DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Na temu MS forumu, če gume ne skuriš v max 6000km, si šaban, pusi in še marsikaj.... Nevem kaj se toliko obremenjujete z drugimi, koliko jim guma zdrži? Dami34 recimo RS2 skuri veliko prej kot jaz.... različni stili vožnje, agresija desne ročke, itd. ps. nekateri mi zgledate kot ene par mojih kolegov, ki so kupili avte z 300 konjev plus in potem merijo kdo ima nižjo porabo Dami se preko 50% vozi v dvoje, včasih tudi s kufri, gum ne špara, odpira na polno in menja takoj ko se bilokje dotaknejo senzorja. Ampak z RS2 je še vedno dosegel 10kkm, torej bi po logiki, soloriderji mirnih zapestij dosegali tudi 14kkm. Vendar DAMI ni bil zadovoljen z RS2, ker ne odgovarja njegovemu načinu vožnje. Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil DAMI34 Zivnorc, alko1 in builder 3
Snečer Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 No, bomo nabavli Mitasko sedaj je itak verzija+ in je popravljena. hajoktejn, builder in alko1 3
siks Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 in čist konkretno, ko narediš primerjavo med Corso, ki je vsaj 100€ dražji komplet in Savo, kaj porečeš? Kaj meniš o razmerju price/performance? zaenkrat sem nad mitas sf+ navdušen...sicer sem napravil samo cca 400kmjev ampak prvi vtis je super. ko grem na golico sprobat tako kot je treba pa povem naprej. supercorsa je meni do sedaj najboljša guma v vseh pogledih (všeč mi je stabilnost v nagibu, povratne informacije), razen kilometrina je švoh (zadnja cca 2kkm do indikatorjev na straneh, po sredini sem pa še malo iztisnil :-), sprednja cca 3500kmjev), zaradi česar sem se tudi odločil za drugi rang gume, za mitas. in razmerje med ceno in prikazanim je po mojem mnenju optimalno. dokončno oceno pa povem po temeljitem preizkusu in ko bo jasno kake kilometre bom delal z njo. builder, DAMI34, Zivnorc in 1 other 4
siks Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 aja...ni mi pa čist jasno, zakaj kot referenco dajejo ST gumo (pilot road4), se mi zdi, da je sport force bolj sportna... builder, DAMI34 in Zivnorc 3
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 aja...ni mi pa čist jasno, zakaj kot referenco dajejo ST gumo (pilot road4), se mi zdi, da je sport force bolj sportna... Sej je tut meni malce čudno, čeprav opažam, da se meje med Hypersport in Sportouring vedno bolj brišejo. Recimo, contiroad attack 2 (in evo) ali pa t30, naj bi imele prednosti obeh svetov, daljše trajanje, pa še vedno dober oprijem tudi za bolj "živahno" vožnjo. ampak na koncu itak ugotoviš, da, ko nekje nekaj vzameš in daš drugam, potem ni več tam kjer si vzel. Če zboljšaš oprijem zgubiš na trajanju in obratno, tule čudežev ne morejo, al pa nočejo narediti. drugač pa se strinjam SF+ je še najbolj podobna BT16pro (torej Hypersport), po obnašanju seveda, ima pa cca 10-20% boljšo življenjsko dobo. thumper in Zivnorc 2
TakeALookAround Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Kdaj pa gres v SS razred? K ST odnese v grmovje? bikez, Zivnorc in hajoktejn 3
siks Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Kdaj pa gres v SS razred? K ST odnese v grmovje? ...ko voziš eno in drugo, veš v čem je razlika.... skalaprava, Zivnorc, builder in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Kdaj pa gres v SS razred? K ST odnese v grmovje? pr men je bil obratno, z SSa skačem na ST...ponavadi pred kakimi izleti 2000km in več, pol sm pa ves srečen, ko se spet vrnem na SS skalaprava, thumper, HyperJack in 2 others 5
StaraFeltna Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Dami se preko 50% vozi v dvoje, včasih tudi s kufri, gum ne špara, odpira na polno in menja takoj ko se bilokje dotaknejo senzorja. Ampak z RS2 je še vedno dosegel 10kkm, torej bi po logiki, soloriderji mirnih zapestij dosegali tudi 14kkm. Vendar DAMI ni bil zadovoljen z RS2, ker ne odgovarja njegovemu načinu vožnje. Evo 2000km nazaj preobul, rs1 prednjo (21.000km čeprav je bila zrela za menjavo pri 19.000) in rs1 (16000km) zadnjo ponovno v roadsmart le da je tokrat prednja rs2. Nimam pripomb nad gumo, rs2 spredaj pa ker je manda boljša v dežju pa zdrži malo manj kot Rs1 po kilometrni (bojda) in bom tako menjal spet obe hkrati. Nov set gum = nov motor. Uživam, vozim tudi bolj agresivno kot prej in nimam pripomb. Najbrž bi bil z večino kvalitetnimi sport touring gumami ravnotako vesel. Prejšnji set je bi za cel čas uporabe vedno ok, nisem zaznal (pa nisem nek mojster) da bi performansi degradirali s časom... Čiken stripe imam 1.5-2cm in mi je čisto vseeno če so! Bi tudi menjal kdaj gume ampak se imam s temi prav fino, pa ker denar ne raste kot gode po dežju ne grem riskirat ker čene jih bom gledal vsaj eno leto. Zivnorc, skalaprava, hajoktejn in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Evo 2000km nazaj preobul, rs1 prednjo (21.000km čeprav je bila zrela za menjavo pri 19.000) in rs1 (16000km) zadnjo ponovno v roadsmart le da je tokrat prednja rs2. Nimam pripomb nad gumo, rs2 spredaj pa ker je manda boljša v dežju pa zdrži malo manj kot Rs1 po kilometrni (bojda) in bom tako menjal spet obe hkrati. Nov set gum = nov motor. Uživam, vozim tudi bolj agresivno kot prej in nimam pripomb. Najbrž bi bil z večino kvalitetnimi sport touring gumami ravnotako vesel. Prejšnji set je bi za cel čas uporabe vedno ok, nisem zaznal (pa nisem nek mojster) da bi performansi degradirali s časom... Čiken stripe imam 1.5-2cm in mi je čisto vseeno če so! Bi tudi menjal kdaj gume ampak se imam s temi prav fino, pa ker denar ne raste kot gode po dežju ne grem riskirat ker čene jih bom gledal vsaj eno leto. Pravilna odločitev, enako bi nardil tut jaz, če bi bil z njimi zadovoljen in če bi z gumami nardil 20kk. Predvidevam pa, da tvoj način vožnje in moj način nista enaka, da tvoji konjički niso enaki konjičkom na mojmu mopedu. Zivnorc in builder 2
Popularna objava skalaprava Objavljeno Maj 14, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 P,s dns grem spet po novo gumo to bo že tretja zadaj letos Tudi jaz prejšnji teden montiral že tretjo zadnjo gumo. Sem jo moral kar pretihotapiti domov, ker drugače bi bilo od strani domačih Skratka, po slabih 9000km prevoženih letos, poradiral dve zadnji Continentalki SA2 in "dokrajčil" eno prvo Michelin PP3. Malo sem vmes pogoljufal še z eno Michelin PP3 zadaj (imam namreč dvoje zadnjih platišča - eno 5,5 col (trenutno sekundarno) in eno 6 col od R1200S (ki je trenutno v primarni uporabi). Ker vedno rad eksperimentiram in ker je bil življenski cikel Conti SA2 res malo kratek (cca.3Kkm ), sem trenutno zadaj na novi Metzeler M7RR, ki ima tršo sredico. Kar se obrabe tiče, kažejo trenutne meritve na daljško kilometrino, ostalih pripomb pa zaenkrat ni, jadranke pa še ni videla....škoda . Naslednja bo pa mogoče spet Mitas...... ali pa kaj drugega, kdo bi vedel.... P.S. Preden se kdo spotakne, zakaj natikam SS gume na čisti touring motor....sprobal skoraj vse v ST segmentu in mi SS obutev trenutno pač ustreza! Za daljše ture, pa kot je že Dami lepo razložil, se natakne kaj iz ST segmenta, pa je zadeva rešena. Sicer pa dobim ta teden še eno prvo platišče in potem bo en komplet platišč najbrž konstatno zaseden z ST gumami, drugi pa z SS gumami - volk sit in koza cela - juhej DAMI34, thumper, deyo in 7 others 10
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Evo se strinjam. Jaz sicer nimam problemov s prvo, ker mi Sava naredi cca 8kkm. Mam pa probleme pri zadnji, saj gre večkrat neporabljena v koš, kot sm že prej opisal, ne moreš it na 2000km in več dolgo pot z 1,5mm profila in tako letno zgubim, vsaj eno gumo. Pa še stalno jih moram pretikati, kar pomeni dodatne stroške montaže. Zadevo bi rešil, če bi imel 2 platišči, na enemu ST gumo, za kilometre cepat in na drugem SS. p.s. M7RR vprašaj dr. Jakoba, baje ni neka zavidljiva kilometrina. Zivnorc, builder in skalaprava 3
Snečer Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Samo mene res zanima, kako se to vozite, da zradiraš gumo po 3k km? To je samo ena gas, bremza vožnja al kaj.
skalaprava Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Ne, to ni rezutat gas bremza, ker slednje skoraj ne uporabljam, ampak je efekt zelo grobega asfalt na dnevni relaciji Dvor-Kočevje. Če to delaš vsak dan dvakrat na dan, potem je rezultat pač takšen. Verjetno lahko še kdo potrdi to tezo (velja tudi za avtogume, mimogrede). Je pa recimo Coninentalka ali pa Mitaska še posebej na udaru, ker pač niso dvokomponentne gume...samo se pa vrhunsko peljejo! Skratka, kot bi primerjal Grobnik pa recimo Panonia ring - kje narediš več km z enako gumo? No tako je pač tu na tej relaciji. Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil skalaprava Zivnorc, gsxf750, builder in 1 other 4
solorider Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Samo mene res zanima, kako se to vozite, da zradiraš gumo po 3k km? To je samo ena gas, bremza vožnja al kaj. to so gume toliko zanič builder, Zivnorc, skalaprava in 1 other 4
solorider Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Ne, to ni rezutat gas bremza, ker slednje skoraj ne uporabljam, ampak je efekt zelo grobega asfalt na dnevni relaciji Dvor-Kočevje. Če do delaš vsak dan dvakrat na dan, potem je rezultat pač takšen. Verjetno lahko še kdo potrdi to tezo (velja tudi za avtogume, mimogrede). Recimo enako kot bi primerjal Grobnik pa recimo Panonia ring - kje narediš več km z enako gumo? je ja bolje do Petrine....
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Ne, to ni rezutat gas bremza, ker slednje skoraj ne uporabljam, ampak je efekt zelo grobega asfalt na dnevni relaciji Dvor-Kočevje. Če to delaš vsak dan dvakrat na dan, potem je rezultat pač takšen. Verjetno lahko še kdo potrdi to tezo (velja tudi za avtogume, mimogrede). Je pa recimo Coninentalka ali pa Mitaska še posebej na udaru, ker pač niso dvokomponentne gume...samo se pa vrhunsko peljejo! Skratka, kot bi primerjal Grobnik pa recimo Panonia ring - kje narediš več km z enako gumo? No tako je pač tu na tej relaciji. + bi dodal, da svoje naredijo konji in pa teža mopeda, sploh pa vožnja v dvoje. gsxf750, skalaprava, maus in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Samo mene res zanima, kako se to vozite, da zradiraš gumo po 3k km? To je samo ena gas, bremza vožnja al kaj. objestno se vozmo, kaj si pa mislil Kmet2 in builder 2
skalaprava Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Evo se strinjam. Jaz sicer nimam problemov s prvo, ker mi Sava naredi cca 8kkm. Mam pa probleme pri zadnji, saj gre večkrat neporabljena v koš, kot sm že prej opisal, ne moreš it na 2000km in več dolgo pot z 1,5mm profila in tako letno zgubim, vsaj eno gumo. Pa še stalno jih moram pretikati, kar pomeni dodatne stroške montaže. Zadevo bi rešil, če bi imel 2 platišči, na enemu ST gumo, za kilometre cepat in na drugem SS. p.s. M7RR vprašaj dr. Jakoba, baje ni neka zavidljiva kilometrina. Saj pravim, rad sam preizkušam in potem opišem svoje LASTNE izkušnje. Bom videl kako bo z omenjeno Metzelerko. Za primerjavo lahko povem, da sem z Michelinko PP3 zadaj naredil brez težav 6500km. Koliko pa je Dr Jakobu zdržala, če morda veš? Drugače pa nemci sopotnikom rečejo tudi "Reifenschoner" oz. v groben prevodu "ohranjevalci gum". Njihova razlaga je taka, da je zadnja guma precej bolj pritisnjena ob podlago zaradi dodatne teže in zato ne prihaja do t.i. mikro zdrsov med bolj oštrimi pospeševanji in zaviranji. Zna biti kaj na temu. No, iz svojih izkušenj lahko povem, da s sopotnico gor, guma načeloma tudi pri meni več zdrži, ampak sam pripisujem to dejstvu, da je takrat stil vožnje mnogo bolj touring in manj sport. builder in alko1 2
siks Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) ...kar se tiče "ohranjevalcev gum" bi rekel predvsem kar si omenil kot zadnje...cesto dvor kočevje sem odpeljal ta vikend in lahko rečem, da je super konfiguracija, medtem ko je nenormalno "mini" grbin, ki te silijo v bolj "racionalno" vožnjo. cesta kočevje škofljica je bolj "vozna"... Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil siks Snečer, builder, deyo in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Saj pravim, rad sam preizkušam in potem opišem svoje LASTNE izkušnje. Bom videl kako bo z omenjeno Metzelerko. Za primerjavo lahko povem, da sem z Michelinko PP3 zadaj naredil brez težav 6500km. Koliko pa je Dr Jakobu zdržala, če morda veš? Drugače pa nemci sopotnikom rečejo tudi "Reifenschoner" oz. v groben prevodu "ohranjevalci gum". Njihova razlaga je taka, da je zadnja guma precej bolj pritisnjena ob podlago zaradi dodatne teže in zato ne prihaja do t.i. mikro zdrsov med bolj oštrimi pospeševanji in zaviranji. Zna biti kaj na temu. No, iz svojih izkušenj lahko povem, da s sopotnico gor, guma načeloma tudi pri meni več zdrži, ampak sam pripisujem to dejstvu, da je takrat stil vožnje mnogo bolj touring in manj sport. po njegovih besedah 4.500-5000 moja "vreča cementa" na zadnjem sedežu ni noben ohranjevalec, takrat guma še bolj prime in še bolj prtiskava. Za mikrozdrse pa skrbi ktrc p.s. pozabu napisat, da gume močno žre tudi vožnja pri nizkih temperaturah oziroma pozimi, kar te poznam si tut ti celoletni tišač Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil DAMI34 builder, skalaprava in Zivnorc 3
skalaprava Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Tako je, pozabil omeniti, da so vse jutranje vožnje spomladi nekje pri 5°C do 10°C, kar sigurno dodatno krajša življensko dobo vsake gume. Dve ali tri pomladi nazaj sem tako recimo Dunlop RS2 uničil v dobrih 5kkm (tudi prvo!). Je bila suha vendar mrzla zgodnja pomlad (začetek marca) in so bile tudi popopldanske pri temp. pod 10°C. Guma se je kar trgala....samo jebiga, kupiš novo in kolesje se veselo vrti naprej :grrr Jaz nebi preveč ocenjeval motoristov po njihovi "kilometrini" na komplet gum, ker je preveč različnih dejavnikov, ki vplivajo na obrabo (okolje, motor, letni čas, tip pnevmatike,... ) in ni samo "objestnost" dejavnik hitre obrabe. Takšna ocena me spomni na tisto, ko tudi če padeš pri 10km/h, imaš v policijskem zapisniku zapisano neprilagojeno hitrost Jaz spoštujem tisteg, ki naredi 16kkm z enim kompletom...v bistvu mu čestitam in hkrati zavidam! Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil skalaprava DAMI34, Lukec1, Zivnorc in 3 others 6
Snečer Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 ...kar se tiče "ohranjevalcev gum" bi rekel predvsem kar si omenil kot zadnje...cesto dvor kočevje sem odpeljal ta vikend in lahko rečem, da je super konfiguracija, medtem ko je nenormalno "mini" grbin, ki te silijo v bolj "racionalno" vožnjo. cesta kočevje škofljica je bolj "vozna"... No, saj to tudi mene zanima, v čem bi tam bila posebnost asfalta, ker ko sem se nazadnje tam peljal, mi je v spominu prav tako ostala "razgibana" cesta, ne pa grob asfalt. Bolj hladno vreme pa po moje daljša in ne krajša življensko dobo gume, ali? Torej, če ni stil vožnje kriv, je razlog drugje.
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Narobe, hladen asvalt povzroča premal ogrete gume in te potem mikro drsijo namesto da bi lepile. S tem se poveča obraba. skalaprava, gsxf750 in builder 3
skalaprava Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Ti si se tam peljal enkrat praviš, jaz pa kakih 300x na leto (2x na dan, 5x v tednu od recimo sredine marca do konca novembra, vse dneve ko ravno ni napovedan 100% dež, torej vsaj 30 od 52 tednov v letu) To je malo razlike, se ti ne zdi? Seveda je nekaj razloga tudi v temu, da je moja vožnja tam malček hitrejša, kot je bila tvoja - tudi to ni nobena skrivnost. Kljub temu se ne vozi vsak dan motoGP, kot ti namiguješ, kolega! Če boš malo pobrskal celo po temu forumu (ali kakem tujem), boš zasledil, da je celo sam Dunlop objavil teste, da se hladna RS2 bolj troši kot ogreta! Skratka, obraba gum med nekom, ki hodi samo občasno lepe hribe gledati ali pa nekom, ki se dejansko vozi celo sezono (ne samo na izlete), je verjetno precej različna, kaj ti meniš? Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil skalaprava builder, gsxf750 in Kmet2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se