Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

meni je vse uredil Krek Simon (pobrskaj malo po forumu) veliko ceneje kot na spletu in odlično doma narejen carbon.

P:S: Upam da ti ne delam preveč reklame Simon, ker si že ene par mojim prijateljem zrihtal kak del.....hvala.

Objavljeno

žiujo

po dolgem odlašanju sem se odločil da si ne bom več izposojal ampak nabavil magnetno tank torbo.

Pregledal sem jih kar nekaj, sedaj pa mi je v oči padla tale - predvsem zaradi cene - me pa cena tudi malo skrbi. Po večini so samo tank torbe,brez stranskih, čez 80€ ???

http://www.louis.de/_3017799e08c3c2caca73d49fe512c6c047/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059270

(če linka slučajno ne odpre...komplet tank torbe in dveh stranskih za 80€ - Louis)

mislim da je že 1x potekala neka debate o teh torbah, ampak je ne najdem. :/

Skratka mi lahko kdo kaj več pove o njih? Mogoče kdo uporablja? Magneti držijo? Jih je dovolj? Kako bi se to peljalo na Z-ju?

lp T.

Objavljeno

žiujo

po dolgem odlašanju sem se odločil da si ne bom več izposojal ampak nabavil magnetno tank torbo.

Pregledal sem jih kar nekaj, sedaj pa mi je v oči padla tale - predvsem zaradi cene - me pa cena tudi malo skrbi. Po večini so samo tank torbe,brez stranskih, čez 80€ ???

http://www.louis.de/...tnr_gr=10059270

(če linka slučajno ne odpre...komplet tank torbe in dveh stranskih za 80€ - Louis)

mislim da je že 1x potekala neka debate o teh torbah, ampak je ne najdem. :/

Skratka mi lahko kdo kaj več pove o njih? Mogoče kdo uporablja? Magneti držijo? Jih je dovolj? Kako bi se to peljalo na Z-ju?

lp T.

aja, še to....

pišem pa zato v to temo, ker sem 90% da se je debata o teh torbah pojavla tu.

Objavljeno (popravljeno)

PRODAM rdeč Z 750 če je kdo interesent. Na avtonet /_MOTO/ad.asp?ID=5069830

Popravljeno . Popravil Platfus
Objavljeno

Pozdravljeni!

Se je že komu pojavila kdaj podobna težava, ko menjam iz 3. v 4. prestavo nekje pri 9k obratov mi motor vrže v prazno prestavo in seveda pri takšnih obratih v prazno motor zelo "zacvili". Kaj bi lahko bil problem?

Hvala in lep dan še naprej

SeriousSam

Objavljeno

A pri nižjih vrtljajih ti pa ne meče ven?

Mislim, da bo potrebno mal mašinco narazn razkopat in ji mal drobovje pošraufat. Kar pa mislim, da na original servisu ne bo poceni. Kateri letnik pa imaš in kolk prevoženih?

Objavljeno

Pri nižjih obratih dela do zdaj vedno normalno. Pa tudi pri višjih se mi je zdaj to 2-3x naredilo. Drugače je pa letnik 2004, prevoženih pa je 32k.

Objavljeno

če ti to samo kdaj pa kdaj ali pa ko si nežen z menjalnikom naredi ni problema, ker nevtralne med brzinami lahko najdeš skoraj pri vsakem modelu.

pri ducatiju lahko najdeš nevtralno med vsako brzino če si prenežen pri brcanju navzgor :whistle:

Pozdravljeni!

Se je že komu pojavila kdaj podobna težava, ko menjam iz 3. v 4. prestavo nekje pri 9k obratov mi motor vrže v prazno prestavo in seveda pri takšnih obratih v prazno motor zelo "zacvili". Kaj bi lahko bil problem?

Hvala in lep dan še naprej

SeriousSam

Objavljeno

žiujo

po dolgem odlašanju sem se odločil da si ne bom več izposojal ampak nabavil magnetno tank torbo.

Pregledal sem jih kar nekaj, sedaj pa mi je v oči padla tale - predvsem zaradi cene - me pa cena tudi malo skrbi. Po večini so samo tank torbe,brez stranskih, čez 80€ ???

http://www.louis.de/_3017799e08c3c2caca73d49fe512c6c047/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059270

(če linka slučajno ne odpre...komplet tank torbe in dveh stranskih za 80€ - Louis)

mislim da je že 1x potekala neka debate o teh torbah, ampak je ne najdem. :/

Skratka mi lahko kdo kaj več pove o njih? Mogoče kdo uporablja? Magneti držijo? Jih je dovolj? Kako bi se to peljalo na Z-ju?

lp T.

Mazzz!! Ne kupuj te torbe, sem jo jaz kupil, češ ta je super finofajn poceni blabla. AMPAK- Ta tank torba je za Zje od 2007-> preširoka in ne paše med balanco. Sploh ko je polno natovorjena, balance tut obrnt ne moreš. Upam da nisem prepozen!

Objavljeno

če ti to samo kdaj pa kdaj ali pa ko si nežen z menjalnikom naredi ni problema, ker nevtralne med brzinami lahko najdeš skoraj pri vsakem modelu.

pri ducatiju lahko najdeš nevtralno med vsako brzino če si prenežen pri brcanju navzgor :whistle:

tudi sam sem mel na prvem zju te težave, če sem nežno menjal sem med 4 in 5 parkrat prišo v ler, še posebej prvih 1000km, ko sem utekal motor in menjalnik, po prvi menjavi olja je bilo vse ok.

Objavljeno

Meni se je tudi že zgodilo da je skočil v ler. Po pogovoru z mehanikom in ostalimi motoristi ni nobena resna stvar.

Se pač zgodi da kdaj premalo oz. prenežno rukneš tačko.... no big deal! Sam ruknt jo je treba pošteno pa bo zadovoljna :naughty:

Objavljeno

Pa med prestavami, k pade pac v ler, zasveti ˇNˇ lucka?

Objavljeno

Pa med prestavami, k pade pac v ler, zasveti ˇNˇ lucka?

:blink:

Fantje dajte se malo pozanimat preden paničarite...

Brzine so sestavljene 1-N-2-N-3-N-4-N-5-N-6,med dvema prestavama je vedno prostor za nevtralno, ker menjalnik ne more biti v dveh brzinah hkrati.

Menjalnik je tako naštiman, da se ustavi za nevtralno med 1 in 2 brzino, ostale "nevtralne" pa preskoči, ker so pri večjih hitrostih pač neuporabne. Senzor za lučko je naštiman, da zazna N med 1 in 2.

Ler pri zelo nežnem menjavanju in določenih vrtljajih, temperaturi.... med x in y brzino najdeš skoraj pri vseh motorjih. Eni so bolj občutljivi za te stvari eni manj. Npr. ko sem se prvič iz Suzukija presedlal na Ducati monstra sem doživel šok ker sem N glede na moj stil menjavanja dobesedno našel med vsako brzino. Pač Ducatiji in ostali Italjani niso motorji za nežne ljudi in tudi mašine ne marajo nežnega kruzanja.

Tko zgleda ko si prenežen ;)KLIK lahko je tudi nevarno

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Sam ruknt jo je treba pošteno pa bo zadovoljna :naughty:

Tko kot vsako! ^_^

Jaz res ne vem zakaj božate te tačke. Je treba odločno prestavljat! :)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, kateri bencin tankate v Z-je. Je mogoče kdo ugotovil, če je kakšna razlika med 95 in 100oktanov(razen v ceni seveda) :rolleyes: ?

Objavljeno

Karkoli boš natočil bo šlo z lahkoto. Jaz sem v začetku vseskozi 100-tko tankal, ker sem bil pač sero.

Sedaj tankam od 95 do 100 pa se mi zdi da edino poraba kak deci nižja pri 100-tki (zaradi kvalitete, logično), pa mogoče malenkost mirneje motor teče, ampak to so takšne minimalne razlike. Torej:

+ Malenkost nižja poraba

+ Za 2% :rolleyes: bolj miren tek motorja

- Ne moreš ga tankat vsepovsod

- Malenkost dražji (kar se sicer ne pozna na enem tanku, vendar če po koncu sezone sešteješ vse stroške si nekje na nuli: manjša poraba/višja cena bencina)

Aja pa če boš vztrajal pri kvaliteti bencina, raje glej da boš tankal kvalitetnega npr. Agip, Omv,...

Jaz tudi na to nisem pozoren več. Hrvati majo takšnega kot ga majo, mi pa pri njih zdrži tank 20-30 KM manj kot pri našem bencinu, mogoče ga pa dol bolj tiščim :?

Tankaj vse po vrsti pa bo motor čist lepo šel. Predvidevam da ne boš, ker si še novopečen tko kot smo vsi bli na začetku zagriženi za 100- tko potem smo se pa umirili, eni bolj drugi manj.

Torej za konec pa saj veš, sto ljudi sto čudi. Delaj tako kot se ti zdi prav, motor bo deloval vredu pri obeh viskoznostih bencina. B)

Objavljeno (popravljeno)

Karkoli boš natočil bo šlo z lahkoto. Jaz sem v začetku vseskozi 100-tko tankal, ker sem bil pač sero.

Sedaj tankam od 95 do 100 pa se mi zdi da edino poraba kak deci nižja pri 100-tki (zaradi kvalitete, logično), pa mogoče malenkost mirneje motor teče, ampak to so takšne minimalne razlike. Torej:

+ Malenkost nižja poraba

+ Za 2% :rolleyes: bolj miren tek motorja

- Ne moreš ga tankat vsepovsod

- Malenkost dražji (kar se sicer ne pozna na enem tanku, vendar če po koncu sezone sešteješ vse stroške si nekje na nuli: manjša poraba/višja cena bencina)

Aja pa če boš vztrajal pri kvaliteti bencina, raje glej da boš tankal kvalitetnega npr. Agip, Omv,...

Jaz tudi na to nisem pozoren več. Hrvati majo takšnega kot ga majo, mi pa pri njih zdrži tank 20-30 KM manj kot pri našem bencinu, mogoče ga pa dol bolj tiščim :?

Tankaj vse po vrsti pa bo motor čist lepo šel. Predvidevam da ne boš, ker si še novopečen tko kot smo vsi bli na začetku zagriženi za 100- tko potem smo se pa umirili, eni bolj drugi manj.

Torej za konec pa saj veš, sto ljudi sto čudi. Delaj tako kot se ti zdi prav, motor bo deloval vredu pri obeh viskoznostih bencina. B)

Hvala za info.

Popravljeno . Popravil honda2000
Objavljeno

Sva z Z.jkotom oba srečna :)

Servis:

-olje

-filter

- 4x svečke

-zavorno olje

-spihan zračni filter

-ena delovna ura (30€)

....130€

Zdaj pa novi dogodivščinam naproti :photo:

Objavljeno

Trgomoto Krško :)

Tam sem namreč kupil motor, in od takrat delam servise kar pri njih. Mehankar je faca. Ni kaj dodat :)

Objavljeno (popravljeno)

no z sliko bo malo lažje se žal ne spoznam toliko na te stvari :wallbash: . ne olje ni postalo belo.

Pozdravljeni!

Se je že komu pojavila kdaj podobna težava, ko menjam iz 3. v 4. prestavo nekje pri 9k obratov mi motor vrže v prazno prestavo in seveda pri takšnih obratih v prazno motor zelo "zacvili". Kaj bi lahko bil problem?

Hvala in lep dan še naprej

SeriousSam

evo.....tudi meni vn meče...oz. se najde prosti tek med prestavami....in tudi jst sem odkril na današnji turci, mastno tesnilo.... :kva2: ....spet bo šlo nekaj evrčkov...no, razlika je samo, da ima moj prevoženih 35000.......jebat ga bomo pa mal šravfal.....zgleda da ni z multicitatom prpelo slikce od jackal477-la

Popravljeno . Popravil colin

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!