling changes: “The 2010 Fireblade styling adds further highlights to the motorcycle’s pared-down and purposeful design. The overall form dispenses with anything that doesn’t support the twin goals of minimal weight and optimal mass centralisation. The rear fender has been sharpened and a clear-lens tail-light added. For 2010 the indicators and licence plate holder have been integrated into a compact and convenient assembly which can now be easily detached from the rear fender unit for closed track riding. The low-slung exhaust features a new, redesigned muffler with a top-quality aluminium finish.

Designed for excellent handling, the front cowl is short and compact, incorporating acutely styled dual ram-air intakes and striking line-beam headlights. Its styling emphasises the bike’s dynamic performance while maximising its aerodynamic efficiency. For 2010 its aggressive, race-ready appearance has been updated with new graphics and stripes on the middle front cowl on all versions but Graphite Black (Black special).”

post-8684-125226424196_thumb.jpg

post-8684-125226425079_thumb.jpg

post-8684-125226426305_thumb.jpg

post-8684-125226429526_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lahko jo boš ti, na testni vožnji pri As-u ali pa Autocommerce smile.gif

Ok, pol noben ne voz in bom moral sam testirat, torej čakat na lepše vreme whistle.gif .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm jo vozu en cel dan. Lahko samo pohvalim in rečem da če bi kupoval motor in se z njim vozil večinoma po cesti, bi definitivno vzel opcijo z ABS-om. Kaj točno te zanima (vprašaj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem bral razne teste naj bi bile razlike v vožnji med ABS in navadno neopazne

za navadno pa lahko rečem da je fantastična :OK:

ob čisto rahlem bremzanju verzija z abs-om malo kasneje zagrabi..

ne vem pa ali tudi brez abs-a kej "zamujajo" bremze..

no, to občutiš le če si zelo pozoren na to..

če je za cesto, pol z abs-om

če ne, pa tudi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm jo vozu en cel dan. Lahko samo pohvalim in rečem da če bi kupoval motor in se z njim vozil večinoma po cesti, bi definitivno vzel opcijo z ABS-om. Kaj točno te zanima (vprašaj)

Zanima me predvsem kako deluje ABS na tej zadeve glede na to, da naj bi bil krmiljen s pomočjo fly-by-wire. Ali v primeru, da odpove elektronika, bremze delujejo kot bremze brez ABS-a? Kako se pilot počuti po furi 200km+, kako je poskrbljeno za "udobje" sopotnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me predvsem kako deluje ABS na tej zadeve glede na to, da naj bi bil krmiljen s pomočjo fly-by-wire. Ali v primeru, da odpove elektronika, bremze delujejo kot bremze brez ABS-a? Kako se pilot počuti po furi 200km+, kako je poskrbljeno za "udobje" sopotnika?

Hja, kako je z ABS, ti težko rečem, ker je nisem vozil. Če pa bi jo lahko kupil z ABS, takrat ko sem jaz kupoval, bi reskiral tisti denar in jo ziher vzel z ABS. Hja, tako je, sam sem velik 192 cm in ti lahko povem, da po prevoženih 600 kilometrih v enem dnevu, sam, pa tudi s sopotnico, nisem čutil nobenih bolečin ali pretirane utrujenosti. Prav tako je bilo s sopotnico, dobro je prenesla vse, je pa res da je to od vsakega posameznika različno. Dejstvo je, da ta motor prvotno ni namenjen nekim turističnim izletom, zato ne pričakuj nekega udobja kot na ST motorjih, ker to NI. Ampak dejstvo pa je, da se da tudi malo dalje z njim peljati brez nekih težav, pač daš stvari v nahrbtnik in je to to. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me predvsem kako deluje ABS na tej zadeve glede na to, da naj bi bil krmiljen s pomočjo fly-by-wire. Ali v primeru, da odpove elektronika, bremze delujejo kot bremze brez ABS-a?

da.

Kako se pilot počuti po furi 200km+, kako je poskrbljeno za "udobje" sopotnika?

ne vem, ker sem naredil samo 50 km po pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

danes smo namontirali leovince slip-on, z zvokom in izgledom sem zelo zadovoljen :yea1:

mogoče je celo malce preglasen, tako da db killer verjetno kar notri ostal

...zdaj pa samo še čakam na lepše vreme :D

post-8684-126166955947_thumb.jpg

post-8684-126166960199_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:photo:

Ful dobro! Tista maska iz karbona je bila zraven izpuha?? Če je bila zraven, bi si Akrapovič lahko malo pogledal in tudi on naredil tako, ne pa da če daš akrapoviča gor, ti potem pol poloklepa manjka in je tam grda luknja..

Dobro zgleda, verjamem, da se je tudi sliši dobro- :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ful dobro! Tista maska iz karbona je bila zraven izpuha?? Če je bila zraven, bi si Akrapovič lahko malo pogledal in tudi on naredil tako, ne pa da če daš akrapoviča gor, ti potem pol poloklepa manjka in je tam grda luknja..

Dobro zgleda, verjamem, da se je tudi sliši dobro- :worship:

karbon je kot dodatek in ga ni zraven, je pa leovince edini proizvajalec, ki ga ponuja poleg yoshimure

če nebi bilo te opcije bi gor ostal original, ker tista luknja za moje pojme totalno pokvari izgled

zvok je odličen, vendar skoraj malce preglasen :music1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tako! Ker pri nas na Štajerskem zima sploh ne popušča, sem se spravil lepo v garažo in končno predelal nosilec tablice. Hja, kupil sem Rizomine smerogaze, mater so kar dragi, v roke vzel rostfrei, brusilko, nekaj orodja in pričel čarati. Na koncu sem nosilec še pobarval v črno mat barvo, zmontiral, priklopil kable in to je to! Z rezultatom sem zelo zadovoljen! :worship::rolleyes:

post-5704-126616170369_thumb.jpg

post-5704-126616171187_thumb.jpg

post-5704-126616171774_thumb.jpg

post-5704-126616172341_thumb.jpg

post-5704-126616173082_thumb.jpg

post-5704-126616174119_thumb.jpg

post-5704-126616174793_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Eno butasto vprašanje (pač stupid is, what stupid does...)...

Zakaj se zadnje kolo na stojalu v prostem teku vrti z 10 km/h?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno butasto vprašanje (pač stupid is, what stupid does...)...

Zakaj se zadnje kolo na stojalu v prostem teku vrti z 10 km/h?

Evo ti butast odgovor: Prtisn zadno bremzo :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super. Sam tvoj butast odgovor na moje butasto vprašanje ni pravo. Vsaj dost butast odgovor bi bil - zato. Sam mene res zanima zakaj je temu tako oziroma, če je to "normalno"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko kolo ustaviš z roko brez večjih težav, potem je to normalno. Do tega pojava pride ponavadi predvsem takoj ko prižgeš motor in je olje v mašini še hladno in gosto. Ko se mašina segreje se ponavadi tudi zadnje kolo neha vrtet.

Če je pa to vrtenje tako močno, da z roko kolesa ne moreš ustavit, oziroma, da čutiš na mestu da motor sili naprej, ko imaš v prostem teku, potem pa nekaj ni ok.

Drugače pa brez skrbi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!