Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

pred 25 minutami, Legenda30 pravi:

Hvala za odgovore,koliko je cena nizjega sedeza ter kje v slo se da kupiti?Lp.

To pa jz žal pojma nimam...vem,da si je tu na forumu dala rosie neki naredit in tud brumen ženi...vem da veliko v tem v temi kawasaki er6

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Legenda30 pravi:

Hvala za odgovore,koliko je cena nizjega sedeza ter kje v slo se da kupiti?Lp.

Nižji sedež je enako manj udobja,  katerega pa že tako ni v potokih.

Sem mel Z ja z normalnim sedežem, z njim nardil cca. 30000km, ture od 100 do 800km na dan in lahko povem , da je že original komi komi oz po 300km naprej se začnejo drame in guzo bol

https://www.louis.eu/artikel/trw-lucas-height-reducer-with-abe-fuer-kawasaki-z-750-abs/10026230?filter_bike_id=1869&list=188771478&filter_article_number=10026253

Če pa si kolenčkar potem pa nižanje vzmetenja odpade in ti ostane samo sedež

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 18. 12. 2016 at 9:24, Wakasaki pravi:

Nižji sedež je enako manj udobja,  katerega pa že tako ni v potokih.

Sem mel Z ja z normalnim sedežem, z njim nardil cca. 30000km, ture od 100 do 800km na dan in lahko povem , da je že original komi komi oz po 300km naprej se začnejo drame in guzo bol

https://www.louis.eu/artikel/trw-lucas-height-reducer-with-abe-fuer-kawasaki-z-750-abs/10026230?filter_bike_id=1869&list=188771478&filter_article_number=10026253

Če pa si kolenčkar potem pa nižanje vzmetenja odpade in ti ostane samo sedež

Bom raje kar znizal motor,sem začetnik pa me zanima kje se ta stvar namontira gor,ter za koliko potem zniža??Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Legenda30 pravi:

Bom raje kar znizal motor,sem začetnik pa me zanima kje se ta stvar namontira gor,ter za koliko potem zniža??Lp.

Sem videl kje se ta stvar namontira,zanima me samo za koliko cm se pozna,Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna se okoli 3cm.  Je kar opazna razlika. Ampak, pazi nekaj. Če bosta dva sedela na motorju in se boš peljal čez grbine, jame, na nekaterih viaduktih... ti bo motor "nasedel" in to zna biti nevarno. Z750 ima že tako ali tako slabo , premehko vzmetenje in tudi če ga našpanaš do konca, se motor "gunca, ziba".

Tudi sredi ovinka in kakšna jama vmes, zna biti problem. Lahko celo z izpuhom, ko sredi ovinka motor zaradi jam "poklecne" in  porajsaš po tleh, in ker je izpuh fiksen na okvirju, lahko zaradi tega izgubiš stik z cestiščem in padeš.  Ampak, če si začetnik, potem se za večja nagibanja verjetno ne rabiš obremenjevat, ampak če se dosti vozita dva, jaz tega ne bi naredil.

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, renyy pravi:

Pozna se okoli 3cm.  Je kar opazna razlika. Ampak, pazi nekaj. Če bosta dva sedela na motorju in se boš peljal čez grbine, jame, na nekaterih viaduktih... ti bo motor "nasedel" in to zna biti nevarno. Z750 ima že tako ali tako slabo , premehko vzmetenje in tudi če ga našpanaš do konca, se motor "gunca, ziba".

Tudi sredi ovinka in kakšna jama vmes, zna biti problem. Lahko celo z izpuhom, ko sredi ovinka motor zaradi jam "poklecne" in  porajsaš po tleh, in ker je izpuh fiksen na okvirju, lahko zaradi tega izgubiš stik z cestiščem in padeš.  Ampak, če si začetnik, potem se za večja nagibanja verjetno ne rabiš obremenjevat, ampak če se dosti vozita dva, jaz tega ne bi naredil.

Lp

Hvala za odgovor,vendar me jezi ker ko stojim na mestu nimam velik stika s cesto recimo ko motor obračaš,stojim samo na prstih,še večji problem pride ko imaš sopotnika gor,zdej ne vem za koliko se kaj sesede motor,pač bistvo mi je da si stabilen.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te popolnoma razumem, ker imam tudi sam te probleme, da stojim na prstih. Če znižaš motor, boš bolj stabilen na mestu, ampak je veliko bolj nevarno med vožnjo. Jaz sem imel dva Z750, drugi je bil znižan. Ja , je bolje na mestu, ampak kot pravim, med vožnjo zelo moteče in nevarno. Če bi imel Z750 dober, čvrst zadnji amortizer bi bilo uredu, ga pač našpanaš na večjo trdoto, da moto na grbinah ne poskakuje, ampak kot verjetno veš, ima Z750 slabo , premehko vzmetenje. Imel sem ga zategnjenega do konca, pa je poskakoval, se guncal.... Tako, da je bolje imet normalno višino motorja, pa se boš vsaj varno vozil. Pač stopi dol z motorja in ga potiskaj, potem pa se usedi nazaj na motor.  Sedaj imam Z1000SX, pa sem tudi na prstih, kaj naj, pač vedno, ko želim motor obrnati, prestaviti...  ga tiščim, šele potem se usedem nanj. Mogoče malo smešno, ampak vsaj bolj varno.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, renyy pravi:

Te popolnoma razumem, ker imam tudi sam te probleme, da stojim na prstih. Če znižaš motor, boš bolj stabilen na mestu, ampak je veliko bolj nevarno med vožnjo. Jaz sem imel dva Z750, drugi je bil znižan. Ja , je bolje na mestu, ampak kot pravim, med vožnjo zelo moteče in nevarno. Če bi imel Z750 dober, čvrst zadnji amortizer bi bilo uredu, ga pač našpanaš na večjo trdoto, da moto na grbinah ne poskakuje, ampak kot verjetno veš, ima Z750 slabo , premehko vzmetenje. Imel sem ga zategnjenega do konca, pa je poskakoval, se guncal.... Tako, da je bolje imet normalno višino motorja, pa se boš vsaj varno vozil. Pač stopi dol z motorja in ga potiskaj, potem pa se usedi nazaj na motor.  Sedaj imam Z1000SX, pa sem tudi na prstih, kaj naj, pač vedno, ko želim motor obrnati, prestaviti...  ga tiščim, šele potem se usedem nanj. Mogoče malo smešno, ampak vsaj bolj varno.

Lp

Koliko pa se sesede motor,ce imas sopotnika zraven?Zdj sem res v dvomih ka bi bilo boljse,zdj da se v ovinkih vozim v strahu da bi s čim potegnil po asfalto glih ne bi rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem točno koliko se posede, ko imaš sopotnika gor. Uglavnem razlika je bila takšna, da ko ni motor znižan sem bil na prstih, ko pa je bil znižan, pa sem skoraj z celo nogo segel dol, ampak še vedno nisem bil z celim podplatom na tleh.

Ampak med vožnjo pa sem se vozil z strahom. Na viaduktih, raznih grbinah, ko se motor  "zagunca", postane nevarno in na kakšni večji jami motor klecne do konca, zabije do notranje plastike oz  sredi nagiba na ovinku, pa kakšna  jama, grbina.. sred ovinka in je motor "počepnu" do izpuha in sem porajsal po tleh z izpuhom (imel sem šporni izpuh gor). To pa je znalo biti tako nevarno, da ti motor spodbije in zgubiš stik z cestiščem, pol pa tko veš kaj sledi.  Na kakšni večji grbini, kakšen prehod na viaduktu, se boš peljal naravnost, pa ti bo guma porajsala po plastiki. Če pa imaš še slučajno kakšen kilogram preveč, pa sploh ne razmišljaj o nižanju motorja. Motor ima že tako ali tako premehko vzmetenje in ti nič kaj dosti ne pomaga, če ga našpanaš do konca. Sploh ko sta dva na motorju.

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, renyy pravi:

Ne vem točno koliko se posede, ko imaš sopotnika gor. Uglavnem razlika je bila takšna, da ko ni motor znižan sem bil na prstih, ko pa je bil znižan, pa sem skoraj z celo nogo segel dol, ampak še vedno nisem bil z celim podplatom na tleh.

Ampak med vožnjo pa sem se vozil z strahom. Na viaduktih, raznih grbinah, ko se motor  "zagunca", postane nevarno in na kakšni večji jami motor klecne do konca, zabije do notranje plastike oz  sredi nagiba na ovinku, pa kakšna  jama, grbina.. sred ovinka in je motor "počepnu" do izpuha in sem porajsal po tleh z izpuhom (imel sem šporni izpuh gor). To pa je znalo biti tako nevarno, da ti motor spodbije in zgubiš stik z cestiščem, pol pa tko veš kaj sledi.  Na kakšni večji grbini, kakšen prehod na viaduktu, se boš peljal naravnost, pa ti bo guma porajsala po plastiki. Če pa imaš še slučajno kakšen kilogram preveč, pa sploh ne razmišljaj o nižanju motorja. Motor ima že tako ali tako premehko vzmetenje in ti nič kaj dosti ne pomaga, če ga našpanaš do konca. Sploh ko sta dva na motorju.

Lp

Hvala za odgovor bom se mal razmislil,morda ves kje v slo bi se dalo dobiti sprednje led smernike s papirji za homologacijo??Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obrnes "na roke", je dostikrat hitreje in bolj elegantno. fantje dostikrat kar na tackah obracajo, ce je malo prostora itd. pa tudi hitreje se tko obrne, jst k sm antitalent se porivam z nogami kot na poganjavcku, moz obrne na roke trikrat hitreje (ponavadi tudi meni tko obrne ker pakiram ponavadi butasto).

obrnes "na roke", je dostikrat hitreje in bolj elegantno. fantje dostikrat kar na tackah obracajo, ce je malo prostora itd. pa tudi hitreje se tko obrne, jst k sm antitalent se porivam z nogami kot na poganjavcku, moz obrne na roke trikrat hitreje (ponavadi tudi meni tko obrne ker pakiram ponavadi butasto).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni,mi lahko kateri svetuje kje je najboljs kupiti indikator prestav samo ne magnetnega,tistega za plug&play varianta,ter kje bi najbolj ugodno nabavil crash pade??Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Legenda30 pravi:

Pozdravljeni,mi lahko kateri svetuje kje je najboljs kupiti indikator prestav samo ne magnetnega,tistega za plug&play varianta,ter kje bi najbolj ugodno nabavil crash pade??Lp.

Jaz sem indikatorje plug˛play kupoval pri Čarmanu za vse moje kawe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Jaz sem indikatorje plug˛play kupoval pri Čarmanu za vse moje kawe.

In koliko si placal,ali imajo tudi crash pade ?Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čarman cca. 60€ z montažo. Chrashpade pa poglej mal po netu pa se odločiš med ceno in izgledom... Rizoma, sw motech, ligtech, orginal, itd. al pa kitajc :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, mladench pravi:

Čarman cca. 60€ z montažo. Chrashpade pa poglej mal po netu pa se odločiš med ceno in izgledom... Rizoma, sw motech, ligtech, orginal, itd. al pa kitajc :)

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 60 € ne pride   plug&play varianta  ...  ker to  ti zmontirajo  tko da   pride  kar nekaj kablov za zvezat... morš tam motor pustit... (baje dela ok)

 plug&play varianta za določen motor in letnik pa pride  dražje ponavad ...tam samo  priključiš in dela...en kabel... (to je pa top  kolkr sm bral)

tole mislem ... pride pa 120 €  ponavad

 

zero-plugplay-lcd-gear-indicator.jpg

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Legenda30 pravi:

In koliko si placal,ali imajo tudi crash pade ?Lp.

Ne crashev nimajo, poglej na ebayu, poglej pri TC motoshop, in ostalih trgovcih. Tudi ne vem če obstaja za tvoj moped plug in play opcija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Rogerg pravi:

za 60 € ne pride   plug&play varianta  ...  ker to  ti zmontirajo  tko da   pride  kar nekaj kablov za zvezat... morš tam motor pustit... (baje dela ok)

 plug&play varianta za določen motor in letnik pa pride  dražje ponavad ...tam samo  priključiš in dela...en kabel... (to je pa top  kolkr sm bral)

tole mislem ... pride pa 120 €  ponavad

 

zero-plugplay-lcd-gear-indicator.jpg

tist kar sem jaz za SXa kupoval je bilo ponavadi med 60-70€ v akciji, plug in play varianta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Sunday, January 22, 2017 at 15:05, DAMI34 pravi:

tist kar sem jaz za SXa kupoval je bilo ponavadi med 60-70€ v akciji, plug in play varianta.

Se pozanimal pri carmanu,plug&play varianta z delom 80€.Crash pade lightstech pa lahko narocijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj je kupil rabljenega z750 (2004).

 

Sedaj pa ima eno prošnjo in sicer na motorju je sledeči izpuh:

http://www.holtugmc.dk/images/uds/Akrapovic-filer/Z750 2004 slip-on-SP.pdf

 

Zanima ga, kje dobiti papirje za homologacijo. Vprašal sem že v sekciji izpušni sistemi, vendar ker gre za Z-ja

 

se mi zdi smotrno, da povprašam še tukaj. Za vse informacije in pomoč se (jaz in on) iskreno zahvaljujeva :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup omenjenega quickshiftera za Kawasaki z750, zanima me če je kdo že to namontiral gor in kakšne so izkušnje, ter če mogoče kdo pozna kakega mehanika ki se razume za vgradnjo?

Stran: http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-Kawasaki-Z750-Z800-Z1000-Complete-System-Plug-Play-/272458026868?hash=item3f6fc38f74:g:mckAAOSwrklVGv-F

 

Hvala in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Jerry85 pravi:

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup omenjenega quickshiftera za Kawasaki z750, zanima me če je kdo že to namontiral gor in kakšne so izkušnje, ter če mogoče kdo pozna kakega mehanika ki se razume za vgradnjo?

Stran: http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-Kawasaki-Z750-Z800-Z1000-Complete-System-Plug-Play-/272458026868?hash=item3f6fc38f74:g:mckAAOSwrklVGv-F

 

Hvala in lep pozdrav

Meni na pamet pade, Čarman 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljena banda :)

veliko sem prebiral tale forum in videl veliko dobrih idej in nasvetov. Tudi sam vozim Z ja in bi vas vprašal za vaše mnenje. Konec lanske sezone sem krstil motor. Hitrost je bila nizka in nisem veliko poškodoval. Sem pa nerodno udaril z levim pokrovom magneta (deklc) ob rob cestišča zato je malo počil. Opazil sem šele ko sem ga pripeljal domov in parkiral, namreč počasi je solzilo olje ven. Stalno iščem za rabljenim saj nov dosega bolano vrednost (190 EUR) vendar za enkrat brez uspeha. Vse skupaj me že malo mineva oziroma priganja čas saj so dnevi vedno toplejši :)

Vprašanje za vas pa se glasi, kakšne imate vi izkušnje/mnenje, če bi dal pokrov zavarit. Ali obdrži svojo trdoto ali se lahko zgodi da bom imel kasneje spet težave po kakšni daljši ali agresivnejši vožnji da vse skupaj popusti?

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, fezz pravi:

Pozdravljena banda :)

veliko sem prebiral tale forum in videl veliko dobrih idej in nasvetov. Tudi sam vozim Z ja in bi vas vprašal za vaše mnenje. Konec lanske sezone sem krstil motor. Hitrost je bila nizka in nisem veliko poškodoval. Sem pa nerodno udaril z levim pokrovom magneta (deklc) ob rob cestišča zato je malo počil. Opazil sem šele ko sem ga pripeljal domov in parkiral, namreč počasi je solzilo olje ven. Stalno iščem za rabljenim saj nov dosega bolano vrednost (190 EUR) vendar za enkrat brez uspeha. Vse skupaj me že malo mineva oziroma priganja čas saj so dnevi vedno toplejši :)

Vprašanje za vas pa se glasi, kakšne imate vi izkušnje/mnenje, če bi dal pokrov zavarit. Ali obdrži svojo trdoto ali se lahko zgodi da bom imel kasneje spet težave po kakšni daljši ali agresivnejši vožnji da vse skupaj popusti?

LP

 

Na veliko mopedih...kontra nagneš lepo šcištiš z alkoholom malo pošmirkaš tk v razpoko in nežno okoli...kupiš tekoči aluminij A pa B zmešaš in s tem zavaris...sam,če ne boš barval se srebrno vidi pol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!