Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
13 minutes ago, Bostjan L said:

Trailrider po 9k ima zadaj po sredini 5mm profila. Lepo se vidi razliko med mehko in trdo zmesjo gume.

IMG_3095.thumb.JPG.20af3d4db9aa7c3160b16698577c7c9d.JPG

 

Sprednja je odlična super mehka sam........

IMG_3096.thumb.JPG.ce4f85e9d2477ff40e0ebdddc92234b1.JPG

ima manjšo napakico ob straneh :I

IMG_3097.thumb.JPG.40510e731d14af1f1050ede7c050e446.JPG

Pelji jo nazaj prodajalcu, tako ti morajo zamenjati. moje imajo nekaj čez 7.000km in ne vidim nič takega. 

Je imela 5mm kot nova? Moja je imela 14mm. Sem zasledil različne podatke za isto gumo, mogoče ima v dimenzijah za GS LC globlji profil.

Objavljeno
pred 13 minutami, sesir pravi:

Še trša...pol bi ja snecer naredil 30000km z enim setom...ne vem nisem testiral Mitask...pač meni je spredaj všeč pireli diablo ali SC ali Ntec...še ko sem si registriral kak mopi za "mesec" sem spredaj hotu vsaj diablo,če bil naked..drugačen filing na balanci,ki sem ga hotel brezpogojno!Ne vem kak je mitas...

Par let nazaj si z veseljem nataknil gor pirelli al pa gp racer pa šel radirat,zdej pa.že preden greš na motor razmišljaš kje bo kak radar stal kje te bo provida lovila..na čnem kalu dobi policija po 15 klicev na dan za vsakega posebej ki se rad malo zguštira po ovinkih..pri mitas moreš bit malo bolj pazljiv pri odpiranju gasa,recimo tam kjer supecorso in gp racer odpreš gas do konca se moreš z nataknjeno mitasko malo igrat z gasom,hitro so ogrete s sprednjo nisem imel težav priznam pa da ko sem nataknil gp racer sem si več upal ampak mislim da je vse v glavi...komplet mitask dobiš za 160 eur gp racer al pa sc pa veš po čem so in jih je škoda za easy vožnjo..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kakšen predlog kaj montirat?

Na začetku moje 4 sezone (po 3 kkm) motoriranja je sprednja guma po 19 kkm obrabljena (ob straneh do markerjev, na sredini je še nekaj, na robovih pa 2 cm nedotaknjenega). Je kar opazno trapezne oblike.
Zadnja skoraj ni obrabljena (rahlo sploščena po sredini, in 1 cm nedotaknjenega ob robu), drugače pa obrabljena lepo na okroglo brez ostrih prehodov.

Vozim precej umirjeno, veliko mestne vožnje, bolj poredko s sopotnico. Sem pa nekajkrat imel občutek da mi je sprednja guma popustila v nagibu...

Želje..., dober oprijem v mokrem, domnevam da je ne segrejem hitro in močno, večja obraba ni problem (bo vsaj menjano bolj pogosto).

Sedaj je gor (prva vgradnja) Dunlop Sportmax D222F 120/70R17 in D222 180/55R17.  Z drugimi motorji in gumami nimam izkušenj.

Aja, pa kakšen predlog za dobrega vulkanizerja v ljubljanskem koncu. Če pri avtu sam previjačim letni in zimski komplet, imam pa pri motorju precej paranoje da bo zadnja guma res natančno v osi motorja.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

 

5 minutes ago, twom said:

Aja, pa kakšen predlog za dobrega vulkanizerja v ljubljanskem koncu. Če pri avtu sam previjačim letni in zimski komplet, imam pa pri motorju precej paranoje da bo zadnja guma res natančno v osi motorja.

Že nekaj let hodim k vulkanizerju nasproti Havane v Črnučah. Fantje so motoristi in vedo kako se stvari streže.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 20 minutami, twom pravi:

Kakšen predlog kaj montirat?

Na začetku moje 4 sezone (po 3 kkm) motoriranja je .

Vozim precej umirjeno, veliko mestne vožnje, bolj poredko s sopotnico. Sem pa nekajkrat imel občutek da mi je sprednja guma popustila v nagibu...

Želje..., dober oprijem v mokrem, domnevam da je ne segrejem hitro in močno, večja obraba ni problem (bo vsaj menjano bolj pogosto).

.

Lp

Nimaš kaj razmišljat...Pirelli diablo...boš mislu,da si nov motor kupo,verjemi...

Objavljeno
pred 2 urami, Ciko86 pravi:

 mislim da je vse v glavi...

Ni!
Po petkovem gumidefektu na mitaskah sem nataknil gor en star komplet GP racer.
občutek mi je bil boljši od prvega kilometra dalje; sploh mi je pa bistveno bolj všeč občutek na prvi gumi.

Morm pa mitasko pohvalt, da zdrži 25km AC prazna :fyou:

Objavljeno

Vsem je všeč občutek, ko prva zdrži skoraj 3 zadnje 

Drugače pa zanimivo, praviš da NI vse v glavi, a hkrati da imaš samo občutek boljši.. ni ta občutek ravno iz glave prišel? :)

Objavljeno

Drugače; na GP ni toliko tresljajev od ceste kot jih je tvorila mitaska
na GP motocikel rine pokonci; je stabilen se moraš nasloniti "na notr" na krmilo, da ostaja v zavoju.

To dvoje me je motilo pri prednji mitas; GP to ima kot tudi Metzeler pred tem. 

Objavljeno
pred 2 urami, twom pravi:

Kakšen predlog kaj montirat?

Na začetku moje 4 sezone (po 3 kkm) motoriranja je sprednja guma po 19 kkm obrabljena (ob straneh do markerjev, na sredini je še nekaj, na robovih pa 2 cm nedotaknjenega). Je kar opazno trapezne oblike.
Zadnja skoraj ni obrabljena (rahlo sploščena po sredini, in 1 cm nedotaknjenega ob robu), drugače pa obrabljena lepo na okroglo brez ostrih prehodov.

Vozim precej umirjeno, veliko mestne vožnje, bolj poredko s sopotnico. Sem pa nekajkrat imel občutek da mi je sprednja guma popustila v nagibu...

Želje..., dober oprijem v mokrem, domnevam da je ne segrejem hitro in močno, večja obraba ni problem (bo vsaj menjano bolj pogosto).

Sedaj je gor (prva vgradnja) Dunlop Sportmax D222F 120/70R17 in D222 180/55R17.  Z drugimi motorji in gumami nimam izkušenj.

Aja, pa kakšen predlog za dobrega vulkanizerja v ljubljanskem koncu. Če pri avtu sam previjačim letni in zimski komplet, imam pa pri motorju precej paranoje da bo zadnja guma res natančno v osi motorja.

Lp

Angel gt, al pa conti road attack2 evo

Objavljeno

Letos pa moram probat en komplet mitasa da te vidim kaj te je to za ena guma da jo tak hvalite.

Objavljeno
pred 1 uro, Miha1985 pravi:

Letos pa moram probat en komplet mitasa da te vidim kaj te je to za ena guma da jo tak hvalite.

Črna pa okrogla...in deformirana :P

Objavljeno
pred 5 urami, Miha1985 pravi:

Letos pa moram probat en komplet mitasa da te vidim kaj te je to za ena guma da jo tak hvalite.

Na tak motor Mitas...bo aprilia jokala...

Objavljeno
7 minutes ago, sesir said:

Na tak motor Mitas...bo aprilia jokala...

Prej bo mitaska jokala k jo v roke dobi ta dvocilindras ;) 

Objavljeno
On 17. 11. 2015 at 9:46 PM, Wakasaki said:

Kyokon

Žal na telefonu ne morem citirat tko da upam da boš opazil.

Zanima me kako bi primerjal conti pa pireli,kaj se pri kateri bolj dopade?

 

BMW R 1200 GS, Conti Trail attack 2 VS Pireli Scorpion trail 2 (moji občutki)

S Conti z obema naredil 11k km (sprednja ob robovih čisto na nuli, indikatorji požrti), bil zelo zadovoljen.

S Pireli naredil 6k km in je prva ob robovih skoraj na idikatorju, na sredini še 3mm, zadnje na sredi še 4mm, robovi še kokr tolk.

S Conti ni bilo toliko športnr vožnje kot s Pireli, me pa edino zanima kako bodo sedaj v mokrem Pireli, ko so že proti koncu. Na Conti se je kar čutilo, kar je seveda normalno za tako kilometrino, ki jo je že imela za sabo. Pireli trenutno še vedno suverena v ovinkih, lepo kontroliraš, še ne spušča sprednja kot mi je Michelin Anake. Zanimivo pa, da se mi Pireli ni nikoli tako svalkala kot Conti.

V bistvu, ne vem katero bom kupil naslednjo.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Angel gt, al pa conti road attack2 evo

Nobene od teh nisem probala, ampak jo veliko mojih prijateljev priporoča.

Tako da bo kar držalo......

Objavljeno
pred 9 minutami, ukica pravi:

Prej bo mitaska jokala k jo v roke dobi ta dvocilindras ;) 

V vsako stran?

Objavljeno
5 hours ago, DAMI34 said:

Angel gt, al pa conti road attack2 evo

A se vedno menja v paru? Zadnja bi glede na obrabo zdržala vsaj še enkrat toliko...

Objavljeno

Srečneži tisti, ki imate gume nekaj let gor.....

Jaz imam od julija 2016 že tretji komplet gor :doze:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, KARMEN1 pravi:

Srečneži tisti, ki imate gume nekaj let gor.....

Jaz imam od julija 2016 že tretji komplet gor :doze:

jest mam že 3. motor:lol1:

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
3 minutes ago, KARMEN1 said:

Srečneži tisti, ki imate gume nekaj let gor.....

Jaz imam od julija 2016 že tretji komplet gor :doze:

Prej bi rekel nesrečneži, ker se tako malo vozijo. :) 

 

53 minutes ago, twom said:

A se vedno menja v paru? Zadnja bi glede na obrabo zdržala vsaj še enkrat toliko...

Ni nujno. Če je prva guma stopničasta imaš slabši občutek pri prehodu v nagib, ko ga stopnjuješ, zato jo je dobro menjati. Zadnja ni tako problematična. V tvojem primeru pa bi tudi zadnjo menjal zaradi starosti.

Vsaka sport touring guma bo zate dobra, glede na zelooo umirjeno vožnjo. Tudi če namestiš sport gumo boš dosegal solidno kilometrino, le na ravninah ne odpiraj preveč, da ti zadnje ne pobere po sredini. Upoštevaj še, da imajo sport touring gume običajno več kanalov za izpodrivanje vode, če že iščeš gumo z dobrim oprijemom v mokrem. D222 je enakovredna Roadsmart2, torej sport touring guma, te pa prenesejo tudi dokaj dinamično vožnjo. Z Angel GT ne boš zgrešil, trenutno kombiniram zadnjo Angel GT in spredaj še bridgestone BT16 pro, pa nimam pripomb, solidna guma. 

Objavljeno

Na prejsnjem zju sem imel pirelli diablo pa je res dajala najboljsi obcutek samo kilometrina je bila zelo majhna. Potem sem nataknil road attack, ki sem jo nameraval tudi sedaj. Na servisu mi ponuja zopet Dunlop pa vas ko beliko več vozite sprasujem za nasvet.

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, ukica pravi:

Prej bo mitaska jokala k jo v roke dobi ta dvocilindras ;) 

na mojmu GTju nič ne joče, jo pa hitr zmanjka :(

 

pred 2 urami, twom pravi:

A se vedno menja v paru? Zadnja bi glede na obrabo zdržala vsaj še enkrat toliko...

jaz ne, nekateri pa

Objavljeno
1 hour ago, XTR said:

Vsaka sport touring guma bo zate dobra, glede na zelooo umirjeno vožnjo. Tudi če namestiš sport gumo boš dosegal solidno kilometrino, le na ravninah ne odpiraj preveč, da ti zadnje ne pobere po sredini. Upoštevaj še, da imajo sport touring gume običajno več kanalov za izpodrivanje vode, če že iščeš gumo z dobrim oprijemom v mokrem. 

Še dve vprašanji...,

a ni športna guma za hitrejšo vožnjo, se pravi da rabi večjo obremenitev da se sploh segreje na delovno temperaturo, kar bi pri mojem slogu vožnje pomenilo da guma ni nikoli dovolj segreta?

Dež me ne skrbi, bo že šlo razmeram primerno počasi, bolj me skrbi samo mokra cesta, kjer sploh nimam občutka kje bo meja zdrsa, in vozim kot po jajcih, in bi želel čim več oprijema na mokri cesti (kot npr po dežju).

Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, twom said:

Še dve vprašanji...,

a ni športna guma za hitrejšo vožnjo, se pravi da rabi večjo obremenitev da se sploh segreje na delovno temperaturo, kar bi pri mojem slogu vožnje pomenilo da guma ni nikoli dovolj segreta?

Včasih je bilo tako, napredek pri gumah pa je velik. Pobrskaj po forumu, je že precej napisanega na to temo.

Vozi naprej sport touring, ko ti bo pa prej pobralo robove od sredine pa menjaj za sport. (govorim za zadnjo gumo) 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 32 minutami, twom pravi:

Še dve vprašanji...,

a ni športna guma za hitrejšo vožnjo, se pravi da rabi večjo obremenitev da se sploh segreje na delovno temperaturo, kar bi pri mojem slogu vožnje pomenilo da guma ni nikoli dovolj segreta?

Dež me ne skrbi, bo že šlo razmeram primerno počasi, bolj me skrbi samo mokra cesta, kjer sploh nimam občutka kje bo meja zdrsa, in vozim kot po jajcih, in bi želel čim več oprijema na mokri cesti (kot npr po dežju).

Potem pa Pirelli angel gt, menda so zelo dobre na mokri cesti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!