Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


Priporočene objave

Objavljeno

Meni je zgleda tudi odpovedal poslušnost. Letnik 2009, eno leto je motor stal, ko sem ga probal prižgati je samo zajamral in fertik. Ko ga dam na polnilec javi zelo kmalu, da je poln :). Vse kaže, da bo potreba po novem. Katero znamko kupit. Ali kar Yuasa original ali kaj drugega?

 

Tudi meni se je akumulator čudno "obnašal", sem ga pustil v motorju dva meseca (temp približno 16°c) in je motor normalno vžgal, potem sem ga odklopil, dal na polnilec, je pokazal da je poln, sem ga pustil 24h na polnilcu, nato sem ga dal v motor ker sem ga moral spraviti iz garaže ker je šel k mehaniku na menjavo auspuha, je še normalno vžgal, potem pa je bil v delavnici 3 dni, njemu je vžgal, ko mi je pa motor pripeljal nazaj pa ni hotel več, smo ga priklopili na "kleme" in je vžgal takoj, Ko sem kasneje priklopil akumulator na polnilec, ga je polnilo cca 10 min, nato pa je pokazalo da je poln, nato sem ga probal še enkrat vžgat in je motor vžgal...zdaj ga bom pa pustil na miru, občasno priklopil na polnilec, pa bomo videli,..upam da nebo crknil, saj niso poceni, tak model yuase kot je zdaj noter, stane okoli 150eur  :BUA:

Objavljeno

Meni je zgleda tudi odpovedal poslušnost. Letnik 2009, eno leto je motor stal, ko sem ga probal prižgati je samo zajamral in fertik. Ko ga dam na polnilec javi zelo kmalu, da je poln :). Vse kaže, da bo potreba po novem. Katero znamko kupit. Ali kar Yuasa original ali kaj drugega?

če boš kupo novga daj men tega...yuassa stanejo preveč raje kupim vsako leto 5let novga

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vzameš ta močen CTEK 3.8 , pa imaš mir z motorjem in avtom........

Objavljeno

Moj CTEK ima probleme z velikim gumbom za prižiganje in selektiranje (saj je samo eden). Moram saj 10x pritisnit da se prižge in nato lučke popizdijo ter se ustavijo kjer se ustavijo, kot na ruleti. Nato vse skupaj ponovim, da se lučka za polnjenje ustavi tam kjer se more.

Nemška cena, kitajska kakovost  -_-

Objavljeno

Jaz mam Ctek MXS 7.0 sem pa narocil se tale prikljucek in naj bi delalo direktno preko konektorja pod krmilom. Do sedaj z CTEK-om na avtu nisem imel problema bomo vidli kako bo z mopedom...

 

 

 

Moj CTEK ima probleme z velikim gumbom za prižiganje in selektiranje (saj je samo eden). Moram saj 10x pritisnit da se prižge in nato lučke popizdijo ter se ustavijo kjer se ustavijo, kot na ruleti. Nato vse skupaj ponovim, da se lučka za polnjenje ustavi tam kjer se more.

Nemška cena, kitajska kakovost  -_-

Kar vem ima Ctek 5 let garancije tako da poskusi to uveljavljat...

 

lp

Objavljeno

Skoda da nimajo Optimate 4 dual v akciji :)...ma bomo ze zrihtali po dobri ceni. Thx za link!

V bistvu Dual ne potrebuješ. Imam tri Optimate, dve petki in eno štirico. Trije motorji so nanje priključeni celo zimo in izmenično polnijo, praznijo. Program za obnovo starega akumulatorja imajo tudi te. 

Objavljeno

Pri modelu CTEK 3600, je nedelovanje izbirnega gumba tovarniška napaka! (oksidacija kontaktov)

Kontaktiraj uvoznika. (če je še v garanciji)

 

Sem ga imel, imel isto težavo, govoril z uvoznikom se dogovoril za zamenjavo.

Ampak ravno takrat je prišla v naš kraj ledena doba, žledolom, 14 (štirinajst) dni brez elektrike, čarali vse mogoče, da smo si svetili v noč.

In ni hudič, da sem ga nekomu posodil (ne vem komu?!?) in mi ga še do danes ni vrnil...

 

Baje da CTEK 3.8, ki je nasledil 3600 nima več teh težav

 

Objavljeno

Pri modelu CTEK 3600, je nedelovanje izbirnega gumba tovarniška napaka! (oksidacija kontaktov)

Kontaktiraj uvoznika. (če je še v garanciji)

 

Sem ga imel, imel isto težavo, govoril z uvoznikom se dogovoril za zamenjavo.

Ampak ravno takrat je prišla v naš kraj ledena doba, žledolom, 14 (štirinajst) dni brez elektrike, čarali vse mogoče, da smo si svetili v noč.

In ni hudič, da sem ga nekomu posodil (ne vem komu?!?) in mi ga še do danes ni vrnil...

 

Baje da CTEK 3.8, ki je nasledil 3600 nima več teh težav

jaz mam iste težave sam me toliko ne moti, malo večkrat pritisneš tisti gumb pa dela

Objavljeno

 

Kar vem ima Ctek 5 let garancije tako da poskusi to uveljavljat...

 

lp

 

 

Pri modelu CTEK 3600, je nedelovanje izbirnega gumba tovarniška napaka! (oksidacija kontaktov)

Kontaktiraj uvoznika. (če je še v garanciji)

 

Sem ga imel, imel isto težavo, govoril z uvoznikom se dogovoril za zamenjavo.

Ampak ravno takrat je prišla v naš kraj ledena doba, žledolom, 14 (štirinajst) dni brez elektrike, čarali vse mogoče, da smo si svetili v noč.

In ni hudič, da sem ga nekomu posodil (ne vem komu?!?) in mi ga še do danes ni vrnil...

 

Baje da CTEK 3.8, ki je nasledil 3600 nima več teh težav

Primož, hvala ker si me spomnil da je garancija 5 let. Slovenski uvoznik je reklamacijo  zrihtal tako dobro, kot si nisem predstavljal :grim 

Imel sem serijo 3600  :quad:

Objavljeno

Super vazno da si zrihtal! Jaz sem pa danes dobil DIN konektor za mojga CTEK 7 in na GSu mi ne dela, kaze kar napako. A je kaka finta mogoce?

Lp

Objavljeno

Super vazno da si zrihtal! Jaz sem pa danes dobil DIN konektor za mojga CTEK 7 in na GSu mi ne dela, kaze kar napako. A je kaka finta mogoce?

Lp

na servisu ti bo moral omogočit to opcijo, seveda preko testerja, če se ne motim :grim

Objavljeno

na servisu ti bo moral omogočit to opcijo, seveda preko testerja, če se ne motim :grim

A resno mislis? ...hmmm bom kolega klical, ki dela tam...hvala!

Objavljeno

Če odklopiš napolnjen aku, se praktično ne bo niti malo izpraznil v par mesecih.

Objavljeno

Če odklopiš napolnjen aku, se praktično ne bo niti malo izpraznil v par mesecih.

odvisno od akumulatorja in motorja. eni so zelo občutljivi že na majhen padec napetosti.

Objavljeno

...jest vem  :kva2: .. jest vem...

 

...užgat noče :D

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa ima motor veze s tem, če aku odklopiš :)

niso vsi enako občutljivi na padec napetosti v akumulatorju, ne vem kako drgač napisat. pr isti napetosti v akumulatorju ti en vžge brez problema, drug pa ne.

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Kar sem govoril z zastopnik je povedal, da je tale moj premocen za to baterijo...ker je primeren za baterije od 14Ah naprej....tako da zgleda bom moral ali vzet neki novega. Izbiram pa med Optimate Dual in pa Ctek 3.8...oba sta okrog 57€ en v Eurotonu drugi na amazonu, Ctek ima pa 5 let garancije...bom se malo premislu in poklical na BMW servis, da si ne bom delal brezveznih stroskov...

 

lp

Objavljeno

Kar sem govoril z zastopnik je povedal, da je tale moj premocen za to baterijo...ker je primeren za baterije od 14Ah naprej....tako da zgleda bom moral ali vzet neki novega. Izbiram pa med Optimate Dual in pa Ctek 3.8...oba sta okrog 57€ en v Eurotonu drugi na amazonu, Ctek ima pa 5 let garancije...bom se malo premislu in poklical na BMW servis, da si ne bom delal brezveznih stroskov...

 

lp

 

 

Ma sej ne rabiš dej jst mam na ducatiju baterijo staro najmanj 5 let pa ni bla nikoli na nobenmu vzdrževalcu,... pa kresne vedno u prvo vsake tolko dej malo vžgat motor čez zimo in to je to ne komplicirat in si delat nepotrebnih stroškov :PP drugače pa sploh ne vem zakaj vzdrževalec rabiš ker itak kolkor te poznam se boš celo zimo vozu :D

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!