Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Na temu MS forumu, če gume ne skuriš v max 6000km, si šaban, pusi in še marsikaj....  :slap:

 

Nevem kaj se toliko obremenjujete z drugimi, koliko jim guma zdrži? 

 

Dami34 recimo RS2 skuri veliko prej kot jaz.... različni stili vožnje, agresija desne ročke, itd. 

 

ps. nekateri mi zgledate kot ene par mojih kolegov, ki so kupili avte z 300 konjev plus in potem merijo kdo ima nižjo porabo  :slap:

Dami se preko 50% vozi v dvoje, včasih tudi s kufri, gum ne špara, odpira na polno in menja takoj ko se bilokje dotaknejo senzorja. Ampak z RS2 je še vedno dosegel 10kkm, torej bi po logiki, soloriderji mirnih zapestij dosegali tudi 14kkm. Vendar DAMI ni bil zadovoljen z RS2, ker ne odgovarja njegovemu načinu vožnje.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in čist konkretno, ko narediš primerjavo med Corso, ki je vsaj 100€ dražji komplet in Savo, kaj porečeš?

Kaj meniš o razmerju price/performance?

zaenkrat sem nad mitas sf+ navdušen...sicer sem napravil samo cca 400kmjev ampak prvi vtis je super. ko grem na golico sprobat tako kot je treba pa povem naprej. supercorsa je meni do sedaj najboljša guma v vseh pogledih (všeč mi je stabilnost v nagibu, povratne informacije), razen kilometrina je švoh (zadnja cca 2kkm do indikatorjev na straneh, po sredini sem pa še malo iztisnil :-), sprednja cca 3500kmjev), zaradi česar sem se tudi odločil za drugi rang gume, za mitas. in razmerje med ceno in prikazanim je po mojem mnenju optimalno. dokončno oceno pa povem po temeljitem preizkusu in ko bo jasno kake kilometre bom delal z njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja...ni mi pa čist jasno, zakaj kot referenco dajejo ST gumo (pilot road4), se mi zdi, da je sport force bolj sportna... :blush:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja...ni mi pa čist jasno, zakaj kot referenco dajejo ST gumo (pilot road4), se mi zdi, da je sport force bolj sportna... :blush:

Sej je tut meni malce čudno, čeprav opažam, da se meje med Hypersport in Sportouring vedno bolj brišejo. Recimo, contiroad attack 2 (in evo) ali pa t30, naj bi imele prednosti obeh svetov, daljše trajanje, pa še vedno dober oprijem tudi za bolj "živahno" vožnjo. ampak na koncu itak ugotoviš, da, ko nekje nekaj vzameš in daš drugam, potem ni več tam kjer si vzel. Če zboljšaš oprijem zgubiš na trajanju in obratno, tule čudežev ne morejo, al pa nočejo narediti. 

drugač pa se strinjam SF+ je še najbolj podobna BT16pro (torej Hypersport), po obnašanju seveda, ima pa cca 10-20% boljšo življenjsko dobo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj pa gres v SS razred? K ST odnese v grmovje? :)

...ko voziš eno in drugo, veš v čem je razlika....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj pa gres v SS razred? K ST odnese v grmovje? :)

pr men je bil obratno, z SSa skačem na ST...ponavadi pred kakimi izleti 2000km in več, pol sm pa ves srečen, ko se spet vrnem na SS :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami se preko 50% vozi v dvoje, včasih tudi s kufri, gum ne špara, odpira na polno in menja takoj ko se bilokje dotaknejo senzorja. Ampak z RS2 je še vedno dosegel 10kkm, torej bi po logiki, soloriderji mirnih zapestij dosegali tudi 14kkm. Vendar DAMI ni bil zadovoljen z RS2, ker ne odgovarja njegovemu načinu vožnje.

 

Evo 2000km nazaj preobul, rs1 prednjo (21.000km čeprav je bila zrela za menjavo pri 19.000) in rs1 (16000km) zadnjo ponovno v roadsmart le da je tokrat prednja rs2. Nimam pripomb nad gumo, rs2 spredaj pa ker je manda boljša v dežju pa zdrži malo manj kot Rs1 po kilometrni (bojda) in bom tako menjal spet obe hkrati. :D

Nov set gum = nov motor. Uživam, vozim tudi bolj agresivno kot prej in nimam pripomb. Najbrž bi bil z večino kvalitetnimi sport touring gumami ravnotako vesel. Prejšnji set je bi za cel čas uporabe vedno ok, nisem zaznal (pa nisem nek mojster) da bi performansi degradirali s časom... Čiken stripe imam 1.5-2cm in mi je čisto vseeno če so! Bi tudi menjal kdaj gume ampak se imam s temi prav fino, pa ker denar ne raste kot gode po dežju ne grem riskirat ker čene jih bom gledal vsaj eno leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo 2000km nazaj preobul, rs1 prednjo (21.000km čeprav je bila zrela za menjavo pri 19.000) in rs1 (16000km) zadnjo ponovno v roadsmart le da je tokrat prednja rs2. Nimam pripomb nad gumo, rs2 spredaj pa ker je manda boljša v dežju pa zdrži malo manj kot Rs1 po kilometrni (bojda) in bom tako menjal spet obe hkrati. :D

Nov set gum = nov motor. Uživam, vozim tudi bolj agresivno kot prej in nimam pripomb. Najbrž bi bil z večino kvalitetnimi sport touring gumami ravnotako vesel. Prejšnji set je bi za cel čas uporabe vedno ok, nisem zaznal (pa nisem nek mojster) da bi performansi degradirali s časom... Čiken stripe imam 1.5-2cm in mi je čisto vseeno če so! Bi tudi menjal kdaj gume ampak se imam s temi prav fino, pa ker denar ne raste kot gode po dežju ne grem riskirat ker čene jih bom gledal vsaj eno leto.

Pravilna odločitev, enako bi nardil tut jaz, če bi bil z njimi zadovoljen in če bi z gumami nardil 20kk.

Predvidevam pa, da tvoj način vožnje in moj način nista enaka, da tvoji konjički niso enaki konjičkom na mojmu mopedu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo se strinjam. Jaz sicer nimam problemov s prvo, ker mi Sava naredi cca 8kkm. Mam pa probleme pri zadnji, saj gre večkrat neporabljena v koš, kot sm že prej opisal, ne moreš it na 2000km in več dolgo pot z 1,5mm profila in tako letno zgubim, vsaj eno gumo. Pa še stalno jih moram pretikati, kar pomeni dodatne stroške montaže. Zadevo bi rešil, če bi imel 2 platišči, na enemu ST gumo, za kilometre cepat in na drugem SS.

p.s. M7RR vprašaj dr. Jakoba, baje ni neka zavidljiva kilometrina.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, to ni rezutat gas bremza, ker slednje skoraj ne uporabljam, ampak je efekt zelo grobega asfalt na dnevni relaciji Dvor-Kočevje. Če to delaš vsak dan dvakrat na dan, potem je rezultat pač takšen. Verjetno lahko še kdo potrdi to tezo (velja tudi za avtogume, mimogrede). Je pa recimo Coninentalka ali pa Mitaska še posebej na udaru, ker pač niso dvokomponentne gume...samo se pa vrhunsko peljejo!

Skratka, kot bi primerjal Grobnik pa recimo Panonia ring - kje narediš več km z enako gumo? No tako je pač tu na tej relaciji.

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo mene res zanima, kako se to vozite, da zradiraš gumo po 3k km?

 

To je samo ena gas, bremza vožnja al kaj.

to so gume toliko zanič :)

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, to ni rezutat gas bremza, ker slednje skoraj ne uporabljam, ampak je efekt zelo grobega asfalt na dnevni relaciji Dvor-Kočevje. Če do delaš vsak dan dvakrat na dan, potem je rezultat pač takšen. Verjetno lahko še kdo potrdi to tezo (velja tudi za avtogume, mimogrede).

Recimo enako kot bi primerjal Grobnik pa recimo Panonia ring - kje narediš več km z enako gumo?

je ja bolje do Petrine.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, to ni rezutat gas bremza, ker slednje skoraj ne uporabljam, ampak je efekt zelo grobega asfalt na dnevni relaciji Dvor-Kočevje. Če to delaš vsak dan dvakrat na dan, potem je rezultat pač takšen. Verjetno lahko še kdo potrdi to tezo (velja tudi za avtogume, mimogrede). Je pa recimo Coninentalka ali pa Mitaska še posebej na udaru, ker pač niso dvokomponentne gume...samo se pa vrhunsko peljejo!

Skratka, kot bi primerjal Grobnik pa recimo Panonia ring - kje narediš več km z enako gumo? No tako je pač tu na tej relaciji.

+ bi dodal, da svoje naredijo konji in pa teža mopeda, sploh pa vožnja v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo mene res zanima, kako se to vozite, da zradiraš gumo po 3k km?

 

To je samo ena gas, bremza vožnja al kaj.

objestno se vozmo, kaj si pa mislil :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo se strinjam. Jaz sicer nimam problemov s prvo, ker mi Sava naredi cca 8kkm. Mam pa probleme pri zadnji, saj gre večkrat neporabljena v koš, kot sm že prej opisal, ne moreš it na 2000km in več dolgo pot z 1,5mm profila in tako letno zgubim, vsaj eno gumo. Pa še stalno jih moram pretikati, kar pomeni dodatne stroške montaže. Zadevo bi rešil, če bi imel 2 platišči, na enemu ST gumo, za kilometre cepat in na drugem SS.

p.s. M7RR vprašaj dr. Jakoba, baje ni neka zavidljiva kilometrina.

Saj pravim, rad sam preizkušam in potem opišem svoje LASTNE izkušnje. Bom videl kako bo z omenjeno Metzelerko. Za primerjavo lahko povem, da sem z Michelinko PP3 zadaj naredil brez težav 6500km.

Koliko pa je Dr Jakobu zdržala, če morda veš?

 

Drugače pa nemci sopotnikom rečejo tudi "Reifenschoner" oz. v groben prevodu "ohranjevalci gum". Njihova razlaga je taka, da je zadnja guma precej bolj pritisnjena ob podlago zaradi dodatne teže in zato ne prihaja do t.i. mikro zdrsov med bolj oštrimi pospeševanji in zaviranji. Zna biti kaj na temu. No, iz svojih izkušenj lahko povem, da s sopotnico gor, guma načeloma tudi pri meni več zdrži, ampak sam pripisujem to dejstvu, da je takrat stil vožnje mnogo bolj touring in manj sport.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kar se tiče "ohranjevalcev gum" bi rekel predvsem kar si omenil kot zadnje...cesto dvor kočevje sem odpeljal ta vikend in lahko rečem, da je super konfiguracija, medtem ko je nenormalno "mini" grbin, ki te silijo v bolj "racionalno" vožnjo. cesta kočevje škofljica je bolj "vozna"...

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim, rad sam preizkušam in potem opišem svoje LASTNE izkušnje. Bom videl kako bo z omenjeno Metzelerko. Za primerjavo lahko povem, da sem z Michelinko PP3 zadaj naredil brez težav 6500km.

Koliko pa je Dr Jakobu zdržala, če morda veš?

 

Drugače pa nemci sopotnikom rečejo tudi "Reifenschoner" oz. v groben prevodu "ohranjevalci gum". Njihova razlaga je taka, da je zadnja guma precej bolj pritisnjena ob podlago zaradi dodatne teže in zato ne prihaja do t.i. mikro zdrsov med bolj oštrimi pospeševanji in zaviranji. Zna biti kaj na temu. No, iz svojih izkušenj lahko povem, da s sopotnico gor, guma načeloma tudi pri meni več zdrži, ampak sam pripisujem to dejstvu, da je takrat stil vožnje mnogo bolj touring in manj sport.

po njegovih besedah 4.500-5000

 

moja "vreča cementa" na zadnjem sedežu ni noben ohranjevalec, takrat guma še bolj prime in še bolj prtiskava. Za mikrozdrse pa skrbi ktrc :D

 

p.s. pozabu napisat, da gume močno žre tudi vožnja pri nizkih temperaturah oziroma pozimi, kar te poznam si tut ti celoletni tišač

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, pozabil omeniti, da so vse jutranje vožnje spomladi nekje pri 5°C do 10°C, kar sigurno dodatno krajša življensko dobo vsake gume. Dve ali tri pomladi nazaj sem tako recimo Dunlop RS2 uničil v dobrih 5kkm (tudi prvo!). Je bila suha vendar mrzla zgodnja pomlad (začetek marca) in so bile tudi popopldanske pri temp. pod 10°C. Guma se je kar trgala....samo jebiga, kupiš novo in kolesje se veselo vrti naprej :grrr  

 

Jaz nebi preveč ocenjeval motoristov po njihovi "kilometrini" na komplet gum, ker je preveč različnih dejavnikov, ki vplivajo na obrabo (okolje, motor, letni čas, tip pnevmatike,...  ) in ni samo "objestnost" dejavnik hitre obrabe. Takšna ocena me spomni na tisto, ko tudi če padeš pri 10km/h, imaš v policijskem zapisniku zapisano neprilagojeno hitrost :slap:

Jaz spoštujem tisteg, ki naredi 16kkm z enim kompletom...v bistvu mu čestitam in hkrati zavidam!

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kar se tiče "ohranjevalcev gum" bi rekel predvsem kar si omenil kot zadnje...cesto dvor kočevje sem odpeljal ta vikend in lahko rečem, da je super konfiguracija, medtem ko je nenormalno "mini" grbin, ki te silijo v bolj "racionalno" vožnjo. cesta kočevje škofljica je bolj "vozna"...

 

No, saj to tudi mene zanima, v čem bi tam bila posebnost asfalta, ker ko sem se nazadnje tam peljal, mi je v spominu prav tako ostala "razgibana" cesta, ne pa grob asfalt.

 

Bolj hladno vreme pa po moje daljša in ne krajša življensko dobo gume, ali? 

 

Torej, če ni stil vožnje kriv, je razlog drugje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe, hladen asvalt povzroča premal ogrete gume in te potem mikro drsijo namesto da bi lepile. S tem se poveča obraba. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si se tam peljal enkrat praviš, jaz pa kakih 300x na leto (2x na dan, 5x v tednu od recimo sredine marca do konca novembra, vse dneve ko ravno ni napovedan 100% dež, torej vsaj 30 od 52 tednov v letu) To je malo razlike, se ti ne zdi?

Seveda je nekaj razloga tudi v temu, da je moja vožnja tam malček hitrejša, kot je bila tvoja - tudi to ni nobena skrivnost. Kljub temu se ne vozi vsak dan motoGP, kot ti namiguješ, kolega!

 

Če boš malo pobrskal celo po temu forumu (ali kakem tujem), boš zasledil, da je celo sam Dunlop objavil teste, da se hladna RS2 bolj troši kot ogreta!

 

Skratka, obraba gum med nekom, ki hodi samo občasno lepe hribe gledati ali pa nekom, ki se dejansko vozi celo sezono (ne samo na izlete), je verjetno precej različna, kaj ti meniš?

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!