Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Priporočene objave

Objavljeno
Airbox je mal bol odprt, Wingsa mam gor, diza je tut druga sam je še zmeram dost slabš kot pa 620SC ki sem ga mel prej.620ka je v drugi skoz na tazadnga vlekla in tkoj je butnla ko si gas odpru, ta pa bol easy potegne,sej pol dobr vleče sam tolk da bi pa na zadnga dvigval pa ne, razen v 1.

Lp  Zulf

A maš zdej supermoto prej si pa imel enduro? Na enduro imaš občutek da gre bolj, pa prej gre na tazadnjega, pa bolj je nestabilen. Sva probala s kolegom ki ima SXC v resnici pa sta šla motorja čisto isto.

Objavljeno
A maš zdej supermoto prej si pa imel enduro?  Na enduro imaš občutek da gre bolj, pa prej gre na tazadnjega, pa bolj je nestabilen. Sva probala s kolegom ki ima SXC v resnici pa sta šla motorja čisto isto.

Oba sta SM.

Objavljeno

Živjo.

Imam eno vpršanje, glede modela 525SMR.

ALi se da ta motor opremit za registracijo?

Ker zdej imam 520SX in malo razmišljam da bi se podal na cesto.

Objavljeno
Živjo.

Imam eno vpršanje, glede modela 525SMR.

ALi se da ta motor opremit za registracijo?

Ker zdej imam 520SX in malo razmišljam da bi se podal na cesto.

SMR je narejen na osnovi SX, torej brez vse opreme za cesto, drugačna elektrika, homologacija.. Teoretično je predelava torej možna, samo se ti verjetno ne splača. Kupi EXC in predelaj v SM.

Objavljeno

Ja, sej to sem tut že razmišlu, pa pride ful drago, obe feltni, spredaj drug (večji) zavorni disk, verjetno potem tut druge čeljusti, kr nej bi pršlo tm čez 300k :angry:

Zato sem mislu če bi na SMR-ja ruknu gor luč pa ostalo šaro. Aja, samo sem se zdele spomnu da ma SMR verjtno tko kot SX samo 4 prestave, napram EXC k jih ma 6, tko da to sploh ne bi blo vredu. No,...razen če bi dal zadej res majhen verižnik? Mogoče bi blo vseen dobr, ker to seveda ne bi bil potovalni motor in bi se še zmeri lahk uredu pelu tm do 130-140km/h?

Objavljeno

SMR ima 6 prestav. Če hočeš predelat moraš menjat komplet elektriko, ker SMR nima elektrike za luči + nove luči, stikala, napeljava. Na koncu pa te čaka še homologacija.

Kaj pa 625SMC ali 660SMC?

Objavljeno
SMR ima 6 prestav. Če hočeš predelat moraš menjat komplet elektriko, ker SMR nima elektrike za luči + nove luči, stikala, napeljava. Na koncu pa te čaka še homologacija.

Kaj pa 625SMC ali 660SMC?

Kaj je pa sploh razlika med 625 in 660? ...razen tistih ušivih 30ccm in 6k sit v ceni?

Ali se eden drugače pelje kot drugi?

Drugače je pa to res še najcenejša in najbolj preprosta varianta :)

Zavedel me je superioren videz SMR-ja, na katerega sem navajen pri SX-u .)

Koliko pa ima tak motor končno in koliko potovalno hitrost, SMC namreč?

Objavljeno

Aja, opa, sej razlika med 660 in 625 je že napisana. :slap: :slap: :slap:

Bom mogu it v motorjet v LJ, da mal počekiram kakšen je občutek za balanco 660-tke :D :D :D .

Objavljeno
Airbox je mal bol odprt, Wingsa mam gor, diza je tut druga sam je še zmeram dost slabš kot pa 620SC ki sem ga mel prej.620ka je v drugi skoz na tazadnga vlekla in tkoj je butnla ko si gas odpru, ta pa bol easy potegne,sej pol dobr vleče sam tolk da bi pa na zadnga dvigval pa ne, razen v 1.

Lp  Zulf

sam je zelo odvisno kaksne zobnike imas gor ?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

LP!Mene pa zanima,če ma kdo original lonc pa S krivino od SC ali SXC za prodat,oz. če zamenja lonc pa S krivino za akrapoviča.. :( :hmm:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima kak se ta stvar vozi po ovinkih al pa nasploh???

Objavljeno

zelo hitro :devil:

Objavljeno
Mene pa zanima kak se ta stvar vozi po ovinkih al pa nasploh???

Po ovinkih se je treba nagibat, po ravnem pa nasploh ni nujno!

Objavljeno
No js sem oz. vžigam na nogo(660 SMC) pa ni ne duha in sluha o fitnesu. Dvakrat ga brcnem pa vžge, kar sem tudi sam mal presenečen. Priznam pa da me je bilo na začetku mal strah da bo vse skupaj težje, bom pa vidu kk bo vžgal ko bo enkrat na tleh. Je pa e-start bol komot

moj je veckrat na tleh pa vseeno vzge, ce ne pa mal dekompr. potegnes da se mal maschina obrne pa gre

Objavljeno

baje je KTM SMC omejen na 21 KW, to se pravi da bi ga lahko vozil tudi z A2 izpitom, ali pač ne?

Objavljeno
baje je KTM SMC omejen na 21 KW, to se pravi da bi ga lahko vozil tudi z A2 izpitom, ali pač ne?

pa še to me zanima koliko konjev doseže odblokiran 625 in odblokiran 660 SMC

Objavljeno
pa še to me zanima koliko konjev doseže odblokiran 625 in odblokiran 660 SMC

Dovolj :devil: ,uradno menda 40 kW

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Zanima me, če kdo ve, ali se na smc 660 lahko vozita 2 hkrati? Ne mislim akrobatsko, ampak tako "normalno".

Ali pa če se da predelati oziroma dodati tačke za drugega (če jih ni)?

Objavljeno

vse se da, tudi dopisat v prometno dovoljenje dodatnega potnika,...

Objavljeno

Najprej moraš povedat kakšen zadek ima.Če ima jeklenega tako kot LC4 640, ni problema, ker pa v to dvomim in ima skoraj sigurno aluminijastega, postane lahko problem z noslilnostjo.Saj veš, da tisti nosilec sedeža oz komplet zadka ni ravno nevem kako debel oz močan, če temu dodaš še aluminij ,eno persono z 80 kg + po možnosti še kakšen kovček ali malo bolj nabasan ruzak in kakšno luknjo na cestišču......se pa lahko že res kaj zgodi.

Just my opinion :)

Objavljeno

V osnovi je registriran za 1 osebo. Predelava je seveda možna je pa odvisno ali je zadnji del okvirja aluminij ali železo. Odvisno je od letnika kaj je gor. Če je železo ima že pripravljene luknje za dodatne tačke. Če je alu lukenj nima in jih ne priporočam vrtat, ker se stvar rada lomi. Če hočeš imeti vse uradno je seveda treba stvar še vpisati v homologacijski kartonček.

Objavljeno

Še nekaj bi dodal (nisem namreč še zasledil v forumu) - preden se lotiš vožnje s SMC-em si zrihtaj plombe in v jakni organiziraj lahko dostopen žep za kreditno kartico/keš, ker z 9 litrskim tankom vibriraš :kva2: od pumpe do pumpe...

Objavljeno

Mene pa zanima kje vse ima KTM 620 SC l.99 blokade,ker serijsko bi naj bil blokiran na okol 30 KM. :(

Objavljeno
Mene pa zanima kje vse ima KTM 620 SC l.99 blokade,ker serijsko bi naj bil blokiran na okol 30 KM. :(

Vijak v vplinjaču, ki dovoli samo pol gasa, diza, igla, čep na koncu avspuha.

Objavljeno

Se pravi da vplinjač bi mogu najbrž razdret,da bi vidu situacijo.

Čep na koncu izpuha bi pa naj bil viden na oko ali tudi ne,kako je s tem ? :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!