Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Priporočene objave

Objavljeno
Upajmo da ne, jaz sem """preživel"""(no ja bolje rečeno nisem imel nikakršnih problemov z zakonom v teh letih od18 pa do 21 leta "25kw") in lahko sedaj legalno vozim z cestnimi zverinami, tako kot večina. Vsekakor je dosti boljši občutek, ko se pelješ brezskrbno po cesti(ko voziš počasi oz. v skladu z zakonom) ter ne gledaš neprenehoma v ogledalo, kdaj se ti bo od katere strani približal policijski avto, oz.te čakala kontrola(potem pa verjetno še beg in še večja možnost nesreče).

Aja, pozabil sem omenit, da sem ""preživel"" z R1(predvsem), tako da ne bo off topic.

Objavljeno

no jaz sem pa z "25kw"(samo v prometni) mel prometno. in mi je policaj na kraju nesreče gnjavil če je blokada notri ali ne pa sem rekel da je. Pa je rekel da bojo ga na izredni tehnični pelali. Nato so mene v bolnico odpelali, pa se je policaj z fotrom meno in mu je foter rekel da je notri. in so ga lahko domov odpelali.

Objavljeno
no jaz sem pa z "25kw"(samo v prometni) mel prometno. in mi je policaj na kraju nesreče gnjavil če je blokada notri ali ne pa sem rekel da je. Pa je rekel da bojo ga na izredni tehnični pelali. Nato so mene v bolnico odpelali, pa se je policaj z fotrom meno in mu je foter rekel da je notri. in so ga lahko domov odpelali.

Lucky boy, od kje pa si točno, tudi sam sem iz okolice Mb-ja, Blov.Bistrice.

Objavljeno

1. pri takih letih dvomim da si kateri mulc uspe sam kupiti R1

2. razumem da si nebos kupoval najprej enega motorja ki bo mel 25kW in pol pr 21-letih pa drugega za neomejeno. Saj to bi bila potrata denarja, no vsaj jst ga nisem imel in sem raj sparal do 21tega in si takrat kupu za kar je pac takrat zneslo z denarjem.

3. pa nemors R1 blokirat na 25kW to je cist nemoralno :P kupi raj kej druzga za prvi motor, sej ti ga garnt foter casti, pol se pa razbi ker ga cenit nebos znal :D Se opravicujem ampak jih poznam kar neki takih :D

Objavljeno (popravljeno)
Mogoče je šel pa pri 15-tih delat??????

:worship: jih poznam več(nisem med nijimi),še več pa takih pametnjakovičev,ki rečejo "mu je foter kupo"

Men ga pa ni in sem si ga sam,pa sem vseeno vesel za vsakega,ki mu ga oče!Sam,da nas je več motoristov in manj težakov :evilgrin:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
:worship: jih poznam več(nisem med nijimi),še več pa takih pametnjakovičev,ki rečejo "mu je foter kupo"

Men ga pa ni in sem si ga sam,pa sem vseeno vesel za vsakega,ki mu ga oče!Sam,da nas je več motoristov in manj težakov :evilgrin:

Točno tako, aja a si že nazaj na R1, ali ..?

Objavljeno

Čakam pomlad,da vidim,če bi mogoče sedla 07 drugače pač spet 04

Sej v bistvo je bil vsaj zame edini pravi motor!

Objavljeno
Čakam pomlad,da vidim,če bi mogoče sedla 07 drugače pač spet 04

Sej v bistvo je bil vsaj zame edini pravi motor!

Tud zame!

Objavljeno

S tem se pa popolnoma strinjam, da je R1 taprav motor :worship: .( vsak berač svojo malho hvali :naughty: )

Objavljeno (popravljeno)
S tem se pa popolnoma strinjam, da je R1 taprav motor :worship: .( vsak berač svojo malho hvali :naughty: )

Ma veš,da niti v mojem primeru ne drži,ker ko sem jo mel nisem bil zadovoljen oz. znal cenit kaj mam :headbang: Zdaj ko sem pa že razen suzukija drugo sprobal pa....kaj naj rečem...komi čakam,da bo spet v garaži

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Ma veš,da niti v mojem primeru ne drži,ker ko sem jo mel nisem bil zadovoljen oz. znal cenit kaj mam :headbang: Zdaj ko sem pa že razen suzukija drugo sprobal pa....kaj naj rečem...komi čakam,da bo spet v garaži

Ja, ja, čeprav gixxxer 1000 tud ni slab (na žalost ga še nisem peljal)!!!!

Objavljeno

Jaz sem se se ga prav lepo navadil, saj so me od začetka precej bolela zapestja in vrat. Zdaj ga pa ne dam od hiše. Za ženo sem spustil tačke, da ni tečna in sem zmagal. Drugače bi pa najbrž bil pri bajti FJR.

Objavljeno (popravljeno)

Kar se bremz tiče mi je v " "vseeno",ker so mi bile na 04 več kot dobre,nisem čutil potrebe po boljših.

Če se bo finančno izšlo bom šel 07 prvo sprobat,ker 06 ne bi imel niti slučajno!

Kak zgleda mi je tud bolj kot ne vseeno,ker bom itak mel poliester gor pa male lučke(že čakajo 3).

Bomo videli še imam par mesecev časa

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
... ker bom itak mel poliester gor pa male lučke(že čakajo 3).

Priporočam, da na ebay-u kupiš originalne in narediš v poliestrih izrez za originalne luči. Sploh, če se voziš tudi ponoči. Jaz sem imel najprej samo te leče, pa je blo bolj švoh vse skupaj. Potem pa sem na ebay-u dobil poceni original luči in je sedaj bomba. Ker luči so za mene velik plus tega motorja v primerjavi z drugimi športniki.

Objavljeno

Nimam teh navadnih leč!Pa tud,če se ponoči zelo malo vozim,če že par km!Mam eno lečo original od r1 mi je ostala.Dve pa imam od avtobusa lepe male leče in gredo not H1 žarnice.Bom sprobal sam mislil,da bo ful svetilo!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Če se bo finančno izšlo bom šel 07 prvo sprobat,ker 06 ne bi imel niti slučajno!

in zakaj je 06 tak slab, da ga ne bi imel niti slučajno...? :unsure:

Objavljeno
in zakaj je 06 tak slab, da ga ne bi imel niti slučajno...? :unsure:

Men se zdi razlika,ko se pelješ!Jo pa mogoče manj dviguje v zrak.Zdaj pa še če bi dal spredaj en zob manjši zobnik bi mu še povečal medosno!Da me ne bo kdo zdaj napadu ampak men se zdi 04 bolj kot "kawasaki" 06 pa bolj kot "honda" za vozit-Upam,da razumete kaj mislim

Objavljeno
Men se zdi razlika,ko se pelješ!Jo pa mogoče manj dviguje v zrak.Zdaj pa še če bi dal spredaj en zob manjši zobnik bi mu še povečal medosno!Da me ne bo kdo zdaj napadu ampak men se zdi 04 bolj kot "kawasaki" 06 pa bolj kot "honda" za vozit-Upam,da razumete kaj mislim

Zadnji stavek že, ja.

Objavljeno
Men se zdi razlika,ko se pelješ!Jo pa mogoče manj dviguje v zrak.Zdaj pa še če bi dal spredaj en zob manjši zobnik bi mu še povečal medosno!

A lahko mogoče malo bolj utemeljiš, kaj dejansko z tem pridobiš oz izgubiš, in kako ti to čutiš???

Sprašujem zato, ker si to medosno razdaljo tolk povdaril pri menjavi zobnika, je pa finta tega nekje drugje namreč....

Btw, lahk tud ketno skrajšaš in prideš na isto, lahko pa tud zadaj greš na 45 pa bo še krajši....

Objavljeno
A lahko mogoče malo bolj utemeljiš, kaj dejansko z tem pridobiš oz izgubiš, in kako ti to čutiš???

Sprašujem zato, ker si to medosno razdaljo tolk povdaril pri menjavi zobnika, je pa finta tega nekje drugje namreč....

Btw, lahk tud ketno skrajšaš in prideš na isto, lahko pa tud zadaj greš na 45 pa bo še krajši....

Zmanjšim zobnikom ali medosno razdaljo?

06 ima daljšo medosno kot 04! S tem je motor recimo bolj stabilen v hitrejših ovinkih in ga je malo težje dol dobit v zaporednih hitrih ovinkih!Spet Zx10r l.04 je pa mal kratek in ga posledično bolj dviguje v zrak in bolj pleše motor zato mi ni bil vseč In če bi bil moj bi kupil daljšo verigo!Cbr 1000rr 04 sedi ko pes pri hitrih ovinkih v zaporednih kratkih pa maš dela...Tud brzina se na cbr najmanj čuti,je pa res,da tudi najmanj gre!Prijatelj je reku,da je malo boljše,ko je menjal odspredaj za en zob manjši odzadaj pa ga za 2 povečal!Suzuki nisem vozil tako,da....

Vem,da lahko ketno tudi skrajšaš,samo....Vozil sem 04,05 in 06 pa mi 06 pač ni sedla!To je samo moje mnenje ne se jezit,mi je pa potrdil na yamahinem servisu v Modeni,da nekateri pravijo enako!

No men je Yamaha odličen kompromis med Hondo in Kawasakijem!

Objavljeno

S tem je motor recimo bolj stabilen v hitrejših ovinkih in ga je malo težje dol dobit v zaporednih hitrih ovinkih!

[/quote

Motor je z daljšo medosno razdaljo itaq vsepovsod mirnejši, tud na ravninah, zato imajo večinoma vsi dirkalni stroji zadnjo os pomaknjeno čist nazaj (sploh če si na dunlopu), za hitrejšo odzivnost v zaprtih ovinkih in hitrih kombinacijah (ala pannonia) je najpomembnejši kot vilic, ki ga delno nastavljaš z višino sprednjih vilic ter zadnjega amortizerja. (praviloma le pri Ohlinsu) lahko tud z drugimi križi, s tem pa spet dobiš nemirnejši motor. ;)

Tu je pač treba nardit nek dober kompromis, ki ti ustreza...

Lp, Zx_R

Objavljeno
Motor je z daljšo medosno razdaljo itaq vsepovsod mirnejši, tud na ravninah, zato imajo večinoma vsi dirkalni stroji zadnjo os pomaknjeno čist nazaj (sploh če si na dunlopu), za hitrejšo odzivnost v zaprtih ovinkih in hitrih kombinacijah (ala pannonia) je najpomembnejši kot vilic, ki ga delno nastavljaš z višino sprednjih vilic ter zadnjega amortizerja. (praviloma le pri Ohlinsu) lahko tud z drugimi križi, s tem pa spet dobiš nemirnejši motor. ;)

Tu je pač treba nardit nek dober kompromis, ki ti ustreza...

Lp, Zx_R

:yes:

Je pa res,da sem vse to štimal samo na R1 l.04.

Npr. vilice se dvignil malo iz križev,tiste zasuke sem nastavil po mojih kg,za bound in rebound pa sem se igral in poizkušal,ko sem se vozil in na koncu pristal na tem kar mi je pasalo.Zadnji amortizer pa mi je vedno ustrezal mogoče,ker sem tolk lahek :krneki: To na drugih motorjih nisem počel,ker niso bili moji.

V glavnem kot sem napisal men je pač najbolj sedla od teh l.04 tudi,če primerjam te štiri motorje s serijskimi nastavitvami!

Vsi motorji so bili obuti v pirreli!Razen honda mislim,da je imela dunlop ali bridgestone ne vem več točno!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!