batzajla Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 LC4 (enduro al pa SM,sej je prbližn glih) od slabih 5 pa tja do 6.8 mislm da sm največ nameril (2002)
GUMY Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Na SMC 625 od 5l (v dvoje na izletu) do 10l (dirka), sicer pa normalna poraba dobrih 6 litrov. Modeli s FCR uplinjačem kurijo malo več od tistih z mikunijem. Predvsem se to pozna pri priganjanju.
kalanček Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 no ja sej to je kr zadovoljivo za to kar od sebe dajo v primerjavi s huso 510 k pa kao žre neki čez 8 :)
vision Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 a mi lahko ker pove, kako se da znizati( ce je sploh mogoce), pa a se to pol kaj pozna pri voznji.....ce bi bil znizan za okoli 7cm
batzajla Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 no ja sej to je kr zadovoljivo za to kar od sebe dajo v primerjavi s huso 510 k pa kao žre neki čez 8 :) tista husa je precej bolj dirkalna zadeva,primerljiva z EXC. LC4 motor je malenkost bolj umirjen,pa tud ne preveč :) :devil:
kalanček Objavljeno Julij 1, 2006 Opozori Objavljeno Julij 1, 2006 pr 18 letih avtomatsko dobiš ispit za 250če maš prej že ispit za 125 ane. Pa mal razmišlam de bi si pol kupu neki močnejžga pa za tehničnga zamoru mal. eni so mi rekl de bi to loh naredu z elektronsko blokado pa pol naj bi z stikalam to mal regulirov pa me zanima še vaše mnenje o nakupu. kva se po vaših iskošnah najbl splača razmišlam pa v smeri suprmoto al pa nejbi hardindurco sej mo vidl. gutov ktm al pa husa. jst se itak bl mal spoznam me pa ful zanima ta smer :?
vision Objavljeno Julij 1, 2006 Opozori Objavljeno Julij 1, 2006 pr 18 letih avtomatsko dobiš ispit za 250če maš prej že ispit za 125 ane. Pa mal razmišlam de bi si pol kupu neki močnejžga pa za tehničnga zamoru mal. eni so mi rekl de bi to loh naredu z elektronsko blokado pa pol naj bi z stikalam to mal regulirov pa me zanima še vaše mnenje o nakupu. kva se po vaših iskošnah najbl splača razmišlam pa v smeri suprmoto al pa nejbi hardindurco sej mo vidl. gutov ktm al pa husa. jst se itak bl mal spoznam me pa ful zanima ta smer :? ja js isto studiram, sm vido da imajo ktm 660smc pa 625smc, ze ob nakupu vsi blokado 21kw.....tako da ga lahko kamot voziš, verjetno ga pa potem odpres, v prometni pa lepo ostane 21kw
tomazsk1 Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Živijo! A mi lahko kdo pove na koliko km imata servisne intervale 625 in 660 smc, za razliko od 640lc4, ki jih ima na 600 km, če se ne motim. LP!
_Martin_ Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Pozdrav vsem! Potreboval bi pomoč glede elektrike pr novih LC4 vs. stari LC4. Namreč zanima me zakaj majo nove mašine iz magneta potegnjene 3 žice, stara mašina pa samo dve? Je fora v tem da je napetost pri novih zdrobljena na 2x6v, pri starih pa 1x 12v? Kakšna je razlika v usmernikih in ali je že kdo probal prirediti nov usmernik z novim? Hvala za vse informacije! LP Martin
boris22 Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 (popravljeno) Kje si pa to pobral da ima smc 640 intervale na 600 km. Vsi lc4 motorji imajo servisne intervale na 5000 km. Popravljeno Avgust 8, 2006. Popravil boris22
tomazsk1 Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Živijo! Mislil sem na 6000 km, samo pomojem ima 660smc bolj pogosto servise, kot pa navaden lc4, saj je bolj navita mašina. Naj nekdo napiše, če je v tem poslu! LP!
boris22 Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 (popravljeno) Res da ima 660 največ konjev in je najlažji med smcji samo mašina je enaka in sliši na ime lc4. Razlika med 625 in 640 je v uplinjaču. 640-ka ima uplinjač mikuni 40, 625 pa Keihin MX FCR 41 oba imata 625 ccm. Kar se tiče 660 pa sigurno je močnejši saj ima tudi več prostornine natanko 654ccm. Drugače pri vseh smcjih so servisni intervali na 5000 km s tem mislim menjava olja in filtra, čiščenje zrančnega filtra in štelanje ventilov. Za info skoraj vseh supermoto modelov pa dobiš tukaj pa tukaj ti tudi piše servisni intervali za smcje če ne verjameš meni http://www.ultramotard.com/bb/ftopic58737-0.php Popravljeno Avgust 8, 2006. Popravil boris22
tomazsk1 Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Res da ima 660 največ konjev in je najlažji med smcji samo mašina je enaka in sliši na ime lc4. Razlika med 625 in 640 je v uplinjaču. 640-ka ima uplinjač mikuni 40, 625 pa Keihin MX FCR 41 oba imata 625 ccm. Kar se tiče 660 pa sigurno je močnejši saj ima tudi več prostornine natanko 654ccm. Drugače pri vseh smcjih so servisni intervali na 5000 km s tem mislim menjava olja in filtra, čiščenje zrančnega filtra in štelanje ventilov. Za info skoraj vseh supermoto modelov pa dobiš tukaj pa tukaj ti tudi piše servisni intervali za smcje če ne verjameš meni http://www.ultramotard.com/bb/ftopic58737-0.php Fenk ju veri mač :OK:
_Martin_ Objavljeno Avgust 9, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2006 Pozdrav vsem! Potreboval bi pomoč glede elektrike pr novih LC4 vs. stari LC4. Namreč zanima me zakaj majo nove mašine iz magneta potegnjene 3 žice, stara mašina pa samo dve? Je fora v tem da je napetost pri novih zdrobljena na 2x6v, pri starih pa 1x 12v? Kakšna je razlika v usmernikih in ali je že kdo probal prirediti nov usmernik z novim? Hvala za vse informacije! LP Martin OK sm že skužu. Hvala vseeno.
GUMY Objavljeno Avgust 9, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2006 Servisni interval na 5000km je pri tistih LC4 mašinah, ki imajo olje tudi v okvirju in kovinski (kot pri avtomobilu) filter olja, ostali imajo na 2500km. Kolikor vem so to SC in SXC do '03.
TadejP Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 lc4 660 smc 2004 menjava olja in filtrov na 25h ali 2500km. 660 2004 ima tudi dva oljna filtra in olje v cevi pa je vseeno tak servisni interval. ventili na 5k km
GUMY Objavljeno Avgust 11, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2006 lc4 660 smc 2004 menjava olja in filtrov na 25h ali 2500km. 660 2004 ima tudi dva oljna filtra in olje v cevi pa je vseeno tak servisni interval. ventili na 5k km Ja zanimivo. SMC 625 l. 2004 ima pa na 5000 km.
Butnglavc Objavljeno Avgust 14, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2006 (popravljeno) Ja zanimivo. SMC 625 l. 2004 ima pa na 5000 km. Moja 660 ima servise predvidena na 5000, vsaj tako piše Popravljeno Avgust 14, 2006. Popravil Butnglavc
J`MavrO Objavljeno December 24, 2006 Opozori Objavljeno December 24, 2006 Pozdravljeni vsi po dolgem času odsotnosti... Ker sem prodal mojega KTM mi je v tem daljšem obdobju nekaj manjkalo :blush: Ter se sedaj javljam, da mi POMAGATE. Rad bi: KTM V prometni (naletel na začetek starega-novega zakona) in imam samo do 24kw, kr dobro leto mi še manjka... Vozil bi se večinoma po cesti, beri (SMC) tu pa tam kaki teren, rahli makadam ... (vem kak gre po vzpenjači 525exc po na SM :evilgrin: Kaj predlagate? imam namreč 1.5milj... toliko sem pripravljen dat +/- ... 1. Razlika 640 lc4 oz. 660 SMC? 2. Razlika uplinjač, teža, višina, ali ime e-štarter? http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1171905 Pozna kdo tega? Je vredno to? Hvala Vsem, in vesele praznike lp; Jernej
J`Mavr0 Objavljeno December 25, 2006 Opozori Objavljeno December 25, 2006 ...res nobeden ne pozna tega motocikla? oz. specifikacije ter razlika v vožnji in v teži, višini, uplinjaču... lp; Jernej
Stric Burek Objavljeno December 25, 2006 Opozori Objavljeno December 25, 2006 par postov višje je opisana razlika med temi motorji Drugač če hočeš met to zadevo zablokirano, jo kupi, sam vedi da kej več kot 100km/h boš težko šel... Sicer nimam izkušenj in ne vem, ampak se mi tko dozdeva... če se 600ccm 4valjnik ki gre odprt 250km/h zavrti tam do 160km/h pol nevem kako bo s SM... lahko pa da bo šlo tud kej več..
SEOI-NAGE Objavljeno December 25, 2006 Opozori Objavljeno December 25, 2006 Prijatelj je imel zablokirano SXV 550 pa je šla 120
J`MavrO Objavljeno December 25, 2006 Opozori Objavljeno December 25, 2006 (popravljeno) Prodajalec mi je povedal da je odblokiran 660SMC iz 24kw na 34kw in je ŽAL brez akrapoviča (je prodal) "z Akrapovičem je šel še bolj" ... mi je zatrdil Cena je 1.380 SIT? se splača kljub temu da je na KIK start? lp; Jernej Ali naj počakam pa si potem kupim 640 na SM Popravljeno December 25, 2006. Popravil J`MavrO
Stric Burek Objavljeno December 25, 2006 Opozori Objavljeno December 25, 2006 Prodajalec mi je povedal da je odblokiran 660SMC iz 24kw na 34kw in je ŽAL brez akrapoviča (je prodal) "z Akrapovičem je šel še bolj" ... mi je zatrdil Cena je 1.380 SIT? se splača kljub temu da je na KIK start? lp; Jernej Ali naj počakam pa si potem kupim 640 na SM Hja, odvisno u kakem stanju je motor... Če je odblokiran boš spet imel probleme z blokiranjem nazaj...
KiiKii Objavljeno December 26, 2006 Opozori Objavljeno December 26, 2006 Ne vem kaj ti bo Akrapovič, če hočeš met blokiran motor. Pol se tut ne splača met takega motorja za vožnjo s 24 KW. No, sam moje skromno mnenje
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se