trebor Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Ahaam...Zanima me se to saltanje brrez sklopke kako to poteka hehe da nebom lih ksne neumnosti naredu??? Živjo! Da se prestavljati brez sklopke gor in dol. Čeprav je dol malo težje, ker moraš uloviti obrate, da mašina ne cukne. Pri prestavljanju navzgor jaz redko uporabljam sklopko, samo iz prve prestave v drugo. Za trenutek popustim plin in takrat prestavim navzgor. Takrat menjalnik ni obremenjen in z lahkoto prestavim. To velja za normalno vožnjo, ne za prestavljanje, ko je motor na zadnjem kolesu. Tega ne znam. Pa tudi motor se mi smili, da bi tako mesaril z njim. Preveč sem plačal zanj. LP Robert
Rizla Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 kašne so razlike od modelou razn vizualnih. od letnik 06 do 08 :closedeyes: je model 08 veliko bol izpopolnen kot 06? :unsure: Drseca sklopka am ni vec na zico voden gas, 6 batne celjusti, masina mal drgac(ventili)...toj pa tud use;)
trebor Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Ahaam tko to gre...ja sj js nezastopm kako folk salta k se pelje po zadnji heh s sklopko sigurn ne an hehe :whistle:
MatexDeLuxe46 Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Ahaam tko to gre...ja sj js nezastopm kako folk salta k se pelje po zadnji heh s sklopko sigurn ne an hehe :whistle: Če grem po zadnjem kolesu, grem samo v prvi, pa še to gre hitro nazaj na oba. Mislim pa, da prestavljajo gor brez sklopke. Samo, če ne prestaviš dobro, da ne gre popolnoma v prestavo ti lahko ven vrže. Posledica je, da se sčasoma zvije vilica v menjalniku, potem pa ven meče. In imaš stroške. LP Robert Lepo v vago pa se vse da.
trebor Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Lepo v vago pa se vse da. To je res ampak mi je škoda mašine. LP R
AiroH Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 A ni kao da pri višjih obratih da k menjaš navzgor brez sklopke menjalnik ne občutki tolko....Ja drugače če hočš motor lepše dobit v vago sklopko drkaj, prva nekje do 6k obratov primeš sklopko mal nabiješ gasa in spustiš sklopko enkrat k ga imaš gor ga dobiš v vaga in pol gasa in šaltaš... ja vem čuje se preprosto... :rolleyes: P.S Dobr stabilizator si nabavi pa pazljiv bodi k pristajaš pri veliki hitrosti nazaj na dve!
sesir Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Ja drugače če hočš motor lepše dobit v vago sklopko drkaj, prva nekje do 6k obratov primeš sklopko mal nabiješ gasa in spustiš sklopko enkrat k ga imaš gor ga dobiš v vaga in pol gasa in šaltaš... ja vem čuje se preprosto... :rolleyes: P.S Dobr stabilizator si nabavi pa pazljiv bodi k pristajaš pri veliki hitrosti nazaj na dve! R1 pri 6000vrtljajih oz. 6500 gre na zadnjo brez sklopke v prvi tako,da kr ne stiskaj sklopke kaj!V drugi gre pol,če cukneš tam okol 9000vrtljaji.Za tretjo prestavo pa ne povem,ker se bo spet najdu kdo,ki bo pameten ko noč!Čeprav v tretji,ga nikoli nisem dvignil do vage! Meni osebno se smili motor,da bi prestavljal brez sklopke-se mi zdi totalno brez veze!Razen seveda na zadnjem kolesu!
Guest Brumer Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 V višjo prestavo VSAK motor lahko šaltaš berz kakršne koli škode samo treba je vsaj od začetka lepo z občutkom.In ne že iz 1-ve v 2-go ampak v vse višje prestave.Jaz sam šaltam vedno že iz 1-ve v 2-go-in tako naprej za šaltat v nižjo pa ni priporočljivo samo,če bi že moral npr,da odpove sklopka.Takrat predno motor vžgeš daš v 1-vo prestavo vžgeš in normalno šaltaš navzgor in z malo manjšo hitrstjo tudi navzdol s tem,da ko šaltaš navzdol dodaš čisto malo gasa,če moraš ustaviti je najbolje najprej odvzeti plin, začneš bremzat in predno se popolnoma vstaviš odvzameš kontakt,daš spet v 1-rvo prestavo vžgeš in naprej.Seveda to vse sem napisal zato,da se lahko vrneš domov,če ti se strga pletenica ali spusti hidravlika,če pa začne sklopka drseti, potem pa z minimalnim gasom in nižjo prestavo čimprej domov.
bikez Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Šaltam brez sklopke navzgor od 2 dalje. Enkrat imel probleme s težavami, ker sem se nekaj po zadnjem špilal :blush: .
RVT Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 R1 je eden boljših motorjev za vožnjo po zadnjem :OK:
trebor Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Rizla žijo! Povej malo, kako si uredil z nakupom R1 in kako si zadovoljen z novo lubico. LP Robert
Rizla Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Rizla žijo! Povej malo, kako si uredil z nakupom R1 in kako si zadovoljen z novo lubico.LP Robert Zdravo! amm v ponedeljek 16. upam da bo doma ce bo meu fotr cs da jo greva iskat:D pol vm bom pa vsekakor kej vec napisu pa ksno slikco nalimu=) Lepo se mejte!
ImenitnaPriložnost Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 R1 je eden boljših motorjev za vožnjo po zadnjem :OK: In tut po prvem gre zelo dobr Pravi šparovček za gume ;)
matgo Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Rizla žijo! Povej malo, kako si uredil z nakupom R1 in kako si zadovoljen z novo lubico.LP Robert Jst ti lohk povem, da je R1 2007 zakon!! :worship: Lani sm jo kupu, letos bo drugo sezono trpela :whistle: pr men, menjal sem prednji zobnik za manjšega (premal moči v spodnjem delu vrtljajev-zdej jo je dost) + slip on Akrapović,letos čez zimo sm pa ljubici še Öhllinsa prvošču ( k je original¸stabilizator še zmer mal prešvoh in ti včasih kar pobere krmilo pri razbremenitvi sprednjega kolesa), če te še kej zanima,kr vpraš!! Lp
trebor Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Mene je zanimalo kako je z rizlo, pa vidim, da bo šele naslednji teden dobil motorčka. Jaz sem s svojo zelo zadovoljen. 1a motor je ta yamaha, vsaj zame :yea1: . LP Robert
matgo Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Mene je zanimalo kako je z rizlo, pa vidim, da bo šele naslednji teden dobil motorčka. Jaz sem s svojo zelo zadovoljen. 1a motor je ta yamaha, vsaj zame :yea1: .LP Robert Sorry,sploh nism opazu v podpisu da maš svojo R1,drgač nebi pametoval!! :headbang: Glavn da imamo stroje -zaenkrat še v garaži :whistle: Lp
trebor Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Letos je že bila na cesti. Ne veliko, okoli 60 km :headbang: . Upam, da bo spet kmalu :naughty: . LP Robert
hector Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 ... menjal sem prednji zobnik za manjšega (premal moči v spodnjem delu vrtljajev-zdej jo je dost) .... Kak to misliš "premalo moči"? A ima kdo pokrov zadnjega sedeža (l.07-08), ampak ne original Yamaha, ta mi ni všeč, kakšnega drugega?
matgo Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Kak to misliš "premalo moči"? A ima kdo pokrov zadnjega sedeža (l.07-08), ampak ne original Yamaha, ta mi ni všeč, kakšnega drugega? Tko mislim,kot sem napisal!! Spodaj je lena :whistle: no nič več oz. mal manj!!
Rizla Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Tko mislim,kot sem napisal!! Spodaj je lena :whistle: no nič več oz. mal manj!! Uf hudica da ti je 180km premal... Pol pa ksn turbo kit da bo se u visjih vlekla na vse pretege=)
EAST Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 (popravljeno) Uf hudica da ti je 180km premal... Pol pa ksn turbo kit da bo se u visjih vlekla na vse pretege=) Glej, povedati je hotel, da R1 spodaj pač ne "butne tako zelo močno", normalno da za nekoga, ki še ni imel motorja ali je imel motor tipa er 5 recimo pospešuje tudi spodaj nenormalno(po občutku), vendar to je pač motor, ki spodaj nikoli ne bo ekstremno butnil oz pospeševal, ker je pač visokoturažna mašina, konji tukaj ne igrajo primarne vloge, veliko motorjev pospešuje v nizkih in srednjih obratih bolje od R1, tudi moj, da se mal pohvalim haha. Z skrajšanim prestavnim razmerjem pač lahko delno odpraviš omenjeno. Popravljeno Februar 11, 2009. Popravil EAST
Miha27 Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Glej, povedati je hotel, da R1 spodaj pač ne "butne tako zelo močno", normalno da za nekoga, ki še ni imel motorja ali je imel motor tipa er 5 recimo pospešuje tudi spodaj nenormalno(po občutku), vendar to je pač motor, ki spodaj nikoli ne bo ekstremno butnil oz pospeševal, ker je pač visokoturažna mašina, konji tukaj ne igrajo primarne vloge, veliko motorjev pospešuje v nizkih in srednjih obratih bolje od R1, tudi moj, da se mal pohvalim haha. Z skrajšanim prestavnim razmerjem pač lahko delno odpraviš omenjeno. Seveda, v spodnjih obratih ne "butne" nevem kako, ampak za normalno (upam da se ne bo kdo zataknu za to izjavo) vožnjo so tudi spodnji obrati majka :D Da sploh ne govorimo ko se moto zvrti nad 8.000rpm, potem pa res BUTNE :rolleyes: Uf hudica da ti je 180km premal... Pol pa ksn turbo kit da bo se u visjih vlekla na vse pretege=) Povej kako si rešil prepis?
EAST Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Seveda, v spodnjih obratih ne "butne" nevem kako, ampak za normalno (upam da se ne bo kdo zataknu za to izjavo) vožnjo so tudi spodnji obrati majka :D Da sploh ne govorimo ko se moto zvrti nad 8.000rpm, potem pa res BUTNE :rolleyes: Točno tako.
trebor Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 Seveda, v spodnjih obratih ne "butne" nevem kako, ampak za normalno (upam da se ne bo kdo zataknu za to izjavo) vožnjo so tudi spodnji obrati majka :D Da sploh ne govorimo ko se moto zvrti nad 8.000rpm, potem pa res BUTNE :rolleyes: Da se moped vozit čisto turistično, od 8000 obratov naprej pa se mu "utrga". Takoj hoče imeti vse obrate do konca če ga odpiraš. Nimaš časa gledat na obratomer, ker gre vse prehitro. Dobro, da je vsaj lučka, ki ti sveti v oči, da prestaviš, če ne poslušaš mašine. Sicer si takoj na blokadi. LP Robert
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se