Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

53 minutes ago, HyperJack said:

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina quikijev, pri nizkih obratih ali neodločnem plinu deluje bolj tko tko. Jaz tudi med prvo in drugo vedno sklopka, ter nizki obrati vedno sklopka.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, HyperJack said:

Je tole normalno..jao ajde do stopalk še nekak razumem da gre, sam tačka...dobro da nimam cevnih zaščit. Ma še kdo podobne izkušnje?

20160522_175155.jpg

 

Je bilo to solo ali v dvoje? Če je v dvoje, nastavi ESA na dve čeladi! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, motolover pravi:

Je bilo to solo ali v dvoje? Če je v dvoje, nastavi ESA na dve čeladi! 

Sam, dynamik - hard

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

V kolikor sem še kaj pozabil pa na dan z vprašanjem =)

Kako bi ga ocenil na vse kar si vozil zdaj , čeprav si napisal hvalospev bi rad slišal od tebe tisto , sej veš ko povoziš sam sebe v preteklosti ......:P

Ti in Dami ...čisti primer , sploh ne bom napisal česa ......:lol1:

Motor ki ti spremeni karakter , Snecer je car ......:OK:

Se pa strinjam z napisanim , motor je super duper in to resno!

Vozil Tomos Automatic, Tomos APN 4, Z750 star model, Z750 novejši model 2008 - vozim še zdej, Versys 650, Aprilia Shiver 750, Yamaha XT660X 

To je vse kar sem do sedaj vozil? S čim naj ti primerjam :P

Halospev? Napisal tako kot je, mislim, da v primerjavi s tem kar sem do sedaj vozil to ni noben hvalospev?

pred eno uro, motolover pravi:

Poglej do kam so ti nalili olje v motorju! Menjalnik in quikshifter delata najbolje, ko je olja do polovice. Če ga je bolj proti vrhu se mu pozna pri prestavljanju. Menjalnik se s časom tudi malo uteče, počakaj na drugi servis in poglej naj ti nalijejo res samo do polovice okenca. Porabe olja tako ali tako ni, zato je nalivanje do vrha brez pomena. 

Ja, pa Quick shifterja ne uporabljaj med prvo in drugo in drugo in tretjo. Se da in dela lepo, če imaš dovolj obratov. Na cesti slišim kako se nekateri trudijo stalno voziti brez sklopke tudi v nizkih obratih. 

Bokserjev menjalnik potrebuje odločno nogo in močnejši čevelj. Ne bodi prenežen! 

Bom pogledal do kje je olje. Quickshifterja nimam...še..bom videl če bi sploh nabavil. BI mogu najprej enega provat če se sploh splača nabavljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, HyperJack pravi:

Sam, dynamik - hard

Vozil Tomos Automatic, Tomos APN 4, Z750 star model, Z750 novejši model 2008 - vozim še zdej, Versys 650, Aprilia Shiver 750, Yamaha XT660X 

To je vse kar sem do sedaj vozil? S čim naj ti primerjam :P

Halospev? Napisal tako kot je, mislim, da v primerjavi s tem kar sem do sedaj vozil to ni noben hvalospev?

Bom pogledal do kje je olje. Quickshifterja nimam...še..bom videl če bi sploh nabavil. BI mogu najprej enega provat če se sploh splača nabavljat.

Z750

Versys650                  ciklistika, ergonomija, avtonomija  napram GS-LC       pa ni potrebno pisat spise samo znak + ali -, hvala.

Ja ja in tako je kot si napisal , samo da je en drug čas bil in eno drugo obdobje ko sta bila Versys in Z750 ultimativna stroja vse ostalo sploh pa GS  pa ..........ah, ne bom limal tvojih postov .....;)

Qvikija pa ti toplo priporočam  pa ne sanjej kot v tistem času in obdobju , vrjemi , če takrat nisi, ko sem govoril kaj je GS , da vem kaj pišem in za tem tudi stojim , vrjemi zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okrog quikija, če dobro obvladaš brez, ga res ne rabiš, jaz ga mam, ker je pač bil, posebej ga pa res ne bi dokupil. Kawapawa je šaltala gor ko formula in to brez quikija. Bolj mi je všeč zdrsna sklopka, ki je prej nisem imel. Kmet, jabolka in hruške, s tem da so jabolka že lani dozorela, je težko primerjat. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

Z750

Versys650                  ciklistika, ergonomija, avtonomija  napram GS-LC       pa ni potrebno pisat spise samo znak + ali -, hvala.

Ja ja in tako je kot si napisal , samo da je en drug čas bil in eno drugo obdobje ko sta bila Versys in Z750 ultimativna stroja vse ostalo sploh pa GS  pa ..........ah, ne bom limal tvojih postov .....;)

Qvikija pa ti toplo priporočam  pa ne sanjej kot v tistem času in obdobju , vrjemi , če takrat nisi, ko sem govoril kaj je GS , da vem kaj pišem in za tem tudi stojim , vrjemi zdaj.

Z750 in Versys sta še vedno ultimativna stroja. Z je true fun bike. Versys pa strup v mali flaški.

bom napisal +.e in -.e sam da se ne boš pol zakalkuliral :P

GS star model je za moje pojme grozn...sploh po izgledu. vozil ga nisem. Novega sem pa kupil, ker se mi kluni dopadejo in full dobro zgledam v usnju na njemu. Pa še čez uvinke se ujameva :)), sami plusi ej :D

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, HyperJack said:

Bom pogledal do kje je olje. Quickshifterja nimam...še..bom videl če bi sploh nabavil. BI mogu najprej enega provat če se sploh splača nabavljat.

Boš lahko poskusil mojega.

12 minutes ago, DAMI34 said:

Okrog quikija, če dobro obvladaš brez, ga res ne rabiš, jaz ga mam, ker je pač bil, posebej ga pa res ne bi dokupil. Kawapawa je šaltala gor ko formula in to brez quikija. Bolj mi je všeč zdrsna sklopka, ki je prej nisem imel. 

 

GS ima popolnoma drugačen menjalnik. Trd, ko za gozdarje. 

Anti hoping sklopka je res v redu. Ko sem nabavil RRa, nisem imel pojma, da jo ima in sem šel na BMW servis z reklamacijo, da pri ostrem pospeševanju sklopka drsi in jim ni blo jasno o čem govorim. In to je bilo leta 2010 :) Je pa res, da je bil moj eden prvih v Sloveniji in niso imeli izkušenj s tem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, motolover pravi:

Boš lahko poskusil mojega.

GS ima popolnoma drugačen menjalnik. Trd, ko za gozdarje. 

Anti hoping sklopka je res v redu. Ko sem nabavil RRa, nisem imel pojma, da jo ima in sem šel na BMW servis z reklamacijo, da pri ostrem pospeševanju sklopka drsi in jim ni blo jasno o čem govorim. In to je bilo leta 2010 :) Je pa res, da je bil moj eden prvih v Sloveniji in niso imeli izkušenj s tem.

 

Kako pa deluje ta antihopping sklopka pri pospeševanju ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še par slabosti z moje strani...v primerjavi z 1150GS

...bolj glasen

...ko deluje brez neke,obremenitve (rahel klanec navzdol) oz. z malo gasa v menjalniku je kot bi v kavni mlinček dal podložke

...pa ta kurč..o japonsko stikalo za žmigavce (vrnite tri gumbe), ki ga ne moreš vklopit ali izklopit s stisnjeno sklopko

...(pre)kratka zadnja prestava

... pri zelo počasni vožnji pod 2000 obrati cuka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

34 minutes ago, builder said:

dvocilindrske zverine jo morjo imet, da ti ne vleče špuro, ko prestavljaš iz 3. v 2.

mal je zamešal dedi

Nekoč in nekje sem bral, da je potrebna in deluje tudi za navzgor pri močnejših motorjih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Kako pa deluje ta antihopping sklopka pri pospeševanju ?

pr men tut kot trakšn kontrol :P

 

SLIPPER CLUTCH

Not only does the slipper clutch open when the engine back-torque becomes too high, it also assists when you open up the throttle. The former prevents destabilizing rear wheel chatter when braking sharply or decelerating; the latter reduces the hand force required for changing gear, allowing the clutch to be controlled with one trigger happy finger.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, builder said:

prosvetli me:O

Saj pravim, da sem nekoč in nekje to bral. Motor sem nabavil 2010, ker je bila takrat to novost je bilo treba brskati po netu, da najdeš odgovore. Pri hudem pospešku se čuti in sliši, kot bi ti drsela sklopka. Nažgeš, motor potegne, potem ne gre, potem pa spet prime. To se dogaja med prestavljanjem navzgor. Traction control dela drugače, odvzame plin vendar samo za trenutek, tu pa se motor zavrti, podobno, kot bi imel pokvarjeno sklopko in bi ti drsela.

Vidim, da se je Dami že potrudil in ti poiskal.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj bi poleg ASC imel še takšno sklopko ki zdrsuje pri pospeševanju :eek:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na konc ugotoviš, da maš ene 70 kojnu preveč, 100 jih dela, ostale ti pa poberejo raznorazni (varnostni) sistemi :D

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, HyperJack pravi:

Je tole normalno..jao ajde do stopalk še nekak razumem da gre, sam tačka...dobro da nimam cevnih zaščit. Ma še kdo podobne izkušnje?

20160522_175155.jpg

 

Pr men prej stopalke podrsajo. Nimam pa tega dodatka na tački. Tile dodatki niso vedno v dobro ampak včasih tudi v nadlogo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, ftp said:

Pa še par slabosti z moje strani...v primerjavi z 1150GS

...pa ta kurč..o japonsko stikalo za žmigavce (vrnite tri gumbe), ki ga ne moreš vklopit ali izklopit s stisnjeno sklopko

...(pre)kratka zadnja prestava

... pri zelo počasni vožnji pod 2000 obrati cuka

1. saj se sam izklopi, meni se tudi vklopiti ne zdi problem. Od začetka sem namesto žmigavca premikal scroll za navigacijo. Sčasoma se navadiš..

2. to je v redu, se navadiš voziti do 130km/h, več na tem motorju ni potrebe. Obenem ni potrebe po prestavljanju, lahko relacije voziš v šesti. Če bi imel šesto predolgo, bi moral v dolge klance menjati navzdol. To bi šele jamrali :)

3. odvisno od tega v kateri prestavi, najbrž to delaš v previsoki. V prvi nič ne cuka, ker ima dodatno obteženo glavno gred in se pelje lepo tudi po polžje. Sicer pod 2000 obratov ni koristno za motor, pri 50 v naselju dam v peto in tempomat. Mnogo lepše se pelje, poraba je kvečjemu manjša in sklopka bo imela daljšo življenjsko dobo. Pred leti je moj brat naučil Punta, da pelje pri 40 v četrti (za varčevanje), po par tisoč km je menjal sklopko. No, to so bili drugi časi, samo vseeno sem si zapomnil, da prenizki obrati škodijo isto kot previsoki.

4 minutes ago, tonystx said:

Pr men prej stopalke podrsajo. Nimam pa tega dodatka na tački. Tile dodatki niso vedno v dobro ampak včasih tudi v nadlogo.

Imam dodatek od TT, podrsa stopalka, tačka ne. 

Lahko pa tudi spremeni stil vožnje v bolj "GP stil", namesto "Vransko stil". Bo pri istih hitrostih manj nagibal.

 

 

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, tonystx pravi:

Pr men prej stopalke podrsajo. Nimam pa tega dodatka na tački. Tile dodatki niso vedno v dobro ampak včasih tudi v nadlogo.

Seveda, najprej gre stopalka, ko se je očitno stopalka malo pospravila, pa je šel ta del tačke po tleh. Tale razširitev tačke je top. Parkiras na makedamu na travi na čemerkoli in ni treba se bat, da bi se tačka vgreznila =)

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Z750

Versys650                  ciklistika, ergonomija, avtonomija  napram GS-LC       pa ni potrebno pisat spise samo znak + ali -, hvala.

Ja ja in tako je kot si napisal , samo da je en drug čas bil in eno drugo obdobje ko sta bila Versys in Z750 ultimativna stroja vse ostalo sploh pa GS  pa ..........ah, ne bom limal tvojih postov .....;)

Zdele razmišljam...primerjava GS 2016 vs Z750 2008 vs VERSYS 2006 bi bila povsem butasta primerjava. Grem jaz raj študirat kaj bi lahk še naredil pa našraufal na GS.kota :)

Bom dal primerjavo ko / če bom vozil 1190, 1290, Triumph 1200, Multistrada 1200, sam da vse odfuram pa pol naredim primerjavo vseh :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, HyperJack pravi:

Seveda, najprej gre stopalka, ko se je očitno stopalka malo pospravila, pa je šel ta del tačke po tleh. Tale razširitev tačke je top. Parkiras na makedamu na travi na čemerkoli in ni treba se bat, da bi se tačka vgreznila =)

Zdele razmišljam...primerjava GS 2016 vs Z750 2008 vs VERSYS 2006 bi bila povsem butasta primerjava. Grem jaz raj študirat kaj bi lahk še naredil pa našraufal na GS.kota :)

Bom dal primerjavo ko / če bom vozil 1190, 1290, Triumph 1200, Multistrada 1200, sam da vse odfuram pa pol naredim primerjavo vseh :)

Vrjem da bi bila butasta tudi z letnikom 2012 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, HyperJack said:

Seveda, najprej gre stopalka, ko se je očitno stopalka malo pospravila, pa je šel ta del tačke po tleh. Tale razširitev tačke je top. Parkiras na makedamu na travi na čemerkoli in ni treba se bat, da bi se tačka vgreznila =)

Tvoj je prelep za makadam in travo :) 

Evo, ena teoretična zate. Če bi ta npr. šel s telesom notri in balanco odrinil od sebe, sploh ne bi podrsal po tleh. Hitrost bi bila ista, varnost pa neprimerno večja.

r1200_5.jpg

Si pogledal pod sedež tisto zadnjo nastavitev za spust? Na 12:48 imaš kako se nastavi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, motolover pravi:

Tvoj je prelep za makadam in travo :) 

Evo, ena teoretična zate. Če bi ta npr. šel s telesom notri in balanco odrinil od sebe, sploh ne bi podrsal po tleh. Hitrost bi bila ista, varnost pa neprimerno večja.

Si pogledal pod sedež tisto zadnjo nastavitev za spust? Na 12:48 imaš kako se nastavi

 

Evo ena fotka za analizo vožnje =)

20160522104412018.jpg

Hvala za video, jutri prečekiram kako mam nastavljeno Sam imam občutek da je oboje na low.. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HyperJack pravi:

20160522104412018.jpg

Na tem dotičnem ovinku iz slike, sem že x-krat s cilindrom in oklepom po tleh potegnil - in to ko se peljem v dolino :cool:

Potem dam vsako leto sicer ličarju poštrihat ščitnik in si rečem, da zdaj bom pa bolj pazil....ja malo morgen :slap: Takole je zgledalo na začetku letošnje sezone ko sem spet krstil sveže poštiman ščitnik....

20160422_182624.jpg

..... in takole zgleda danes po letošnjih cca. 8 tisoč prevoženih kilometrih:

20160523_234037.jpg

...in oklep....

20160523_234025.jpg

Zanimivo,  da ko se peljem skozi isti ovinek navzgor, pa še s stopalkami zelo redko potegnem po tleh, ko se peljem pa navzdol pa redno...mi je ratal že malo fetiš, ker prav namerno to naredim skoraj vsakič ko se peljem tam navzdol :kva1: 

Hyper, morava zdaj enkrat en dan enga dinamičnega usekat do Dvora, da vidim če so te nove vodno hlajene "drek pumpe" samo za pozirat al se da z njimi dejansko celo peljat :jezik: 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoj je prelep za makadam in travo :) 

Evo, ena teoretična zate. Če bi ta npr. šel s telesom notri in balanco odrinil od sebe, sploh ne bi podrsal po tleh. Hitrost bi bila ista, varnost pa neprimerno večja.

A tkole? ;-)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!