GUMY Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Airbox je mal bol odprt, Wingsa mam gor, diza je tut druga sam je še zmeram dost slabš kot pa 620SC ki sem ga mel prej.620ka je v drugi skoz na tazadnga vlekla in tkoj je butnla ko si gas odpru, ta pa bol easy potegne,sej pol dobr vleče sam tolk da bi pa na zadnga dvigval pa ne, razen v 1. Lp Zulf ← A maš zdej supermoto prej si pa imel enduro? Na enduro imaš občutek da gre bolj, pa prej gre na tazadnjega, pa bolj je nestabilen. Sva probala s kolegom ki ima SXC v resnici pa sta šla motorja čisto isto.
Zulf Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 A maš zdej supermoto prej si pa imel enduro? Na enduro imaš občutek da gre bolj, pa prej gre na tazadnjega, pa bolj je nestabilen. Sva probala s kolegom ki ima SXC v resnici pa sta šla motorja čisto isto. ← Oba sta SM.
urke710 Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 Živjo. Imam eno vpršanje, glede modela 525SMR. ALi se da ta motor opremit za registracijo? Ker zdej imam 520SX in malo razmišljam da bi se podal na cesto.
GUMY Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Živjo. Imam eno vpršanje, glede modela 525SMR. ALi se da ta motor opremit za registracijo? Ker zdej imam 520SX in malo razmišljam da bi se podal na cesto. ← SMR je narejen na osnovi SX, torej brez vse opreme za cesto, drugačna elektrika, homologacija.. Teoretično je predelava torej možna, samo se ti verjetno ne splača. Kupi EXC in predelaj v SM.
urke710 Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Ja, sej to sem tut že razmišlu, pa pride ful drago, obe feltni, spredaj drug (večji) zavorni disk, verjetno potem tut druge čeljusti, kr nej bi pršlo tm čez 300k :angry: Zato sem mislu če bi na SMR-ja ruknu gor luč pa ostalo šaro. Aja, samo sem se zdele spomnu da ma SMR verjtno tko kot SX samo 4 prestave, napram EXC k jih ma 6, tko da to sploh ne bi blo vredu. No,...razen če bi dal zadej res majhen verižnik? Mogoče bi blo vseen dobr, ker to seveda ne bi bil potovalni motor in bi se še zmeri lahk uredu pelu tm do 130-140km/h?
GUMY Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 SMR ima 6 prestav. Če hočeš predelat moraš menjat komplet elektriko, ker SMR nima elektrike za luči + nove luči, stikala, napeljava. Na koncu pa te čaka še homologacija. Kaj pa 625SMC ali 660SMC?
urke710 Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 SMR ima 6 prestav. Če hočeš predelat moraš menjat komplet elektriko, ker SMR nima elektrike za luči + nove luči, stikala, napeljava. Na koncu pa te čaka še homologacija. Kaj pa 625SMC ali 660SMC? ← Kaj je pa sploh razlika med 625 in 660? ...razen tistih ušivih 30ccm in 6k sit v ceni? Ali se eden drugače pelje kot drugi? Drugače je pa to res še najcenejša in najbolj preprosta varianta :) Zavedel me je superioren videz SMR-ja, na katerega sem navajen pri SX-u .) Koliko pa ima tak motor končno in koliko potovalno hitrost, SMC namreč?
urke710 Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Aja, opa, sej razlika med 660 in 625 je že napisana. :slap: :slap: :slap: Bom mogu it v motorjet v LJ, da mal počekiram kakšen je občutek za balanco 660-tke :D :D :D .
stuhec Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Airbox je mal bol odprt, Wingsa mam gor, diza je tut druga sam je še zmeram dost slabš kot pa 620SC ki sem ga mel prej.620ka je v drugi skoz na tazadnga vlekla in tkoj je butnla ko si gas odpru, ta pa bol easy potegne,sej pol dobr vleče sam tolk da bi pa na zadnga dvigval pa ne, razen v 1. Lp Zulf ← sam je zelo odvisno kaksne zobnike imas gor ?
tine Objavljeno Junij 5, 2005 Opozori Objavljeno Junij 5, 2005 LP!Mene pa zanima,če ma kdo original lonc pa S krivino od SC ali SXC za prodat,oz. če zamenja lonc pa S krivino za akrapoviča.. :( :hmm:
KTM1 Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 Mene pa zanima kak se ta stvar vozi po ovinkih al pa nasploh???
GUMY Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 Mene pa zanima kak se ta stvar vozi po ovinkih al pa nasploh??? ← Po ovinkih se je treba nagibat, po ravnem pa nasploh ni nujno!
stuhec Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 No js sem oz. vžigam na nogo(660 SMC) pa ni ne duha in sluha o fitnesu. Dvakrat ga brcnem pa vžge, kar sem tudi sam mal presenečen. Priznam pa da me je bilo na začetku mal strah da bo vse skupaj težje, bom pa vidu kk bo vžgal ko bo enkrat na tleh. Je pa e-start bol komot ← moj je veckrat na tleh pa vseeno vzge, ce ne pa mal dekompr. potegnes da se mal maschina obrne pa gre
JaRaNe Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 baje je KTM SMC omejen na 21 KW, to se pravi da bi ga lahko vozil tudi z A2 izpitom, ali pač ne?
JaRaNe Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 baje je KTM SMC omejen na 21 KW, to se pravi da bi ga lahko vozil tudi z A2 izpitom, ali pač ne? ← pa še to me zanima koliko konjev doseže odblokiran 625 in odblokiran 660 SMC
Butnglavc Objavljeno Junij 25, 2005 Opozori Objavljeno Junij 25, 2005 pa še to me zanima koliko konjev doseže odblokiran 625 in odblokiran 660 SMC ← Dovolj :devil: ,uradno menda 40 kW
bostjanhafnar Objavljeno Julij 3, 2005 Opozori Objavljeno Julij 3, 2005 Zdravo! Zanima me, če kdo ve, ali se na smc 660 lahko vozita 2 hkrati? Ne mislim akrobatsko, ampak tako "normalno". Ali pa če se da predelati oziroma dodati tačke za drugega (če jih ni)?
bladzo Objavljeno Julij 3, 2005 Opozori Objavljeno Julij 3, 2005 vse se da, tudi dopisat v prometno dovoljenje dodatnega potnika,...
lightning Objavljeno Julij 4, 2005 Opozori Objavljeno Julij 4, 2005 Najprej moraš povedat kakšen zadek ima.Če ima jeklenega tako kot LC4 640, ni problema, ker pa v to dvomim in ima skoraj sigurno aluminijastega, postane lahko problem z noslilnostjo.Saj veš, da tisti nosilec sedeža oz komplet zadka ni ravno nevem kako debel oz močan, če temu dodaš še aluminij ,eno persono z 80 kg + po možnosti še kakšen kovček ali malo bolj nabasan ruzak in kakšno luknjo na cestišču......se pa lahko že res kaj zgodi. Just my opinion :)
GUMY Objavljeno Julij 4, 2005 Opozori Objavljeno Julij 4, 2005 V osnovi je registriran za 1 osebo. Predelava je seveda možna je pa odvisno ali je zadnji del okvirja aluminij ali železo. Odvisno je od letnika kaj je gor. Če je železo ima že pripravljene luknje za dodatne tačke. Če je alu lukenj nima in jih ne priporočam vrtat, ker se stvar rada lomi. Če hočeš imeti vse uradno je seveda treba stvar še vpisati v homologacijski kartonček.
bost Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Še nekaj bi dodal (nisem namreč še zasledil v forumu) - preden se lotiš vožnje s SMC-em si zrihtaj plombe in v jakni organiziraj lahko dostopen žep za kreditno kartico/keš, ker z 9 litrskim tankom vibriraš :kva2: od pumpe do pumpe...
Combs Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Mene pa zanima kje vse ima KTM 620 SC l.99 blokade,ker serijsko bi naj bil blokiran na okol 30 KM. :(
GUMY Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Mene pa zanima kje vse ima KTM 620 SC l.99 blokade,ker serijsko bi naj bil blokiran na okol 30 KM. :( ← Vijak v vplinjaču, ki dovoli samo pol gasa, diza, igla, čep na koncu avspuha.
Combs Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Se pravi da vplinjač bi mogu najbrž razdret,da bi vidu situacijo. Čep na koncu izpuha bi pa naj bil viden na oko ali tudi ne,kako je s tem ? :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se