Jump to content

MOTO rokavice - izbor, čiščenje, vzdrževanje..


Recommended Posts

Hola!

Glavni problem je desna rokavica, ki je od moje nesrece na Bledu (znotraj) krvava... A ima kdo kaksno dobro idejo, kako bi to spravil stran?

Hvala.

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paris2

    34

  • Frips

    33

  • StaraFeltna

    33

  • simonsi

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Te, z dvojnimi prsti uporablja nekdo, ki je o njih pisal dve strani nazaj. Jaz sem po kar nekaj parih različnih zimskih rokavic, pristala na teh, na sliki. Probala sem tudi neke kombinacije

Hola! Glavni problem je desna rokavica, ki je od moje nesrece na Bledu (znotraj) krvava... A ima kdo kaksno dobro idejo, kako bi to spravil stran? Hvala. LP suzuki

Hola! Hja, tako sem tudi sam razmisljal... Nekaj bo zagotovo slo stran, nerodno bo le, ce bom poleti, ko bo vroce, potegnil rdeco roko iz rokavice... Ce ne bo uspelo, mi se vedno ostane naku

Posted Images

hmmmmmm....probaj rokavico obrniti in najvecje kose postrgati ven,potem pa z gobo in mlacno vodo......in veliko potrplenja.

po uspelem ciscenju ne pozabiti rokavic namazati.v vec tankih slojih,ne enkrat debelo! usnje mora vpiti kremo.namazi-pocakaj,da se posusi in spet namazi.ponovi.....

-------

What part of NO don´t You understand?

Uredil - Ice on 27/10/2001 19:12:01

Link to post
Share on other sites

Hola!

Hja, tako sem tudi sam razmisljal... Nekaj bo zagotovo slo stran, nerodno bo le, ce bom poleti, ko bo vroce, potegnil rdeco roko iz rokavice...

Ce ne bo uspelo, mi se vedno ostane nakup novih rokavic

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to post
Share on other sites

odvisno....ce je bilo usnje zelo napojeno s krvjo ti skoraj ne gine malo rdece roke....samo bi moralo s casom (in vodo) nehati.

-------

What part of NO don´t You understand?

Link to post
Share on other sites

Hola!

Hja, feeling... Pravzaprav res razmisljam o novih, ker si zelim boljse (z boljso zascito oz "za manj feelinga" - ce mi bo hotel se kdaj kdo kaj naredit...).

No, bom videl, kaj mi bo uspelo - zaenkrat sem se vedno na svetlo roza barvi... pa kar namakam...

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Kupil sem rokavice UFO drugač so za motokros vendar so za poleti za enduro več kot uporabne. Model 2002 je narejen iz umetnega usnja in ne več iz pravega. In zdaj me zanima s kom hudiča naj mažem, špricam ali kaj podobnega te rokavice da se ne bodo tako vztrajno muckale. To me sicer samo po sebi ne moti ampak takoj se prenucajo na delih ki so bolj na udaru (zavora, sklopka, gas...). :evil:

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Pregledal sem forum in o rokavicah nisem kaj dosti našel.

Zanima me kje in kakšne ojačitve naj bi imele, da bodo moje roke najbolj vesele, če se iz motorista prelevim v padalca?

Link to post
Share on other sites

Na intermotu je (najmanj?) ena firma predstavljala ogrvane rokavice. Na vogalu svojega štanta so jih imeli, da si jih lahko poskusil. Ko sem jo dal gor je bil tak feeling, kod da bi jo ravnokar nekso dal dol in je še topla, potem pa je bilo z vsakim trenutkom bolj fino.

Zdaj me pa zanima ali si je mogoče kdo zapomnil katera firma je to bila? Mogoče WWW naslov? Lahko tudi od katere druge firme.

(Saj ogrevane ročke so cool, ampak ne semš imeti predebelih rokavic, da še čutiš toploto.)

Link to post
Share on other sites

Osnova pri rokavicah je:

-usnje

-všit kevlar na dlani in vsaj še mezincu

-skriti šivi, ki se pri padcu ne morejo preribati

Priporočljivo:

Karbonski vložki na členkih, lahko tudi na prstih in gornji strani dlani.

Sicer pa pojdi in preizkusi več rokavic. Eno na eno roko, drugo pa na drugo, pa boš najlažje občutil, kaj ti najbolj odgovarja.

Link to post
Share on other sites

Ni važno samo, da so usnjene, ampak tudi iz kakšnega usnja so. Kaj mi pomagajo kevlar pa karbon zaščite, če mi pa na dlaneh, kjer ni podlog zijajo luknje - po cca 15k km. Pa se niso razparale po šivih, ampak se je enostavno obrabilo usnje. Pravijo, da naj bi bile dobre rokavice iz govejega usnja, te ki jih imam so pa narejene v Pakistanu (kot zelo veliko usnjenih izdelkov), tam pa menda kravam prizanašajo.

Link to post
Share on other sites
Osnova pri rokavicah je:

-usnje

-všit kevlar na dlani in vsaj še mezincu

-skriti šivi, ki se pri padcu ne morejo preribati

Priporočljivo:

Karbonski vložki na členkih, lahko tudi na prstih in gornji strani dlani.

Sicer pa pojdi in preizkusi več rokavic. Eno na eno roko, drugo pa na drugo, pa boš najlažje občutil, kaj ti najbolj odgovarja.

Ne gre samo zato, kaj mi bolj odgovarja, odločil sem se, da bom pri opremi gledal najprej na čim boljšo zaščito pri morebitnem trdem pristanku. Pri Japu v Trzinu sem gledal dvoje rokavice: za 7 in 17 jurjev, na obeh je pisalo kevlar, dražje so imele že navzven vidne ojačitve, ne vem pa koliko in kje imajo kevlar. Kakšen ključ do razporeditve kevlarja, prospekti, www?

Link to post
Share on other sites

Jaz mam Dainese-jeve rokavice. Majo ojačitve na dlani, prstih odzgoraj, pa na členkih. Rokavice so enkratne, udobne in maš dober občutek v rokah pri vožnji. Po cca.5 letih se mi je na levem kazalcu preribalo usnje (majhna luknja). Bom kupil spet take,kr sem zadovoljen z njimi.

Problem z preribanjem usnja ni samo v kvaliteti, ampak tudi v debelini usnja. Tanjše usnje se prej preriba, samo pa je občutek v rokah boljši pri tanjšem usnju, vsaj zamene.

Link to post
Share on other sites

Sem imel Dainese, pa so se po 10 kKm totalno znucale. Luknja na vsakem prstu. Odkar kupujem rokavice v dojćland, je bolje. Zdržijo vsaj 20 kKm brez večjih znakov obrabe, so kvalitetne, cene za rokavice z vsemi zaščitami pa v primerjavi s cenami pri nas pa rahlo smešne.

Link to post
Share on other sites
Roman, jaz mam Auresove pa je bil gor znak za usnje, pa pisalo je tud GOVEJE USNJE....a pol lažejo?!?!?! :?: :shock: :x :roll:

Jest ne vem, če so moje goveje, so pa njegove, pa z ogromnimi luknjami :?: :roll: :cry: .

Link to post
Share on other sites

Jaz sem imel Heldove, ki so, moram reci zelo dobro prestale moje bozanje asfalta letos. Sicer so rokavice zanic, samo so pa jo dobro odnesle moje roke (samo drobna praska). Se danes studiram kaj bi bilo, ko jin nebi imel, jao jao. Sedaj imam iste in edino kar me moti je prevelika cena (90 eurotof), samo jebes ta dnar, prvo je zascita.

Link to post
Share on other sites

sem si ravno kupil zimsko letne alpinestars rokavice goretex, okoli 10 jurjov v Trstu - enduro, snemljiva termo podloga, snemljiva goretex membrana, kevlar po dlani- niso za cestnega, zelo dober občutek na roki, mmmmm komi jih čakam, do zdaj sem obuval navadne cross rokavice

Link to post
Share on other sites

Je kevlar res nujen in kje je skrit? Da ni kevlar v rokavicah iz tankega usnja za za široko potrošnjo samo marketinška poteza? Ne rečem za rokavice namenjene dirkanju. Meni se zdi boljša zaščita dve plasti kvalitetnega usnja in kovice na dlaneh, kot pa "nevidni" kevlar :?:

Važno da se pri padcu ne preribajo in da ne pride do točkovnega udarca. Rokavice, ki sem jih do sedaj gledal so bile po dlaneh (pre)mehke, imele pa so prav"hudo" vidno zaščito zgoraj - res zašito ali samo vaba za kupce?

Link to post
Share on other sites

Kevlar in tiste druge hude zaščite so v tistih bunkah na hrbtu rokavice in na prstih (tudi na zgornji strani).

Dlan rokavice je prazna zaradi občutka pri držanju ročice, torej samo usnje.

Link to post
Share on other sites
Kevlar in tiste druge hude zaščite so v tistih bunkah na hrbtu rokavice in na prstih (tudi na zgornji strani).

Dlan rokavice je prazna zaradi občutka pri držanju ročice, torej samo usnje.

Kevlar je tudi na notranji strani rokavice - tam, kjer so stare športne rokavice imele kovice, ki niso bile najboljše, ker so pri padcu lahko povzročile opekline na dlani, pa še kot sopotnik se nisi mogel voziti z njimi na športnem motorju (kjer se moraš z rokami naslanjati na rezervar). Lahko se preveri tako, da se na kakšnih starih rokavicah razpara všita blazinica na dlani in mora biti spodaj rumeno pledivo (kevlar vlakna so izključno rumena, karbon pa črn). Značilnost kevlar vlaken je v tem, da so izredno odporna na drgnenje tudi če niso vezana s smolo.

Link to post
Share on other sites
Kevlar je tudi na notranji strani rokavice - tam, kjer so stare športne rokavice imele kovice, ...

Torej je dodatna zaščita tudi na spodnji strani. Pri padcu se ponavadi dobi poškodbe na notranji strani dlani, skoraj na zapestju (padec med tekom, rolanjem). Se človek pri padcu z motorjem podzavestno drži balance in potem dobi poškodbe na zunaji strani dlani, zato dodadna zaščita zunaj?

Na srečo še nisem letel z motorja in nimam izkušenj :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • mat
      By mat
      Kako naj očistim jakno in hlače iz Cordure?

      mat
      http://vara_mat.tripod.com/
    • classic
      By classic
      Na sejmu v Nemčiji so imeli polno čistil za usnje iz čebeljega voska. Pri nas pa ga po trgovinah nimajo, vsi trgovci pa pravijo, da imajo to samo nekateri čebelarji. Sam čisto navadni čebelji vosek ne velja, ker ga ne moreš enakomerno razporediti po površini!

      A ima kdo kakšno telefonsko od koga, ki ima kaj podobnega za prodat.
    • MARJA
      By MARJA
      Vzeli smo že čiščenje oblačil in rokavic. Mene pa zanima, če kdo očisti notranjo oblogo čelade in kako. Moram priznat, da jaz to še nisem naredil, bi pa letos saj poleti švicam.
    • ninahp
      By ninahp
      Pozdravljeni, sem ženskega spola, to pomeni totalen amater, nepoznavalec (se opravičujem, če sem s tem užalila pripadnike nežnejšega spola, ki se v te stvari dobro razumejo), kar se tiče področja jeklenih konjičkov in ostalih prevoznih sredstev (na kolo se še kar razumem ). Ker za nakup avtomobila trenutno še nimam denarja, sem se odločila, da si v naslednjih nekaj mesecih privoščim kolo z motorjem, saj sem s pridobitvijo izpita B kategorije pridobila tudi AM. Se pravi, nekaj takega: http://www.tomos.si/slo/modeli/moped/racing-25
       
      Zanima me, kaj vse je potrebno vedeti pred nakupom (vzdrževanje vozila - na koliko časa, koliko stane...; zavarovanje - ali je to potrebno in koliko stane; registracija - spet, ali je potrebna in koliko stane .......), v glavnem vsi stroški, ki so povezani z vozilom. Hvaležna bi bila tudi za vse predloge. V mislih imam bolj poceni (do 1000€) in bolj "ženstvenega" izgleda. Taki: http://www.tomos.si/slo/modeli/moped/flexer-25-sm mi niso preveč všeč.
       
      Hvala že vnaprej in lep pozdrav vsem
       
      Nina
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!