EAST Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 Upajmo da ne, jaz sem """preživel"""(no ja bolje rečeno nisem imel nikakršnih problemov z zakonom v teh letih od18 pa do 21 leta "25kw") in lahko sedaj legalno vozim z cestnimi zverinami, tako kot večina. Vsekakor je dosti boljši občutek, ko se pelješ brezskrbno po cesti(ko voziš počasi oz. v skladu z zakonom) ter ne gledaš neprenehoma v ogledalo, kdaj se ti bo od katere strani približal policijski avto, oz.te čakala kontrola(potem pa verjetno še beg in še večja možnost nesreče). Aja, pozabil sem omenit, da sem ""preživel"" z R1(predvsem), tako da ne bo off topic.
norc 16 Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 no jaz sem pa z "25kw"(samo v prometni) mel prometno. in mi je policaj na kraju nesreče gnjavil če je blokada notri ali ne pa sem rekel da je. Pa je rekel da bojo ga na izredni tehnični pelali. Nato so mene v bolnico odpelali, pa se je policaj z fotrom meno in mu je foter rekel da je notri. in so ga lahko domov odpelali.
EAST Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 no jaz sem pa z "25kw"(samo v prometni) mel prometno. in mi je policaj na kraju nesreče gnjavil če je blokada notri ali ne pa sem rekel da je. Pa je rekel da bojo ga na izredni tehnični pelali. Nato so mene v bolnico odpelali, pa se je policaj z fotrom meno in mu je foter rekel da je notri. in so ga lahko domov odpelali. Lucky boy, od kje pa si točno, tudi sam sem iz okolice Mb-ja, Blov.Bistrice.
Martin86 Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 1. pri takih letih dvomim da si kateri mulc uspe sam kupiti R1 2. razumem da si nebos kupoval najprej enega motorja ki bo mel 25kW in pol pr 21-letih pa drugega za neomejeno. Saj to bi bila potrata denarja, no vsaj jst ga nisem imel in sem raj sparal do 21tega in si takrat kupu za kar je pac takrat zneslo z denarjem. 3. pa nemors R1 blokirat na 25kW to je cist nemoralno :P kupi raj kej druzga za prvi motor, sej ti ga garnt foter casti, pol se pa razbi ker ga cenit nebos znal :D Se opravicujem ampak jih poznam kar neki takih :D
EAST Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 Mogoče je šel pa pri 15-tih delat??????
EAST Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 Eni so pač nori na off-road!!!!????!!!!????
sesir Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 (popravljeno) Mogoče je šel pa pri 15-tih delat?????? :worship: jih poznam več(nisem med nijimi),še več pa takih pametnjakovičev,ki rečejo "mu je foter kupo" Men ga pa ni in sem si ga sam,pa sem vseeno vesel za vsakega,ki mu ga oče!Sam,da nas je več motoristov in manj težakov :evilgrin: Popravljeno December 21, 2008. Popravil sesir
EAST Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 :worship: jih poznam več(nisem med nijimi),še več pa takih pametnjakovičev,ki rečejo "mu je foter kupo"Men ga pa ni in sem si ga sam,pa sem vseeno vesel za vsakega,ki mu ga oče!Sam,da nas je več motoristov in manj težakov :evilgrin: Točno tako, aja a si že nazaj na R1, ali ..?
sesir Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Čakam pomlad,da vidim,če bi mogoče sedla 07 drugače pač spet 04 Sej v bistvo je bil vsaj zame edini pravi motor!
EAST Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Čakam pomlad,da vidim,če bi mogoče sedla 07 drugače pač spet 04Sej v bistvo je bil vsaj zame edini pravi motor! Tud zame!
trebor Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 S tem se pa popolnoma strinjam, da je R1 taprav motor :worship: .( vsak berač svojo malho hvali :naughty: )
sesir Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 (popravljeno) S tem se pa popolnoma strinjam, da je R1 taprav motor :worship: .( vsak berač svojo malho hvali :naughty: ) Ma veš,da niti v mojem primeru ne drži,ker ko sem jo mel nisem bil zadovoljen oz. znal cenit kaj mam :headbang: Zdaj ko sem pa že razen suzukija drugo sprobal pa....kaj naj rečem...komi čakam,da bo spet v garaži Popravljeno December 21, 2008. Popravil sesir
EAST Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Ma veš,da niti v mojem primeru ne drži,ker ko sem jo mel nisem bil zadovoljen oz. znal cenit kaj mam :headbang: Zdaj ko sem pa že razen suzukija drugo sprobal pa....kaj naj rečem...komi čakam,da bo spet v garaži Ja, ja, čeprav gixxxer 1000 tud ni slab (na žalost ga še nisem peljal)!!!!
trebor Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Jaz sem se se ga prav lepo navadil, saj so me od začetka precej bolela zapestja in vrat. Zdaj ga pa ne dam od hiše. Za ženo sem spustil tačke, da ni tečna in sem zmagal. Drugače bi pa najbrž bil pri bajti FJR.
RVT Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Čakam pomlad,da vidim,če bi mogoče sedla 07 drugače pač spet 04 Če bo finančno znesl kr 07 vzam. Sej v samem motorju in ciklistiki ni tok razlike, bremze so pa vsaj 20% boljše http://www.motosvet.com/vozili-smo-yamaha-r1-2007.html
sesir Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 (popravljeno) Kar se bremz tiče mi je v " "vseeno",ker so mi bile na 04 več kot dobre,nisem čutil potrebe po boljših. Če se bo finančno izšlo bom šel 07 prvo sprobat,ker 06 ne bi imel niti slučajno! Kak zgleda mi je tud bolj kot ne vseeno,ker bom itak mel poliester gor pa male lučke(že čakajo 3). Bomo videli še imam par mesecev časa Popravljeno December 23, 2008. Popravil sesir
fp4492 Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 ... ker bom itak mel poliester gor pa male lučke(že čakajo 3). Priporočam, da na ebay-u kupiš originalne in narediš v poliestrih izrez za originalne luči. Sploh, če se voziš tudi ponoči. Jaz sem imel najprej samo te leče, pa je blo bolj švoh vse skupaj. Potem pa sem na ebay-u dobil poceni original luči in je sedaj bomba. Ker luči so za mene velik plus tega motorja v primerjavi z drugimi športniki.
sesir Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 Nimam teh navadnih leč!Pa tud,če se ponoči zelo malo vozim,če že par km!Mam eno lečo original od r1 mi je ostala.Dve pa imam od avtobusa lepe male leče in gredo not H1 žarnice.Bom sprobal sam mislil,da bo ful svetilo!
RSV Mille Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 Če se bo finančno izšlo bom šel 07 prvo sprobat,ker 06 ne bi imel niti slučajno! in zakaj je 06 tak slab, da ga ne bi imel niti slučajno...? :unsure:
sesir Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 in zakaj je 06 tak slab, da ga ne bi imel niti slučajno...? :unsure: Men se zdi razlika,ko se pelješ!Jo pa mogoče manj dviguje v zrak.Zdaj pa še če bi dal spredaj en zob manjši zobnik bi mu še povečal medosno!Da me ne bo kdo zdaj napadu ampak men se zdi 04 bolj kot "kawasaki" 06 pa bolj kot "honda" za vozit-Upam,da razumete kaj mislim
EAST Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 Men se zdi razlika,ko se pelješ!Jo pa mogoče manj dviguje v zrak.Zdaj pa še če bi dal spredaj en zob manjši zobnik bi mu še povečal medosno!Da me ne bo kdo zdaj napadu ampak men se zdi 04 bolj kot "kawasaki" 06 pa bolj kot "honda" za vozit-Upam,da razumete kaj mislim Zadnji stavek že, ja.
Zx_R Objavljeno Januar 10, 2009 Opozori Objavljeno Januar 10, 2009 Men se zdi razlika,ko se pelješ!Jo pa mogoče manj dviguje v zrak.Zdaj pa še če bi dal spredaj en zob manjši zobnik bi mu še povečal medosno! A lahko mogoče malo bolj utemeljiš, kaj dejansko z tem pridobiš oz izgubiš, in kako ti to čutiš??? Sprašujem zato, ker si to medosno razdaljo tolk povdaril pri menjavi zobnika, je pa finta tega nekje drugje namreč.... Btw, lahk tud ketno skrajšaš in prideš na isto, lahko pa tud zadaj greš na 45 pa bo še krajši....
sesir Objavljeno Januar 10, 2009 Opozori Objavljeno Januar 10, 2009 A lahko mogoče malo bolj utemeljiš, kaj dejansko z tem pridobiš oz izgubiš, in kako ti to čutiš??? Sprašujem zato, ker si to medosno razdaljo tolk povdaril pri menjavi zobnika, je pa finta tega nekje drugje namreč.... Btw, lahk tud ketno skrajšaš in prideš na isto, lahko pa tud zadaj greš na 45 pa bo še krajši.... Zmanjšim zobnikom ali medosno razdaljo? 06 ima daljšo medosno kot 04! S tem je motor recimo bolj stabilen v hitrejših ovinkih in ga je malo težje dol dobit v zaporednih hitrih ovinkih!Spet Zx10r l.04 je pa mal kratek in ga posledično bolj dviguje v zrak in bolj pleše motor zato mi ni bil vseč In če bi bil moj bi kupil daljšo verigo!Cbr 1000rr 04 sedi ko pes pri hitrih ovinkih v zaporednih kratkih pa maš dela...Tud brzina se na cbr najmanj čuti,je pa res,da tudi najmanj gre!Prijatelj je reku,da je malo boljše,ko je menjal odspredaj za en zob manjši odzadaj pa ga za 2 povečal!Suzuki nisem vozil tako,da.... Vem,da lahko ketno tudi skrajšaš,samo....Vozil sem 04,05 in 06 pa mi 06 pač ni sedla!To je samo moje mnenje ne se jezit,mi je pa potrdil na yamahinem servisu v Modeni,da nekateri pravijo enako! No men je Yamaha odličen kompromis med Hondo in Kawasakijem!
Zx_R Objavljeno Januar 10, 2009 Opozori Objavljeno Januar 10, 2009 S tem je motor recimo bolj stabilen v hitrejših ovinkih in ga je malo težje dol dobit v zaporednih hitrih ovinkih! [/quote Motor je z daljšo medosno razdaljo itaq vsepovsod mirnejši, tud na ravninah, zato imajo večinoma vsi dirkalni stroji zadnjo os pomaknjeno čist nazaj (sploh če si na dunlopu), za hitrejšo odzivnost v zaprtih ovinkih in hitrih kombinacijah (ala pannonia) je najpomembnejši kot vilic, ki ga delno nastavljaš z višino sprednjih vilic ter zadnjega amortizerja. (praviloma le pri Ohlinsu) lahko tud z drugimi križi, s tem pa spet dobiš nemirnejši motor. ;) Tu je pač treba nardit nek dober kompromis, ki ti ustreza... Lp, Zx_R
sesir Objavljeno Januar 10, 2009 Opozori Objavljeno Januar 10, 2009 Motor je z daljšo medosno razdaljo itaq vsepovsod mirnejši, tud na ravninah, zato imajo večinoma vsi dirkalni stroji zadnjo os pomaknjeno čist nazaj (sploh če si na dunlopu), za hitrejšo odzivnost v zaprtih ovinkih in hitrih kombinacijah (ala pannonia) je najpomembnejši kot vilic, ki ga delno nastavljaš z višino sprednjih vilic ter zadnjega amortizerja. (praviloma le pri Ohlinsu) lahko tud z drugimi križi, s tem pa spet dobiš nemirnejši motor. ;) Tu je pač treba nardit nek dober kompromis, ki ti ustreza... Lp, Zx_R :yes: Je pa res,da sem vse to štimal samo na R1 l.04. Npr. vilice se dvignil malo iz križev,tiste zasuke sem nastavil po mojih kg,za bound in rebound pa sem se igral in poizkušal,ko sem se vozil in na koncu pristal na tem kar mi je pasalo.Zadnji amortizer pa mi je vedno ustrezal mogoče,ker sem tolk lahek :krneki: To na drugih motorjih nisem počel,ker niso bili moji. V glavnem kot sem napisal men je pač najbolj sedla od teh l.04 tudi,če primerjam te štiri motorje s serijskimi nastavitvami! Vsi motorji so bili obuti v pirreli!Razen honda mislim,da je imela dunlop ali bridgestone ne vem več točno!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se