Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

sem ponosen lastnik Z750 (letnik 2008), vendar se mi pojavlja en čuden problem. Namreč ko je motor hladen, prestavim v prvo in hočem speljat se zasliši en čuden zvok, tako kot bi nekaj zatulilo v mašini. To se zgodi samo prvič ko speljem, pol ni slišati več tega zvoka. Sem že veliko brskal po spletu, samo nobeden ne govori veliko o vzroku za težavo. Nekaj sem našel na tej strani: http://www.fixya.com/motorcycles/t4532200-2008_z750_bad_grinding_noise_in_first :unsure:

Če ima kdo kakšen nasvet ali rešitev za odpravo problema se najlepše zahvaljujem. :worship:

lp Marjan

Meni in mojima dvema soledavcema dela isto.....jst sem se že navadil....!Vprašanje pa je, če bo sploh kdo lahko diagnosticiral problem!!!!

Objavljeno

Mogoče ima kaj veze z oljem, da ko je še malo bolj hladno olje ne deluje kot bi bilo treba. Katero olje imaš v motorju?

Olje je od Motul-a, 5100 10w40.

Objavljeno

Meni in mojima dvema soledavcema dela isto.....jst sem se že navadil....!Vprašanje pa je, če bo sploh kdo lahko diagnosticiral problem!!!!

Upam da se bo našel nekdo, ki bo znal povedat zakaj to dela :(

Objavljeno (popravljeno)

Malenkost mu dvignite "štandgas" pa bo lepo delal. Sem tudi jaz celo paniko zagnal, na koncu sva se z serviserjem hvalabogu smejala.

enako je pri vseh motorjih, ko so vroči.

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

Sem naredil tako, da sem mu malenkost dvignil štandgas in sedaj vžiga normalno tud vroč. Dobro res, da sedaj ob malo večjem štandgasu, ko daš v prvo malo bolj škljocne(veriga) ampak ni panike.

Lp

Objavljeno

No pa, da še jaz napišem mnenje o Z-ju po prevoženih 900km.

Zelo dobro vodljiv motor, moči mu vsaj, če se voziš sam ne zmanjkuje. Pogrešam edino kak indikator prestav in malo bolj mehak sedež, ker te po cca100km, že lahko kar ornk rit boli.

Lp

Objavljeno

Indikator prestav ne rabis. Vse je v obcutku. Cutit motor in ga poslusat pa ne bos sploh pomislil na indikator prestav. Sploh pa... raje sem osredotočen na cesto kot pa na stevce, indikatorje itd.

Jaz sem zdej po 2400 km začel preprosto noro uživat. Tudi mene je rit bolela, samo pol sem se pa navadil. Isto kot se usedes na bicikel po dolgem cajtu in te po pol ure rit boli od unega malega sedeza.

Sopotnica pa ima malo težave na zadnjem sedežu. Večkrat se mora popravit ker zdrsi naprej ko bremzam ali pa gremo malo bolj športno ji ritka drsi. Kar pa mislim da bo odpravljeno po montaži Triboseat-a (zahvala Cofkotu za naročilo :worship: )

Drugače ovinki z njim so super, daje pozitiven občutek in zaupanje vanj se iz ovinka v ovinek povečuje. Seveda pa... po pameti!

post-28528-0-92835800-1309424308_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Meni in mojima dvema soledavcema dela isto.....jst sem se že navadil....!Vprašanje pa je, če bo sploh kdo lahko diagnosticiral problem!!!!

Evo tud men se je zdaj pri 13400km prevoženih to prvič pojavilo. Res pa je, da samo prvič, ko spelješ.Potem ne več. Očitno res kakšna serijska hiba. Eh se bom potem sekiral, če bo kaj odpovedalo, tačas se bom pa vozil :D

Lp

Objavljeno

Indikator prestav ne rabis. Vse je v obcutku. Cutit motor in ga poslusat pa ne bos sploh pomislil na indikator prestav. Sploh pa... raje sem osredotočen na cesto kot pa na stevce, indikatorje itd.

Jaz sem zdej po 2400 km začel preprosto noro uživat. Tudi mene je rit bolela, samo pol sem se pa navadil. Isto kot se usedes na bicikel po dolgem cajtu in te po pol ure rit boli od unega malega sedeza.

Sopotnica pa ima malo težave na zadnjem sedežu. Večkrat se mora popravit ker zdrsi naprej ko bremzam ali pa gremo malo bolj športno ji ritka drsi. Kar pa mislim da bo odpravljeno po montaži Triboseat-a (zahvala Cofkotu za naročilo :worship: )

Drugače ovinki z njim so super, daje pozitiven občutek in zaupanje vanj se iz ovinka v ovinek povečuje. Seveda pa... po pameti!

Zelo lep motorček, tale R je končno pravi paket. Škoda, da ni prišel lani ven, ker bi ga kupil. Je dovolj (še preveč) zmogljiv in trpežen, tale barvna kombinacija pa pika na i.

Zdaj pa še ena kritika - uporabljaj čelado in ne šminkiraj .)

Objavljeno

Indikator prestav ne rabis. Vse je v obcutku. Cutit motor in ga poslusat pa ne bos sploh pomislil na indikator prestav. Sploh pa... raje sem osredotočen na cesto kot pa na stevce, indikatorje itd.

Jaz sem zdej po 2400 km začel preprosto noro uživat. Tudi mene je rit bolela, samo pol sem se pa navadil. Isto kot se usedes na bicikel po dolgem cajtu in te po pol ure rit boli od unega malega sedeza.

Sopotnica pa ima malo težave na zadnjem sedežu. Večkrat se mora popravit ker zdrsi naprej ko bremzam ali pa gremo malo bolj športno ji ritka drsi. Kar pa mislim da bo odpravljeno po montaži Triboseat-a (zahvala Cofkotu za naročilo :worship: )

Drugače ovinki z njim so super, daje pozitiven občutek in zaupanje vanj se iz ovinka v ovinek povečuje. Seveda pa... po pameti!

....zgleda da imaš še original izpuh....Jst imam na z-ju odprt ror in tudi sam včasih iščem 7-mo prestavo :headbang:......razen če gledam na obratomer, pol vem kje sem, drgače pa 7-ma prestava pa gas......

Objavljeno

creatin - Vedno imam čelado. Pa četudi imam za napravit 50 m od bara do bajte si jo vedno dam gor. Tako sem se navadu in brez nje ne gre, mi je čudno če je nimam. Kot pravijo, navada je železna srajca.

Če pa me boš kdaj slučajno uočil da se vozim brez nje, ti takoj plačam pivo!

colin - Ja... tudi meni se kdaj pa kdaj zgodi da iščem tisto magično 7. prestavo. Ampak sedaj vedno redkeje, kajti odkar sem končal z "break-in" in grem lahko na lepo visoke obrate, se mi vedno manj dogaja to iskanje 7. prestave :rolleyes: saj ko pridem do 5. že šibamo 170+... to je zame že zadovoljiva hitrost. Naj omenim da, končna hitrost oz. zelo visoke hitrosti me ne vzburjajo preveč, temveč prej pospeški. In že to da v prvi pridem preko 100 km/h in to v 3 sekundah pa nekaj.... to je to zame! Moje mnenje: Jebeš top speed... acceleration,mmmmm :evilgrin: . Ampak.... to sem samo jaz. Vsak ma svoje gušte.

P.s.: Creatin.... že ki si z obale bi se lahko kej javil da se zmenimo za kaksen giro.

Sploh pa vsi ki ste na Z-ejih bi se lahko konkretno zmenili za kakšno skupno furo.

Namreč... imam že polna jajca vozit se sam. :glare:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A ima kdo kak športn lonec za z 750 05 letnik za prodat?? oz menja za orginal lonec z mojim doplačilom seveda...

pa ka kaj pravite na sc project izpuhe?

Objavljeno

Šlo je 9000km pa bo treba gume menat, no spredna je še original...

zdej pa kolebam med dunlop roadsmart pa qualifier 2 za spredi (zdej z qualifier 1 naredu 9300km tako d je oddelala svoje),

zadi sm se odloču d bom kr roadsmart... pa me zamina, kako se kej roadsmart obnese,

če kdo ve kolk se pozna razlika med qualifier 2 pa roadsmart...

Objavljeno

Šlo je 9000km pa bo treba gume menat, no spredna je še original...

zdej pa kolebam med dunlop roadsmart pa qualifier 2 za spredi (zdej z qualifier 1 naredu 9300km tako d je oddelala svoje),

zadi sm se odloču d bom kr roadsmart... pa me zamina, kako se kej roadsmart obnese,

če kdo ve kolk se pozna razlika med qualifier 2 pa roadsmart...

roadsmart je sport-turing....qualifier 2 pa bolj sport varjanta....mislim da je sedaj namesto qualifier-ce, sportsmart.....če se ne motim.

Objavljeno

qualifier je sezmer, je nekje vmes med roadsmart pa sportsmart

ubistvu me zanima, če se roadsmart dost dobr obnasa tud pr mal večjem nagibu...

Objavljeno

Evo, še z in brez dušilca :rolleyes:

P.S.: Danes sem menjal zadnjo Qualifier (9500km) z novo Qualifier II. Bomo videli kako se obnese...

Lp, Cofko!

Objavljeno

qualifier je sezmer, je nekje vmes med roadsmart pa sportsmart

ubistvu me zanima, če se roadsmart dost dobr obnasa tud pr mal večjem nagibu...

...ta je pa mal bosa.....lej, na cesti je ziher ne boš pregrel....

Objavljeno

ček it aut:

Pa dobrodošli tud močnejši bratje :)

Objavljeno

@ Cofko Cof: full dobro, brez dusilca je noro.. to bi blo treba v zivo slisat :)

Objavljeno

Ker sem malo modificiral mojega Z-ja imam za prodati še originalni branik verige ter original noslilec tablice s smrniki.

LP Robert

Objavljeno

lep pozdrav. imam eno vprašanje za vas, ali je to normalno da bo potrebno na mojem z-ju 2008 letnik z prevoženimi 17000km zamenjati tesnilo pri glavi motorja??? saj pri visokih obratih zelo pridno pušča olje. sem probal priviti vijake na glavi vendar nič ne pomaga.

hvala za odgovore!

Objavljeno

lep pozdrav. imam eno vprašanje za vas, ali je to normalno da bo potrebno na mojem z-ju 2008 letnik z prevoženimi 17000km zamenjati tesnilo pri glavi motorja??? saj pri visokih obratih zelo pridno pušča olje. sem probal priviti vijake na glavi vendar nič ne pomaga.

hvala za odgovore!

Nikakor ne!, le kje si prišel na takšno idejo??

Škoda, da si že privijal vijake, lepo zamenjaj tesnilo, preveri še kaj drugega poleg tega, ker z motorjem prav gotovo ni bilo lepo ravnano.

lp

Objavljeno

Nikakor ne!, le kje si prišel na takšno idejo??

Škoda, da si že privijal vijake, lepo zamenjaj tesnilo, preveri še kaj drugega poleg tega, ker z motorjem prav gotovo ni bilo lepo ravnano.

lp

kaj bi pa še lahko bilo narobe na zunaj glava motorja ne zgleda poškodovana oz. počena nisem pa pretiraval z privijanjem vijakov

Objavljeno

lep pozdrav. imam eno vprašanje za vas, ali je to normalno da bo potrebno na mojem z-ju 2008 letnik z prevoženimi 17000km zamenjati tesnilo pri glavi motorja??? saj pri visokih obratih zelo pridno pušča olje. sem probal priviti vijake na glavi vendar nič ne pomaga.

hvala za odgovore!

Kako si pa prišel na to idejo da boš mogu menjat tesnilo glave? A je ratalo olje belo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!