GUMY Objavljeno Julij 6, 2005 Opozori Objavljeno Julij 6, 2005 Saj menda čutiš, če maš samo pol gasa. Sicer pa samo snameš pokrovček od vplinjača pod sedežem. Ni treba vsega razdirat. Čep je prišvasan na koncu avspuha in ga vidiš.
puta Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Uglavnem moj LC4 SM je odbrenkal svojih 1000km... Kje v LJ se da kupit olje (kaj priporočate)pa filtre? Hvala Primož
JaRaNe Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub:
GUMY Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub: ← A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC?
JaRaNe Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC? ← biv je SMR, na sedežu je pisalo SMR, pa tud lih tak je biv kot je na sliki originalen SMR
GUMY Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 SMR nima ne homologacije, ne elektrike za luči, ne števca,..., tako da je verjetno ceneje narediti SMR iz EXC, kot pa SMR registrirati.
smrobi Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP
GUMY Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub: ← Ja imaš prav, res obstaja registriran SMR v Škofji loki. Ampak tip je maksimalno mutil z avstrijsko homologacija in na koncu tudi malo "podmazal" ustrezne osebke, da je šlo skoz. Še vedno pa sem mnenja, da to nima nobenega smisla ampak je bolje predelat EXC.
stuhec Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP ← to je plovec, preslabo zapira, pri visokih obratih zaradi vibracij slabo zapira fergazer ven in ga cist razdri, razlika mora bit
smrobi Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 misliš, da bi rabil nov plovec? Sem že zamenjal dihtungo, iglo in vodilo igle.
stuhec Objavljeno Julij 30, 2005 Opozori Objavljeno Julij 30, 2005 (popravljeno) misliš, da bi rabil nov plovec? Sem že zamenjal dihtungo, iglo in vodilo igle. ← problem je pri ventil (mogoce je kaj noter), ki ga zapira plovec, razdri vse pa spucaj, mogoce ne bo trebalo nic zamenjat Popravljeno Julij 30, 2005. Popravil stuhec
tomee Objavljeno Julij 31, 2005 Opozori Objavljeno Julij 31, 2005 oprostite na uletu prije svega ali imate li kakve informacije iz prve ruke u vezi KTM 950 supermota zainteresiran al malo cvikam :?
frankie Objavljeno Julij 31, 2005 Opozori Objavljeno Julij 31, 2005 So info iz prve roke, v temi od 950 sm. Kupi in povej še ti :afro1:
denZ Objavljeno September 18, 2005 Opozori Objavljeno September 18, 2005 mene zanima kako je z vzdržljivostjo 660smc in 640 na kolko km se treba menjat bat? 640 ima el. vžig?
stuhec Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 mene zanima kako je z vzdržljivostjo 660smc in 640 na kolko km se treba menjat bat? 640 ima el. vžig? ← zakaj bi bilo potrebno menjat bat, saj je 4-takt maschina 640 mislim da imajo vse el. vzig
pogi Objavljeno Oktober 31, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 Imama vprašanje za lastnike 650 in 625 SMC-jev. Je res serijska in homologirana moč (ki je napisana v prometni) 21kW ? kolko kw imate vi v prometni in a se stvar da odblokirat? .) LP
_fmx_ Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 zanima me od katerega letnika motorjev se je začelo v homologacijo in prometno zapisovati da ima motor 24kw??
frankie Objavljeno Marec 23, 2006 Opozori Objavljeno Marec 23, 2006 Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine? Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)?
Butnglavc Objavljeno Marec 23, 2006 Opozori Objavljeno Marec 23, 2006 Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine? Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)? vse isti šmorn
vision Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 mene pa zanima koliko se da visina sedeza znizat.....verjetno bi rabil tam okoli 840-850cm, to je okoli 6cm in a to na kakšen nacin tudi vpliva na motor?? aja 625smc
kalanček Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/foto/860531/1.jpg reku bi da ga je tale kr lepo poštimo0v za moje pojme sam kaj k to preveč žre drgač me pa zanima kok pa takle motorji popijejo mislm tut 450,660 in 625 al pa endurce :hmm:
Unikat Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Jst mam 450, sicer Husqvarno pa mi žre 5l
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se