GS1150 Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Katere gume naj kupim frajerju za roj. dan? Vozi BMW R 1150GS. Kje se dobijo najceneje? Do zdaj je prevozil z originalnimi (metzeler) cca 23.000 km. :wub:
Roman Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 Katere gume naj kupim frajerju za roj. dan? Vozi BMW R 1150GS. Kje se dobijo najceneje? Do zdaj je prevozil z originalnimi (metzeler) cca 23.000 km. :wub: Če je bil z Metzeler Tourance zadovoljen, je najbolje spet kupiti te, drugače je pa dobra izbira tudi Michelin Anakee. Po ene ali druge bo pa verjetno treba čez mejo (pri nas je zastopnik za Metzeler Motorjet, za Michelin pa Špan). A z enim kompletom je naredil 23k km? Sam pri AT porabim za tako kilometražo tri komplete.
GS1150 Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 Roman, kam cez mejo pa moram it? Pri nas pri Motor jet-u stanejo cca 55.000 sit. A se dobijo kje se bolj poceni? Je bil kdo bolj zadovoljen s kakimi drugimi kot metzelerkami?
Roman Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 Roman, kam cez mejo pa moram it? Pri nas pri Motor jet-u stanejo cca 55.000 sit. A se dobijo kje se bolj poceni? Je bil kdo bolj zadovoljen s kakimi drugimi kot metzelerkami? V tujini (pri Reiffen Wadel v Celovcu) jih kupim, če jih pri nas ne dobim - v ceni pa ni kakšne bistvene razlike. Za komplet Michelin Anakee sem dal 174 € (bruto), pri nas bi pa prišle okrog 40k sit (pa jih nimajo). Pri Metzelerkah me je motilo, da je sprednja guma narejena v Braziliji in po lastnih izkušnjah vem, da jim kvaliteta zelo niha - je pa Metz-tourance za BMW-ja nekoliko drugačna od teh, ki pašejo na AT, tako da mogoče tudi s tem ni problemov. Osebno bi ostal na Touranskah, če bi lahko zaupal v to, da bo sprednja guma (nova) brez napak.
YZFgeorge Objavljeno Avgust 1, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2003 Pri Metzelerkah me je motilo, da je sprednja guma narejena v Braziliji in po lastnih izkušnjah vem, da jim kvaliteta zelo niha Nebi o kvaliteti. Razen če tudi Michelin Pilot Sport delajo v Braziliji. Nova zadnja guma razpokana za zjokat..... :( Prvo so pri Španu nekaj mencali, potem pa zamenjali.
Aleron Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 kdaj je guma zrela za menjavo? Ko gre profil proti koncu, koliko imaš še fore, preden se ti pokaže (bohnedaj) platno :o . Jest mislim, da bo moja počasi za zamenjat, ker gre profil počasi proti koncu, ampak zdej sem v dilemi; A zamenjat zdej proti koncu sezone, al počakat, pa zamenjat spomladi... Zanima me namreč to, kako je s staranjem gume. Ker če bi zdej zamenjal, bi z njo vozil še kakšen mesec (ali več odvisno od vremena), potem pa je konec sezone, in takorekoč nova guma stoji skoraj pol leta. Če bi pa menjal spomladi, bi pa imel v štartu sezone novo gumo... Kaj pravite, kaj je bolj priporočljivo?
duhec Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 Ja, po zakonu mora met najmanj 1mm oziroma 1,6mm. Če bi jst menjaval gume in pustil toliko profila gor bi zgledalo kot bi pustil sladoled napol polizan :blink: <_< Jst osebno menjavam ko je res gladka oziroma pogleda malček platno ven :rolleyes: V tvoji situaciji konkretno pa 100% raje počakaj na novo sezono, ker frišna guma je vseeno boljša od nove ki stoji 5 mescev na motorju v mrazu... pomoje. OK, sej za zadnjo ni taki problem ampak kar se tiče prednje pa obvezno novo na začetko sezone... ziher je ziher. B) LP duhec
Aleron Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 @duhec koliko pa traja, da se pokaže platno (takrat je pa skrajni čas za zamenat ane) od takrat, ko zmanjka profila? koliko je to gume še spodaj (a je to milimeter al več), oz. za koliko km približno bi bilo (ob npr. neki povprečni cestni vožnji ;) ) hvala!
andrej Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 (popravljeno) Aleron, ti kar menjaj. Jaz sem v enaki situaciji in bom menjal zadnjo. Tudi lani sem imel nov komplet gum namontiran oktobra, nekaj tednov preden sem odjavil motor. Gume se ne starajo tako hitro. Še to: ne čakaj da se pokaže platno. Statistike kažejo, da se z obrabljenostjo gume ZELO povečajo možnosti defekta. Da ne omenjam bistveno zmanjšanega oprijema. Andrej Popravljeno Avgust 31, 2003. Popravil andrej
Aleron Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 @andrej katero boš pa vzel pa kje... cena? lahko PM, da ne bo reklame.
BOJAN6 Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 Koliko je še gume, ko zmanjka profila , je zelo različno od proizvajalca do proizvajalca. Generalno je tako, da imajo diagonalne gume vsaj še okoli 2 mm rezerve, vendar ni nujno, da je ta plast iz enake zmesi. Ta plast ima nalogo povezovanja tekalne zmesi z karkaso in ne daje dobrega oprijema. To definitivno velja za zadnji milimeter tega sloja. Pri radialnih športnih gumah pa je te plasti manj. Dunlopke jo običajno še imajo nekaj (1 mm) pri Michelinkah pa te plasti skoraj ni - ko izgine profil, gumo takoj dol.
BlazS Objavljeno September 6, 2003 Opozori Objavljeno September 6, 2003 A kdo ve kje bi se dal kupit rabljene gume za kros. Vcasih jih je sitar prodajal ampak zdej ne tekmuje vec.
Aleron Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 Koliko je še gume, ko zmanjka profila , je zelo različno od proizvajalca do proizvajalca. Generalno je tako, da imajo diagonalne gume vsaj še okoli 2 mm rezerve, vendar ni nujno, da je ta plast iz enake zmesi. Ta plast ima nalogo povezovanja tekalne zmesi z karkaso in ne daje dobrega oprijema. To definitivno velja za zadnji milimeter tega sloja. Pri radialnih športnih gumah pa je te plasti manj. Dunlopke jo običajno še imajo nekaj (1 mm) pri Michelinkah pa te plasti skoraj ni - ko izgine profil, gumo takoj dol. danes sem imel priložnost na zadnji gumi videt (k sreči doma v garaži, ko sem že parkiral in ne kje na cesti ;) ), kolk je še mm pod profilom.. Bo kar držalo tako kot si rekel. Danes se je pokazala pol metra dolga črta sredi gume, ponekod se vidi spodaj bela barva, menda bo to platno... Guma je opravila svoje :( Pismo še včeraj je guma odlično opravljala delo na ovinkih na Rakitno, danes me pa takole pusti na cedilu in to mesec pred koncem sezone :angry: Zdej pa razmišljam, a it po novo gumo in se vozit en mesec kolkr bo vremena al dat motor na zimsko spanje pa pobrat ven registracijo, kar jo je še ostalo :? Bomo videli. :hmm: Morda je sezona zame za letos zaključena. :BUA:
duhec Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 Jst bi pa neki splošnega prašu ;) Ponavadi imajo Dunlopke (za ostale ne bom reku) "vtiskan" datum izdelave v smislu teden-leto. Npr.: 3603 - 36. teden leta 2003. :rolleyes: Zdej mi pa en italijan ponuja 200km "staro" gumo za 50 EUR. Kontroliram, gledam, guma zgleda uredu. Samo datuma ne najdem. Mislite, da je kej drugače glede na to da je guma iz EU? :rolleyes: LP duhec
Brrrm Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Vsaka pnevmatika bi morala imeti vtisnjeno oznako tedna izdelave. V EU pa še posebej, tam so sploh mahnjeni na administrativne zadeve.
BOJAN6 Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Vsaka guma ima datumsko oznako in to samo na eni strani gume (spodnja polovica kalupa) poleg oznake DOT. Če guma te oznake nima, je ali dirkalna (nehomologirana za cesto) ali je nekdo to oznako zaradi najrazličnejših vzrokov pobrusil dol. Duhec, dobro poglej gumo, da ti ne bo podvalil kakšne stare. Če je ne najdeš, ne kupi gume.
Aleron Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 (popravljeno) koliko naj bi pa bila stara guma, ki jo kupiš na kakšnem servisu / vulkanizerju (nova guma torej) ? Popravljeno September 16, 2003. Popravil Aleron
Rude Boy Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Vprašanje, a ima kdo kakršne koli izkušnje z vulkanizerjem Pneumatic B&F d.o.o., z Dolenjske c. 138 v LJ ? Zamenjava pnevmatike, primerna cena ...itd. Hvala ! p.s. je šla zadnja, rakom žvižgat ! :BUA:
SiR Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Bo kar držalo tako kot si rekel. Danes se je pokazala pol metra dolga črta sredi gume, ponekod se vidi spodaj bela barva, menda bo to platno... Guma je opravila svoje :( Pismo še včeraj je guma odlično opravljala delo na ovinkih na Rakitno, danes me pa takole pusti na cedilu in to mesec pred koncem sezone :angry: Kolk kilometrov pa si naredil brez profila in katera guma točno je to?
Aleron Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Kolk kilometrov pa si naredil brez profila in katera guma točno je to? hja težko ti rečem natančne kilometre. Pa obraba tako ali tako ni povsod bila enaka. Najlaže bi blo, da bi mel digitalca, pa slikal, pa pripopal sem gor. Tako nekako je. Guma je brez profila bila seveda na sredini, pa do recimo nekje polovice nagiba (govorim na pamet, motor je v garaži :) ). (brez profila - sledi profila so še bile, ampak čez tiste prečne črte v profilu, ki ti kažejo čas menjave gume, je pa že zdavnaj šlo - že pred kakšnimi tisoč km ali več). Tako da, če rečem iz glave, kakšnih 500 - 1000km , s tem, da je guma dostikrat precej obremenjena bila :) (pospeševanje, parkrat blokiralo zadnje kolo, ko še nisem mel filinga za zadnjo bremzo). Mam pa občutek, da je še največ pripomoglo k temu, da je guma fuč, vožnja po avtocesti pred nekaj dnevi... :D Mogoče najbolj merodajen bi bil ta podatek; ko sem motor kupil pred natanko 2.100 km, je imela guma še cca 1 - 2 mm profila - tudi na sredini. Guma : dunlop sportmax D207
siks Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 KJE NAJ POCENI BERI UGODNO KUPIM GUME?! 110/70/17 + 160/60/17 ZA FAZERJA 600! VOZIM TOURING-50% DO SS-50%! KAJ SVETUJETE!? KOLIKOR VEM JE DUNLOP NAJCENEJSI!? :hmm:
eliminator Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 KJE NAJ POCENI BERI UGODNO KUPIM GUME?! 110/70/17 + 160/60/17 ZA FAZERJA 600! VOZIM TOURING-50% DO SS-50%! KAJ SVETUJETE!? KOLIKOR VEM JE DUNLOP NAJCENEJSI!? :hmm: Khm, to bi bila pa ze reklama, ce bi zacel vulkanizerje objavljat, ane? Drgac pa dobis pm, sm glih dons za mojga fazerja zadnjo gumo nabavil. lp
duhec Objavljeno September 19, 2003 Opozori Objavljeno September 19, 2003 Vsaka guma ima datumsko oznako in to samo na eni strani gume (spodnja polovica kalupa) poleg oznake DOT. Če guma te oznake nima, je ali dirkalna (nehomologirana za cesto) ali je nekdo to oznako zaradi najrazličnejših vzrokov pobrusil dol. Duhec, dobro poglej gumo, da ti ne bo podvalil kakšne stare. Če je ne najdeš, ne kupi gume. Ne sej, vem točno kaka je ta oznaka, sam na tej gumi je bla samo ena številka. Pazi to: (6391) in to v točno takem "ovalnem okvirčku" kot pride ponavadi, samo da makes no sense. 63. teden leta 1991? :hmm: :? No sej na koncu je nism kupil ker je bila Dunlop 208F, se pravi normalna 208 in ne GP. Pa tudi sm slišal da je 208 precej trda guma in da italijani (v SI jih je prišlo zelo malo oz. nič) niso ravno navdušeni.. zato mi jo je hotu eden podtaknit.. <_< LP duhec
Jerry_exc Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 A mi lahko mal pomagate pri izbiri gum :hmm: Rad bi kupu "kramparce" od mitasa sam take da me nav poj na cest pri vsakem najmanšem nagibanju odnašal pa da jih nebi asfalt prov hitr obrablov :?
hotschko Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 (popravljeno) jaz bi tudi nekaj vprašal ... pa ne me teps, ker ne vem ... :o Kakšna je razlika med radialnimi in diagonalnimi gumami ? ... tnx ... :mellow: B) Popravljeno September 28, 2003. Popravil hotschko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se