Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Tako ja, treba na versysu še to preizkusit. Slabše kot RS ne more biti, preden grem pa na dopust z motorjem, bo pa tudi sava že ponucana do indikatorjev. Potem za v hribe pa vzamem nekaj drugega. Kaj pa pa že zdaj ne vem.

 

Zanimivo, no boš povedal, te so res džabe, 160 eur je komplet.

 

Sem razmišljal tudi od teh Savinih, vendar so iz ene zmesi in verjetno preveč SS, kar pomeni, da mora biti dobro ogreta, sicer bo drsalnica.

 

Za "hrib" probaj morda Metzeler Tourance next. Je naša dimenzija tudi, ugodne.

 

  • OE on the new BMW R 1200 GS
Objavljeno

Zakaj pa ne, če so za mojga dobre in prenesejo mučenje, bodo tudi na versisu.

Japončki so po defoltu nastavljeni na 65-70kg. Tisti ki jemo zrezke si jih orenastavimo na lastno težo.

 

Ja, saj "večina" hvala, samo mene vseeno ne zanima guma za 4 jurje km, ampak da tudi malo še drži, da je za AC in trajekt primerna.

Objavljeno

 

Zanimivo, no boš povedal, te so res džabe, 160 eur je komplet.

 

Sem razmišljal tudi od teh Savinih, vendar so iz ene zmesi in verjetno preveč SS, kar pomeni, da mora biti dobro ogreta, sicer bo drsalnica.

 

Za "hrib" probaj morda Metzeler Tourance next. Je naša dimenzija tudi, ugodne.

 

  • OE on the new BMW R 1200 GS

 

 

Točno tale Metzeler mi je včeraj padel v oči =), tole bo verjetno prav gotovo naslednja izbira. 

Za savo sem se odločil zato, ker mi vliva veliko zaupanja, feedback na cesti je super. 

Objavljeno

Točno tale Metzeler mi je včeraj padel v oči =), tole bo verjetno prav gotovo naslednja izbira. 

Za savo sem se odločil zato, ker mi vliva veliko zaupanja, feedback na cesti je super. 

meni po novem tut....sicer je po corsi malo nepravično primerjat, sam...;-)

Objavljeno (popravljeno)

Ja, saj "večina" hvala, samo mene vseeno ne zanima guma za 4 jurje km, ampak da tudi malo še drži, da je za AC in trajekt primerna.

 

 

4k? Sam sem jo kar kavalitetno priganjal pa nevem če je kdaj bilo pod 6k. Isto je bilo na gsr 600 in banditu 1200(95% časa v dvoje).

 

Sicer sem slišal, da se guma rada pregreva, ampak jaz osebno teh težav nisem opazil. Verjamem pa da celodnevno priganjanje po ridah/kalu lahko privede do tega.

 

Trenutno imam gor Bridgestone bt016 pro pa jo lahko pravtako pohvalim, edino cena je malo visoka v primerjavi z Mitas

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
 

Zakaj pa ne, če so za mojga dobre in prenesejo mučenje, bodo tudi na versisu.
Japončki so po defoltu nastavljeni na 65-70kg. Tisti ki jemo zrezke si jih orenastavimo na lastno težo.

 
 
Sm šu gledat nastavitve za mojo težo....in mi priporočajo tole :blush: 
 
643918859506472260.jpg

 

 

diskriminacija, vam povem!

 

 

Zanimivo, no boš povedal, te so res džabe, 160 eur je komplet.

 

Sem razmišljal tudi od teh Savinih, vendar so iz ene zmesi in verjetno preveč SS, kar pomeni, da mora biti dobro ogreta, sicer bo drsalnica.

 

Za "hrib" probaj morda Metzeler Tourance next. Je naša dimenzija tudi, ugodne.

 

  • OE on the new BMW R 1200 GS

 

 

 

Ogrevanje pr sportforc ni problem.  zgubiš pa z njo nekaj stabilnosti napram RS. Mitaske se zelo rade nagnejo in ovinkarijo.  zadnja je bla po cca 6kkm po sredi mrtva. 

Objavljeno (popravljeno)

Ja, saj "večina" hvala, samo mene vseeno ne zanima guma za 4 jurje km, ampak da tudi malo še drži, da je za AC in trajekt primerna.

Ženska na hondi xx je dosegla 12kkm, povprečje je nekje 6-7 jurjev. Ogret je ne rabiš, je takoj vozna in se super segreje. Se strinjam RS ti bo več kmjev nardila, sam kako se pa na nji počutiš je pa čisto druga zgodba. Sploh za take, ki imate umirjen in lep stil vožnje vam jo toplo priporočam.

 

bdw oprijem in voznost je dobra tako poleti kot pozimi, preverjeno, jaz sem namontiral že 4 komplet. Pa vmes še vedno dam kako potovalno zadnjo, ampak to samo zaradi mučenja in nabijanja po AC v dvoje. Ampak, ko pridem spet na savo se mi še vedno vse smeji, kajti oprijem, preciznost, agilnost gume je neprimerno boljša kot na vseh ST pnevmatikah ko sem jih do sedaj vozil.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

meni po novem tut....sicer je po corsi malo nepravično primerjat, sam...;-)

in čist konkretno, ko narediš primerjavo med Corso, ki je vsaj 100€ dražji komplet in Savo, kaj porečeš?

Kaj meniš o razmerju price/performance?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

4k? Sam sem jo kar kavalitetno priganjal pa nevem če je kdaj bilo pod 6k. Isto je bilo na gsr 600 in banditu 1200(95% časa v dvoje).

 

Sicer sem slišal, da se guma rada pregreva, ampak jaz osebno teh težav nisem opazil. Verjamem pa da celodnevno priganjanje po ridah/kalu lahko privede do tega.

 

Trenutno imam gor Bridgestone bt016 pro pa jo lahko pravtako pohvalim, edino cena je malo visoka v primerjavi z Mitas

cena je ista 190/50/17 BT16pro pri fašistu v Gorizi 120€ z montažo, in Sava enako 119€ pri Rumenemu.

 

p.s. edina guma, ki sm jo pregrel in to s kufri v dvoje je bila RS2 na jadranki.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

sicer, da ne bomo filozofirali o Mitas, verjetno že večkrat objavljeno:

TEST

 

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/kauftipp-no-name-reifen-motorrad-122014/563570

 

in

 

test:

 

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/guenstige-motorradreifen-im-produkttest-landstrasse-autobahn-und-naesse/559138?seite=2

 

enostavno povedano:

Road / Highway (129 points, 1st place): On the road of Mitas Sport Force convinces with surprisingly good handling characteristics, by letting yourself give in athletic and lightly and remains very neutral, even at high lean angles.

On these points, he ranks already at the level known premium brands and even in the best of the touring tire test ( Continental Road Attack 2 Evo , Michelin Pilot Road match 4).

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

dami, točne cene za mitas trenutno nevem, vem pa da je bila bt016 pri širniku 103€,dimenzija 160/60. Mitas me pride pa komplet prva 120/70 ter zadnja 160/60 150€..

 

 

Snecer, a ti porivaš motor? :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moraš znat vozit :) + sorazmeroma majhna skupna teža in uravnoteženost zapestja in tehnika v zavoju.

Objavljeno

sicer, da ne bomo filozofirali o Mitas, verjetno že večkrat objavljeno:

TEST

 

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/kauftipp-no-name-reifen-motorrad-122014/563570

 

in

 

test:

 

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/guenstige-motorradreifen-im-produkttest-landstrasse-autobahn-und-naesse/559138?seite=2

 

enostavno povedano:

Road / Highway (129 points, 1st place): On the road of Mitas Sport Force convinces with surprisingly good handling characteristics, by letting yourself give in athletic and lightly and remains very neutral, even at high lean angles.

On these points, he ranks already at the level known premium brands and even in the best of the touring tire test ( Continental Road Attack 2 Evo , Michelin Pilot Road match 4).

 

Pozabil si omeniti s kakšnimi je bila guma na testu :)

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/guenstige-motorradreifen-im-produkttest-endwertung-und-fazit/559138?seite=9

Objavljeno

Moraš znat vozit :) + sorazmeroma majhna skupna teža in uravnoteženost zapestja in tehnika v zavoju.

Čestitam

:slap:  :wacko:  :xx:  :?  :wacko2:  :SS

Objavljeno

Kateri vulkanizer ima Mitaske najceneje? ;)

Objavljeno

Čestitam

:slap:  :wacko:  :xx:  :?  :wacko2:  :SS

Na temu MS forumu, če gume ne skuriš v max 6000km, si šaban, pusi in še marsikaj....  :slap:

 

Nevem kaj se toliko obremenjujete z drugimi, koliko jim guma zdrži? 

 

Dami34 recimo RS2 skuri veliko prej kot jaz.... različni stili vožnje, agresija desne ročke, itd. 

 

ps. nekateri mi zgledate kot ene par mojih kolegov, ki so kupili avte z 300 konjev plus in potem merijo kdo ima nižjo porabo  :slap:

Objavljeno

...tisti, ki ti je najbližje.....

:D

 

.. če si s Krasa... pojdi v PitStop do Rumenkota v Logatec .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

mogoče lahko jaz dobim še kakšen komplet za 150€. 180/55, 120/70..

Objavljeno (popravljeno)

Na temu MS forumu, če gume ne skuriš v max 600...............

Ne vem kaj si čital.

Post na katerega se nanaša sploh ne omenja kilometrine.

Tekst posta na katerega se nanaša je v smislu zrcalce zrcalce povej kateri ...........

Sori če sem te vznemiru :P

Popravljeno . Popravil alko1
Objavljeno (popravljeno)

Gre za to, da če kdo slučajne naleti na MS in želi kakšno normalno informacijo, je ne bo dobil.

 

Ker za pravega motosvetovca še guma iz Moto GP ni dovolj dobra.

 

Zadeva me spominja na pravljico Pekarna Miš Maš, kjer je pek iz malo moke naredil kruha za celo vas.

Folk pa je vihal nos... :)

 

Isto je tu z gumami, če z njimi "preveč" prevoziš.

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno (popravljeno)

ja valda da ne če pa drži sam 20 krogov. To še do Jadranke ne pridš :D

 

Snecer, ti bi lahko sou u marquezov boks naucit marca kako šparat z gumo in posledično zmagat dirko!! ;D

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno (popravljeno)

v

Popravljeno . Popravil bojevnik88
Objavljeno

Nima veze (sej ne dobim procentov od SAVE, ponovno preberi: 

On these points, he ranks already at the level known premium brands and even in the best of the touring tire test ( Continental Road Attack 2 Evo , Michelin Pilot Road match 4).

 

Čisto laično pa tkole, poskusil sem kup gum in kup različnih kombinacij, zase in moj gumožer sem našel prvo in to je SAVA.

Tudi na zadnji savi se odlično počutim, le domet (pri mojem ožemanju mi je kratek), kar pa imam problem pri vseh "uveljavljenih znamkah", kajti če je ST guma, mi skuri boke, pa sredina ostane, s tem da nisem zadovoljen z oprijemom, če pa je SS guma oziroma Hypersport guma, pa pač ni primerna za mučenja po AC. Ampak ta problem je pri vseh gumah enak.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!