Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 14. 5. 2016 at 23:38, Kmet2 pravi:

Tudi še zmerom dobra kombinacija!

19 col prva, ki je ni v omenjenem segmentu.

Front:

  • 110/80 R 19
  • 120/70 R 19 (LC)

110/80 R19 M/C 59V TL 0244366 

http://www.continental-tires.com/motorcycle/tires/motorcycle-tires/sport-touring/contiroadattack2evo  

za prejšnji zračno hlajen model jo imajo pri contiju... zaloga pri nas pa ne vem - pri širniu je ne kaže ..

pred 9 urami, vonAxl pravi:

Ravno prebiram manual od Tracerja in Yamaha pravi takole:

warning tire.png

kakšne metzeler ki so po enem letu trde kot plastika  daj gor pa da vidimo kaj poreče yamaha ko boš v malinah... should ali must je razlika ... verjetno nebi smelo biti narobe , če je guma recimo višjega hitrostnega razreda ali nosilnosti .. 

 

Objavljeno
pred 10 urami, vonAxl pravi:

Ravno prebiram manual od Tracerja in Yamaha pravi takole:

warning tire.png

mislim, da se takole opozorilo nahaja v manualih vseh motorjev.

Teorija in praksa, k se te dve ne kapirata....

drgač ja se strinjam, optimalno je tako.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...nekateri ti v manual napišejo točno proizvajalca in tip pnevmatike...   :slap:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

meni pise ene 3 priporocene tip gum, pa tudu da ne smem zivali vozit na motorju :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...a kura na motorju pol ne velja?!?...   :huh:

:P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 13 minutami, Zivnorc pravi:

...a kura na motorju pol ne velja?!?...   :huh:

:P

Velja, če je shujševalna :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Zivnorc pravi:

...a kura na motorju pol ne velja?!?...   :huh:

:P

 

ne kure, ne hude mačke, ne osli :P

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, vonAxl pravi:

Ravno prebiram manual od Tracerja in Yamaha pravi takole:

warning tire.png

nič posebnega, ampak gre se zgolj in samo za zavarovanje proizvajalca. Seveda pa je potrebno mal poznati karakteristike določenih gum, za z namestitvijo različnih gum se motor drugače (lahko tudi bolje) obnaša. Bolj se mi zdi to opozorilo, da ne manestiš spredaj kramparce, zadaj pa SS gume. :P

 

pred eno uro, Zivnorc pravi:

...nekateri ti v manual napišejo točno proizvajalca in tip pnevmatike...   :slap:

 

jp in čez 4 leta teh gum ni več na tržišču in si bos :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, thumper pravi:

Front:

  • 110/80 R 19
  • 120/70 R 19 (LC)

110/80 R19 M/C 59V TL 0244366 

http://www.continental-tires.com/motorcycle/tires/motorcycle-tires/sport-touring/contiroadattack2evo  

za prejšnji zračno hlajen model jo imajo pri contiju... zaloga pri nas pa ne vem - pri širniu je ne kaže ..

kakšne metzeler ki so po enem letu trde kot plastika  daj gor pa da vidimo kaj poreče yamaha ko boš v malinah... should ali must je razlika ... verjetno nebi smelo biti narobe , če je guma recimo višjega hitrostnega razreda ali nosilnosti .. 

 

Spraševal je za Conti Sport Attack......Conti Road Attack je prišla pa šele prejšnje leto za 19 col prej je ni bilo , ker bi jo imel gor :D

Objavljeno

Dejte mal povedat če je kakšen feedback od lastnikov novih mitas terra force. Pa ne spet navalit a spet mitas to in ono, že more bit dobra guma drgač jo neb skoz po zobeh vlačil. Je pa res vsasga boli če te manj znan scat pele

Objavljeno

Sem malo utekaval nove gume, da se privadijo na lep makedam :)

Avon TrailRider sprednja 110/80 R19 zadnja 180/55 R17 

Žal Mitask ne delajo v teh dimenzijah :(

avon1.jpgavon2.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

@Bostjan Lapajne: koliko pa kaj zdržijo kilometrov te gume?

 

 

 

Objavljeno
1 hour ago, Ktr1sk said:

@Bostjan Lapajne: koliko pa kaj zdržijo kilometrov te gume?

 

 

 

Nimam pojma. Glavno je bilo da je  profila na zadnji (180/55-17) gumi 8mm. Vse ostale Conti ta2, Metzeler next, Pirelli trail..... in turing pnevmatike imajo samo 5,5mm profila. Predvidevam da bodo na motorju dve leti in približno 20.000 km počašne uživaške vožnje.

Objavljeno

Matr ma pa konkretno dimenzijo zadaj Stelvio!

Objavljeno
pred 4 urami, Bostjan Lapajne pravi:

Nimam pojma. Glavno je bilo da je  profila na zadnji (180/55-17) gumi 8mm. Vse ostale Conti ta2, Metzeler next, Pirelli trail..... in turing pnevmatike imajo samo 5,5mm profila. Predvidevam da bodo na motorju dve leti in približno 20.000 km počašne uživaške vožnje.

roadrider ima 7.5 mm pa mi zdržijo - ok nad indikatorjem ajd 13000 .. trailrider v isti dimenziji 10.5mm ..šit to bi bilo za ene 20000km tud pri meni ..vprašanje se mi poraja če bi tudi trailraider postala zadnja smrekčasta in s tem malo tulilla .. :hmm:

Objavljeno

Eno vprašanje o telje mitaski šport forče :D Avgusta lani sem imel prometno v levem ovinku (zdrs), zato je motor drsal po tleh, po levi strani. Na levi strani gume, je verjetno od drsanja motorja, guma mavrična. Danes po dolgem času pogledam malo bolj podrobno motor in vidim, da je tudi na desni strani guma mavrična. Je to pregreta guma? Sicer ne vem kako bi jo lahko pregrel, padel sem 10km od doma, na dirkališču  z  njo nisem bil, po rakitni in drugje sem jo sicer gonil, ampak ne verjamem da so to pogoji za pregret gumo...Ali pač? Mogoče jadranka par dni prej z dvema? Ali motor ker stoji že 9 mescov...

mitas.JPG

Objavljeno

pregretost se pokaže drugače, spremeni sicer tudi barvo, pa taka luknjičasta pride. 

 http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

Tyre Discolouration – Blue Tyres

Motorcycle Blue Tyres

You often see the question come up ‘why are my tyres blue’ or ‘what’s this blue stuff on my tyres’ with people suggesting that when you see it the tyres are done. This isn’t completely true.

What makes it blue? – Motorcycle tyres actually contain oils that keep the tyre soft and the blue/green tint you can see on your tyres is just the oils coming to the surface.

Why are they on the surface? – After the tyres have been used to the point where they gain significant heat, when they cool down again (this is one heat cycle) the oils in the tyre will often come to the surface. When you go back out and ride the bike these surface oils are scrubbed off and it’s only when you come back in and let the tyres cool down again that you’ll see more oils coming to the surface.

Each time you take a tyre through a heat cycle you are losing the oils that keep the tyre soft, so the more heat cycles a tyre has been through the less effective the rubber is going to be for you.

As a side note, heat cycles will affect track tyres a lot worse than road biased tyres, as road tyres are expected to go through these cycles.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Okej supr hvala za odgovor :) Pol predvidevam, da so še za skurt, ko se začnem vozit :P ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

odločitev je tvoja :cool:

Objavljeno
pred 46 minutami, dog66 pravi:

Okej supr hvala za odgovor :) Pol predvidevam, da so še za skurt, ko se začnem vozit :P ?

Ma samo cepaj, to drži ;):D

Objavljeno

No z Mitas naredu 5500km pri 5000 km je zadnja postala nelegalna, nakoncu ni bilo več profila po sredini.

Ker me ni razočarala niti enkrat sem ga spet obul v Mitas z razliko spredaj višina 70 namesto 60.

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Snecer pravi:

woblanje je svoje naredilo

Woblanje je v celoti odpravljeno že skoraj 10.000km nazaj, motor se pelje kot puščica in za sabo pušča marsikoga. Vsi ki so želeli vedeti več o rešitvi so izvedeli v živo ali na privat.

 

Sploh z mitaskami je držalo ko pribito, ko pretiravaš pa začne spodrsavat zelo nežno dejansko se lahko igraš.

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tudi na GP občasno kdo zdrsne, pa imajo boljše gume kot mi. Torej, mi znamo bolje vozit.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!