KARMEN1 Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 Jaz imam tudi iz Hoferja, že skoraj dve leti, sicer en malo dražji model. Prvič sem ga uporabila pred kratkim, ko smo pomotoma "ubili" mojo fazerco . V nekaj urah smo jo ponovno oživeli. Sedaj vžge še lepše, kot prej . Ohranjevalnika pa nisem še nikoli uporabila, ker vozim vso zimo . UnionJack in Ciko86 2
Slow Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 (popravljeno) Ce koga zanima tok: Popravljeno Februar 25, 2016. Popravil Slow
Haki Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 pred 5 urami, Slow pravi: Danes imajo v Hoferju ugoden polnilec za akumulatorje: https://www.hofer.si/sl/posebna-ponudba/posebna-ponudba-od-cetrtka-25-2-2016/produktdetailseite/ps/p/auto-xs-polnilnik-avtomobilskega-akumulatorja/ si ga lastim od jeseni 2014 in sm več kot zadovoljen... ostali polnilci za 50+€ ne ponujajo čisto nobene funkcije več kot jih ima tale. Priporočam UnionJack, notranc in DAMI34 3
Miha X Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 Predlani kupil podoben polnilec/vzdrževalec v Lidl-u za podobno ceno in dela kot se šika. UnionJack in Zivnorc 2
Eddie Objavljeno September 10, 2016 Opozori Objavljeno September 10, 2016 spet bo kmalu treba mislit na "zimovanje" akujev. Ne sam Lojz , tudi tale DOMA v SLO ima najnovejše zadeve za lastnike BMW s CAN-BUS napeljavo : http://www.ctek.si/ctek_polnilniki.html Poglejte spodaj tudi pdf. ...Ton tega nima. Vsi pa imajo skoraj enako ceno... Sicer tale specialist za zgornje težave nima "milijon stvari", je pa specialist v tem kar ima za ponudit. Ko berem nasvete nazaj glede akujev, vidim "milijon nasvetov". Nekateri so še kot iz stare Juge. Ali imate svoje "konje" in akuje tudi od takrat? Vem, ni vse slabo, kar je staro...in tudi novo ni. Preverjeno. LP CT5_POWERSPORT_High_EU_EN.pdf
StaraFeltna Objavljeno September 10, 2016 Opozori Objavljeno September 10, 2016 Obala je zakon, čez zimo se zapelješ 15 min 2-3x pa je mir. Najbolje da je akumulator tipa AGM. Tisti ki pa imate krepko pod 0 in morate imeti jeklene konjiče v neuporabi 5 mesecev pa najbrž res morate seči po tej dodatni "šari" če prav razumem... ciciban, MiNa in solorider 3
Eddie Objavljeno September 11, 2016 Opozori Objavljeno September 11, 2016 pred 18 urami, StaraFeltna pravi: Obala je zakon, čez zimo se zapelješ 15 min 2-3x pa je mir. Najbolje da je akumulator tipa AGM. Tisti ki pa imate krepko pod 0 in morate imeti jeklene konjiče v neuporabi 5 mesecev pa najbrž res morate seči po tej dodatni "šari" če prav razumem... Je eden star električar izjavil, da če štartaš enkrat, moraš prevoziti vsaj 20-25km, da dobiš porabljeno energijo za štart nazaj.Velja za avto ali motor. Ne vem, če to drži, vem pa, da v akuju, kateremu pade napetost pod 12.3V, začne proces "razpadanja" svinca na ploščah (sulfatizacija-svinec se nabira v obliki kristalov-v svinčev sulfat-na površino svinčevih plošč). Ker se VSAK aku SAMOPRAZNI od 4 do 6% na mesec ne glede ali je priklopljen, na toplem...samo, da je v NEUPORABI, je jasno, da se mora aku uporabljati (voziti se). Ali pa VZDRŽEVATI. To ni moja ugotovitev, temveč strokovnjakov, ki se s tem ukvarjajo. S tem, ko se zaradi sulfatizacije zmanjšuje količina svinca na ploščah, se avtomatično zmanjšuje KAPACITETA akuja! Z drugimi besedami: skrajšujete mu življensko dobo! "Rešitev" z občasno vožnjo tudi nekaj stane. Vožnja v lepem vremenu izven sezone dobro dene le vašemu počutju. Vendar bi se moral voziti vsaj na dva, tri tedne - obvezno izmerite napetost akuja, ali pa imejte indikator napetosti, ki vam bo "povedal" kdaj morate na cesto. Kaj je indikator: http://www.adriablue.net/ctek_dodatni_pribor/ "Šara" kot ji praviš, je morda za "oldije" res nepotrebna, če pa bi se malo "razgledal" po "ata guglu", bi ti bilo marskaj bolj jasno. Pa lep pozdrav.
StaraFeltna Objavljeno September 11, 2016 Opozori Objavljeno September 11, 2016 Ma glej, kako delujejo akumulatorji in koliko se napolne v avtu ali na motorju tudi vem. Razgledan sem čisto dovolj v tej smeri (čene celo preveč) odtod je šara v narekovajih da je ne bo kdo narobe razumel, 15min je za motor z malim akumulatorjem dovolj, samoizpraznjenje je tudi odvisno od tipa akumulatorja. Voltmeter imam že nekaj let gor pa ne zaradi akumulatorja (čeprav pride tudi zanj prav). Pozabil si omenit še parazitni tok ki ga ima praktično vsak motor zato svetujejo doklapljat akumulatorje. Aja še to, za avto je nepisano pravilo 20 minut vožnje ne km... (na ac nebi dosegel željenega v 20-25km) Pa če maš samoizpraznjenje 6% in tip baterije AGM lahko odklopiš poln akumulator za 4 mesece brez kakršnekoli škode. Tako da... pozdravi mi strička in če želiš si še kaj preberi. 7 hours ago, Eddie said: Je eden star električar izjavil, da če štartaš enkrat, moraš prevoziti vsaj 20-25km, da dobiš porabljeno energijo za štart nazaj.Velja za avto ali motor. Ne vem, če to drži, vem pa, da v akuju, kateremu pade napetost pod 12.3V, začne proces "razpadanja" svinca na ploščah (sulfatizacija-svinec se nabira v obliki kristalov-v svinčev sulfat-na površino svinčevih plošč). Ker se VSAK aku SAMOPRAZNI od 4 do 6% na mesec ne glede ali je priklopljen, na toplem...samo, da je v NEUPORABI, je jasno, da se mora aku uporabljati (voziti se). Ali pa VZDRŽEVATI. To ni moja ugotovitev, temveč strokovnjakov, ki se s tem ukvarjajo. S tem, ko se zaradi sulfatizacije zmanjšuje količina svinca na ploščah, se avtomatično zmanjšuje KAPACITETA akuja! Z drugimi besedami: skrajšujete mu življensko dobo! "Rešitev" z občasno vožnjo tudi nekaj stane. Vožnja v lepem vremenu izven sezone dobro dene le vašemu počutju. Vendar bi se moral voziti vsaj na dva, tri tedne - obvezno izmerite napetost akuja, ali pa imejte indikator napetosti, ki vam bo "povedal" kdaj morate na cesto. Kaj je indikator: http://www.adriablue.net/ctek_dodatni_pribor/ "Šara" kot ji praviš, je morda za "oldije" res nepotrebna, če pa bi se malo "razgledal" po "ata guglu", bi ti bilo marskaj bolj jasno. Pa lep pozdrav. Narobe. Svičene plošče se prekrijejo s kristali tako da je oviran kemični proces. Nobenega zmanjševanja svinca ni. http://www.mhnetwork.com/news/the-effect-of-sulfation-on-battery-operation/ ciciban 1
theBill Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 Uporablja kdo tale polnilec in vzdrzevalec akumulatorja, Black & Decker BM3B? Ima ze prilozen stalni priklop, namenjen bi bil pa predvsem za vzdrževanje akumulatorja motorja pozimi, stalno priklopljen. https://www.mimovrste.com/motoristicna-tehnika/blackdecker-akumulatorski-vzdrzevalec-in-polnilec Vem da je CTEK zakon, je pa tudi precej drag...
theBill Objavljeno December 12, 2016 Opozori Objavljeno December 12, 2016 Če še kdo rabi dober polnilec in vzdrževalec akumulatorja, trenutno jih imajo v BS centru v akciji za 35 € http://www.bscenter.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=6508&detailid=100021 Rey in Frenk 67 2
maus Objavljeno December 12, 2016 Opozori Objavljeno December 12, 2016 pred 40 minutami, theBill pravi: Če še kdo rabi dober polnilec in vzdrževalec akumulatorja, trenutno jih imajo v BS centru v akciji za 35 € http://www.bscenter.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=6508&detailid=100021 takega imam tudi jaz ... zelo zadovoljen Akito in Bmflar 2
renyy Objavljeno Januar 5, 2017 Opozori Objavljeno Januar 5, 2017 A mislite, da je tale polnilec iz LIDLA uredu ? Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 Lp
Miha X Objavljeno Januar 5, 2017 Opozori Objavljeno Januar 5, 2017 2 hours ago, renyy said: A mislite, da je tale polnilec iz LIDLA uredu ? Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 Lp Imam enakega in včasih priklopim na avto, deluje BP. Lansko leto sem tudi z njim polnil BMW K1200R. Imel sem spomladi težave z elektroniko (lučka za prazen tank je vedno gorela. Ni bil kriv plovec, ampak elektronika), vendar ni nujno, da zaradi polnilnca. Čeprav sum ostaja prisoten. Pepper 1
Big Py Objavljeno Januar 5, 2017 Opozori Objavljeno Januar 5, 2017 Mel foter nekaj hofer/lidl doma. Ne vem ali je bilo z polnilcem kej narobe al pa ne velja pol hurca. Ene 3x na zimo je akumulator gor priklopil za 24 ur. No spomladi motor ni več vžgal, akumulator kaput. Šlo je pa za nov motor in akumulator, vožen je bil samo prvo sezono in nikoli problema z aku. Zamenjal aku in nabavil CTEK XS 0,8. Od takrat naprej nobenih problemov več. dore 1
Big Py Objavljeno Januar 6, 2017 Opozori Objavljeno Januar 6, 2017 pred 13 urami, Miha X pravi: Imam enakega in včasih priklopim na avto, deluje BP. Lansko leto sem tudi z njim polnil BMW K1200R. Imel sem spomladi težave z elektroniko (lučka za prazen tank je vedno gorela. Ni bil kriv plovec, ampak elektronika), vendar ni nujno, da zaradi polnilnca. Čeprav sum ostaja prisoten. Malo gledam po netu, pa vidim, da BMW potrebuje svoje polnilce za CAN BUS napeljave. http://www.ctek.si/modeli/ctek-polnilnik-ct5-powersport.html Morda zato kaka napaica
Scarabeo 500 Objavljeno Januar 6, 2017 Opozori Objavljeno Januar 6, 2017 Je pa fajn, da delo polnilca malo preveriš - med in po delovanju. Če je sploh kaj delal. Malo pomeriš z unimerom za 10€. Je fajn, ni pa nujno. Scarabeo
MiNa Objavljeno Januar 6, 2017 Opozori Objavljeno Januar 6, 2017 Ob 5. 1. 2017 at 16:29, renyy pravi: A mislite, da je tale polnilec iz LIDLA uredu ? Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 Lp Pri temle "lidlu" je pač potrebno malo "telovadbe", kar pri motociklih s CANbus-om odpade. Ustrezen polnilec vklopiš v AUX konektor in voilà! Pri tem polnilcu je dobro odstraniti priključne kable in polniti samo akumulator. Napetost med testiranjem in polnjenjem niha med cca12v -14,4V, kar nikakor ne škoduje elektroniki na motorju, pod pogojem, da je akumulator dober. V primeru, da pa je akumulator slab, se lahko zaradi večjega nihanja napetosti od 7,5V do celo 18V pojavijo nepredvideni problemi. ps, za to ceno težko dobiš kaj boljšega. Mavti 1
Mavti Objavljeno Januar 6, 2017 Opozori Objavljeno Januar 6, 2017 (popravljeno) Jaz sem hoferjev polnilec dobil podarjen od kolega, mu ni bilo kaj očitat ampak je delal točno do izteka garancijeampak pri meni je imel kar redno delo pa ne na akumulatorju za potem pa štrajk in za na kosovne odpadke,no nato sem kupil ceteka in zadeva dela super tako kot je treba ampak ravno te dni se mu izteče garancija pa bomo videliče bo treba spet po nakupih. Je pri hiši še par drugih polnilcev pač za različne zadeve je pa tudi res ,da pri teh novih elektronsko podprtih zadevah je treba biti zelo previden, ker lahko hitro narediš namesto vzdrževanja akumulatorja velik euro strošek za vrednost par novih akumulatorjev. Osebno jaz vsaj malo starejših zadev ne puščam priklopljenih brez nadzora se radokaj zakomplicira , zadnji primer v sosedjnem gasilskem društvu samovžig polnilne batarije in posledica velika panika in beljenje doma zaradi poljenja enega majhnega akumolatorja. Popravljeno Januar 6, 2017. Popravil Mavti Bostjan L 1
motofrik Objavljeno Januar 6, 2017 Opozori Objavljeno Januar 6, 2017 Jaz Lidlovega imam v uporabi že deveto leto. Dela brez problemov, razen lani je hotel nekaj štrajkati in ni vklopil. Razdrl in s kontakt sprejem našprical mikrostikalo, spet dela. Imam pa akumulator ven vzet in vklopim vsake 14 dni za šest ur. Naslednji bo verjetno res C-Tek, da ne bo treba akuja ven in noter šravfati. Bmflar 1
poggy Objavljeno Januar 7, 2017 Opozori Objavljeno Januar 7, 2017 Meni pa za vzdrževanje akumulatorja LiFePo4 odlično služi BC-Duetto
Bostjan L Objavljeno Januar 7, 2017 Opozori Objavljeno Januar 7, 2017 Mislim, da je glede novih vzdrževalcev vseeno katerega kupiš. Npr., men se je super duper Veliki C pokvaril, prijateljev Lidlov pa dela že kar nekaj let. Mislim, da je vse Made in PRC. Ko bomo prešli na Lipo baterije bodo te klasični polnilci neuporabni zaradi pulziranja, ki sega ne da izključiti. motofrik, Mavti in bosa 3
Borutt Objavljeno Januar 7, 2017 Opozori Objavljeno Januar 7, 2017 pred 2 urami, Bostjan L pravi: Mislim, da je glede novih vzdrževalcev vseeno katerega kupiš. Npr., men se je super duper Veliki C pokvaril, prijateljev Lidlov pa dela že kar nekaj let. Mislim, da je vse Made in PRC. Ko bomo prešli na Lipo baterije bodo te klasični polnilci neuporabni zaradi pulziranja, ki sega ne da izključiti. CTEK XS 3600 je imel eno napako in so vsem po vrsti odpovedovala stikala za preklop. Omenjeno stikalo je mogoče zamenjati. Moj ima novo stikalo in veselo služi svojemu namenu. Bmflar, Quest, Mavti in 1 other 4
Big Py Objavljeno Januar 7, 2017 Opozori Objavljeno Januar 7, 2017 Eni motorji imajo butasto narejen dostop do aku. na mojem recimo, je potrebno cel zadnji konc razdreti, da prideš do njega, na fotrovem Xmax 400 pa cel prednji. Ga ima nekje pred balanco, pa moreš šipo, pa vse prednje plastike dol pobrat. zat sva si dala montirat cigaretno vtičnico na stalni tok. nato z CTEK XS 0.8 in tem dodatkom polniva. Zaenkrat cca. 7 let nobenega problema. Sam imam prvi akumulator že 7 let. http://www.ctek.com/int/en/chargers/Comfort Connect Cig Plug Bmflar in Kmet2 2
CINDAPP Objavljeno Januar 7, 2017 Opozori Objavljeno Januar 7, 2017 On 12. 12. 2016 at 0:34 PM, theBill said: Če še kdo rabi dober polnilec in vzdrževalec akumulatorja, trenutno jih imajo v BS centru v akciji za 35 € http://www.bscenter.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=6508&detailid=100021 Imam enakega ,dela brez vseh problemov.Na aku priklopiš konec z konektorjem ga skriješ pod sedež in lahko priklopiš-polniš brez vsakega posega. Kmet2 in Bmflar 2
Kmet2 Objavljeno Januar 7, 2017 Opozori Objavljeno Januar 7, 2017 pred 2 urami, Borutt pravi: CTEK XS 3600 je imel eno napako in so vsem po vrsti odpovedovala stikala za preklop. Omenjeno stikalo je mogoče zamenjati. Moj ima novo stikalo in veselo služi svojemu namenu. Sam sem kupil novega pa že ni delal v Eurotonu..... Bmflar 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se