Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Potem takem, je blo tudi na tej tački očitno preveč teže..noga pa to, bi se mogu res v celoti prenesti težo na kontra stran motorja. Zanimivo res...hvala bogu, da se kej naučimo...je blo poceni.. =)

nekaj teže je sigurno tudi na tej tački, odvisno od načina vožnje...če prelagaš agresivno je bolj nevarno, ker se to zgodi v trenutku, meni se je to že večkrat zgodilo, na srečo vedno brez posledic...;-)

Objavljeno

Ti si daš lahko na tvoj režim voŽnje tud leseno gor pa ti bo držala :P

 

Za moj režim vožnje je delana guma RS1 in RS2, kaj se zgodi, če voziš gumo onkraj režima pa lepo vidimo pri tebi. 

Ne glede na gumo skotaš :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Ti si daš lahko na tvoj režim voŽnje tud leseno gor pa ti bo držala :P

Bolš lesene gume, ko leseni možgani ;)

 

sej počas se tudi daleč pride.  :P

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Finta je, da je odprava1 v krajšem času videla in prevozila več od odprave2, kjer so bili "vrhunski" šoferji :)

Objestna vožnja utruja pa še bolj nevarna je, tako da z zmerno vožnjo na koncu prevoziš več, si bolj spočit in varčuješ z materialom. Čista zmaga.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bolš lesene gume, ko leseni možgani ;)

 

sej počas se tudi daleč pride.  :P

Si nazorno pokazal kdo ma kaj lesenega z bodočim nakupom motorja :lol1: eni že dolgo vemo kaj je TOP .)

Objavljeno (popravljeno)

Finta je, da je odprava1 v krajšem času videla in prevozila več od odprave2, kjer so bili "vrhunski" šoferji :)

Objestna vožnja utruja pa še bolj nevarna je, tako da z zmerno vožnjo na koncu prevoziš več, si bolj spočit in varčuješ z materialom. Čista zmaga.

Finta je da je imela odprava 2 s seboj ženske s katerimi smo uživali in jim posvetili malo več časa namesto vožnje :grim

Odprava 1 pa se je šla vlakca,ko smo se srečali je še vse smrdelo po dreku  :P  :lol:

1526605_1571702113089324_809313441968612

 

Sam pnevmatike Continental Road Attack II so pa držale tud 3 obične ped...... :whistle:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

...hahahahahaaa-...   :lol1:

...umiram...  :lol1:

Objavljeno

Finta je da je imela odprava 2 s seboj ženske s katerimi smo uživali in jim posvetili malo več časa namesto vožnje :grim

Odprava 1 pa se je šla vlakca,ko smo se srečali je še vse smrdelo po dreku  :P  :lol:

1526605_1571702113089324_809313441968612

 

Sam pnevmatike Continental Road Attack II so pa držale tud 3 obične ped...... :whistle:

 

Pederčina ti je med nogami :smoke:  :kva2:

Objavljeno

Dej ne smetite teme :angry:

Objavljeno (popravljeno)

od pederčin k gumam

 

o tem sprašujem :)

rs1 dražja kot rs2 ki pa naj bi bila boljša ??? al je razlika nek premium pa specific hudiča

 

 

screenshot2015-05-12-23-.png

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno

Finta je, da odprava2 ne bi videla Korzike brez žensk.

 

Papučarski motorizem prve lige :)

Objavljeno

od pederčin k gumam

 

o tem sprašujem :)

rs1 dražja kot rs2 ki pa naj bi bila boljša ??? al je razlika nek premium pa specific hudiča

 

 

screenshot2015-05-12-23-.png

 

Po mojem gre razlika v ceni predvsem na račun tvoje dimenzije 190/50/17. Enako velja za 190/55/17

Ta tip gume je delan prvenstveno za touring motorje, kjer je običajna dimenzija ponavadi med 160/60/17 in 180/55/17.

Če si pogledaš dimenzijo 180/55/17 boš opazil, da je RS1 cenejša od RS2 -114€/135€ (govorimo za Širnika). Tukaj je RS1 cenejša na račun tega, da je starejši tip gume od RS2.

 

Kot rečeno, pa so 190 gume na bolj športnih motorjih in se ta tip gume manj montira. Če pa jo že kdo montira, vzame verjetno prej RS2, kar posledično pomeni da RS1 ni ravno takoi menovani "high runner" na proizvodnih trakovih Dunlop-a (manj se jih izdela po domače povedano) in je zato takoj cena višja tudi od RS2, pa čeprav je v bistvu starejši model.

 

Evo to je moje razmišljanje, glede na to, da malo poznam industrijsko proizvodnjo.

 

Lp.

Objavljeno

Finta je, da odprava2 ne bi videla Korzike brez žensk.

 

Papučarski motorizem prve lige :)

Ne smeti!

Objavljeno

Meni je RS1 začela v zadnjih dneh nenormalno drset...prvič na ridah ko sem naredil blagi slajd :S...ob robovih je profila še cirka 5%...zaupanja nobenega več..po skurjenih 5 kompletih, je to prvič da se mi dogaja.

prehitr si ratal, mogoč je pa guma preveč znucana, al pa je otrdela.

Js menjam gumo, ko se bilokje dotakne senzorja, marsikdo bi še z njo nardil 1500kmju.

Sicer pa rs1 in rs2 ni nikol mela dobrih robov in vsaj pr meni ni bilo nikoli preveč pretiranega zaupanja. Je pa nardila ogromno po sredi.

 

P,s dns grem spet po novo gumo :D to bo že tretja zadaj letos :D

Jaz sem kolenčkal z 990ADV in Hajdenau kramparco,skuril 2 kompleta,ta tretji komplet mi je pa priskrbel umetn kolen.... :kva1: zgleda da je bila ta tretja serja nekaj falšana ^_^  

ravn tretja je bila prava za:

kolenčkanje-umetno :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

nekaj teže je sigurno tudi na tej tački, odvisno od načina vožnje...če prelagaš agresivno je bolj nevarno, ker se to zgodi v trenutku, meni se je to že večkrat zgodilo, na srečo vedno brez posledic...;-)

100 in 1x sem povedal, drajsanje po tačkah in štenderju je nevarno, kot si ugotovil, se teža z gume prenaša na stopalko itd, posledično lahko še šofer trzne z gasom, kar je še slabše v ovinku....in potem so posledice.

Drsanje s tačkami je tudi posledica nepravilno (ber ne dovolj trdo) nastavljene prednapetsti in dušenja, ter posledica lenobe šoferja, ker se mu ne da presedat.

Jaz redkokdaj podrsam in še to ponavadi ker nisem prenesel teže, pa nism nič počasnejših od tistih ki drajsajo po tleh.

Objavljeno

Finta je, da je odprava1 v krajšem času videla in prevozila več od odprave2, kjer so bili "vrhunski" šoferji :)

Objestna vožnja utruja pa še bolj nevarna je, tako da z zmerno vožnjo na koncu prevoziš več, si bolj spočit in varčuješ z materialom. Čista zmaga.

no ja, o tem bi se dalo debatirat, kajti mi ti nismo posredovali vseh grafov (hitrost, čas, ure prebite na mopedu, srčni utrip, zunanja temperatura), kot si jih ti nam. Zato se s tabo ne morem strinjati in trdim da govoriš bučke :P

Lahko ti pa rečem, da smo ponavadi štartali med 11-12uro in vračali zvečer ob 8 uri in da smo v 5 dneh prevozili po Korziki 1.732km ju

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Finta je, da odprava1 ni videla muce na Korziki.

 

Papučarski motorizem prve lige :)

 

 

:grim

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

od pederčin k gumam

 

o tem sprašujem :)

rs1 dražja kot rs2 ki pa naj bi bila boljša ??? al je razlika nek premium pa specific hudiča

 

 

screenshot2015-05-12-23-.png

 

 

Jez bi reku de je najbol banalna razlaga tudi najbol enostavna in verjetna.  Pač RS1 so nabavili po eni ceni in RS2 po drugi, ali je ostala predolgo na zalogi, morda je bila deležna slabšega rabata....pač bolša po vsej verjetnosti ni. ker je korelacija cena/kvaliteta že dolgo mrtva, je ne smemo več jemat resno.  BTW, meni so ble zadnje RS1 čist fajn. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

100 in 1x sem povedal, drajsanje po tačkah in štenderju je nevarno, kot si ugotovil, se teža z gume prenaša na stopalko itd, posledično lahko še šofer trzne z gasom, kar je še slabše v ovinku....in potem so posledice.

Drsanje s tačkami je tudi posledica nepravilno (ber ne dovolj trdo) nastavljene prednapetsti in dušenja, ter posledica lenobe šoferja, ker se mu ne da presedat.

Jaz redkokdaj podrsam in še to ponavadi ker nisem prenesel teže, pa nism nič počasnejših od tistih ki drajsajo po tleh.

 

Vprašanje je, kaj drugi vozijo, da jim drsa. Tudi jaz nič ne podrsam, mam motor že fino tovarniško nastavljen.

Objavljeno (popravljeno)

prehitr si ratal, mogoč je pa guma preveč znucana, al pa je otrdela.

Js menjam gumo, ko se bilokje dotakne senzorja, marsikdo bi še z njo nardil 1500kmju.

Sicer pa rs1 in rs2 ni nikol mela dobrih robov in vsaj pr meni ni bilo nikoli preveč pretiranega zaupanja. Je pa nardila ogromno po sredi.

 

P,s dns grem spet po novo gumo :D to bo že tretja zadaj letos :D

ravn tretja je bila prava za:

kolenčkanje-umetno :P

Gospod DAMI :P, guma ni otrdela! na motorju je bila 4 mesece in 3,6kkm, tko da mam motor garanžiran na pravi temperaturi. Je mehka ko puter :P

 

Nisi za foro...men nove kr pripeljejo :P

img20150513131813.jpg

 

tko mam zdej lepo dišavno smrečico v pisarni..

Vprašanje je, kaj drugi vozijo, da jim drsa. Tudi jaz nič ne podrsam, mam motor že fino tovarniško nastavljen.

sneci čist premal dinamike posvečaš motorju =)

 

Tovarniške nastavitve so za japončke k jejo riž pa kurje tace, jaz pojem kak svinjski zrezek, pa mi te nastavitve ne odgovarjajo ;)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Zakaj pa ne, če so za mojga dobre in prenesejo mučenje, bodo tudi na versisu.

Japončki so po defoltu nastavljeni na 65-70kg. Tisti ki jemo zrezke si jih orenastavimo na lastno težo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

To je "Sava" in misliš dat na versysa?

Tako ja, treba na versysu še to preizkusit. Slabše kot RS ne more biti, preden grem pa na dopust z motorjem, bo pa tudi sava že ponucana do indikatorjev. Potem za v hribe pa vzamem nekaj drugega. Kaj pa pa že zdaj ne vem.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!