Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

K bi vsaj imel analogen števec obratov, vsaj zame.

eh, kaj češ. Zdj je to in. Pol bo šlo pa spet nazaj na retro!

Objavljeno (popravljeno)

v živo je ta motor. . . kaj pa vem. Prednji konc je ko neki morph 2006 in 2008 modela. rep je na hitro enak. ima pa lepe feltne. takoj bi jih u zlato pihnu.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

Še uradna predstavitev:

Popravljeno . Popravil paris2
Objavljeno

v živo je ta motor. . . kaj pa vem. Prednji konc je ko neki morph 2006 in 2008 modela. rep je na hitro enak. ima pa lepe feltne. takoj bi jih u zlato pihnu.

Men od spredaj deluje kot nekak opominek na 954 (lučke) :blush:

Objavljeno

No ja, meni je dobra, bela mi je všeč, ostale barve pa ne najbolj, črna mi je sploh preveč mrtva... Ampak zaradi teh drugih plastik je ne zamenjam za mojo, nene.. :grrr :grrr :grrr

Objavljeno

"z prikazovalnikom 4 načinov voznje"

a to je misljeno kao uno ss, normalna pa tko

Objavljeno (popravljeno)

"z prikazovalnikom 4 načinov voznje"

a to je misljeno kao uno ss, normalna pa tko

Ja, kr misl si. Po moje so misl: lap timer, porabo, kilometre in presenečenje.:P

ps.: Drugače je to: four-mode lap timer! In žal nič drugega.

Popravljeno . Popravil paris2
Objavljeno

"z prikazovalnikom 4 načinov voznje"

a to je misljeno kao uno ss, normalna pa tko

Glej sliko na prejšnji strani.

Objavljeno

ps: še vedno pa čakam(o) Hondinega V4 superšportnika... ampak to je že za drugo temo.

Baje 2013 ;)

post-15759-0-54070100-1317750370_thumb.jpg

post-15759-0-62442100-1317750386_thumb.jpg

post-15759-0-73954000-1317750395_thumb.jpg

Objavljeno

ps: še vedno pa čakam(o) Hondinega V4 superšportnika... ampak to je že za drugo temo.

Baje 2013 ;)

Tole je VFRka, sploh luč in bočne plastike, pa tut zadek deloma. Tako da, če bo podoben družini VFr 1200 in CBR 125, 250 potem bi znal podobno izgledat. LP

Objavljeno

Se vozim zadnjič z mojo "bitch" po cesti in me prešine misel:

"sploh ni slabo, da Honda ni preveč priredila CBR-o za leto 2012... vsa šara, ki jo imam sedaj namontirano na tem mopedu, bo pasala na novega." :D

Hmmm... dilema: a bo treba začet šparat?

Objavljeno

Se vozim zadnjič z mojo "bitch" po cesti in me prešine misel:

"sploh ni slabo, da Honda ni preveč priredila CBR-o za leto 2012... vsa šara, ki jo imam sedaj namontirano na tem mopedu, bo pasala na novega." :D

Hmmm... dilema: a bo treba začet šparat?

Sam prav res.

Jst mam recimo crash pede spredi in zadi na vilcah (sam vilce so nove???), pol na mašini (tle bo šlo), zadnji sedež za sopotnico, tank torbo, nosilec za kovček in nižje tačke za sopotnico. zakon :rolleyes:

Objavljeno

Sam prav res.

Vidš... mi smo pa pluval, kako niso nič naredil :D

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

mal bi povprašal kako je kaj z 2006-2007 modeli. (Iskreno povedano še nisem uspel vsega za nazaj prebrat :wacko: :( )

Kolikor vem, pač motorju nič ne manjka, ni ravno najmočnejši v razredu (svoje letnice), tudi olja naj ne bi pil.. ali se motim :rolleyes: ?

Kako je kaj z zadnjim sedežem? Se močno greje zaradi izpuha? In kako bi blo z bočnimi torbami? (Ima kdo izkušnje s tem?)

Recimo, HRC barva je sploh top B) :lol: !

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5115817

Hvala za informacije :yea2::OK::worship:

Objavljeno

vprašanje, zdele sem pogledu servisno knjigo, pa piše notr, da se olje in pa oljni filter menja na 12000km?! in mi ni nič jasn, ker sem do sedaj vedno mislu, da naj bi se menjal na 6000km. a to jst res prav razumem? če grem sem pa tja na pisto, ga je verjetno dobr menjat že kaj prej v vsakem primeru?

pa še glede zračnega filtra. po navodilih piše menjava na 19000km. zadnjič sem ga vzel ven, pa mi je na pogled zgledal prav lep, sploh ko sem ga malo spucal. kok se je v tem primeru dobr držat priporočil?

Objavljeno

vprašanje, zdele sem pogledu servisno knjigo, pa piše notr, da se olje in pa oljni filter menja na 12000km?! in mi ni nič jasn, ker sem do sedaj vedno mislu, da naj bi se menjal na 6000km. a to jst res prav razumem? če grem sem pa tja na pisto, ga je verjetno dobr menjat že kaj prej v vsakem primeru?

pa še glede zračnega filtra. po navodilih piše menjava na 19000km. zadnjič sem ga vzel ven, pa mi je na pogled zgledal prav lep, sploh ko sem ga malo spucal. kok se je v tem primeru dobr držat priporočil?

pa gre za cbr1000rr, l2007.

Objavljeno

Zdravo, Jemček.

Moje mnenje: če hodiš na pisto, potem menjaj prej. Jaz ga menjam na okoli 3000km, al pa že prej (s tem, da mi ga vmes še mal popije, letnik 08). Strošek ni nevem kako visok, tako da mopedu privošlim kak šladkorček malo prej.

Glede filtra pa sam dobro veš, da tudi če izgleda lep, še ni rečen, da je dobro propusten. Včasih pomaga, da se ga malo spiha, vseeno ga je pa fajn zamenjat... da lažje zadiha ;)

Eno podvprašanje za vse: kolkrat ste menjal olje v vilcah? :naughty:

Objavljeno

hvala za odgovor, olje bom tako ali tako menjal, sam čist presenečen sem bil, ker mam v spominu iz slo navodil, da piše na 6000km...

imam pa vprašanje glede zračnega filtra: original pride cca 100, prav tako K&N, za katerega je potem dovolj da ga opereš... ampak to mi ni tok bistveno. bolj me zanima, to, da vidim, da so v Lojzu 16€/kom, torej skupaj 32€. A so v redu, ima kdo kakšne izkušnje s temi "Delo luftfiltri"?

pa morda K&N prednosti poleg tega, da jih lahko pereš, ali imajo kakšno drugo prednost? (pa zanima me za NE race varijanto, za slednjo moraš menda še neki prilagajat vbrizg benza, kar jaz ne bom počel)...

Objavljeno

Pozdravljeni,

...

Meni olja ne pije, tudi ostalim naj ga ne bi. Pa tudi glede na konkurenco istega letnika, ima manj konjev ampak več navora v nižjih obratih. Sicer pa tudi 172 je več kot preveč. Tud sam imam takega Leota in se vse skupaj greje precej manj, kot z original izpuhom, s torbami brez stranskih ojačitev (kovinskih) bo problem edino v tem, ker spodaj preko izpuha ne moraš torb učvrstit in bi se ti v primeru večje obremenitve premikale, z kovinskimi nosilci, bi se to znalo popravit. Sam sem raje torbe, ki sem jih imel na prejšnjem motorju prodal in se vozim brez :P Lahko prideš mojega pogledat, je na netu. Pa tut cena ni zadnja, je pa malo višja z razlogom. LP

Objavljeno

hvala za odgovor, olje bom tako ali tako menjal, sam čist presenečen sem bil, ker mam v spominu iz slo navodil, da piše na 6000km...

imam pa vprašanje glede zračnega filtra: original pride cca 100, prav tako K&N, za katerega je potem dovolj da ga opereš... ampak to mi ni tok bistveno. bolj me zanima, to, da vidim, da so v Lojzu 16€/kom, torej skupaj 32€. A so v redu, ima kdo kakšne izkušnje s temi "Delo luftfiltri"?

pa morda K&N prednosti poleg tega, da jih lahko pereš, ali imajo kakšno drugo prednost? (pa zanima me za NE race varijanto, za slednjo moraš menda še neki prilagajat vbrizg benza, kar jaz ne bom počel)...

Piše na 12000, tut v Slo navodilih. Meni so na ASu rekli, da lahko tako delaš, samo za motor je bolje da se na 6000 dela. Ker ni to glih nek turer z vožnjo z max 6-7k obratov. Jaz imam v svoji k&n, naj bi bil za motor priporočljiv v primeru, da imaš drug izpuh. Pa še za vedno ga imaš ne pa vsako leto menjat. Razlike se skoraj ne čuti, mogoče le v res nizkih obratih, da lepše povleče, bolj zvezno. Dobi malo globji zvok to je pa pomoje tudi vse.

LP

Objavljeno

Lep pozdrav zanima me če se komu valjajo doma žmigovci od kakšne Honde od letnika 2006 naprej, ko so stekla sive barve. Namreč zdaj na moji so rumene barve pa mi nekot ni najbolj všeč, kupim. Pa če ima kdo kakši športni izpuh za prodat se priporočam za nakup. :OK:

Objavljeno

Yow ne. Mene pa zanima, če ima kdo stojalo za sprednjo gumo, kako zgleda to stojalo in kam se vpne, ker jaz očitno nimam pravega. Po možnosti bi mi prav prišla kakšna slikica :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!