Jump to content

MOTO rokavice - izbor, čiščenje, vzdrževanje..


suzuki

Recommended Posts

Hola!

Glavni problem je desna rokavica, ki je od moje nesrece na Bledu (znotraj) krvava... A ima kdo kaksno dobro idejo, kako bi to spravil stran?

Hvala.

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

hmmmmmm....probaj rokavico obrniti in najvecje kose postrgati ven,potem pa z gobo in mlacno vodo......in veliko potrplenja.

po uspelem ciscenju ne pozabiti rokavic namazati.v vec tankih slojih,ne enkrat debelo! usnje mora vpiti kremo.namazi-pocakaj,da se posusi in spet namazi.ponovi.....

-------

What part of NO don´t You understand?

Uredil - Ice on 27/10/2001 19:12:01

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Hja, tako sem tudi sam razmisljal... Nekaj bo zagotovo slo stran, nerodno bo le, ce bom poleti, ko bo vroce, potegnil rdeco roko iz rokavice...

Ce ne bo uspelo, mi se vedno ostane nakup novih rokavic

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

odvisno....ce je bilo usnje zelo napojeno s krvjo ti skoraj ne gine malo rdece roke....samo bi moralo s casom (in vodo) nehati.

-------

What part of NO don´t You understand?

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Hja, feeling... Pravzaprav res razmisljam o novih, ker si zelim boljse (z boljso zascito oz "za manj feelinga" - ce mi bo hotel se kdaj kdo kaj naredit...).

No, bom videl, kaj mi bo uspelo - zaenkrat sem se vedno na svetlo roza barvi... pa kar namakam...

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Kupil sem rokavice UFO drugač so za motokros vendar so za poleti za enduro več kot uporabne. Model 2002 je narejen iz umetnega usnja in ne več iz pravega. In zdaj me zanima s kom hudiča naj mažem, špricam ali kaj podobnega te rokavice da se ne bodo tako vztrajno muckale. To me sicer samo po sebi ne moti ampak takoj se prenucajo na delih ki so bolj na udaru (zavora, sklopka, gas...). :evil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pregledal sem forum in o rokavicah nisem kaj dosti našel.

Zanima me kje in kakšne ojačitve naj bi imele, da bodo moje roke najbolj vesele, če se iz motorista prelevim v padalca?

Link to comment
Share on other sites

Usnjene, všite morjo met kevlar, ojačitve na členkih in zgornjem delu dlani. Odvisno tud od tega kiri motor maš pa kdaj se voziš (poleti ali poleti in pozimi).

Link to comment
Share on other sites

Na intermotu je (najmanj?) ena firma predstavljala ogrvane rokavice. Na vogalu svojega štanta so jih imeli, da si jih lahko poskusil. Ko sem jo dal gor je bil tak feeling, kod da bi jo ravnokar nekso dal dol in je še topla, potem pa je bilo z vsakim trenutkom bolj fino.

Zdaj me pa zanima ali si je mogoče kdo zapomnil katera firma je to bila? Mogoče WWW naslov? Lahko tudi od katere druge firme.

(Saj ogrevane ročke so cool, ampak ne semš imeti predebelih rokavic, da še čutiš toploto.)

Link to comment
Share on other sites

Osnova pri rokavicah je:

-usnje

-všit kevlar na dlani in vsaj še mezincu

-skriti šivi, ki se pri padcu ne morejo preribati

Priporočljivo:

Karbonski vložki na členkih, lahko tudi na prstih in gornji strani dlani.

Sicer pa pojdi in preizkusi več rokavic. Eno na eno roko, drugo pa na drugo, pa boš najlažje občutil, kaj ti najbolj odgovarja.

Link to comment
Share on other sites

Ni važno samo, da so usnjene, ampak tudi iz kakšnega usnja so. Kaj mi pomagajo kevlar pa karbon zaščite, če mi pa na dlaneh, kjer ni podlog zijajo luknje - po cca 15k km. Pa se niso razparale po šivih, ampak se je enostavno obrabilo usnje. Pravijo, da naj bi bile dobre rokavice iz govejega usnja, te ki jih imam so pa narejene v Pakistanu (kot zelo veliko usnjenih izdelkov), tam pa menda kravam prizanašajo.

Link to comment
Share on other sites

Osnova pri rokavicah je:

-usnje

-všit kevlar na dlani in vsaj še mezincu

-skriti šivi, ki se pri padcu ne morejo preribati

Priporočljivo:

Karbonski vložki na členkih, lahko tudi na prstih in gornji strani dlani.

Sicer pa pojdi in preizkusi več rokavic. Eno na eno roko, drugo pa na drugo, pa boš najlažje občutil, kaj ti najbolj odgovarja.

Ne gre samo zato, kaj mi bolj odgovarja, odločil sem se, da bom pri opremi gledal najprej na čim boljšo zaščito pri morebitnem trdem pristanku. Pri Japu v Trzinu sem gledal dvoje rokavice: za 7 in 17 jurjev, na obeh je pisalo kevlar, dražje so imele že navzven vidne ojačitve, ne vem pa koliko in kje imajo kevlar. Kakšen ključ do razporeditve kevlarja, prospekti, www?

Link to comment
Share on other sites

Jaz mam Dainese-jeve rokavice. Majo ojačitve na dlani, prstih odzgoraj, pa na členkih. Rokavice so enkratne, udobne in maš dober občutek v rokah pri vožnji. Po cca.5 letih se mi je na levem kazalcu preribalo usnje (majhna luknja). Bom kupil spet take,kr sem zadovoljen z njimi.

Problem z preribanjem usnja ni samo v kvaliteti, ampak tudi v debelini usnja. Tanjše usnje se prej preriba, samo pa je občutek v rokah boljši pri tanjšem usnju, vsaj zamene.

Link to comment
Share on other sites

Sem imel Dainese, pa so se po 10 kKm totalno znucale. Luknja na vsakem prstu. Odkar kupujem rokavice v dojćland, je bolje. Zdržijo vsaj 20 kKm brez večjih znakov obrabe, so kvalitetne, cene za rokavice z vsemi zaščitami pa v primerjavi s cenami pri nas pa rahlo smešne.

Link to comment
Share on other sites

Roman, jaz mam Auresove pa je bil gor znak za usnje, pa pisalo je tud GOVEJE USNJE....a pol lažejo?!?!?! :?: :shock: :x :roll:

Jest ne vem, če so moje goveje, so pa njegove, pa z ogromnimi luknjami :?: :roll: :cry: .

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem imel Heldove, ki so, moram reci zelo dobro prestale moje bozanje asfalta letos. Sicer so rokavice zanic, samo so pa jo dobro odnesle moje roke (samo drobna praska). Se danes studiram kaj bi bilo, ko jin nebi imel, jao jao. Sedaj imam iste in edino kar me moti je prevelika cena (90 eurotof), samo jebes ta dnar, prvo je zascita.

Link to comment
Share on other sites

sem si ravno kupil zimsko letne alpinestars rokavice goretex, okoli 10 jurjov v Trstu - enduro, snemljiva termo podloga, snemljiva goretex membrana, kevlar po dlani- niso za cestnega, zelo dober občutek na roki, mmmmm komi jih čakam, do zdaj sem obuval navadne cross rokavice

Link to comment
Share on other sites

Je kevlar res nujen in kje je skrit? Da ni kevlar v rokavicah iz tankega usnja za za široko potrošnjo samo marketinška poteza? Ne rečem za rokavice namenjene dirkanju. Meni se zdi boljša zaščita dve plasti kvalitetnega usnja in kovice na dlaneh, kot pa "nevidni" kevlar :?:

Važno da se pri padcu ne preribajo in da ne pride do točkovnega udarca. Rokavice, ki sem jih do sedaj gledal so bile po dlaneh (pre)mehke, imele pa so prav"hudo" vidno zaščito zgoraj - res zašito ali samo vaba za kupce?

Link to comment
Share on other sites

Kevlar in tiste druge hude zaščite so v tistih bunkah na hrbtu rokavice in na prstih (tudi na zgornji strani).

Dlan rokavice je prazna zaradi občutka pri držanju ročice, torej samo usnje.

Link to comment
Share on other sites

Kevlar in tiste druge hude zaščite so v tistih bunkah na hrbtu rokavice in na prstih (tudi na zgornji strani).

Dlan rokavice je prazna zaradi občutka pri držanju ročice, torej samo usnje.

Kevlar je tudi na notranji strani rokavice - tam, kjer so stare športne rokavice imele kovice, ki niso bile najboljše, ker so pri padcu lahko povzročile opekline na dlani, pa še kot sopotnik se nisi mogel voziti z njimi na športnem motorju (kjer se moraš z rokami naslanjati na rezervar). Lahko se preveri tako, da se na kakšnih starih rokavicah razpara všita blazinica na dlani in mora biti spodaj rumeno pledivo (kevlar vlakna so izključno rumena, karbon pa črn). Značilnost kevlar vlaken je v tem, da so izredno odporna na drgnenje tudi če niso vezana s smolo.

Link to comment
Share on other sites

Kevlar je tudi na notranji strani rokavice - tam, kjer so stare športne rokavice imele kovice, ...

Torej je dodatna zaščita tudi na spodnji strani. Pri padcu se ponavadi dobi poškodbe na notranji strani dlani, skoraj na zapestju (padec med tekom, rolanjem). Se človek pri padcu z motorjem podzavestno drži balance in potem dobi poškodbe na zunaji strani dlani, zato dodadna zaščita zunaj?

Na srečo še nisem letel z motorja in nimam izkušenj :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!