Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Priporočene objave

Objavljeno

Saj menda čutiš, če maš samo pol gasa. Sicer pa samo snameš pokrovček od vplinjača pod sedežem. Ni treba vsega razdirat. Čep je prišvasan na koncu avspuha in ga vidiš.

Objavljeno

Uglavnem moj LC4 SM je odbrenkal svojih 1000km...

Kje v LJ se da kupit olje (kaj priporočate)pa filtre?

Hvala

Primož

Objavljeno

danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub:

Objavljeno
danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep  :wub:  :wub:  :wub:

A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC?

Objavljeno
A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC?

biv je SMR, na sedežu je pisalo SMR, pa tud lih tak je biv kot je na sliki originalen SMR

Objavljeno

SMR nima ne homologacije, ne elektrike za luči, ne števca,..., tako da je verjetno ceneje narediti SMR iz EXC, kot pa SMR registrirati.

Objavljeno

Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP

Objavljeno
danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep  :wub:  :wub:  :wub:

Ja imaš prav, res obstaja registriran SMR v Škofji loki. Ampak tip je maksimalno mutil z avstrijsko homologacija in na koncu tudi malo "podmazal" ustrezne osebke, da je šlo skoz.

Še vedno pa sem mnenja, da to nima nobenega smisla ampak je bolje predelat EXC.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP

to je plovec, preslabo zapira, pri visokih obratih zaradi vibracij slabo zapira

fergazer ven in ga cist razdri, razlika mora bit

Objavljeno

misliš, da bi rabil nov plovec? Sem že zamenjal dihtungo, iglo in vodilo igle.

Objavljeno (popravljeno)
misliš, da bi rabil nov plovec? Sem že zamenjal dihtungo, iglo in vodilo igle.

problem je pri ventil (mogoce je kaj noter), ki ga zapira plovec, razdri vse pa spucaj, mogoce ne bo trebalo nic zamenjat

Popravljeno . Popravil stuhec
Objavljeno

oprostite na uletu prije svega

ali

imate li kakve informacije iz prve ruke u vezi KTM 950 supermota

zainteresiran al malo cvikam :?

Objavljeno

So info iz prve roke, v temi od 950 sm. Kupi in povej še ti :afro1:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

mene zanima kako je z vzdržljivostjo 660smc in 640

na kolko km se treba menjat bat? 640 ima el. vžig?

Objavljeno
mene zanima kako je z vzdržljivostjo 660smc in 640

na kolko km se treba menjat bat? 640 ima el. vžig?

zakaj bi bilo potrebno menjat bat, saj je 4-takt maschina

640 mislim da imajo vse el. vzig

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imama vprašanje za lastnike 650 in 625 SMC-jev. Je res serijska in homologirana moč (ki je napisana v prometni) 21kW ? kolko kw imate vi v prometni in a se stvar da odblokirat? .)

LP

Objavljeno

ja :)

Objavljeno

zanima me od katerega letnika motorjev se je začelo v homologacijo in prometno zapisovati da ima motor 24kw??

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine?

Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)?

Objavljeno

Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine?

Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)?

vse isti šmorn

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

mene pa zanima koliko se da visina sedeza znizat.....verjetno bi rabil tam okoli 840-850cm, to je okoli 6cm in a to na kakšen nacin tudi vpliva na motor?? aja 625smc

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!