Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

djte mi svetovat. kupit novga z800e ali rabljenejga z750 ?????????????????

 

razlike v ceni je minimalno 1500€

Popravljeno . Popravil Cikodenis
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi pa vzel e varianto? Ce imas denar vzemi z800, drugace pa rabljenega z750. :)

Sam sem bil v enaki dilemi lansko leto avgusta. V TC-ju so mi novega z800 zeleli prodati za 8200e na koncu sem vzel z750 letnik 2012 za 5900e. :) men je top. Je pa cena pri obeh od lani padla dol za cirka 600e. Ce bos kupoval novega vprasaj se za kaksen popust. Veliko srece

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

djte mi svetovat. kupit novga z800e ali rabljenejga z750 ?????????????????

 

razlike v ceni je minimalno 1500€

Ma vzami rabljenega. Če se ne pelaš 150 po kolenu je dober  vsak Z.

Kakšnega z znano zgodovino ali poznanstva.

Motorju ne more nič manjkat če ni bil pretirano skotan.

Razlike so pa itak minimalne pa kaj boš prišparal si daš fedre porihtat, da bo moped OK.

Sem imel 2 Z-a. Prvega 2007 sn razbil v traktor pa sn čez mesec kupo drugega novega 2009 z ABS pa sn ga čez 6 mesecev menjal za plastičarja.

Pa obadva še vozita brz problema. Vredi moped je to. Pa lep ko ........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej Z800 ni napačen...sam v mojih očeh izgleda "plastičen", verjamem, da se ga da lepše našminkat, ker ima le bolj "futuristične" linije, je pa trenutno cena še kar visoka. Rabljenih se pa ne prodaja....predvidevam, da zaradi tega, ker je pomojem tudi slaba prodaja novih? Na cesti le redko srečam kakšnega. 

Za moje pojme, je Z najboljši price/performance moped =). Dobiš redno vzdrževanega, nato pa sam menjaš potrošni material in se pelješ =)...pa še ko ga prodajaš, še zaslužiš, ker so cene vsako leto višje :grim  :grrr ...hah

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda soliden in kolikor poznam Z750 družbo bi si upal trditi da so kilometri realni !  :yes:

 

Zdej si pa že poznavalc Z.jev a k si moj prjatu :P, komaj čakam, da jaz ratam poznavalc Multistrad :P....sam še kupt jo moram, pa bo :P

 

- Drgač pa črna barva na Z.ju je najlepša na svetu :P...sorry škoda :P

- Po kilometrih sodeč je komaj dobro ulaufan

- Akrapota takoj prodat (oprosti špela :P), pa kupit nekaj bolj spodobnega, da bo moped lažje zadihal =)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej Z800 ni napačen...sam v mojih očeh izgleda "plastičen", verjamem, da se ga da lepše našminkat, ker ima le bolj "futuristične" linije, je pa trenutno cena še kar visoka. Rabljenih se pa ne prodaja....predvidevam, da zaradi tega, ker je pomojem tudi slaba prodaja novih? Na cesti le redko srečam kakšnega. 

Za moje pojme, je Z najboljši price/performance moped =). Dobiš redno vzdrževanega, nato pa sam menjaš potrošni material in se pelješ =)...pa še ko ga prodajaš, še zaslužiš, ker so cene vsako leto višje :grim  :grrr ...hah

 

Sm mislu da je price/performace Shiverce boljši:) Je pa res da cene ne drži tko kot japonc :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm mislu da je price/performace Shiverce boljši:) Je pa res da cene ne drži tko kot japonc :ninja:

 

To pri Italjanih ni pogoj :P, mora najprej delat tako kot mora, da se lahko o tem razmerju sploh pogovarjamo :P, pri Japoncih je to samoumevno . 

 

Ti bom pa povedal če je Shiverca v istem segmentu ko Z, ko naredim kakšen kilometer če bo žena dovolila :blush:  :grim.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pri Italjanih ni pogoj :P, mora najprej delat tako kot mora, da se lahko o tem razmerju sploh pogovarjamo :P, pri Japoncih je to samoumevno . 

 

Ti bom pa povedal če je Shiverca v istem segmentu ko Z, ko naredim kakšen kilometer če bo žena dovolila :blush:  :grim.

Ja sam to boš lohkl šele enkrat junija povedal ko se začnete vozit,mi smo radovedni zdaj :kva1: lahko jo pa daš za kakšen krog men ti bom jaz povedal v katerem segmentu je :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet: dam mojo (Shiverco da ne bo pomote:) za test, ti pa men Multistrado :OK:

Popravljeno . Popravil otim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam to boš lohkl šele enkrat junija povedal ko se začnete vozit,mi smo radovedni zdaj :kva1: lahko jo pa daš za kakšen krog men ti bom jaz povedal v katerem segmentu je :grim

 

Jaz se že vozim, pa je marec? Neki se tuki ne klapa....a ja točno, ne najavljam dnevnih voženj, pa na oglasno desko tudi ne napišem, da grem na motor :P

 

Drgač pa prvi vtisi na Shiverci naprav Z.ju so bili, da je iz njižjih obratih na račun V2 mašine bolj poskočen...Tam kjer se Shiverci konča se Z.ju začne dogajat. Shiver je težko vozit pri 50km/h, Z gre s katero koli brzino tekoče =)

Zvok na Shiver je sedaj po predelavi brutalen, Z ima značilno sportski zvok :P

Glede na to, da je Shiver po papirjih 30 kg manj kot Z.ja, se to pri sedenju in premikanju ne opazi. Ko spelješ je vseeno. Zavore primejo pri Shiver za odtenek bolje (cirka 10%).

 

Za tistega ki bi se morebiti odločal za nakup katerega koli, naj posluša svoje srce. 

 

Jaz sem Kwakar, srce mam v obliki črke Z, zato so vse nadaljne primerjave med Z in Shiver nerelavantne :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se že vozim, pa je marec? Neki se tuki ne klapa....a ja točno, ne najavljam dnevnih voženj, pa na oglasno desko tudi ne napišem, da grem na motor :P

 

Drgač pa prvi vtisi na Shiverci naprav Z.ju so bili, da je iz njižjih obratih na račun V2 mašine bolj poskočen...Tam kjer se Shiverci konča se Z.ju začne dogajat. Shiver je težko vozit pri 50km/h, Z gre s katero koli brzino tekoče =)

Zvok na Shiver je sedaj po predelavi brutalen, Z ima značilno sportski zvok :P

Glede na to, da je Shiver po papirjih 30 kg manj kot Z.ja, se to pri sedenju in premikanju ne opazi. Ko spelješ je vseeno. Zavore primejo pri Shiver za odtenek bolje (cirka 10%).

 

Za tistega ki bi se morebiti odločal za nakup katerega koli, naj posluša svoje srce. 

 

Jaz sem Kwakar, srce mam v obliki črke Z, zato so vse nadaljne primerjave med Z in Shiver nerelavantne  :D

Dobra primerjava... in pošteno povedano na koncu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa bolj ustreza Shiver, všeč mi je navor, vzmetenje se mi zdi bolš, pa položaj za balanco mi tud bolj ustreza. 

 

Drugače pa tako kot si rekel, vsak ima drugačn želje, in očitno je več takih kot si ti, glede na to da je v temi o Zju 508 strani, o Shiverci pa še 20 ne:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se že vozim, pa je marec? Neki se tuki ne klapa....a ja točno, ne najavljam dnevnih voženj, pa na oglasno desko tudi ne napišem, da grem na motor :P

 

Drgač pa prvi vtisi na Shiverci naprav Z.ju so bili, da je iz njižjih obratih na račun V2 mašine bolj poskočen...Tam kjer se Shiverci konča se Z.ju začne dogajat. Shiver je težko vozit pri 50km/h, Z gre s katero koli brzino tekoče =)

Zvok na Shiver je sedaj po predelavi brutalen, Z ima značilno sportski zvok :P

Glede na to, da je Shiver po papirjih 30 kg manj kot Z.ja, se to pri sedenju in premikanju ne opazi. Ko spelješ je vseeno. Zavore primejo pri Shiver za odtenek bolje (cirka 10%).

 

Za tistega ki bi se morebiti odločal za nakup katerega koli, naj posluša svoje srce. 

 

Jaz sem Kwakar, srce mam v obliki črke Z, zato so vse nadaljne primerjave med Z in Shiver nerelavantne  :D

Dej ne nabijej no ,kaj pa bi ti objavljal ,vožnjo okrog hiše  :lol1: a zdej te že moti kakšna slika ki jo objavim iz dnevnih vtisov ,kaj naj bi bilo to ,foušija al sam pač se ti je zgodil Slovencelj  :grim

 

Shiver ima boljše komponente,vzmetenje,bremze itd.....sam vseno mi je bolj všeč Z.......mogoče zato ker sem si ga nekdaj lastil (enkrat Z nikol več Z  :P )

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Dej ne nabijej no ,kaj pa bi ti objavljal ,vožnjo okrog hiše  :lol1: a zdej te že moti kakšna slika ki jo objavim iz dnevnih vtisov ,kaj naj bi bilo to ,foušija al sam pač se ti je zgodil Slovencelj  :grim

 

Shiver ima boljše komponente,vzmetenje,bremze itd.....sam vseno mi je bolj všeč Z.......mogoče zato ker sem si ga nekdaj lastil (enkrat Z nikol več Z  :P )

 

Če bi pršu kdaj do mene, bi vidu, da mam dvorišče v taki kvadraturi, da lahko naredim enodnevni izlet :grim  ;), Drgač pa nikol nisem rekel, da me motijo tvoje slike in objave...ne zmišljuj si zdej tle pravlic, pa se pejt raje vozit, da bom lahko prebral in ti lajkal vtise  :OK:

 

Zaradi mene ma lahko vesoljske komponente, če se to med vožnjo ne opazi, je povsem vseeno ;). Ni vse v komponentah...  :ninja:

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi pršu kdaj do mene, bi vidu, da mam dvorišče v taki kvadraturi, da lahko naredim enodnevni izlet :grim  ;), Drgač pa nikol nisem rekel, da me motijo tvoje slike in objave...ne zmišljuj si zdej tle pravlic, pa se pejt raje vozit, da bom lahko prebral in ti lajkal vtise  :OK:

 

Zaradi mene ma lahko vesoljske komponente, če se to med vožnjo ne opazi, je povsem vseeno ;). Ni vse v komponentah...  :ninja:

Res je ,velik je tud v šoferju  ;) pa ne se zdej kregat z mano ,sej sem reku no da bi rajši mel Z-ja :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je ,velik je tud v šoferju  ;) pa ne se zdej kregat z mano ,sej sem reku no da bi rajši mel Z-ja :P

 Pa jebo te, kdo se krega s tabo :grrr ? Pa ga ni razloga da bi se kregal s tabo ^_^ ...res da sm začel žrt beljakovine na polno, sam me pol tolko ni ko tebe...ne bi se rad zameru kmetu :kva1:​ 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Pa jebo te, kdo se krega s tabo :grrr ? Pa ga ni razloga da bi se kregal s tabo ^_^ ...res da sm začel žrt beljakovine na polno, sam me pol tolko ni ko tebe...ne bi se rad zameru kmetu :kva1:​ 

Ti točno veš da jaz neb muhe pohodu  :) še za tiste ki so se mi včasih nalimale na Z-ja mi je blo hudo  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

 

Včeraj sem iz izpuha odstranil db kiler kar tako iz firbca, pa me zanima zakaj pride do tolikšnega pojemka moči, ko recimo na mestu v neutralni nažgem malo gasa nato ga pa spustim, mi kar malo luči utripnejo.

 

Lepa hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Oj,

 

Včeraj sem iz izpuha odstranil db kiler kar tako iz firbca, pa me zanima zakaj pride do tolikšnega pojemka moči, ko recimo na mestu v neutralni nažgem malo gasa nato ga pa spustim, mi kar malo luči utripnejo.

 

Lepa hvala

 

 

Ko dvigneš obrate, alternator polni akku z vedno višjo napetostjo. Posledično, je v sistemu motorja v tistem trenutku nekoliko višja napetost, zato žarnica zasveti "bolj" nato, ko obrati padejo, pa žarnica sveti "manj"...tko na simpl povedano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko dvigneš obrate, alternator polni akku z vedno višjo napetostjo. Posledično, je v sistemu motorja v tistem trenutku nekoliko višja napetost, zato žarnica zasveti "bolj" nato, ko obrati padejo, pa žarnica sveti "manj"...tko na simpl povedano.

 

Ja ampak zakaj se je to začelo dogajati zatem ko sem dal db kiler ven? Pred tem pa je bilo vse normalno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor se manj matra (manj obratov) posledično se alternator manj vrti in tako se celoten sistem slabše napaja. še enkrat na simpl povedano :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!