DAMI34 Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 49 minutami, Haki pravi: Ponavad se ne vtikam sam dejte se mal zamislt...člouk je uprašu par strani nazaj kere gume/izkušnje vi pa tle nabijate od tlakov že 1,2,3 strani ker ma prou...prou ima sam proizvajalec, ki navede primeren tlak v pnevmatikah pa prou noben drug pametnjakovič... kadar kakšen nov uporabnik brska po temi in vpraša za kašno info se vsi jezijo, da je bilo to in ono že napisano pa če se mu ne da mal pobrskat.... zamislte se, da te solate ni noben željan prebirat, če želi izluščit kaj uporabnega Hvala ter srečno vsem! V bistvu je človekica v temi Honda hornet vprašala koliko naj pumpa, potem sem dal moj nasvet in se je organ "zapel", lahko bi ji dal svoj nasvet in debata bi bila končana, tako pa mam deformirane gume, prenizek zračni tlak i lokalne pljuskove sa grmljavinom Miha1985 in Haki 1 1
sesir Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 Dami daj razumet...organ jezi ker ne upoštevaš predloge proizvajalca..še dobro,da nam ne merijo tlak v pnevmatikah,ko nas ustavijo in kaznujejo,če ni v proizvajalčevem predlogu... Haki 1
DAMI34 Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 3 minutami, sesir pravi: Dami daj razumet...organ jezi ker ne upoštevaš predloge proizvajalca..še dobro,da nam ne merijo tlak v pnevmatikah,ko nas ustavijo in kaznujejo,če ni v proizvajalčevem predlogu... Uf. a zdej boš še ti, pojdi vse nazaj prebrat, prav to predlagam, kolikor piše v navodilih motorja. Ker sem si pa lastil nekaj več mopedov, vem da malce različno predpisujejo, sem pa napisal vedno koliko od-do. Organ boli, ker si ga pozimi ali konec sezone znižam za 0,2 (še vedno pa v normali) zakaj, ker mi paše, zakaj, ker začnem drugače voziti, zakaj ker se ne vozim več v dvoje... Dami tule zaklučuje. maus, Haki in sesir 2 1
maus Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 15 minutami, DAMI34 pravi: Dami tule zaklučuje. Zaključen zaključek o pnevmatikah pumpa se toliko kot je predvidel proizvajalec vozila .. 0,3 dol ni panike saj se pnevmatki itak znižuje tlak sčasoma... še posebi unim, ki imajo ene pnevmatike 15000 + km p.s. drugač pa milo rečeno .. jebe se mi kok pumpate, glaun da imate dober in varen občutek na motorju ... PIKA gretzky, sesir in DAMI34 2 1
Borutt Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 19 minutami, DAMI34 pravi: Uf. a zdej boš še ti, pojdi vse nazaj prebrat, prav to predlagam, kolikor piše v navodilih motorja. Ker sem si pa lastil nekaj več mopedov, vem da malce različno predpisujejo, sem pa napisal vedno koliko od-do. Organ boli, ker si ga pozimi ali konec sezone znižam za 0,2 (še vedno pa v normali) zakaj, ker mi paše, zakaj, ker začnem drugače voziti, zakaj ker se ne vozim več v dvoje... Dami tule zaklučuje. Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah.
DAMI34 Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 3 minutami, Borutt pravi: Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. joooj, a se nisi še umiril. Naj ti bo jasno, da meni mraz in toplota nič ne nižata in višata ker ga redno kontroliram. Imam tudi senzor za tlak na KTMju sesir 1
Borutt Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 49 minutami, DAMI34 pravi: joooj, a se nisi še umiril. Naj ti bo jasno, da meni mraz in toplota nič ne nižata in višata ker ga redno kontroliram. Imam tudi senzor za tlak na KTMju Moj GT 210kg teže ima samo 2,5 in 2,9. Ponavadi tako vozim, ko gre guma h koncu in ko so hladnejši meseci nekoliko spustim (na 2,3 in 2,5) načeloma pa povsod pri štandardnih motorjih in štandardnih dimenzijah z 2,5 in 2,9 ne moreš zgrešit. Vse ostalo so detajli, recimo kaj hočeš od motorja itd. Ampak to je že višja znanost. Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj? Pa še enkrat si preberi zapis moža z žabico.
sesir Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 10 minutami, Borutt pravi: Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj? Pa še enkrat si preberi zapis moža z žabico. Je pomembna teorija?Vama/ tebi je...men vedno bilo pomembno počutje na mopedu...sem pač čudak že prej bil? DAMI34 1
Lipstick Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 Pejte se mal vozt....., utrujate zelooo ...... Za primer kako je težko vozt, če je tlak v gumi kr neki ( neupoštevanje navodil proizvajalca gum al motorja al koko že ) ....: bajkr88, GoBobi, sesir in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 29 minutami, Borutt pravi: Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj? Pa še enkrat si preberi zapis moža z žabico. Si ti prebral moj zapis in zakaj to počnem? Mož z žabico je povedal teorijo, jaz pa govorim iz prakse. Njegova žabica pozimi hibernira. Si pogledal video? sesir 1
Borutt Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 Pravkar, DAMI34 pravi: Si ti prebral moj zapis in zakaj to počnem? Mož z žabico je povedal teorijo, jaz pa govorim iz prakse. Njegova žabica pozimi hibernira. Si pogledal video? Da nepravilno deformiraš gumo. Ti pač paše.
sesir Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 14 minutami, Borutt pravi: Da nepravilno deformiraš gumo. Ti pač paše. Teoretično ja,ker bolj uživam DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 1 uro, Borutt pravi: Da nepravilno deformiraš gumo. Ti pač paše. da da, to bo to, ti in žabica že vesta kaj meni paše Sm ti vse potrdil, deformacija je, potrjeno, a lahko sedaj končava, al te še kaj boli? ps. a videa nisi pogledal? samprašam
DAMI34 Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 3 urami, Borutt pravi: Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. ampak, ne morem da nebi...vpraš pa žabico. Če mraz krči, potem skrči tudi gumo, se pravi ista količina zraka v gumi bi morala povečati tlak ? Ker jaz mam vedno 2,5 in 2,9 ker pred furo kontroliram senzor, pa po potrebi dopolnim, torej če se pozimi guma skrči je tlak večji čistsmzmedn pred 2 urami, Lipstick pravi: Pejte se mal vozt....., utrujate zelooo ...... Za primer kako je težko vozt, če je tlak v gumi kr neki ( neupoštevanje navodil proizvajalca gum al motorja al koko že ) ....: sem fočkal na ridah, pil đabe kavo , k jo je častil @Cartman(tenkju) in ves čas razmišljal o tlakih sesir, Quest in gandi 3
IZTOK Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 A zato mam jaz po 9000 km cisto defirmirane gume prenizek tlak. Saj me je dohtar skozi upozarjal DAMI34 in sesir 2
jvalant Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 (popravljeno) 5 hours ago, Borutt said: Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. Dej prosim tole malo bolj razlozi, ker tole ja pa ze visja matematika... Ce je zunaj mraz, recimo 0 stopinj, prverim tlak v HLADNI pnevmatiki, in jo naprimer spustim iz 2.9 bara na 2.6... Zakaj naj bi kasneje enak mraz, se kar okoli nule, se bolj znizal tlak? Ce kaj, se bo guma zaradi voznje segrela na 10, 20 stopinj in se bo tlak povecal... Tlak se preverja pri hladni pnevmatiki, btw! Povej mi, kako, s kaksno fiziko, tlak pozimi se bolj pade kot poleti? a ma fizika tud zimski cas kot ura, al kaj... Res pises bedarije! Popravljeno Junij 9, 2017. Popravil jvalant DAMI34 1
Borutt Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred 32 minutami, jvalant pravi: Dej prosim tole malo bolj razlozi, ker tole ja pa ze visja matematika... Ce je zunaj mraz, recimo 0 stopinj, prverim tlak v HLADNI pnevmatiki, in jo naprimer spustim iz 2.9 bara na 2.6... Zakaj naj bi kasneje enak mraz, se kar okoli nule, se bolj znizal tlak? Ce kaj, se bo guma zaradi voznje segrela na 10, 20 stopinj in se bo tlak povecal... Tlak se preverja pri hladni pnevmatiki, btw! Povej mi, kako, s kaksno fiziko, tlak pozimi se bolj pade kot poleti? a ma fizika tud zimski cas kot ura, al kaj... Res pises bedarije! Imaš serviserja za svoj motor? Vprašaj ga, kje se dolije gorivo.
jvalant Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 (popravljeno) 41 minutes ago, Borutt said: Imaš serviserja za svoj motor? Vprašaj ga, kje se dolije gorivo. Ah, teh argumentov pa ne morem potolci.. Ne, tole ja nad mojo ligo. Se tega ne razumem, kaj ima serviser in dolivanje z tlakom v pnevmatikah. Se opravicujem, k sm tak teleban... Ni prvic, da ko dobis direktno vprasanje, na keterega bi moral dati odgovor, katerega ne najdev v kakem zakoniku ali predpisu, da usekas mimo... Popravljeno Junij 9, 2017. Popravil jvalant thumper, GO_Tomi, DAMI34 in 1 other 4
Borutt Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 pred eno uro, jvalant pravi: Ah, teh argumentov pa ne morem potolci.. Ne, tole ja nad mojo ligo. Se tega ne razumem, kaj ima serviser in dolivanje z tlakom v pnevmatikah. Se opravicujem, k sm tak teleban... Ni prvic, da ko dobis direktno vprasanje, na keterega bi moral dati odgovor, katerega ne najdev v kakem zakoniku ali predpisu, da usekas mimo... Vidim, da si zelo brihten. Verjetno preveč, da bi vedel, zakaj toplota povzroči povečanje tlaka v gumi in mraz obratno. Vprašaj serviserja.
bajkr88 Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 mislem da se rosi in markez manj obremenjujeta s tem tlakom kot vi cestni dirkači BIF in zan0088 2
thumper Objavljeno Junij 9, 2017 Opozori Objavljeno Junij 9, 2017 (popravljeno) pred 13 urami, Snecer pravi: Gume polni z dušikom, pa bo mir. še orazloži , kako povišaš tlek v gumi če greš iz solo vožnje na pot s sopotnikom in prtljago.. pred 12 urami, Borutt pravi: Ti nižaš tlak v mrzlem vremenu in zaradi tega nepravilno deformiraš gumo. Ker je zunaj mraz, se guma ne segreje, potem ti še nižaš tlak, zaradi česar je v gumi prenizek tlak. In se guma zaradi prenizkega tlaka nepravilno deformira. pred 10 urami, Borutt pravi: Mraz krči, toplota širi. Torej ti pozimi, ko mraz že tako niža tlak v gumi, le tega še znižaš. Torej imaš prenizek tlak v gumah. pred 9 urami, Borutt pravi: Ko ti gumi znižaš tlak in greš s takšnim tlakom na mraz, ji ta mraz še bolj zniža tlak. Razumeš sedaj? pred 2 urami, Borutt pravi: Vidim, da si zelo brihten. Verjetno preveč, da bi vedel, zakaj toplota povzroči povečanje tlaka v gumi in mraz obratno. Vprašaj serviserja. zanimivo.. mrez krči - toplota širi .. v hladnem guma , ki se bolj deformira se tudi bolj segreje med vožnjo..torej se ji tlak poviša .. ravno zato poleti pri visokih temperaturah tlak v gumah povišamo na zgornjo dovoljeno mejo da je deformacija in s tem dogrevanje gume minimalno in obenem preprečimo samo pregrevanje notranje strukture gume.. pozimi pa ravno obratno kajne.. za isti tip zadnje gume mitas predpisuje tlake v razponu med 1.8 in 2.9 bar-a ... le zakaj ? http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road-tyres-1/motorcycle-sport-tyres/sport-force/ Popravljeno Junij 9, 2017. Popravil thumper alko1 1
builder Objavljeno Junij 10, 2017 Opozori Objavljeno Junij 10, 2017 pred 16 urami, sesir pravi: Rečmo...četudi bi imel prav bi bilo men vseeno saj sem se vedno raje vozil z nižjim tlakom! Iz mojega žepa se vozim oz plačujem svojo vožnjo in ker je sama vožnja z mopedom že itak luksus pač v tem primeru stane še nekaj % več a vsaj meni vsaj nekaj nudi nazaj! ko te z rešilcom vozijo v bolnico, plačujemo vsi ko te sestavljajo na kirurgiji, zopet plačujemo vsi ko si v penzionu, zaradi poškodb, in si star 30 let, zopet plačujemo vsi Andrejcer 1
Borutt Objavljeno Junij 10, 2017 Opozori Objavljeno Junij 10, 2017 pred 5 urami, thumper pravi: še orazloži , kako povišaš tlek v gumi če greš iz solo vožnje na pot s sopotnikom in prtljago.. zanimivo.. mrez krči - toplota širi .. v hladnem guma , ki se bolj deformira se tudi bolj segreje med vožnjo..torej se ji tlak poviša .. ravno zato poleti pri visokih temperaturah tlak v gumah povišamo na zgornjo dovoljeno mejo da je deformacija in s tem dogrevanje gume minimalno in obenem preprečimo samo pregrevanje notranje strukture gume.. pozimi pa ravno obratno kajne.. za isti tip zadnje gume mitas predpisuje tlake v razponu med 1.8 in 2.9 bar-a ... le zakaj ? http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road-tyres-1/motorcycle-sport-tyres/sport-force/ Če bi ti razumel angleško, bi bilo veliko lažje. ukica 1
DAMI34 Objavljeno Junij 10, 2017 Opozori Objavljeno Junij 10, 2017 pred 9 urami, Rogerg pravi: mislem da se rosi in markez manj obremenjujeta s tem tlakom kot vi cestni dirkači ne bit toliko prepričan, gume so zelo sporen argument pri moto GP.
sesir Objavljeno Junij 10, 2017 Opozori Objavljeno Junij 10, 2017 pred 2 urami, builder pravi: ko te z rešilcom vozijo v bolnico, plačujemo vsi ko te sestavljajo na kirurgiji, zopet plačujemo vsi ko si v penzionu, zaradi poškodb, in si star 30 let, zopet plačujemo vsi Sem nekak mislil,da sem z plačevanjem dodatnega zavarovanja že plačal vožnjo in gre z moje zdravstvene kartice.... Tudi zavarovan moram biti za sestavljanje,razen prvo! V penzionu nisem zaradi poškodb ampak zaradi debilne babe,ki je bila na mojem pasu!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se