Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

Sem videl vprašanje. Žak ne vem odgovora glede baterije.

 

Imam 2006. Zakaj pa potem sploh ima uro, če je ne kaže med vožnjo? Včas bi jo pa rabil, kadar sem zmenjen kje.

Objavljeno

To je sicer res, bom se enkrat pogledal, sam sm preprican da je ni med voznjo ... Sicer mas pa ti drugacen tripmaster se mi zdi. Morm mal nastudirat kako to z baterijo izvest. Ce bi mel prikaz goriva tko k ti se nebi niti sekiru ;)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

če maš tanizek blatnik (nad kolesom), mislm da bi moral it.

Objavljeno

Se je kdo lotil zamenjave baterije v tripmasterju? Ocitno je krepnla, ker so se mi kmji resetiral.

Kar se pa voznje tice; vecina me je skor prestrasla kar se vibracij tice .... men je pa prov lustn :D vedno ves kdaj mors saltat pa kolk obratov mas, ne da bi poslusal motor al pa gledal cagarje.

 

baterija zamenjana; je pa kr nadležna zadeva zalepljena na vezje, tko da je zlo enostavno stvar uničit; men je uspel, na srečo :)

odkar sem zamenjal ležaje na odmični, nastavil ventile in odstranil sistem SAS, ter očistil in nastavil vplinjač je vibracij vsaj pol manj.

 

Je kdo montiral tiste karbonske zascite rezervarja?

Cevnih zascit ni vec v prodaji al se motim?

 

najdu tele:

http://alburmoto.com/product.php?id_product=161

 

Js sem jih naročil. Čakam. Bom poročal, ko dobim.

Cevne so sicer kul, ampak rade pokajo od vibracij.

 

Mimogrede: ali vam na števcu med vožnjo kaže ura?? Nastavim jo lahko, ampak pol ko se peljem pa šaltam med prikazi pa ni ure nikjer ^^

 

mam starejšo verzijo tripmasterja, men uro kaže, kako je s tanovimi nevem.

kako se obnese karbon?

Objavljeno

baterija zamenjana; je pa kr nadležna zadeva zalepljena na vezje, tko da je zlo enostavno stvar uničit; men je uspel, na srečo :)

odkar sem zamenjal ležaje na odmični, nastavil ventile in odstranil sistem SAS, ter očistil in nastavil vplinjač je vibracij vsaj pol manj.

 

 

najdu tele:

http://alburmoto.com/product.php?id_product=161

 

 

mam starejšo verzijo tripmasterja, men uro kaže, kako je s tanovimi nevem.

kako se obnese karbon?

 

Dobil sem ga šele prejšnji tedn, čakalna vrsta je huda (nek tip iz anglije na advrider to doma dela, pa eden iz autralije). Naročil pa sem ščit iz kevlarja. Nisem še uspel zmontirat. Do konca februarja mam neko hudo gužvo, tako da nimam nobenga cajta, samo robo naročam domov, pol bom začel pa skupaj metat.

 

Ja na uč zgleda lepo narejeno, nism še probal, kolk se uleže na tank. Naroču sem črne barve, bom pa pred montažo najbrž mal pošmirglal z vodnim 1200 in špricnil z nekim črnim sprejem, da bo potem, ko bo kaj podrajsano lažje popravit kar na motorju in spet pošpricat samo lokalno. Največ zato, ker je treba reč prisilikonirat na tank in je najbrž kar zoprno dol dobit. Ne vem še, kaj bom, zaenkrat samo razmišljam. Razmišljam tudi o dvostranskem TESA selotejpu... npr. registrsko tablco drži kot pribito. Mogoče bi blo lažje dol dobit kot silokon...

Objavljeno

obojestranski lepilni trak je zakon, ja; jst pa razmišljam da bi vseen cevi dal gor, čeprov pr teh na linku me mal skrbi da ko pade jih pokrivi direkt na rezervar in imaš pol od njih škodo ...

Objavljeno

Srečno!

 

Vprašal bi izkušene na koliko pumpate gume na vaših Adventurejih. Trenutno imam gor Pirelli Scorpion MT90.
Koliko za asfalt in koliko za teren/makedam?

 

Lep pozdrav!

Objavljeno

jst mam 1.5 spredej in 2.0 zadaj; za makadam al pa asfalt; za mal težji teren jih spustim 0.5 bara. je pa fajn met rimlock-e (štoparje po domače), drgač ti lahko ventile potrga pri nižjih tlakih.

Objavljeno

Če je tole kaj podobno 690, gre pri meni takole 1,5-1,6 spredaj in 1,5 zadaj za po terenu (+- 0,1), po asvaltu pa odvisno od "obtežitve" 1,8-2,0 spredaj in 2,0 do 2,2 zadaj. Rimlock-e rabiš če misliš voziti na pritiske pod 1,0 bara, kar pa pri takem motorju niti ni smiselno.

lp

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Zanima me ali mi lahko kdo pomaga, kaj narediti, oziroma če slučajno kdo ve kje bi se dalo dobit nov display za tripmasterja IMO-100R, moj namreč vmes kaže vmes ne, pa neke črtice in madeži se pojavljajo na displaju. Na KTM-mu so mi rekli da je zadeva nedobavljiva :S,

pregledal sem cel e-Bay pa nič nikjer :(... 

Prosim, vesel bom vsake inormacije.

Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Sam displej bos tezko dobil. Obstajajo tripmasterji k so okol 140 eur, sam sm pozabil kvazaena firma. Sicer so se pa tud men crtice delale, najveckrat po pranju, tko da sm predvideval da je od vlage, zato sm dal zascito ekrana dol, notr sm zataknil vrecko silice in zasilikoniral pokrov nazaj. Dela brez problemov.

PS: original tripmasterji so sicer od touratech-a, tko da lahko njim mail posljes za foro.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Hvala

 

Sem kontaktiral na Touratech in zgleda da bo celo možno dobiti nov display :). Hvala še enkrat 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav

 

Zanima me ali kdo ve kje bi lahko dobil vetrobran za Adventure 640, l. 2001 v mislih imam tistega malega ki je v bistvu samo podaljšek maske?  

Popravljeno . Popravil Keltek20
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No sem se končno spravil delat, tko da bo kmal rezultat od tiste karbonske zaščite.

 

odkar sem zamenjal ležaje na odmični, nastavil ventile in odstranil sistem SAS, ter očistil in nastavil vplinjač je vibracij vsaj pol manj.

 

Me zanima, ko si odstranil SAS, si zataknil tisto luknjo med krivinami z original čepom? Men gre nekam narahlo notr, sem si predstavljal, da bo bolj na knap. Dal sem sicer novo bakreno podložko spodaj, pa se bojim, da ne bo zatisnilo. Je bilo pri tebi tut tako narahlo čep?

Objavljeno

Cist narahlo gre not, ja. Jst sm ga namazal z istim silikonom s katerim sem zatesnil pokrov ventilov. Tko al tko ga pa se auspuhi not stisnejo.

Objavljeno

Pozdrav

 

Verjetno bom sedaj izpadel malo čudno in nevedno, ampak moram vprašati, (Adventure 640 imam od Novembra 2013 dalje), Glede tega SAS sistema, čemu sploh služi? ter kaj se pridobi z odstranitvijo le tega?

Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Neka hudo ekoloska pogruntavscina je to. Kaj pridobis? Vec placa, manj brezveznih cevi, najpomembnejse zame pa je, da ventile sparam, ker ne dobiva se dodatnega kisika v izgorevalno komoro.

Dejmo se enkrat dobit nekje; sej velik nas ni :D

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Pozdravljeni advenčur-rajderji  :OK:

 

A se skriva kakšen 640 adventure na S. Primorskem? Bi bil super vesel če bi si ga lahko ogledal od blizu :) 

Objavljeno

No, če bo še kdo odstranjeval SAS imam 2 čepka viška. Ker če boste naročili nove, boste morali kupit celo vrečkico, noter pa so trije čepki. Pa še en zajeten kupček originalnih šraufov se mi je nabralo, ker sem skoraj vsakič moral vzet komplet vrečko, ki sem jo naročal. Redko so se strinjali, pa vzeli ven malo zase. Tko da če hoče kdo: 1 čepek = 1 pivo :P 

Objavljeno

Skoda da nis reku da rabs, mam tud jst enga viska ;)

Objavljeno (popravljeno)

Sam imam tisti visok blatnik, pod masko, tako da žal pri meni ne pride v poštev :).

Pa hvala za info glede SAS :).

Popravljeno . Popravil Keltek20

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!