Skoči na vsebino

Honda CBR 125


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

men osebno je lepša kot prejšni letnik :) emmm pa armaturka je dobra :)

aja pa še to...če smo natančni je ta motor letnik 2007 močnejši od predhodnika :)

Model: Honda CBR 125 R Honda CBR 125 R

Letnik: 2007 2005

Vrsta agregata: 4T, enovaljnik 4T, enovaljnik

Prostornina: 124.7 124.7

Moč: 10 kW @ 10000 v/min 9.7 kW @ 10000 v/min

Navor: 10.6 Nm @ 8250 v/min 10.1 Nm @ 8000 v/min

Vrtina / Gib: 58 x 47.2 mm 58 x 47.2 mm

Kompresijsko razmerje: 11 : 1 11 : 1

Ventil / valj: 2, SOHC 2, SOHC

Izpuh: Euro 3

Priprava zmesi: PGM-FI elektronski vbrizg z IACV 28 mm VK-tip vplinjač

Zagon: E E

Menjalnik: 6 6

Sekundarni prenos: Veriga O-ring veriga

Zavore spredaj: K (276 mm) K (276 mm)

Zavore zadaj: K (220 mm) K (220 mm)

Pnevmatike - spredaj: 80/90 17M/C (44P) 80/90–17M/C 44P

Pnevmatike - zadaj: 100/80 17M/C (52P) 100/80–17M/C 52P

Višina sedeža: 776 776

Teža: 119 115

Skupna dovol. teža: 307 304

Posoda za gorivo: 10 10

Vrsta goriva: neosv. neosv.

Max hitrost:

Cena:

vem ja preglednost je mal slaba

Popravljeno . Popravil D_u_H_e_C
Objavljeno

maska je supr... tle je honda pokazala, da je konkurenčna, ampak špegli na balanci, širina pa 4t duša ji zlo kvarta ugled...

tolk z moje strani

Objavljeno

se vedno ne zasluzi imena CBR, pa se dolgo ga ne bo. :BUA:

Objavljeno

Če bi imel dovolj $$$ da bi od taprave CBR felne gor spravo pa 120 spredaj in 190 gume zadaj gor, pol bi še cool zgledal, ko bi kole ble širše od motorja :D (p.s. 80 spredaj 120 zadaj imam na tomosovem ATXu :D )

lp, FReAK.

Objavljeno (popravljeno)

se vedno ne zasluzi imena CBR, pa se dolgo ga ne bo. :BUA:

sam res... tale motor je čisti kiks... sj za tiste k majo raj umerjeno vožno, pa k jih ne motijo kume istih dimenzij kot pri tomosu... za tiste je ok.. zame osebno pa ne

misljo, da so z masko od ta nove literske cbr kj popravl... :slap:

Popravljeno . Popravil kklemn
Objavljeno

kaj bi bilo bolje kupit? Hondo cbr 125 ali Hyosung GT 125 Naked. Glede gum verjamem da husota... kaj pa glede hitrosti in navora??

Objavljeno

Pelu sem se gor , sicer kot sopotnik pa vseeno , motor potegne ful tko da nevem kaj vi tuki jokate , zadnjo gumo se da menjat do 130 širine , in pa motor je 4-takten kar pomeni da je stroškov z vzdrževanjem BISTVENO manj kot na 2-taktnih+ motor je ful bolj poceni kot ostale 125-ke , lep je, da ne govorim o zvoku ki je božanski , tko da nevem če maš namen pol prešaltat na višjo klaso se mi zdi bedarije kupt 2T pa vržt en kup dnarja v vse stroške da se vozš tistih 40 km/h več , in ti nakonc za višjo klaso sploh ne ostane....

Lohk pa v google video vpišete Honda CBR 125R pa poslušate melodijo motorja :kva2:

Objavljeno

tale zvok se bolj težko najde

daš kak bol točn link da slišmo?

Objavljeno

saj noben ne pravi da je sam motor slab, gre se samo za obliko, ki resnicno ni nic kaj boljsa kot becikl s plastikami <_<

Objavljeno

Hud zvok :OK: :OK:

Objavljeno

Pelu sem se gor , sicer kot sopotnik pa vseeno , motor potegne ful tko da nevem kaj vi tuki jokate , zadnjo gumo se da menjat do 130 širine , in pa motor je 4-takten kar pomeni da je stroškov z vzdrževanjem BISTVENO manj kot na 2-taktnih+ motor je ful bolj poceni kot ostale 125-ke , lep je, da ne govorim o zvoku ki je božanski , tko da nevem če maš namen pol prešaltat na višjo klaso se mi zdi bedarije kupt 2T pa vržt en kup dnarja v vse stroške da se vozš tistih 40 km/h več , in ti nakonc za višjo klaso sploh ne ostane....

Lohk pa v google video vpišete Honda CBR 125R pa poslušate melodijo motorja :kva2:

http://video.google.com/videoplay?docid=59...91840&q=nsr

Mogoče bo tu Arne našel mogoče vsaj malo tistega kar vidimo tisti ki kupujemo 2T. Če ti je motorizem šport v katerem rad tudi kaj "predeluješ" pa je itaq 2T najboljša izbira.

(da pa nebo preveč Off topic, pa sem poiskal nekaj hondinega :D)

lp, FReAK.

Objavljeno (popravljeno)

motor potegne ful tko da nevem kaj vi tuki jokate , zadnjo gumo se da menjat do 130 širine ,

...

lep je, da ne govorim o zvoku ki je božanski , tko da nevem če maš namen pol prešaltat na višjo klaso se mi zdi bedarije kupt 2T pa vržt en kup dnarja v vse stroške da se vozš tistih 40 km/h več , in ti nakonc za višjo klaso sploh ne ostane....

Lohk pa v google video vpišete Honda CBR 125R pa poslušate melodijo motorja :kva2:

:lol1:

lej, o lepoti neb razpravlal - domebna vsakega posameznika, ampak mene se vedno bolj spominja na kakega V-strom/KLV ko pa CBRo... :P o tistih 40 km/h tud skor raj nebi, ampak naj omenim da sama koncna hitrost niti ni bitna, bitno je to, kako prides do te hitrosti, al s 15, al pa s 35 konji (ja, je razlika!). 130 gumo res dobis gor, ampak s tem bogato izgubis na voznih lastnostih, ker je feltna preozka.

...ah ja... ...glede tistega videa... ...vsak motor z velkim rorom se v garazi med 4imi stenami bozansko dere... ...zaj ce je 4taktnik pase nekaterim... ...ce je dvotaktnik pa drugim... ...meni pa je se vedno najbolj vsec tisti prvinski zvok dvotaktnika s predelanim airboxom. :wub:

za prvi motor je kr kul... ...mu pa manjka tista dirkaskost, da bi se ga splacalo predelovat z raznimi katerpilar-stajl rori, itd. ta motor je po mojem mnenju le prehodnega znacaja... :krneki:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

http://video.google.com/videoplay?docid=59...91840&q=nsr

Mogoče bo tu Arne našel mogoče vsaj malo tistega kar vidimo tisti ki kupujemo 2T. Če ti je motorizem šport v katerem rad tudi kaj "predeluješ" pa je itaq 2T najboljša izbira.

(da pa nebo preveč Off topic, pa sem poiskal nekaj hondinega :D)

lp, FReAK.

zakon movie :OK:

črna je najlepša :P

Objavljeno

Če že mislš 4t ss nabavt, pol daj vsaj RS2, je 100x lepši od cbr-ke

Objavljeno

ne hvala 2 taktn me ne mikajo. ker nočem met velik stroškov ker bi moped mel cerka 2-3 leta pa si pol kupim prav stroj

Objavljeno

Sej RS2 je 4t :) Od yamahe mašina

Objavljeno

ampak še zmeraj škoda da so nehali delat NSR-ke in pričeli z izdelavo CBR-k

seveda za hondo je to bolše zarad novih standardov itd...ampak zarad tega trpijo novi motoristi ki bojo mogli počasi vsi it na 4t prdalce...seveda to bo trajalo doooolgo preden bodo šli vsi 2T motorji v pokoj :OK:

Objavljeno

Ma sej po drugi strani pa boljše. Preveč piz**arij delamo 16-17 letniki s 35km 2t. :D je pa tako da honda s CBR125 cilja na čisto drugo grupo ljudi. ker mi ko smo na 125 2T si bomo tak pol kupovali SS 600ccm+, za tiste druge, ko pa jim je važno da se peljejo, pa je CBR125 itaq vse kar potrebujejo. Motor, je tudi veliko bolj prodajan, ker ne izgleda tak "strašn". Meni bi recimo cbr125 starši veliko bolj sofinancirali kot so mi NSR. zakaj? ker bi živeli v manjšem strahu da se bom razpičo pri 160km/h. In vem, da so nekaterim znancem, starši kupili cbr125 ravno zato ker je to malo močnejši moped. Aja, in motor je tudi kar nekaj nižji od NSR kar pomeni da je primeren tudi za ljudi nižje rasti (predvsem mislim na dekletca).

lp, FReAK.

Objavljeno

kolk pa je potemtakem nižji recimo od TZR50, ki jo jst vozim, če je bolj primeren za dekleta :?

Objavljeno (popravljeno)

jah rossika, še dobro da nisi uprašala kolk je nižji od 30ccm minimoto. Če te pa zanima kolk je nižji, pa poišči na netu, sediščno višino tvojega in pa sediščno višino cbr125, odštej eno od drugega, in boš dobila zelo natančen odgovor. na pamet ti lahko rečem samo to, da je tolko nižji da ga lahko vozi kolegica, katere višina je 160cm. z mojo NSR ji ni uspelo saj je ob prvem ustavljanju padla.

p.s. Beri bolj pozorno, nisem napisal da je bolj primerna za dekleta ampak bolj primerna za ljudi nižje rasti, kar večinoma velja za dekleta. saj je tako a ne? fantje so večinoma višji od dekletc?

lp, FReAK.

Popravljeno . Popravil NSR_FReAK

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!