Lamb of God Objavljeno Marec 23, 2008 Deli Objavljeno Marec 23, 2008 Živjo!!Končno sem kupil(rabljen XT660r) motor. V glavnem v petek sem ga prpelu domov. Pa me zanima nasljednje. A je normalno da se najde ler me 2 pa 3 prstavo. To samo, če se sem preveč nežen. Zanima tut, ker olje je najbolši za v mašino, pa kje se sploh pogleda nivo olja (sej drgač dubim servisno knjigo v torek, sam sm mal neučakan pa me zanima). Aja pa če kdo ve, kok približn pride nov blatnik sprednji, pa stranska plastika na tanku(mal je porajsan pa bi rad zamenu), Drgač pa moje mnenje o motorju.Danes sem naredu 50 km po tem mrazu. Presegel je moja pričakovanja v pospešku, res fajn potegne z nizkih obratov, pa tut za offroad se dobre obnese. Sam še mal več bolšega vremena pa gasa :yea1: Pozdravljen! Ja se zgodi da če si res zelo nežen, ti ga pač med vožnjo vrže v ler(katerakoli prestava) Parkrat se mi je to zgodilo...Če ga pa najdeš na mestu pa nevem.. a je kaka razlika:D Olje , hm jaz sem dosedaj deval notri kar original yamalube olje( na motosvetu je objavljen članek, baje je zelo dobro olje, pride pa okrog 9 eur liter). nivo olja pogledaš na okvirju na desni strani pri rezervarju. tak čepek je pa odviješ pa pogledaš:) Glede plastik ti nevem svetovati, slišal pa sem da so zeloo poceni, drugače pa se na avtonetu prodaja xtr po delih, mislim da še ima vse plastike! Ja res je, motor je zakon:P , sploh če imaš namontirane leo vince izpuhe:P:P LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
komar Objavljeno Marec 23, 2008 Deli Objavljeno Marec 23, 2008 To glede lera, se mi ni nikoli zgodilo, mogoče sem grob :) Za blatnik sem dal l.2004 in sicer prednji 6.507sit, zadnji mali 4500sit (model XTX). Stranska plastika na tanku pride cca. 34 - 45eur odvisno od barve. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fr3nky Objavljeno Marec 23, 2008 Deli Objavljeno Marec 23, 2008 prednji blatnik je okoli 30 evrov, stranske plastike pa tako kot ti je že kolega povedal zgoraj....odapili te bojo na nalepkah :) hehe :) nikoli slišal, da bi imela moja xt-jka ler med 2 in 3-tjo... najbolš je verjetno original olje, vendar vsak prisega na svojega. jst pa na Valvoline :) xtx je zakon, če maš akrapota gor, pa xt660x ne laži, da je dobra z leo-ti :P lol (spet vsak svojga hvali :P ) iščem 6-to prestavo za xtx-a... lol =) škoda k ni tak kot pri 4-ki, sem šel v trgovino, kupo tista 2 zobnika, razdrl mažino, dodal ju v piramidon in jiiiihaaa, je že šlo :) drgač pa super vreme a? :( tak sm si želo it na žegnanje u Mirno peč :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lamb of God Objavljeno Marec 23, 2008 Deli Objavljeno Marec 23, 2008 :krneki: hmm no glede izpuhov ja, vsak svojega hvali:D Meni je vseeno, sem zadovoljen z leoti. tudi akrapovič verjetno ni nič slabši ali pa nič boljši:D kakorkoli.. Pač glede lera, nevem, zgodi se da ga kdaj pa kdaj vrže iz prestave, nevem pa kako je to možno. Je pa malo smotano ja:D samo to se mi je zgodilo v 10k km recimo da 5x. Ja res škoda da nima 6. prestave:) Vreme je pa tako glupo da...nimam besed! komaj čakam na sonce!! LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FreeBird Objavljeno Marec 24, 2008 Deli Objavljeno Marec 24, 2008 Glejte mal ste me narobe zastopl. Ko se pelem pa šaltam iz 2 v 3 prestavo, pa če sem prenežen zadanem ler. Drgač pa hvala za odgovore. Sam neki me še zanima za kok morajo bit gume sprednje in zadnje napumpane. Ker sprednjo sem napolnu na 2,5 zadnjo pa 2,7 pa zanima a je to vredu al je preveč. Pa še to kok olja gre pri menjavi notr, da vem kok ga kupt. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lamb of God Objavljeno Marec 24, 2008 Deli Objavljeno Marec 24, 2008 hmm, a ti posveti lučka za ler tudi? no ker men je samo vrglo iz brzine pa ni lučka posvetla. Tk da če lučka posveti ti pa nevem povedat. Gume se pumpajo okrog 2 bara, točno ti pa nevem rečt bi mogu u knjižco pogledat:D Olja gre 2,9 litra če menjaš tudi oljni filter, drugače pa 2,7 litra. Najcenejši yamalube ki sem ga našel dosedaj je 8,90 eur v promotorju v petrovčah. Je pa polsintetičen. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FreeBird Objavljeno Marec 24, 2008 Deli Objavljeno Marec 24, 2008 (popravljeno) ja lučka mi posvet za ler. A misliš da sm pol mal preveč napumpu gume. Še neki me zanima. Na balanci na levi strani , a je normalno da je tist čepek k je čist na konc mal bolj vn, kokr pa na drugi strani. Sori k vas tok buzeriram s vprašanje. Jebat ga novo pa 1000 vprašanj Popravljeno Marec 24, 2008. Popravil boro legenda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lamb of God Objavljeno Marec 24, 2008 Deli Objavljeno Marec 24, 2008 ej u prejšnjem postu sm napisou za olje da ga gre 2,9 litra. Oproščam se za zmoto sem pogledal v knjigo, 2,5 litra brez menjave filtra in 2,6 litra z menjavo filtra. Hm glede lera pa pol nevem upraši raj na servisu. gume sm js napumpu na 2 bara obe. Nevem mislim pa da maš preveč:D Tist čepek lahka odšraufaš pa ga bolj noter daš, al pa na drugi strani onga vn prestaviš. Js sm meu oba2 isto poravnana. Ti kr upraši, če znamo pomagat povemo:D LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FreeBird Objavljeno Marec 24, 2008 Deli Objavljeno Marec 24, 2008 (popravljeno) Zrihtu sm balanco. Zgleda je ročka zaradi vibracij mal odpotovala:D. Veš kva me še zanima ali je olje za not v mašino more bit sintetičen al kako. K kolega mi je svetoval motul v300 al neki tazga. Aja kok kej koštajo izpušni lonci. Rad bi da mal bolj ropota. Popravljeno Marec 24, 2008. Popravil boro legenda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brembo Objavljeno Marec 24, 2008 Deli Objavljeno Marec 24, 2008 Zrihtu sm balanco. Zgleda je ročka zaradi vibracij mal odpotovala:D. Veš kva me še zanima ali je olje za not v mašino more bit sintetičen al kako. K kolega mi je svetoval motul v300 al neki tazga. Aja kok kej koštajo izpušni lonci. Rad bi da mal bolj ropota. notri stavi motul 5100 al kolk je že za 4T nimaš kej falit :D na pa še za prtisk ker ti kolegi ne znajo povedat :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lamb of God Objavljeno Marec 24, 2008 Deli Objavljeno Marec 24, 2008 Čoj brembo a ni to 2 bara:) tam okrog. Ja leo vince je pol cenej ko akrapovič:D LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fr3nky Objavljeno Marec 25, 2008 Deli Objavljeno Marec 25, 2008 hja, ni vedno vse v dnarju, včasih oreng plačaš pa je kurc vredno.... upam da ni malo muzike, malo denarja :P no ja, tud če je pol denarja, pa če pol manj zdrži, pa maš na polovici spet novga, pa maš skoz nove rore :P lol jst bom verjetno rabo za CBF 500 leo-ta kupt, ker kej pametnga sploh ni.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brembo Objavljeno Marec 25, 2008 Deli Objavljeno Marec 25, 2008 Čoj brembo a ni to 2 bara:) tam okrog. Ja leo vince je pol cenej ko akrapovič:D LP ja saj jas sm tisto zase obkrožu..200KPa=2bara..fizikalci to že vejo :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dozzi Objavljeno Marec 25, 2008 Deli Objavljeno Marec 25, 2008 Kakšna pa je razlika med XT 660R in pa XT 660 Z Tenere, razen v ceni skoraj 1000€. Pa koliko časa se približno čaka na motor ...? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Marec 25, 2008 Deli Objavljeno Marec 25, 2008 XTZ Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC Displacement 660 cc Bore x stroke 100.0 x 84.0 mm Compression ratio 10.0:1 Maximum power Max. power 35.6 kW (48.4 PS) @ 6,100 rpm Maximum torque Max torque 57.5 Nm (5.87 kg-m) @ 5,500 rpm Lubrication system Dry sump Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc coil spring Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 5 speed Final transmission Chain Fuel tank capacity 22 L Oil tank capacity 2.9 L XTR Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC Displacement 660 cc Bore x stroke 100.0 x 84.0 mm Compression ratio 10.0:1 Maximum power 35.3 kW (48 PS) @ 6,000 rpm Maximum torque 60.0 Nm (6.1 kg-m) @ 5,250 rpm Lubrication system Dry sump Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc coil spring Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 5 speed Final transmission Chain Fuel tank capacity 15 L Oil tank capacity 2.9 L Kar nekaj očitne razlike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FreeBird Objavljeno Marec 27, 2008 Deli Objavljeno Marec 27, 2008 Neki me zanima glede izpušnih loncev. Kje se da kupt, pa kako je s homoligacijo. A jo treba sploh narest? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brembo Objavljeno Marec 27, 2008 Deli Objavljeno Marec 27, 2008 Neki me zanima glede izpušnih loncev. Kje se da kupt, pa kako je s homoligacijo. A jo treba sploh narest? u mesnici jih kupiš :D...malo pobrskaj na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)...pr serviserjih itd...s homologacijo je pa tk...u petk sm pelau na lpp sam cifri mi je pogledau zadej na izpuhu dau štempl na račun pa sm šou...homologacijo potrjeno dobiš po pošti v parih dneh..no jst je še nism dubu..(ti frenky so ti že poslal? )...če je treba sploh homologirat...DA..na blagajni mi je lepo reku če te dobijo brez homologacijo adijo tablce :whistle: tak da raj dam tistih 31€ pa mam mir...it will be loud :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lamb of God Objavljeno Marec 28, 2008 Deli Objavljeno Marec 28, 2008 na avtonetu maš par prodajalcev za auspuhe, lahka ti na pm dam cifro od onga ko sm js pri njem kupu leo vinceta. homologacijo dobiš zraven, na tebi pa je ali jo greš vpisat v kartonček ali pač ne:D:D Je pa povedal brembo kako je s tem. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Marec 28, 2008 Deli Objavljeno Marec 28, 2008 Kontaktiraj uporabnika Hočkota iz MS, v temi LeoVince je nekaj pisal da ima ceneje LeoVince... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dozzi Objavljeno April 1, 2008 Deli Objavljeno April 1, 2008 A bi lahko kdo iz prve roke napisal, kako se 660R obnese izven terena po asfaltnih cestah, pa če je primerna za razmejre 70:30 v korist asfaltiranih cest. Kolikor zastopim bo Tenerejka bolj cestna, ampak cenejša je R-jka pa še lepše mi zgleda. A je tak motor sploh primeren za začetnika? Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno April 1, 2008 Deli Objavljeno April 1, 2008 A bi lahko kdo iz prve roke napisal, kako se 660R obnese izven terena po asfaltnih cestah, pa če je primerna za razmejre 70:30 v korist asfaltiranih cest. Kolikor zastopim bo Tenerejka bolj cestna, ampak cenejša je R-jka pa še lepše mi zgleda. A je tak motor sploh primeren za začetnika?Lp Nimaaš kaj zgrešit! Ti samo kupi...res priporočam sploh xtR :) --- kljub temu da vozim precej močnejši motor...še vedno pogrešam tiste kilometre ki sem jih naredil s tem motorjem... Danes bi verjetno raje kupil tenerejko... LP Rok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dozzi Objavljeno April 1, 2008 Deli Objavljeno April 1, 2008 Sicer sem šele v fazi CPP-ja pri izpitu, tko da se zdej bolj poigravam z mislijo, je pa res odločitev med obema kar težka, sploh če se ne spoznaš veliko na motorje. Gornja primerjava številk na tej strani, mi ne pove glih dosti :trance_33_sleep: Glede Tenerejk sem kupil danes Motosi pa noter piše, da jih še ni v salonih, da pa je baje povpraševanje večje od ponudbe. P.S Koliko pa se da kej potovat s XTR. Npr. če bi si želel malo križarit po Dalmaciji, pa na morje kam skočit ali pa kakšno malo daljšo turco naredit? Še vedno ne vem, če bi se to obneslo, ker nek hard enduraš spet nimam namena bit, ampak bolj bi rabil motor poleti za relacijo NG-LJ, pa kam na morje skočit, zraven pa še se malo podit po kakih gozdovih in makadamu. Upam, da razumeste kam tipam, XTR mi je bolj všeč od Tenerejk pa cenejš je, zanima pa me, če je primerna za moje namene ali pa naj se bolj orientiram na Tenerejko pa kakšne podobne modele. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno April 1, 2008 Deli Objavljeno April 1, 2008 Kot sem že napisal ... več kot svetovati ti je ne morm... Motor je resnično vreden vsakega eura... Z njim sem naredil tudi 500km dnevno... tako da mislim da nimaš kaj zgrešiti. Vse na motorju je tako narejeno da služi tako kot mora. Motor je nezahteven za vzdrževanje... poraba pa vsaj pri meni ni bila nikoli večja od 4.5litra... Tenerejka ima mehkejši sedež in več vetrne zaščite...še malo bolj primerna sploh za malo daljša potovanja. Vendar pa je tako... Glede nato da je 1000€ dražja - za 100€ dobiš konkretno sprednjo šipo za boljšo vetrno zaščito, podložiš še malo svojo rit, ker te po 500km začne ornk bolet rit. Kupiš še en kufer givi 46 in nosilec.Še vedno si prišaparal 700€ pa še več opreme imaš... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dozzi Objavljeno April 1, 2008 Deli Objavljeno April 1, 2008 Oooo. Sliši se super. 500km je več kot preveč. Hvala za inf. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Banjo Objavljeno April 2, 2008 Deli Objavljeno April 2, 2008 Sicer sem šele v fazi CPP-ja pri izpitu, tko da se zdej bolj poigravam z mislijo, je pa res odločitev med obema kar težka, sploh če se ne spoznaš veliko na motorje. Gornja primerjava številk na tej strani, mi ne pove glih dosti :trance_33_sleep: Glede Tenerejk sem kupil danes Motosi pa noter piše, da jih še ni v salonih, da pa je baje povpraševanje večje od ponudbe. P.S Koliko pa se da kej potovat s XTR. Npr. če bi si želel malo križarit po Dalmaciji, pa na morje kam skočit ali pa kakšno malo daljšo turco naredit? Še vedno ne vem, če bi se to obneslo, ker nek hard enduraš spet nimam namena bit, ampak bolj bi rabil motor poleti za relacijo NG-LJ, pa kam na morje skočit, zraven pa še se malo podit po kakih gozdovih in makadamu. Upam, da razumeste kam tipam, XTR mi je bolj všeč od Tenerejk pa cenejš je, zanima pa me, če je primerna za moje namene ali pa naj se bolj orientiram na Tenerejko pa kakšne podobne modele. Mislim, da nimaš kaj falit, če se odločiš za ta motor. Tudi jaz sem se za njega odločil iz podobnih razlogov in mi ni žal. Kar se pa tiče daljših potovanj, ni nobenih problemov. Pri tem se pač moraš zavedati, da to ni cestni motor tipa SS (supersport) in ne razvija velikih hitrosti (ugodna vožnja se konča nekje pri 130 km/h, nad tem postaja naporno zaradi zračnega upora in tresenja). Ampak kljub temu se z njim da delat prijetne turce. Moji dnevni kilometri se vrtijo nekje do 600 km, ki jih opravim brez večjih naporov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se