Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj pa za na pisto, kaj manj?

 

lej čist odvisno, nism nek ekspert za gume, po tujih forumih sm bral da jih nekateri na pisti spustijo celo na 1.2 spredno in zadno ... če so na cesti gume premehke se ne segrejejo dost (menda)... je pa tut odvisno če maš gume za SS motorje, ki majo drugačno zmes kot gume posebej za SM(recimo contiattack sm). SS motorji so težji in se jim gume prej segrejejo kot iste na SM motorjo.

Js mam zdej pumpane 1.7 spredna in 1.9 zadna in čakam na mavo bolš vreme, da lahko sprobam kaka je razlika.

Je pa najbolš da jih napumpaš(hladne) na tlak ki ga priporoča proizvajalc in počasi spuščaš in ugotavlaš ke ti guma najbol prime, odvisno od teže motorja in tebe, toplote asfalta ...

Naj še kdo ki se bol spozna pove kaj več, mene tut zanima :)

Objavljeno

Če boš probaval na pisti, spredno spruščaj tako dolgo, da boš čutil, da jo zvija. Kako boš to občutil??? Na belanci boš imel butast občutek, kot da je gumijasta. Takrat jo malenkost napolni.

 

lp A

Objavljeno

js dajem spredi 1.5 zadi pa 2..tko mam se kr dobr feeling, sploh pa je po mojem mnenju od vsakega voznika odvisno kaj mu bol paše in kaj je najbolj primerno za njegov stil vožnje

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kar se crash padov tiče sem dobil eno odlično idejo. Zakaj stružiti in se zajebavati. Uporabil bom kolesa  rolke, dimenzije so idealne.  Objavim slike ko projekt zaključim.

Objavljeno

Konc koncev res ni slaba ideja! Dej res prlimej slikce pa povej kak si jih fiksirau :)

Objavljeno

Kar se crash padov tiče sem dobil eno odlično idejo. Zakaj stružiti in se zajebavati. Uporabil bom kolesa  rolke, dimenzije so idealne.  Objavim slike ko projekt zaključim.

 

Hehe, kaj si ti smešen :D

 

Ker maš glih viška rolko doma, še ne pomeni, da ker imamo eni viška stružnico doma, da imamo več zajebancij kot ti. Glih toliko dela imam, preden ti odvijačiš kolo, ga prištimaš, mam jaz že narejeno bunko. ;)

 

Drugače pa ja, je pa dobra ideja za vse tiste, ki nimajo primernega orodja za izdelavo bunk. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Tudi jaz sem že zasledil uporabo koles od rolk ... 
Nisem prebral o nobenih slabih izkušnjah z njimi, le nekateri so izrazili strah, da bi plastiko "sezulo" iz ležaja/platišča kolesca, če bi motor padel direktno na crashpad, pod skoraj pravim kotom - ponavadi je nosilna palčka ožja od gumice. 

Popravljeno . Popravil SLVR
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Tu je foto vodnik za prednje, ker zadnjih nisem fotkal.  Potreboval pa sem pol ure za zadnje in slabo uro za prednje.

 

 

1. odstrani aluminijasto matico in pokrovček (ki zgleda kot matica) s prednje osi

 

post-2072-0-17962400-1369232089_thumb.jpg

 

2. prevrtaj ju z 8 mm svedrom iz notranje strani navzven (lažje zadeneš center)

 

post-2072-0-17590800-1369232128_thumb.jpg

 

post-2072-0-45518500-1369232326_thumb.jpg

 

3. na navojno palico 8 mm na eni strani montiraj zamovarovalno matico, ki jo "zalepi" z Loctitom ali čim podobnim, da bo  fiksirana, ker boš sicer imel teževe pri privijanju matice na drugi strani) in na palico daj en kolešček

 

post-2072-0-64565800-1369232366_thumb.jpg

 

4. namesti prevrtane matice oz. pokrovček ter fiksiraj os prednjega kolesa v pravilen položaj, nato iz leve proti desni (iz smeri zavornega diska)  vstavi palico skozi os, na drugi strani namesti na palico še distančnik in drugi kolešček, ter na palici označi, kje jo moraš odrezati (ne pozabi da rabiš nekaj navoja še za matico)

 

post-2072-0-04400100-1369232780_thumb.jpg

 

post-2072-0-01151200-1369232827_thumb.jpg

 

5. vse skupaj ponovno odstrani in odreži palico na označenem mestu, ponovno vstavi in sestavi kot pod točko 4. ter privij matico na navojno palico in to je to.....

 

 

post-2072-0-98544800-1369232973_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

neki iz jezerskega, pa mavo šminke na sliki;)
lazybastards.jpg

Popravljeno . Popravil Noiser69
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tvoj ktm zna to cesto na pamet se preden si ga ti kupil:)

Objavljeno

http://vimeo.com/68496999

LazyBastards SM Crew on the run

7:00 the fun part

12:18 last moments of his life, rest in peace!

12:18...   kaj se je zgodilo z vašim prijateljem!!?? :surrender:

Objavljeno

Ni biv lih prjatl, oz motoristi smo vsi prjatli, niti ga nism osebno poznal, je pa bil prejšno nedelo na jezerskem in smo se pogovarjali, rekli par besed o motorjih itd, čez 5 min smo mu pa pomagal a je nažalost kasneje umro ...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

To vprasanje je malo izven topica a bom vseeno vprasal..moj ktm mi je v zadnjem casu posteno oskubu denarnico, moral bi pa menjat vsaj zadnjo gumo..ve kdo mogoce, ce bi se dalo mogoce z strojckom poglobit profil na zadnji gumi kr sem ze na indikatorjih, me pa caka tehnicni?

Objavljeno

Kaj pa ce bi rajs eno rableno gumo za 40 flik gor montiral? Pa da je se dobra?

Objavljeno

To vprasanje je malo izven topica a bom vseeno vprasal..moj ktm mi je v zadnjem casu posteno oskubu denarnico, moral bi pa menjat vsaj zadnjo gumo..ve kdo mogoce, ce bi se dalo mogoce z strojckom poglobit profil na zadnji gumi kr sem ze na indikatorjih, me pa caka tehnicni?

 

Pomoje tega ni pametno delat. Ko si enkrat brez profila na moto gumi, kmalu ven pogledajo tudi drati. Niso to kamionske gume iz 90ih ;) Uglavnem ne priporočam. Pejdi do kakega vulkanizerja (axle npr), majo sigurno kako gumo ki je še koristna za par €...

Objavljeno

Nene sej sm natocu novo :)

Objavljeno

Narocu :D metzeler sportec m3

Objavljeno

Uf, upam da ti bo špilala ta guma. Kolega jo ima na zx6r in ima probleme ker se mu ob normalni vožnji ne segreva dovolj. Stem da ima ninja 200kg+. Pomoje bi moral iskat bol supermoto usmerjene gume (michelin pilot 3, contiattackSM,..)

Objavljeno

Vem...pri meni je peoblem da zivim izven mesta-v secovljah ob hrvaski meji. Morem se vozit vsak dan na delo prbl 35km stran in do tam ni kaj dosti ovinkov...rekli so mi da rabi vec casa za ogrevanje ampak ko se ogreje tudi drzi. Sploh pa je med ninjo in mojim kr precej razlike v stilu voznje tko da bono vidli, provare per credere bi rekli sosedi italjani, sploh pa se obeta do konca poletja spet menjava xD

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

 

Zanimam se za nakup KTM 660 SMC (2004). Kmalu bom naredil izpit A2. Vem da ima motor že iz tovarne v prometni 24 kW ter da so baje že prodajalci blokade dajali ven. Torej če me ustavi policaj mu pokažem prometno in je vse ok. Lahko je pa kakšen zatežen pa me pošlje na tehnični pregled kjer ugotovijo da ima motor mal preveč moči potem pa se lahko situacija zakomplicira. Imam prav?

 

LP Blaž

Objavljeno

Meh. Načeloma najbrž ne bo težav. Bi bile pa velike težave, če bi naredil nesrečo, kjer bi potem lahko ugotavljali tehnično brezhibnost. Poznam par ljudi, ki se tako igra. Osebno bi se temu izognil.

Objavljeno

Ok. Hvala za odgovor.

 

Zanima me pa še kako je dobavljivostjo rezervnih delov, glede na to da je motor star skoraj 10 let.

 

LP Blaž

Objavljeno

Ok. Hvala za odgovor.

 

Zanima me pa še kako je dobavljivostjo rezervnih delov, glede na to da je motor star skoraj 10 let.

 

LP Blaž

 

Eden od takih ki se je hecal sem bil jst in ti tega ne priporočam. Preveč boli glava, verjemi. Deli pa se seveda vsi dobijo...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!